Zklidnění dopravní situace nemusí nutně znamenat snížení nehod. Oni v těch obcích taky kupodivu žijí lidé. A on je rozdíl se pohybovat na chodníku a přecházet silnici po které se jezdí reálně kolem 70km/h nebo kolem 50km/h. Stejně tak je rozdíl na takovou silnici vjíždět z vedlejší. K tomu jaksi nepotřebuješ nějaký statistiky. Z uchopitelných argumentů tady padlo jenom to, že ne všechny obce z umístění radarů a úsekovek profitují finančně (kvůli tomu se to tady celé rozpoutalo), protože pokuty putují jinam. Toto je jasný argument který ignoruješ a zamlčuješ.
Takže znovu. Nesouhlasím s tím jak to dělají v některých obcích, příkladem budiž ten Varnsdorf. Ale nedivím se, že to v jiných obcích chtějí byť to pro ně může být naopak ekonomicky přítěž. Není v silách nikoho posoudit u všech měřených úseků v ČR reálný přínos na vliv života obyvatel dané obce. Každopádně nemám problém s tím, že by mě to nějak extrémně otravovalo. Holt když je někde úsekovka tak zapnu tempomat a jedu předepsanou rychlostí, alespoň si pak užiju na výjezdu zrychlení.
