Giulia - běžné verze (pokec...)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
V zimě je to nejlepší, hututututu. Snad napadne.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
VN0v: Ak ponukas zazitkove jazdy po BA, tak by som sa rad niekedy nechal povozit, ak by to bolo prosim mozne
.
V Todos Italia mali kedysi len dieslove 2.2jky.

V Todos Italia mali kedysi len dieslove 2.2jky.
Alfa Romeo 159 SW 3.2 JTS Q4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ide nam zima, vo stvrtok prezuvam. Ale vymysliet urcite nieco mozeme ;). Otazka je kedy, kalendar do konca mesiaca je celkom naplneny.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohel je dobry :-)
This long-awaited inbound petrol version returns to the famous category of the cult model from the 1960s, when the equations were valid: Alfa 1300 = BMW 1600, Alfa 1600 = BMW 2000.
33
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
:-) myslim ze to pojede furt slusne, jen proste ten objem je takovy podmirak no..... Ale komu se libi Alfa a jezdi v klidu, tak mu to urcite bude stacit.... A jde taky o sazby pojisteni, ostatne jako v tech sedesatych letech.... Osobne bych ale samozrejme zustal u 2.0....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jak je to s otáčkama u tý 2.0? Červené pole začíná už na 5.5t?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Samotné červené pole začína od 6000, od 5500 je to "prerušovaná červená". Ale točí tak do 6200 aj v n-ku.
Giulia Super 2.0T (2017)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Toci do 5800, pak zasahne omezovac, vyzkouseno na dynu. V P nejde vytocit nad cca 3500. Nko si nepamatuju, ale taky myslím, ze tam je omezeni na 3500. Zkusim nekdy.z3tko píše: 29.11.2018, čtv 10:54
Samotné červené pole začína od 6000, od 5500 je to "prerušovaná červená". Ale točí tak do 6200 aj v n-ku.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mne nejak obmedzovač zasahuje neskôr...
Giulia Super 2.0T (2017)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
zkus natocit video. by me zajimalo, jestli je nějaká verze SW která má ten limit az na 6200.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mě se taky zdá že nějakých 6000 to točí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Některá auta na dynu se bez roztočení nepoháněných kol změřit nelze, výkon, nebo otáčky omezí elektronika. Ta zasáhne právě kvůli se netočícím se kolům.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ked to chces vytocit, tak kup Mazdu RX-8 - 10 000 rpm
co jsem koukal na netu, tak všude se uvadi max těch 5800 a to ještě od predposledni verze sw. predtim bylo 5500. tak nevim....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ja som to chcel v tuneli raz ozvucit a urezal ma na cca 3500. 2x Nko (DNA aj neutral)kenjiro píše: 29.11.2018, čtv 11:16Toci do 5800, pak zasahne omezovac, vyzkouseno na dynu. V P nejde vytocit nad cca 3500. Nko si nepamatuju, ale taky myslím, ze tam je omezeni na 3500. Zkusim nekdy.z3tko píše: 29.11.2018, čtv 10:54
Samotné červené pole začína od 6000, od 5500 je to "prerušovaná červená". Ale točí tak do 6200 aj v n-ku.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja som mal donedávna pôvodný softvér, keďže som mal pokazenú batériu, tak ho vraj nebolo možné aktualizovať. Pred necelým mesiacom mi ju konečne vymenili a aktualizovali ECU, čiže aktuálne hodnoty nemusia byť rovnaké. No určite to bolo za 6000, keď to obmedzovač uťal (stalo sa mi to zatiaľ asi 2x za necelý rok, čo Giuliu mám).
Giulia Super 2.0T (2017)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Když to nezabijou cenou (a ono "když" platí u FCA dvojnásob), tak já si myslím, že to ještě hodně lidí překvapí. S tím, jak je giulie těžká, resp. lehká (píšou 1374 kg u základní 2.2D, takže počítám, že tady to víc nebude, spíš o chlup méně), tak výkon na tunu bude lepší než u mé 125kW giulietty, ale o dost větší krouťák, takže ono to stačit bude i na více než jen klidné ježdění. Jen aby ten motor neměl nějaké zásadní problémy.Kubas píše: 24.11.2018, sob 11:37 :-) myslim ze to pojede furt slusne, jen proste ten objem je takovy podmirak no..... Ale komu se libi Alfa a jezdi v klidu, tak mu to urcite bude stacit.... A jde taky o sazby pojisteni, ostatne jako v tech sedesatych letech.... Osobne bych ale samozrejme zustal u 2.0....
Jasně 2.0T by byl jako obstojný základ super, ale tlačí je emise a možná už taky zase chtějí pár aut prodat..... základní verze s 1.3 manuálem a RWD, že by se třeba vešla do 700k?

ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak je otazka jestli to mit manual vubec bude.... Ale zas davat tu sofistikovanou a drahou ZF skrin k 1.3T mi prijde dost podivne.... No uvidime, ale pojede to dustojne, to bych se nebal....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubasi, prosímtě a jakou máš udávanou hmotnost v techničáku s 2.0T?
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ano.... (údaj "G" - provozní hmotnost, čili hmotnost auta s náplněmi a řidičem a zavazadly.... abys z toho dostal pohotovostní hmotnost, musíš odečíst 75kg)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zajimala by me fakt realna nekde na vaze...nechce se mi zdat, ze by bylo QV o tolik tezsi
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No taky mě napadlo se zeptat třeba na sběrným dvoře
když tam něco vezu, tak váží auto tam naplněné i zpět prázdné jen s řidičem. Měřit by to mohlo docela přesně?!? Jen paní za okýnkem neumí moc česky.

ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti