Jo, tenhle vypadá bohově. Je to zase úplně jiný auto než ty základní verze. A i když bych to bral taky s automatem, tak možnost volby manuálu chválím.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Vsudev Evrope se Jeep prodava velmi slusne, v CR po nem pes nestekne.... ale zastoupeni je to evidentne jedno, ostatne jako v pripade vsech dalsich znacek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
To se mi na těch amerikách líbí, síla za víc jak rozumnou cenu. A to nemluvím o cenách těchto aut v americké domovině
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
jo pěkný, ale jak jsme se tady bavili u Wrangleru a jiných takových aut - co reálně s tím? Jezdit denní provoz kolem 15 litrů asi nikoho moc nerajcuje a mít to jen na víkendy je docela luxus, to si můžu tohle auto koupit 5 let staré s malým nájezdem a ušetřím tak půlku peněz.... Už i ty Giulie jsou na současný provoz a předpisy předimenzované a člověk se furt musí hlídat.... co teprv s tímhle....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Vlastnit v Evropě americký auto je součást životního stylu. Velká část lidí k tomu má v garáži Harleye, občas si jezdí zastřílet na střelnici, nosí americký jeansy, jsou rádi, že si v autě mají kam odložit kelímky z McDrive. Vyhovuje jim charakter a neokoukanost amerických aut a motorů V8 a současně jsou ochotní autu odpustit nějaké ty nedostatky ve srovnání s evropskou produkcí. A spotřeba 13-15 litrů výměnou za ten zvukový doprovod by pro mě osobně nebyla problém.
jako jo, pro hard core fandy proč ne.... to je jak když si Alfista koupil funglovku s V6.... ale takoví lidi se počítají na jednotky kusů.... ostatním se to jen líbí, a u toho zůstane....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Zase je potřeba brát v úvahu fakt, že je to asi jedna z posledních možností pořídit si novou V8 v EU...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Mimochodem, ty záslepky tlačítek na volantu jsou u auta v týhle ceně masakr...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Je pravda, že u FCA je to z pohledu sdílení dílů podobné jako VW... známý co má doma Tipo byl na svatebce v US a měli půjčený Challenger - a říkal že ovládání na volantu 100% shodné + UConnect prostředí taky to samé, tak se cítil jako doma... jen ten motor byl o něčem jiném no
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
https://www.youtube.com/watch?v=zCp-kE9sqxw
to ječení toho kompresoru.... jako v předválečných Grand Prix autech....
jinak poměrně hodně vymakaný infotaiment z pohledu informací o technice auta, škoda že to vypadá že amíci si to dělají tak nějak pro sebe a pro Evropu se to nepoužije.... minimálně Giu QV by si třeba něco takového zasloužila.... (osobně to asi nepotřebuju, ale jako součást nějakého marketingu.... možná by to někoho zaujalo...)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
já mám kluci doma RAM 1500 rebel . a challengera 5,7 hemi v manuálu a je to pecka... s challengerem se dá jezdit i kolem 10l . s rebelem kolem 13 dálkové 12 . 8st převodovka ZF je super.... a to brumlání v8 je prostě návykové ....je to třeba vyzkoušet
Není to auto pro každýho, není to mrštný štírek, ale tak nějak bych tomu asi rozuměl...
Dodge Charger 6.4 V8 SRT
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Grand Cherokee končí v EU. Ohromná škoda, nevím kolik jich v EU Jeep prodal, ale za mě to je jediný berný Jeep. Wrangler je sice taky pecka, ale už je na silnici moc hardcore...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jako fakt? Mě přijde, že jich na silnici potkávám celkem dost. Nebo se jedná jen o nějaké ultra silné varianty?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
no potkáváš jich dost protože se to prodává už 15 let.... :-) a pak je taky otázka kolik jich tu prodá zastoupení a kolik různí importéři z USA.... jinak nevím, 3.0V6 nafta už neprojde emisema nebo co? věřím že nástupce se sem vrátí a nebude to trvat dlouho....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)