pánové chci do té své Giulie (1975) jinou nádrž.... ta stará je v kdovíjakém stavu, benzín se v ní bude přelévat a je zbytečné tam tahat nádrž na 50 litrů.... Navíc nikdy nedám plnou a je jen otázka času kdy začne korodovat..... homologaci FIA samozřejmě nepotřebuju.... máte s tím někdo zkušenost?
našel jsem třeba tohle:
https://www.2racing.cz/Nadrz-na-benzin- ... d90107.htm
race nádrž
race nádrž
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: race nádrž
tomu na odkazu říkejme pouze nádrž
to na odkazu s race má asi společnýho to samý co nádrž z trabanta ..cenově ti asi ale bude vyhovovat (oproti ATL za 15000,- (leda sehnat na autokrosaři něco jetýho s prošlou homologací za 2-3000,-)
za mě menší a alu nádrž OK, pokud honíš každý kilo a řešíš i vyvážení auta
vem ale v potaz spotřebu motoru při track day/závodech) .. vemu to tak, že naše fávo, později felda (1.4 OHV 150PS) a nyní golf (1.8 170PS) bere trabantí nádrž (což je ekvivalent toho na odkaze, jen levnější) na cca 20-25km jízdy což není zrovna moc, takže 2 barely benzínu na závody (trackday) s sebou
přelejvání by měl řešit tvar nádrže (spíš vyšší) s přepážkama a vývody v nejnižším budě
ideálně, aby byl ve spodku vytvořen takovej Swirl pot- zásobárna paliva pro případ odlití, do který by vyúsťoval vývod pro pumpu a zpátečka
-v případě elektronickýho vstřikování může být zpátečka dole
- u karburátorů, s jiným, výrazně menším tlakem v palivový soustavě vstup zpátečky z regulátoru tlaku paliva, nebo ze zpátečky od karbce někde z vrchu nádrže, protože tíha palivovýho sloupce - tlak proti zpátečce by to mohla dělat bordel s tlakem kterej by způsoboval permanentně otevřený jehlový ventily v karbcích a jejich přeplavování...

za mě menší a alu nádrž OK, pokud honíš každý kilo a řešíš i vyvážení auta
vem ale v potaz spotřebu motoru při track day/závodech) .. vemu to tak, že naše fávo, později felda (1.4 OHV 150PS) a nyní golf (1.8 170PS) bere trabantí nádrž (což je ekvivalent toho na odkaze, jen levnější) na cca 20-25km jízdy což není zrovna moc, takže 2 barely benzínu na závody (trackday) s sebou
přelejvání by měl řešit tvar nádrže (spíš vyšší) s přepážkama a vývody v nejnižším budě
ideálně, aby byl ve spodku vytvořen takovej Swirl pot- zásobárna paliva pro případ odlití, do který by vyúsťoval vývod pro pumpu a zpátečka
-v případě elektronickýho vstřikování může být zpátečka dole
- u karburátorů, s jiným, výrazně menším tlakem v palivový soustavě vstup zpátečky z regulátoru tlaku paliva, nebo ze zpátečky od karbce někde z vrchu nádrže, protože tíha palivovýho sloupce - tlak proti zpátečce by to mohla dělat bordel s tlakem kterej by způsoboval permanentně otevřený jehlový ventily v karbcích a jejich přeplavování...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: race nádrž
no a hodíš mi sem teda link na nějakou vhodnější nádrž pro moje účely ;-) 20L mi fakt stačí, dlouhé závody to fakt jezdit nebude....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti