Radim - Alfa Romeo 156 2.4 JTD SportWagon

Odpovědět
coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 3.2.2009, úte 10:27

Pokud svítí CODE, tak je chyba v imobilizéru.

Jestli chceš, můžeme to zkusit napíchnout.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.2.2009, úte 10:53

nemůže být třeba jen zoxidovaný ukostření = nízké napětí?
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.2.2009, úte 11:00

Zkus nejdriv jinej klic. Kdyz by to delalo to samy sel bych po "antene" immobilizeru.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.2.2009, úte 11:24

dělají to oba klíče co mám
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 3.2.2009, úte 11:25

Nevím jak u jiných značek ale zrovna tento Fiaťácký systém reaguje na plno věcí, co jsem zatím odhalil je pokles napětí, špatné ukostření a následující věci. Určitě jak píše Harous může být závada ve slabém nebo špatném signálu chipu klíče, který snímá tzv. vysílačka kolem spínačky. Mě svítila CODE kontrolka v souvislosti s vadným relém benzínového čerpadla nebo po průjezdu myčkou s mytím spodku, takže závada v el. instalaci. Je toho mraky, snad diagnostika může něco odhalit.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.2.2009, úte 12:04

Taky me to zlobilo u 155 kdyz byla slaba baterka. Ale ty mas snad novou ne?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 3.2.2009, úte 12:34

Slušný bordel dělá oxidace kontaktů apod. Co to sleduju, tak skoro každému pomohlo něco jiného.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 3.2.2009, úte 16:50

Přeci jen, kdyby si ty karty našel, tak alespoň nouzově můžeš nastartovat. Tady je malý návod:
Nouzové startování motoru:

Jestliže se systému Alfa Romeo CODE nepodaří zrušit zablokování motoru, svítí kontrolky CODE a poruchy motoru trvale a motor nelze nastartovat. V takovém případě lze motor uvést do chodu pouze nouzovým startováním:

1) otočte klíč ve spínací skříňce do polohy MAR
2) sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý. Rozsvítí se kontrolka motoru asi na 8 sekund a pak zhasne. Nyní m§ůžete pedál plynu uvolnit
3) kontrolka motoru začne blikat. Vyčkejte až se bude počet záblesků rovnat první číslici kódu na CODE card. Pak znovu sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý, dokud se kontrolka motoru nerozsvítí (na 4 sekundy) a nezhasne. Uvolněte pedál.
4) kontrolka motoru opět začne blikat. Až se bude počet záblesků rovnat druhé číslici kódu na CODE card. Pak znovu sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý.
5) postupujte setjným způsobem i u ostatních číslic kódu uvedeného na CODE card.
6) po zadání poslední číslice podržtě sešlápnutý pedál plynu. Kontrolka motoru se rozsvítí (na 4 sekundy) a pak zhasne. Uvolněte pedál plynu.
7) Rychlé blikání kontrolky motoru (po dobu cca 4 sekund) signalizuje, že postup proběhl správně
9) nastartujte motor.
Kontrolka motoru (starší modely):
Obrázek

Kontrolka motoru (novější modely):
Obrázek

Kontrolka CODE:
Obrázek
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.2.2009, úte 18:27

chytla asi na 20tý, cca 25minut jsem nemohl odjet z práce. dá se případně ten imob vykuchat? kupovat nový se mi nechce a překódování jsou dle mého vyhozené peníze.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 3.2.2009, úte 20:26

Píchni to na diagnostiku než začneš přemýšlet nad kucháním IMO :D
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Ladin 164V6 » 4.2.2009, stř 06:48

Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty :wink: , ted uz pres pul roku klid
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 4.2.2009, stř 08:31

nesmis Radime startovat a mit u toho v ruce sandwich :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.2.2009, stř 08:52

Ladin 164V6 píše:Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty :wink: , ted uz pres pul roku klid
dík všem za tipy, doufám že to bude konkrétně tohle
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 4.2.2009, stř 09:00

Radim píše:
Ladin 164V6 píše:Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty :wink: , ted uz pres pul roku klid
dík všem za tipy, doufám že to bude konkrétně tohle
nemas zac...urcite to bude tim sandwichem :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 4.2.2009, stř 13:30

Pokud chceš ty kontakty vyčistit, tak to ani nemusíš do servisu, stačí se ozvat :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.2.2009, stř 19:54

psal jsem ti SMS ale teď nevim jestli mi došel výpis..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 4.2.2009, stř 20:10

omlouvám se, že jsem ještě neodepsal.

čas mám o víkendu, případně i v pátek.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.2.2009, čtv 08:48

o víkendu k tobě zajedu, stejně ti za minule dlužím nějakou dobrou lahvinku :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.2.2009, čtv 10:04

měl byste někdo nějaký tip na netuzingovou koncovku výfuku? (2.4 JTD)
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 5.2.2009, čtv 14:44

Radim píše:měl byste někdo nějaký tip na netuzingovou koncovku výfuku? (2.4 JTD)
http://www.cuoresportivo.net/karty/kejml/04.jpg
Je to tuzing nebo ne?
Za 300,- z ní slezl chrom už po prvním dešti...
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.2.2009, čtv 15:12

není, i když kvalita bude asi tunigová :-D
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Sperka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 12.9.2008, pát 01:52
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sperka » 5.2.2009, čtv 15:20

ten konec vejfucku vypada jak navařená lešenářská trubka :smt044
Alfa Romeo 166 2,4 JTD katík off
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT

Never drive your car faster, than your guardian angel can fly

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 7.2.2009, sob 12:22

Tak co? Už to neblbne?

Jinak se pak někdy ozvi s tou kontrolkou :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 7.2.2009, sob 12:33

auto vypadá OK. a možná i líp jede, viz to čidlo. ale třeba je to jen placebo :). každopádne moc dík!
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 7.2.2009, sob 16:56

A co s tím bylo... jsem pro zveřejnění způsobu odstranění závad, do budoucna to může mít přínos pro někoho jiného. :wink:
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti