159 vs zbytek světa
Já to auto zas nějak propagovat nemusím a nechci, ale po tom všem co jsem si přečetl jsem myslel, že oproti GTčku to bude taková ležérní páprdovská kára a ono to tak vůbec není....
Moderní auta to s "chytáním za srdce" mají hodně těžké, jako že bych se po projetí ve 159 užíral myšlenkou jak ji co nejrychleji sehnat to fakt ne.... Bohužel to není problém jen u Alfy, ale i u BMW (jak jsi tady sám psal) a všech dalších..... Ve finále zůstávám dál věrný svému názoru že víc srandy si člověk užije, když za 400t koupí Bravo a za dalších 300 nějakého libového oldtimera. Ovšem pokud někdo mermomocí chce sedan kolem těch 700, tak 159 do svého výběru klidně dát může.... ;-)
Moderní auta to s "chytáním za srdce" mají hodně těžké, jako že bych se po projetí ve 159 užíral myšlenkou jak ji co nejrychleji sehnat to fakt ne.... Bohužel to není problém jen u Alfy, ale i u BMW (jak jsi tady sám psal) a všech dalších..... Ve finále zůstávám dál věrný svému názoru že víc srandy si člověk užije, když za 400t koupí Bravo a za dalších 300 nějakého libového oldtimera. Ovšem pokud někdo mermomocí chce sedan kolem těch 700, tak 159 do svého výběru klidně dát může.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
už není co napsat...Ale vzhledem má 156...159 nesahá ani po podběhy
... A být o 200kg lehší s větší paletou benzínových(přeplňovaných) motorů.. tak jsem si jistej, že je to mé další auto. Ale i tak se to možná stane protože je krásná a na svou váhu má vynikající jízdní vlastnosti..ještě jsem neviděl nějaký test kde by ji v čistě v jízdních vlastnostech danné třídy porazila jiná značka...snad jen jednou BMW, ale v dalších testech(viz ten mezi kužely) mu to 159 natřela-což pro mě bylo velký překvapení. 156 na BMW 3 od roku 99 už nikdy neměla. 159 u mě spojuje kladné vlastnosti 156 i 166.. Je krásná, sportovní, ale zároveň mafiánský luxusní kočár
..za kterým po jeho projetí po ulici zůstává lidem zablokován krční obratel 



Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak toto je téma netéma. Pokud to chceme rozebrat do detailu, tak Pravá Alfa skončila modelem 75. To byla dle mého opravdová poslední Alfa. Pak už to byl v podstatě FIAT. Hlavně mě nechytejte doslova za slovo, určitě chápete, jak to myslím. Ale teď k věci. Bohužel Alfa a stejně jako všechny automobilky, musí vyrábět auto pro největší masu lidí. Jinak by jsme vozy Alfa Romeo viděli jen v muzeu, páč by zanikly. Těch pár bláznů, jako jsme my tady a pár dalších po světě, kterým je opravdu jedno, jestli má auto 5 hvězdiček v crash testu nebo jednu, lidem, kterým je jedno že sem tam občas něco vrže a bouchá atd... Prostě tito lidé AR neuživí, protože jich je poskromnu. Bohužel. Ale Design 159 je ůžasný, hlavně ten předek....
Nemáš pravdu.156 (tuším na kuželech) svýho času vyprášila M3.Akorát nějakej odkaz už asi nedohledám.kravitzUL píše: 156 na BMW 3 od roku 99 už nikdy neměla.
Každopádně jsem vyzkoušel,že 325i (předchozí generace) mýho známýho,který mě chtěl ujet,tak se mu to nepodařilo.Všude jsem mu se svou 156 2.5 V6 stačil a to jsem měl obutý "16" a nankang šunty.
Takže osobně si myslím,že jízdní vlastnosti brambor se přeceňují.Samozřejmě,že záleží na řidiči,ale já taky nejsu žádnej Fitipaldi.
+++No sound,no fun+++
jo vyprasila na kuzelech 100%... a nechci placat ale mam dojem ze tu M3 dokonce otocili na strechu tam kde 156 projela vice mene v pohode (mozna ze si to s necim pletu)forza156 píše:Nemáš pravdu.156 (tuším na kuželech) svýho času vyprášila M3.Akorát nějakej odkaz už asi nedohledám.kravitzUL píše: 156 na BMW 3 od roku 99 už nikdy neměla.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Když ti někdo neujede ještě neznamená, že to auto je horší.Zkus to naopak a taky mu neujedeš.Je to o tom, že ten druhý má výhodu, čte tvou stopu, vidí jak reaguješ.Když pojedu po neznámé okresce pro oba řidiče, neujede mi 2,5 V6 a i větší rozdíly se smazávají.V jednom testu ve Speedu neujela 911 Focusu ST.forza156 píše:Nemáš pravdu.156 (tuším na kuželech) svýho času vyprášila M3.Akorát nějakej odkaz už asi nedohledám.kravitzUL píše: 156 na BMW 3 od roku 99 už nikdy neměla.
Každopádně jsem vyzkoušel,že 325i (předchozí generace) mýho známýho,který mě chtěl ujet,tak se mu to nepodařilo.Všude jsem mu se svou 156 2.5 V6 stačil a to jsem měl obutý "16" a nankang šunty.
Takže osobně si myslím,že jízdní vlastnosti brambor se přeceňují.Samozřejmě,že záleží na řidiči,ale já taky nejsu žádnej Fitipaldi.
BMW 730d, Superb TDI
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
156 porazila M řadu BMW v jízdě mezi kuželi-což bylo dobré, ale byla to předchozí generace.. E 36. Ale na modelovou řadu E 46 BMW 3 od r.v. 99..už neměla...ale byl to snad jediný konkurent v danné třídě, který 156 dostal..a to nemluvim o BMW M3.. Jo kdyby 156 měla náhon na zadek jako ten baworák, tak by to měl těžké-má skoro ideální rozložení hmotnosti snad 51-49.. Tak kdo mi ukáže test jak 156 rozdrtí E 46 BMW 3?
Konkrtétně tenhle test mám doma v autohitu rok starym, kde projíždějí bazarová auta 2.4 JTD r.v. 2002 a 3.0D r.v. 2001. Je jasný, že BMW má v tomhle případě navrh obsahem..ale jen o to tam nešlo.. 2.0D a 3.0D je další aspekt, na který A.R. nemá - také to jsou nejlepší diesely své doby i součastnosti.. Jak výkonem, tak spotřebou atd..

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Haleluja
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Alfa- ... fault.aspx
Nevím jak dlouho se to slibovalo, ale teď konečně dostane alfa159 turbobenzín....
Myslím že je to ideální kompromisní motorizace, kdybych teď kupoval 159, určitě s tímto motorem.
Teď už ho jen narvat do Míti, ať je na těch okreskách veselo


http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Alfa- ... fault.aspx
Nevím jak dlouho se to slibovalo, ale teď konečně dostane alfa159 turbobenzín....
Myslím že je to ideální kompromisní motorizace, kdybych teď kupoval 159, určitě s tímto motorem.
Teď už ho jen narvat do Míti, ať je na těch okreskách veselo

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
A čmoudíci maj po ptákách.
Je jasné, že 1,8 TB bude i ve 149-ce a tam udělá parády ještě více. Myslíte, že časem vyrukuje AR i s turbobenzínem o obsahu 2,0l?

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Uvidíme co bude dál... Jinak i dvoulitrové turba v kombinaci s mechanickou Q2 budou fungovat skvěle.... Spekulace o zadohrabu jsou v rovině nejdřív tak za 3 roky, takže nemá smysl se tím zabývat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
robert: spíš bych čekal novou generaci Multijetu, která se objevila už v Mitu (1.6) a taky nové Vectře - 2.0 JTD aka CDTi. oturbená osmnáctka ve třech výkonových stupních řeší otázku dalších objemů zcela pragmaticky. takže si myslím, že dvoulitrový turbobenzin asi ne. nejsilnější verzi dostane mito GTA, soft varianty 149 a 159. škoda jen, že když už se zůstává u FWD, nevybavují ty vyšší verze automaticky Q2kou. tedy myslím tou poctivou, ocelovou. ale tím jak jde celý odvětví do hajzlu tak je jasné jak to bude..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Kůrkyn: asi jo.... diesel už se dneska vyplatí fakt jen pro někoho s hodně vysokým nájezdem... Uvidíme... Každopádně DPF bych do auta nechtěl ani za nic!
Jo a ještě se něco píše o nové šestistupňové sekvenční převodovce Aisin - dva dotazy:
1) sekvenční převodovka je úplně klasický automat s možností ručního řazení, že?
2) Aisin - nic mi to neříká, znáte někdo? Je to alespoň relativní záruka kvality?
Tak nějak plánuju co za pár let koupíme do firmy jako služebák místo GT a měl by to být automat.... 149 s T-Jetem a touhle převodovkou by za 4 roky už mohla být na trhu, ne?
Jo a ještě se něco píše o nové šestistupňové sekvenční převodovce Aisin - dva dotazy:
1) sekvenční převodovka je úplně klasický automat s možností ručního řazení, že?
2) Aisin - nic mi to neříká, znáte někdo? Je to alespoň relativní záruka kvality?
Tak nějak plánuju co za pár let koupíme do firmy jako služebák místo GT a měl by to být automat.... 149 s T-Jetem a touhle převodovkou by za 4 roky už mohla být na trhu, ne?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Ten 2.0JTD uz se dava i do Delty, takze je s podivem, ze se 159 vyhyba.
K tomu zajmu o naftaky - nejvic zalezi na rozdilu ceny mezi naftakem a benzinakem. Pokud tam je rozdil 100tKc, tak je jasny jak asi vyber dopadne.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Alfě všechno strašně dlouho trvá, proč by tohle měla být výjimka??? Mimochodem určitá pomalost je Alfě vytýkána i tady http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... istorie-h4 psal se rok 1922Harous píše:Ten 2.0JTD uz se dava i do Delty, takze je s podivem, ze se 159 vyhyba.![]()

Naposledy upravil(a) Kubas dne 23.1.2009, pát 13:15, celkem upraveno 1 x.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Kubo asi nějakej šotek. klik jsem na odkaz a objevila se mi prázdná stránka na CS
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Jo, bylo to tou čárkou, už jsem to opravil....
Pánové né že bych hltal diskuse na www.auto.cz, z GTIho omílání reklamních brožur VW se mi vždy udělá šoufl, ale dnes bych tady odcitoval příspěvek člověka s nickem Dinar, který mimo jiné má projeté nejnovější Quattroporte a spoustu jiných opravdu špičkových aut. Je to dle mě celkem germanofil a o AR 159 napsal toto:
"Spolehlivost bych zatím neřešil, to je spekulace, ale z toho co se o tom motoru vesměs píše, vypadá velmi dobře. Dlouho jsem se 159kou nejel,teď jsem měl možnost projet 2,2 a 3,2 po fl, a musím říct, že na mě udělala 159 mnohem větší dojem, než když přišla na trh. Verze 3,2 sice nestojí za to (myšleno jako dobrá nabídka) přesto, že je to čtyřkolka, tak moc obratnosti nepobrala, auto působí těžkopádně, ani motor samotný není víc než průměrný. Za ty peníze je dost lepších aut. Ale 2,2 je jiné kafe, skvělá točivá atmosféra s perfektním zvukem, vůbec bych řekl, že jsem snad neslyšel tak dobře znějící čtyřválec, jede i dole, má špičku, fakt povedený motor, který je sice na tu alfu (výkonově) tak na hraně, musí se točit a pak si pápne, ale určitě jsem z něj měl lepší pocit než např. z tolik opěvované 2,4 v accordu. Auto bylo o řád agilnější než s 3,2kou, na sedmnáctkách skvěle komfortní, dost mě tahle verze překvapila, vč. slušné převodovky. Ta nová 1,8t by mohla 159ce dost pomoct, a navíc teď i ty rozumější ceny, nakonec se do auto snad začne i trochu prodávat. ;-)"
Já myslím že Limacha to potěší, ne?
Pánové né že bych hltal diskuse na www.auto.cz, z GTIho omílání reklamních brožur VW se mi vždy udělá šoufl, ale dnes bych tady odcitoval příspěvek člověka s nickem Dinar, který mimo jiné má projeté nejnovější Quattroporte a spoustu jiných opravdu špičkových aut. Je to dle mě celkem germanofil a o AR 159 napsal toto:
"Spolehlivost bych zatím neřešil, to je spekulace, ale z toho co se o tom motoru vesměs píše, vypadá velmi dobře. Dlouho jsem se 159kou nejel,teď jsem měl možnost projet 2,2 a 3,2 po fl, a musím říct, že na mě udělala 159 mnohem větší dojem, než když přišla na trh. Verze 3,2 sice nestojí za to (myšleno jako dobrá nabídka) přesto, že je to čtyřkolka, tak moc obratnosti nepobrala, auto působí těžkopádně, ani motor samotný není víc než průměrný. Za ty peníze je dost lepších aut. Ale 2,2 je jiné kafe, skvělá točivá atmosféra s perfektním zvukem, vůbec bych řekl, že jsem snad neslyšel tak dobře znějící čtyřválec, jede i dole, má špičku, fakt povedený motor, který je sice na tu alfu (výkonově) tak na hraně, musí se točit a pak si pápne, ale určitě jsem z něj měl lepší pocit než např. z tolik opěvované 2,4 v accordu. Auto bylo o řád agilnější než s 3,2kou, na sedmnáctkách skvěle komfortní, dost mě tahle verze překvapila, vč. slušné převodovky. Ta nová 1,8t by mohla 159ce dost pomoct, a navíc teď i ty rozumější ceny, nakonec se do auto snad začne i trochu prodávat. ;-)"
Já myslím že Limacha to potěší, ne?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Dinar
No Kubo, řeknu to asi tak. Ne, že bych si o Dinarovi přastal myslet všechny ty věci, co jsem si o něm myslel v dobách, kdy s jsem tu diskusní stoku na Auto.cz ještě občas četl. Hlavně pokud v ní zněl osvědčený štýrsko-vestfálský duet GTI&Dinar, ale čas od času se od té germánské propagandy asi dokáže oprostit a myslet relativně rozumně a je znát, že nemá v hlavě jen směs Bratwurst und Kraut.
Zase na druhou stranu, díky tomu, že jsem skoro měsíc pořádně nyvyjel z garáže, neb na letních 235/40 R19 v super letním vzorku he to do kopce na ledě trochu složitější, nemám dost vlastních zážitků v extrému. Zatím jen tolik k jeho komentáři:
- zvuk není nic extra (to jsem věděl)
- spotřeba vysoká (to jsem také věděl)
- auto sedí jako přibité a jezdí jako po kolejích (to jsem čekal)
- převodovka řadí fajn, jen mezi 2 a 3 trochu lupne
- na můj vkus jede auto až moc dobře "vocpoda", otáčky nad 5000 jsem ještě nezkoušel
- komfort překvapivě slušný i na letních 19´ a podvozkem TI
- na zimních 17´ ještě o chloupek lepší
- moc krátký 6.stupeň na motor 136 kW, delší by na dálnici prospěl spotřebě
Zbytek až najedu víc, než současných 950 km...

Zase na druhou stranu, díky tomu, že jsem skoro měsíc pořádně nyvyjel z garáže, neb na letních 235/40 R19 v super letním vzorku he to do kopce na ledě trochu složitější, nemám dost vlastních zážitků v extrému. Zatím jen tolik k jeho komentáři:
- zvuk není nic extra (to jsem věděl)
- spotřeba vysoká (to jsem také věděl)
- auto sedí jako přibité a jezdí jako po kolejích (to jsem čekal)
- převodovka řadí fajn, jen mezi 2 a 3 trochu lupne
- na můj vkus jede auto až moc dobře "vocpoda", otáčky nad 5000 jsem ještě nezkoušel
- komfort překvapivě slušný i na letních 19´ a podvozkem TI
- na zimních 17´ ještě o chloupek lepší
- moc krátký 6.stupeň na motor 136 kW, delší by na dálnici prospěl spotřebě
Zbytek až najedu víc, než současných 950 km...


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host