

Jakou znacku toho oleje? Chcu tip top, ma neco Selenia? Kolik to asi stoji? Kudy ho nalejt? DikSejny píše:Pøevodovka má spoleènou náplò s diferenciálem... budeš potøebovat 2,6L oleje 75W90 pokud se nepletu.
Však auto jezdilo i s nefunkèním èerpadýlkemale pøipadne mì, že v okruhu byly nìjaké netìsnosti... už jen že jsem pøefikl hadice od nádrže a ani kapka benálu nekápla
Nevadi mi cena, jen aby to bylo nejlepsiSejny píše:No hlavnì aby pøevodovka nebyla K.O. ... pak klidnì i M6A a nic by to už nezkazilopokud ti nevadí cena tøeba 350-400/litr tak neni co zkazit.
Jeste ne, nevypoustel, prevodovku chcu stejne rozebrat, nemam sice novy dily, ale mam asi 4 dalsi prevodovky, tak mozna dosahnu toho, ze dvojka nepujde pres synchron ani na sprintu pri brutalnem razeni...Sejny píše:Nejlépe nalévacím a kontrolním šroubem co je na boku pøevodovky....Už jsi z ní olej vypustil? Jestli bude èerný jak Obamova prdel tak by to možná chtìlo pøevodovku rozložit, vyèistit a zrovna zkontrolovat všecko.
Já osobně mám tu Tutelu a převodovka chodí bez problémů a jde řadit i v těch mrazech co tady byly (-20°C). Pro závodní použití a právě kvůli tomu samosvoru spíš ten Valvoline. Vzal jsem Tutelu proto, že jsem chtěl aby převodovka netrpěla provozem za studena (krátký jízdy) a hned se mazala.Majkll píše:Já jsem tam nalil Tutelu ZC75 jak mi poradil RV147 a převodovka chodí bez problémů
Takto takto... Pokial mam v nadrzi menej ako 10L resp. aj 10L benzinu, tak stupim jej - zatlaci mi zadok a auto na chvilu strati vykon, preklopi sa hore a zas taha tak ako ma, preto musim mat nad 10-15L benzinu v nadrzi... Pokial ho mam 2-5L a stupim jej, prekloni sa nadrz, tak mi auto uplne zastane, musim urobit nasledovne: odpojit hadicku medzi cerpadlom a filtrom, pustit 12v do cerpadla, ktore najprv vyprdi zo seba vzduch a nasledne potom tlak benzinu, nasadim to naspat, opat pustim 12v aby som natlakoval okruh benzinovy a potom nastartuje... Vravim, ziadna alfa mi to nerobila, len tato, podozrieval som nadrz, lenze ako vidim, ma to na svedomi toto "pomocne" cerpadlo... Takze zajtra to skusim prepojit a uvidime ci to pomoze... Lebo na sprinty mi moc vaha v nadrzi nepomoze ;)RV147 píše:Malá pumpa má z úkol, podávat palivo tý velký. U první 75-tek ta malá pumpa nebyla vùbec. Byl problém s životností hlavní pumpy tak to tam dali. A výsledek, problém s životností hlavní pumpy. Jak odvzdušòuje palivovou lištu ?? Já s tím dìlal psí kusy, když jsem mìnil nádrž a hlavní pumpu a vždycky jsem pøipojil hlavní pumpu na nabíjeèku na 10 sec. a chytla hned. Velká pumpa si musí nasát palivo sama jinak je na vyhození !! Pøebyteèný palivo jde do obtoku. Problém bude umírající hlavní pumpa, netìsnosti, popø. zanesený pøedfiltr v nádrži. Jinak první modely nemìly ani pøepážky v nádrži. Kromì bláznivýho ukazatele stavu paliva (+- ètvrt nádrže) ani to nièemu nevadilo.
P.S. Nemáš nìkde pls. fotky tý upravený hlavy ? Docela by mi to bodlo. Jinak dával jsi i nový vodítka ventilù a ventily, nebo jenom zabrousit, gufera a hotovo ?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů