Problematika DPF u AR159
Re: Problematika DPF u AR159
Nedávno jsem P0091 řešil. Nízkotlaký snímač háže chybu tlaku dodávaného paliva - kdy byl měněný filtr nafty? Nenatankoval jsi někde nějakou břečku?
Fiat Croma 2.4 MJT
Re: Problematika DPF u AR159
no mněnil jsem komplet vše aspon to tak mám ve zvyku olej a komplet filtry měněn byl 20,9, 20018 no než jsem jel na dovolenou tak jsem tam mněl naftu Aral myslíš že to muže bít naftou ? pokut ano co bych mněl udělat ?
Re: Problematika DPF u AR159
a mohu se zeptat co to bylo? jak jsi to spravil .JasonCZ píše: 4.8.2019, ned 22:20 Nedávno jsem P0091 řešil. Nízkotlaký snímač háže chybu tlaku dodávaného paliva - kdy byl měněný filtr nafty? Nenatankoval jsi někde nějakou břečku?

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
Jo už jsme si psaly na Fc, dával jsem ti tam telefon ať mi zavoláš až budeš u autacalibr_cz píše: 4.8.2019, ned 11:09zdarec já jsem s Prostějova ale auto zustalo na slovensku tak že odemně je 500km zpět jsem přijel vlakem. proto potřebují pořešit co to muže být at tam nejedu zbytečněcendler píše: 4.8.2019, ned 00:47 calibr_cz : chce to někoho kdo tomu autu rozumí odkud jste? Včera jsem řešil jednu, kde bylo ucpané dpf, jen tím, že tam nějaký servis vymyzal hodnoty DPF, kdy si auto myslelo, že je na půl plný a přitom bylo totál plný a nechtělo dělat regeneraci a přitom byl špatný termostat a auto se za jízdy nedokázalo ohřát a to potom ŘJ nepustí regeneraci, takže ještě že pán přijel, protože ten servis už chtěl kupovat nový dpf a řešit uplně jiné díly, bohužel vše je neznalostí
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
aha jo super moc děkujicendler píše: 4.8.2019, ned 23:08Jo už jsme si psaly na Fc, dával jsem ti tam telefon ať mi zavoláš až budeš u autacalibr_cz píše: 4.8.2019, ned 11:09zdarec já jsem s Prostějova ale auto zustalo na slovensku tak že odemně je 500km zpět jsem přijel vlakem. proto potřebují pořešit co to muže být at tam nejedu zbytečněcendler píše: 4.8.2019, ned 00:47 calibr_cz : chce to někoho kdo tomu autu rozumí odkud jste? Včera jsem řešil jednu, kde bylo ucpané dpf, jen tím, že tam nějaký servis vymyzal hodnoty DPF, kdy si auto myslelo, že je na půl plný a přitom bylo totál plný a nechtělo dělat regeneraci a přitom byl špatný termostat a auto se za jízdy nedokázalo ohřát a to potom ŘJ nepustí regeneraci, takže ještě že pán přijel, protože ten servis už chtěl kupovat nový dpf a řešit uplně jiné díly, bohužel vše je neznalostí
Re: Problematika DPF u AR159
Zatím jsem jen vyměnil filtr a je po hlášce. Měl jsem pak ještě bublinku ve filtru a ještě tam jednou skočila, takže se to musí pořádně odvzdušnit. Pokud se to bude opakovat, tak postupně začnu vyčištěním nádrže a budu pokračovat až k repasi vysokotlak. čerpadla. Snad k tomu ale nedojde.
Fiat Croma 2.4 MJT
Re: Problematika DPF u AR159
aha no tak to je nadělení a co auto jezdí normálně ?JasonCZ píše: 5.8.2019, pon 14:50Zatím jsem jen vyměnil filtr a je po hlášce. Měl jsem pak ještě bublinku ve filtru a ještě tam jednou skočila, takže se to musí pořádně odvzdušnit. Pokud se to bude opakovat, tak postupně začnu vyčištěním nádrže a budu pokračovat až k repasi vysokotlak. čerpadla. Snad k tomu ale nedojde.
Re: Problematika DPF u AR159
Jezdí. Ono to jezdilo i tak. Jen při přidání plynu to skočilo do nouzáku. S lehkou nohou to jelo. Pokud ale začalo vypalování DPF, tak to skočilo do nouzáku už při ohřívání DPF. Prostě jakýkoliv požadavek na vyšší dávku paliva byl odměněn P0091.
Fiat Croma 2.4 MJT
Re: Problematika DPF u AR159
aha jasně tak že už to máte vše ok a nebo vám to dělá pořád ? protože já mam auto od sebe 500km a když tam pojedu tak at vím zhruba co to muže byt jinak moc děkují za vaši radu .JasonCZ píše: 5.8.2019, pon 16:09 Jezdí. Ono to jezdilo i tak. Jen při přidání plynu to skočilo do nouzáku. S lehkou nohou to jelo. Pokud ale začalo vypalování DPF, tak to skočilo do nouzáku už při ohřívání DPF. Prostě jakýkoliv požadavek na vyšší dávku paliva byl odměněn P0091.
Re: Problematika DPF u AR159
Já to mám ok. Ale netvrdím, že je to univerzální řešení. P0091 je chyba v nízkotlaké části a to je hodně věcí včetně snímače samotného. U mne to vyřešil filtr, ale u někoho jiného to může být čerpadlo v nádrži, u jiného sací koš, u jiného vysokotlaké čerpadlo a nakonec to může být i chyba ve vysokotlaké části. Zaplnění fitru na 114% může být následek i příčina onoho. Chce to někoho, kdo ví, co v diagnostice hledat. Závady umí vyčíst kdokoliv, ale hledat v live datech už umí jen ti dobří. Chyby ukazují následek. Live data schovávají příčinu ;-)
Fiat Croma 2.4 MJT
Re: Problematika DPF u AR159
jasně chápu a moc děkujiJasonCZ píše: 5.8.2019, pon 22:57 Já to mám ok. Ale netvrdím, že je to univerzální řešení. P0091 je chyba v nízkotlaké části a to je hodně věcí včetně snímače samotného. U mne to vyřešil filtr, ale u někoho jiného to může být čerpadlo v nádrži, u jiného sací koš, u jiného vysokotlaké čerpadlo a nakonec to může být i chyba ve vysokotlaké části. Zaplnění fitru na 114% může být následek i příčina onoho. Chce to někoho, kdo ví, co v diagnostice hledat. Závady umí vyčíst kdokoliv, ale hledat v live datech už umí jen ti dobří. Chyby ukazují následek. Live data schovávají příčinu ;-)
Re: Problematika DPF u AR159
jo a myslel jste filtr jaký DPF ? nebo palivový filtr no doufám že to nebude něco vážného.calibr_cz píše: 5.8.2019, pon 23:08jasně chápu a moc děkujiJasonCZ píše: 5.8.2019, pon 22:57 Já to mám ok. Ale netvrdím, že je to univerzální řešení. P0091 je chyba v nízkotlaké části a to je hodně věcí včetně snímače samotného. U mne to vyřešil filtr, ale u někoho jiného to může být čerpadlo v nádrži, u jiného sací koš, u jiného vysokotlaké čerpadlo a nakonec to může být i chyba ve vysokotlaké části. Zaplnění fitru na 114% může být následek i příčina onoho. Chce to někoho, kdo ví, co v diagnostice hledat. Závady umí vyčíst kdokoliv, ale hledat v live datech už umí jen ti dobří. Chyby ukazují následek. Live data schovávají příčinu ;-)
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Problematika DPF u AR159
Pic, tak info..
včera STK + emise 159 1.9 jtdm 110kw součinitel kouřivosti na štítku 0,51 euro4
- originální soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,2
- upravený soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,41
egr off dpf off.
čau
včera STK + emise 159 1.9 jtdm 110kw součinitel kouřivosti na štítku 0,51 euro4
- originální soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,2
- upravený soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,41
egr off dpf off.
čau
Re: Problematika DPF u AR159
levakbob88 píše: 16.8.2019, pát 08:35 Pic, tak info..
včera STK + emise 159 1.9 jtdm 110kw součinitel kouřivosti na štítku 0,51 euro4
- originální soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,2
- upravený soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,41
egr off dpf off.
čau

AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Re: Problematika DPF u AR159
To bylo přes molitanový míček, nebo tak ? :-)levakbob88 píše: 16.8.2019, pát 08:35 včera STK + emise 159 1.9 jtdm 110kw součinitel kouřivosti na štítku 0,51 euro4
- originální soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,2
- upravený soft větší turbo vstřiky z 2,4 kouřivost 0,41
egr off dpf off.
2.4 JTDm147kw
Re: Problematika DPF u AR159
To je jednoduché... pokud to auto nemá motor ve sračkách a člověk ho pravidelně vytáčí, aby vymetl saze, nemůže být problém
U sériové 2.4 s origo softem výjma odstaveného DPF a EGR jsem se taky s přehledem do emisních limitů vešel.

Re: Problematika DPF u AR159
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Re: Problematika DPF u AR159
Čaute mel bych zajem o egr off dpf off muzete mi nekoho doporucit?
Re: Problematika DPF u AR159
>HARRY23: Zkus prvni stranku tohoto tematu.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
swoop01 : tam už toho moc není, akce se zrušily, lidi začly jezdit za mnou
HARRY23 : to pro mě není problém, stačí mi napsat SZ a domluvíme se jestli je fakt potřeba off nebo opravit problém
HARRY23 : to pro mě není problém, stačí mi napsat SZ a domluvíme se jestli je fakt potřeba off nebo opravit problém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
>cendler: To je sice pravda, ale k tomu aby si nejaky obrazek udelal to staci a tu sz zvladne napsat kdyz po tech OFFech touzi.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
-
nemecmatej3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9.10.2019, stř 10:42
Re: Problematika DPF u AR159
Ahoj , pořídil jsem si ar 159 1.9 JTD 110 kw z Itálie včera jsem byl na emisích a neprošli mě, hlavně o hodně nějaký průměr jsem měl asi 2,1, a zdá se mi že i dost žere nějakých 10 litrů kdZ stím jedu normálně, nevěděl by někdo co stím nebo nějak dát do kupy ? Jeden chlap co tu dělá v okolí alfy mi řekl že originální DPF stojí 55 tisíc a že mi tam může dát i nějakej použitej ale že to stejně nemusí projít emise že prý neprojde skoro žádná ze na emisích musím mít někoho známého. Díky za odpovědi
Re: Problematika DPF u AR159
to je blbost,že neprojde žádná. Já prošel úplně legálně s dpf. Povolená kouřivost je 0,51 a já měl 0,02.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
-
nemecmatej3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9.10.2019, stř 10:42
Re: Problematika DPF u AR159
Taky mi to příjde blbost , není tu někdo v okolí Pardubic kdo by se mi na to podíval ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti