Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)

Odpovědět
Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 16.1.2009, pát 02:42

Tak práce pokračují tempem vražedným... Kardan už mám komplet složený, o víkendu jedu pro jednu až dvě převodovky. Lamela poslaná do renovaku na repas a dnes jsem rozebral brzdové třmeny... šlo to velmi dobře, až jsem se divil, ani se segerkama nebyl problém...no uvidí se až při zpětný montáži :-D No akorát by mě zajímala jediná věc ohledně třmenů...víte někdo jak funguje ten samostav uvnitř pístku? Jinak pístky mají povrch naprosto v pořádku. Dále sháním někoho kdo mi udělá brzdové potrubí dozadu a ke třmenům... Stačilo by kdyby se našel někdo ochotný a zapůjčí potřebné přípravky... pak bych si to už sfouknul sám :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 16.1.2009, pát 21:25

Hezký. Já zatím pátral po synchronech a objímkách a tady něco máš.
http://www.okp.de/xtc2/index.php/cat/c3 ... rings.html
Jou tam i řadící objímky,písty, vložky, pístní kroužky. Kdybys něco objednával dej vědět na PM, něco bych si taky vzal.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.1.2009, sob 03:39

Jee Dík moc :) ale stejnak pokud se mrknu do čerstvého ePERu tak tam tyto díly na 75 vidím...jsou v něm i díly na MiTo. No a třeba synchron tam stojí taky cca 1200, objímky nějak podobně jak na tomhle shopu a kola se pohybujou kolem 4-5tis/kus
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 17.1.2009, sob 10:33

No na e-peru sice díly jsou, ale zkus si je objednat. Mně se v Alfě smály, až se za břicho popadaly. :smt021 . Navíc mám zkušenost, že ty ceny co jsou v e-peru jsou od nich potom dvojnásobný :smt013 . potom se nediv, že se lidi z ofiko zastoupení tak vztekaly, když se objevil na Alfaklubu funkční odkaz na e-per. Přeju hodně štěstí, určitě dej ale vědět, kdybys něco sehnal novýho.

P.S. Začínám rozebírat tu rezervní hlavu co mám a nosy vaček jsou ojetý dost nepravidelně. Rekord drží 1.válec (u řetězu) na výfukový vačce odrbanej o 2 milimetry. Některý nosy jsou úplně netknutý. Měřil jsi na svých vačkách všechny nosy ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.1.2009, sob 10:39

No to znám z 16V 33tky... tam to dělá úplně stejně... takže jsem měřil všechny :wink: a musím říct že pokud se míry lišily tak o 0.1mm max anebo chyba měření jak sem se tam pachtil s tou šuplerou. U33tky bylo i poznat narušený povrch na vačce kde byla sjetá... asi se prvně ujede zušlechtěná vrstva a pak to jde rychle z kopce.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 18.1.2009, ned 23:40

Tak už jsem začal sundávat ozuby z koleček a pomalu promýšlím co a jak poskládám.... za 900 jsem koupil převodovku ze které mám použitelné věci z pětky a čtyřky... jinak je skorvená snad ještě víc než ta má :twisted: překvapilo mě že na jedničce měla totálně odepsaný synchron takovým způsobem že v místě kde se opírá brzdící kamínek byl skoro 1mm hluboký kráter... ostatní synchrony nebyly takto doničené. Jistý je že nikdo předtím čachry nedělal, to by bylo poznat na centrální matici která to drží vše pokupě. No akorát se ji nějaký chytrák asi snažil přetěsnit hermetikem(poznal jsem podle smradu typickýho pro tuhle sračku :smt016 ) ale musela pak za chvíli téct brutálně podle toho jak je zasviněná celá...ani šruby nešlo najít :twisted: Dále jsem vyndával setrvačník ze spojkové skříně kvůli výměně ložisek protože se mi zdály už dost volný... Jsou tam ložiska 6205 2RS a 6007 2RS po jednom kusu.. abych vyndal to 6007 musel jsem hliník nahřát Pb hořákem...drželo se sviňa. Kdyžtak pro informaci ostatním 6205 2RS je i ve středovém uložení kardanu... to jsem taky měnil protože mělo vůli a i při protočení v rukách hrčelo.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 23.1.2009, pát 20:56

Demolice pokračuje... dneska mi Ice.cool.man dovezl pěknou nezhnitou nádrž... no jaké pro mě bylo překvápko když jsem konečně zjistil proč do ní vedou káble 2x je tam skované druhé čerpadlo, takové malé podávací. V nádrži od Iceho je funkční... v mé totálně mrtvá a zanešená rzí :vom:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Dál mi přišla lamela z renovaku... repas stál i s dopravou lehce přes 700Kč spojku mám v kupě, aji jsem rozebral vypínací ložisko a naplnil jej novou vazelínou bo původní už připomínala dobu kamennou. Ještě že mě Ice.cool.man dneska svezl ve své... to mi dodalo energii do dalšího boje :-({|= :drivers: :smt077
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 24.1.2009, sob 10:33

No nádrž mám taky za sebou. budiž ti útěchou, že když ta malá pumpa neběží nic podstatnýho se neděje. Ale i ona dokáže docela dobře čerpat, protlačí benzín i přes hlavní pumpu až k motoru, ale tlak pro vstřiky neudělá. Jak jsi dopadl na germánským shopu ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 11:35

Pisnu to sem, hosi ja vydrbal napravu vcera z moji alfy co sem koupil za pjetku... Jde tam vsechno novy, ale spojku z ni si za tim prasknu do moji, vyndal sem to v garazi podepreny tehlama, jednu chvili i alfa temer padla na mne :smt021 Vsecko vsecko novy, pak neco nafotim... \:D/

EDiT: nadrz menim taky proste secko, jo olej z prevodovky kdyz ji chcu rozdelat, tak v diferaku a v prevodech je stejny olej a sou tyto komory propojeny? Nebo je vsude zvlast olej. Pak mi napiste jaky olej a kolik litru mam kde nalit, jak ho vypustit a jak ho nalit :) Dekujiii :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 24.1.2009, sob 13:25

Převodovka má společnou náplň s diferenciálem... budeš potřebovat 2,6L oleje 75W90 pokud se nepletu.

Však auto jezdilo i s nefunkčním čerpadýlkem :) ale připadne mě, že v okruhu byly nějaké netěsnosti... už jen že jsem přefikl hadice od nádrže a ani kapka benálu nekápla

Z deutschland shopu jsem ještě neobjednával... ale to přijde. Jinač otec se chvástal že by ty synchrony vyrobil z bronzu....když jsem se ho ptal zda to neni trošku rozdíl bronz a litina tak mi řekl že ten bronz je hlavně 6x dražší :D
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 13:28

Sejny píše:Pøevodovka má spoleènou náplò s diferenciálem... budeš potøebovat 2,6L oleje 75W90 pokud se nepletu.

Však auto jezdilo i s nefunkèním èerpadýlkem :) ale pøipadne mì, že v okruhu byly nìjaké netìsnosti... už jen že jsem pøefikl hadice od nádrže a ani kapka benálu nekápla
Jakou znacku toho oleje? Chcu tip top, ma neco Selenia? Kolik to asi stoji? Kudy ho nalejt? Dik :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 24.1.2009, sob 13:34

No hlavně aby převodovka nebyla K.O. ... pak klidně i M6A a nic by to už nezkazilo :-D pokud ti nevadí cena třeba 350-400/litr tak neni co zkazit.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 13:37

Sejny píše:No hlavnì aby pøevodovka nebyla K.O. ... pak klidnì i M6A a nic by to už nezkazilo :-D pokud ti nevadí cena tøeba 350-400/litr tak neni co zkazit.
Nevadi mi cena, jen aby to bylo nejlepsi :) Dik, a kudy to tam naliju?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 24.1.2009, sob 13:54

Nejlépe nalévacím a kontrolním šroubem co je na boku převodovky.... :wink: Už jsi z ní olej vypustil? Jestli bude černý jak Obamova prdel tak by to možná chtělo převodovku rozložit, vyčistit a zrovna zkontrolovat všecko.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 13:59

Sejny píše:Nejlépe nalévacím a kontrolním šroubem co je na boku pøevodovky.... :wink: Už jsi z ní olej vypustil? Jestli bude èerný jak Obamova prdel tak by to možná chtìlo pøevodovku rozložit, vyèistit a zrovna zkontrolovat všecko.
Jeste ne, nevypoustel, prevodovku chcu stejne rozebrat, nemam sice novy dily, ale mam asi 4 dalsi prevodovky, tak mozna dosahnu toho, ze dvojka nepujde pres synchron ani na sprintu pri brutalnem razeni... :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 24.1.2009, sob 14:44

Olej nejlíp tohle: http://www.autokama-valvoline.cz/produc ... 90-1l-198/
To LS je tam důležitý. Odzkoušeno RossemGTV a DD i ve vytrvalostních závodech.
Bronz na synchrony mě napadla taky. Byla by dobrá Beryliová, která má podobnou tvrdost jako ten původní synchron, ale ta je dražší 100x. :shock: Z obyč nevím,ona je hlavně důležitá pružnost, resp. síla potřebná ke stlačení. Aby se synchron dla vůbec objímkou stlačit a aby ho potom kamínky rozpínaly a brzdil. Z jakýhosi bronzu první převodovky synchrony měly a stálo to prej za prd(životnost 20-50t. km). Jinak já mám doma funkční ocelovej synchron tvrdosti HRC, je excentrickej a má na sobě po obvodu odlehčovací drážky aby nedrba objímku. z toho bych dělal kopii.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 24.1.2009, sob 18:36

Já jsem tam nalil Tutelu ZC75 jak mi poradil RV147 a převodovka chodí bez problémů
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 18:58

Tak mam ten Valvoline? O cenu nejde, chcu to nejlepsi, najma na VYSOKE teploty, pac v lete pres sezonu, zrazy, zakruty bokem, LSD dosti trpi, chcu aby lamely na nem vydrzeli co nejvic... Btw nevite jestli se da upravit nejake jednoduse pomer svornosti? TS ma 25% Turbo Evo treba 40%. Chtel bych alespon 50%, a ze SZ sehnat je nonsens... Samozrejme za dobry peniz. Ktery ten olej mam koupit Tutelu, nebo Valvo? Co tam jeste budu potrebovat? Menim VSECHNY silenty a gumovy casti naprav, co jen jde dam novy... :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 24.1.2009, sob 20:09

Majkll píše:Já jsem tam nalil Tutelu ZC75 jak mi poradil RV147 a převodovka chodí bez problémů
Já osobně mám tu Tutelu a převodovka chodí bez problémů a jde řadit i v těch mrazech co tady byly (-20°C). Pro závodní použití a právě kvůli tomu samosvoru spíš ten Valvoline. Vzal jsem Tutelu proto, že jsem chtěl aby převodovka netrpěla provozem za studena (krátký jízdy) a hned se mazala.
Svornost se dá upravit jiným poskládáním lamel. Jak je to přesně nevím, ale Rosso Ti to řekne přesně.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Pompelmo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Registrován: 24.6.2008, úte 13:26
Bydliště: pendluju Praha,Brno,Ženeva,Bern

Příspěvek od Pompelmo » 26.1.2009, pon 14:59

Sám jsem zvědav,kdy ten zbor dáš dohromady.Držím palce *varim varim :smt023
Nesnáším chytráky!!!

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 26.1.2009, pon 19:34

Pompelmo to opět posr*l :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 26.1.2009, pon 21:21

Sejny píše:Pompelmo to opět posr*l :wink:
Není to převlečený Icecoolman ? :-D
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 27.1.2009, úte 19:06

Takze... Ja uz som chcel menit nadrz, kvoli tomu, ze ked mam menej ako 10L benzinu v nadrzi, tak ked sa mi auto nakloni, zacne sat vzduch do palivovej listy, resp. do celeho obehu... Myslel som, ze je zakriena hadicka v nadrzi a videl som to na vymenu nadrze - nechce sa mi pravdupovediac :D A ako tu pisal sejny o pomocnom cerpade, tak ma napadlo, z nadrze mi idu dva kable, tusim ruzovy a zem a mam to odpojene! Moze to robit to? Skusim to spojit, len neviem ci tam pojde stava... Proste mal som 7 TSiek a ani jeden nerobi to, ze ked som sa tocil na mieste, alebo proste preklapal sa benzin v nadrzi, tak mi moja alfa stale zdochla, a musel som odvzdusnit palivovu listu... Ma tam ist 12v, alebo kolko, do toho ruzoveho kablika? Vdaka :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 27.1.2009, úte 19:58

Malá pumpa má z úkol, podávat palivo tý velký. U první 75-tek ta malá pumpa nebyla vůbec. Byl problém s životností hlavní pumpy tak to tam dali. A výsledek, problém s životností hlavní pumpy. Jak odvzdušňuje palivovou lištu ?? Já s tím dělal psí kusy, když jsem měnil nádrž a hlavní pumpu a vždycky jsem připojil hlavní pumpu na nabíječku na 10 sec. a chytla hned. Velká pumpa si musí nasát palivo sama jinak je na vyhození !! Přebytečný palivo jde do obtoku. Problém bude umírající hlavní pumpa, netěsnosti, popř. zanesený předfiltr v nádrži. Jinak první modely neměly ani přepážky v nádrži. Kromě bláznivýho ukazatele stavu paliva (+- čtvrt nádrže) ani to ničemu nevadilo.
P.S. Nemáš někde pls. fotky tý upravený hlavy ? Docela by mi to bodlo. Jinak dával jsi i nový vodítka ventilů a ventily, nebo jenom zabrousit, gufera a hotovo ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 27.1.2009, úte 22:17

RV147 píše:Malá pumpa má z úkol, podávat palivo tý velký. U první 75-tek ta malá pumpa nebyla vùbec. Byl problém s životností hlavní pumpy tak to tam dali. A výsledek, problém s životností hlavní pumpy. Jak odvzdušòuje palivovou lištu ?? Já s tím dìlal psí kusy, když jsem mìnil nádrž a hlavní pumpu a vždycky jsem pøipojil hlavní pumpu na nabíjeèku na 10 sec. a chytla hned. Velká pumpa si musí nasát palivo sama jinak je na vyhození !! Pøebyteèný palivo jde do obtoku. Problém bude umírající hlavní pumpa, netìsnosti, popø. zanesený pøedfiltr v nádrži. Jinak první modely nemìly ani pøepážky v nádrži. Kromì bláznivýho ukazatele stavu paliva (+- ètvrt nádrže) ani to nièemu nevadilo.
P.S. Nemáš nìkde pls. fotky tý upravený hlavy ? Docela by mi to bodlo. Jinak dával jsi i nový vodítka ventilù a ventily, nebo jenom zabrousit, gufera a hotovo ?
Takto takto... Pokial mam v nadrzi menej ako 10L resp. aj 10L benzinu, tak stupim jej - zatlaci mi zadok a auto na chvilu strati vykon, preklopi sa hore a zas taha tak ako ma, preto musim mat nad 10-15L benzinu v nadrzi... Pokial ho mam 2-5L a stupim jej, prekloni sa nadrz, tak mi auto uplne zastane, musim urobit nasledovne: odpojit hadicku medzi cerpadlom a filtrom, pustit 12v do cerpadla, ktore najprv vyprdi zo seba vzduch a nasledne potom tlak benzinu, nasadim to naspat, opat pustim 12v aby som natlakoval okruh benzinovy a potom nastartuje... Vravim, ziadna alfa mi to nerobila, len tato, podozrieval som nadrz, lenze ako vidim, ma to na svedomi toto "pomocne" cerpadlo... Takze zajtra to skusim prepojit a uvidime ci to pomoze... Lebo na sprinty mi moc vaha v nadrzi nepomoze ;)

Ventily a voditka vsechno stary = pry meli dobrou zivotnost, ale vacky nic moc, uprava hlavy stala cca 3000Kc + nove tesneni, svicky, olej, filtry... Mam fotky zatim koukni treba sem, nevim jestli ti link pojede http://fotoalbumy.azet.sk/alfa_drift/


Tam je neco malo s alfinama... Ale mam i fotky upraveny hlavy, i nahazovani, cely prubeh, jestli je kamarad nevydrbal z fotaku... Jinak jak sem psal, snizeno 0.7mm, novy tesneni Ajusa, svicky NGK dle vyrobce, olej 10w60 Selenia Racing. Dale lesteny ventily, kanale, priruba sani, sportovni filtr, prebrouseny ventily, vymezeni vule ventilu, nastaveni... No zvuk to ma celkem brutus oproti neupravene hlave, plus samo novy gufera ventilu... Jinak vykon nevim, asi jo, predtim mi dvojka do kopce pri stlacenim pedalu nezacala hazet na stranu a smykat mi jedno kolo tak asi neco tam je :D :D Ale zvuk to ma ted hodne ostri! Dnes sem menil spojku (4h cisty prace i se zalomenim odvzdusnovaku a navarenim matky a vytazenim :supz: )

Menil sem pouzitou docasne, ja sem mel K.O. uplne stalo auto s kvaltem, odrovnal sem trojku dnes, nejde radit vubec. Kdyz budu delat GO ty napravy, tak taky menim hlavni valec brzdovy + spojkovy, brzdovy dela divny zvuky a spojka mi chodi hodne tezce oproti tomu, co mam an druhy alfe. Krom toho vejfuk = svody omotat termo paskou, misto katu pletenec, misto stredaku dynamizer a na konec nejaky hezky duplex, nebo center ale sportovni samo at to ma koule :) Fotky hlavy sezenu a mozna uz konecne objednam ten chip, ze zbydou penize... Pripadny dalsi prubeh me GO budu davat fotky do mych albumu :D


PS: nemate nekdo moment dotahnuti vacek? Pac je to tak na oko dotazeny, nevim, jestli spravne. Dik. *varim varim
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů