Problematika DPF u AR159
Re: Problematika DPF u AR159
Že někdy nechytá na poprvé+i je větší kouřivost může být i vstřikem-že více propouští do přepadu.Aspoň já tak měl.Co vím,vstřik má propouštět max. 10 ml za min.Mně dělal něco přes 25 ml. Kouřilo i teplé,po výměně je to v pohodě. Teď nový po repasu tak 1 ml.To je má zkušenost.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
-
nemecmatej3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9.10.2019, stř 10:42
Re: Problematika DPF u AR159
Zkusím proměřit , díky
-
nemecmatej3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9.10.2019, stř 10:42
Re: Problematika DPF u AR159
Zkoušel jsem proměřit , vstřiky nemají ani jeden 10 ml za minutu ,dva mají kolem 20 ml a dva kolem 30ml .
Re: Problematika DPF u AR159
Je to vyrovnané,jen jak jsou velké ty odměrky.Jestli 2 = 20 ml a 3 = 30 ml tak je to fakt moc a dělají Ti to vstřiky .
Já tam napojuju inj. plastové stříkačky velikosti 20 ml /vyndám pístek/ a ten nejhorší vstřik teď dával 4 ml / min.
Před výměnou těch 20 ml bylo za 40 vteřin.
Já tam napojuju inj. plastové stříkačky velikosti 20 ml /vyndám pístek/ a ten nejhorší vstřik teď dával 4 ml / min.
Před výměnou těch 20 ml bylo za 40 vteřin.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
Re: Problematika DPF u AR159
Ahojte cez MES ako viem pozriet na kolko je zaneseny DPF.Auticko vypaluje cca 250-400km jazdim vacsinou dlhsie trasy do roboty, ale sem tam aj mesto. Zatial na palubke ziadna chyba nesvieti, len zo zvedavosti chcem kuknut. 2.0jtdm2 125kw 192***km
----ALFA ROMEO 159 SPORTWAGON TI 2.0 jtdm 2012----
Re: Problematika DPF u AR159
Pripoj se na motor, a nahoře v záložkách zvol parametry. Skoro úplně dole máš věci, co se týkají DPF.
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
U 2,0jtdm je celkem běžné vypalování každých 400-500km, tak bych to jen hlídal, aby to tak bylo a když se spustí, tak nechal auto běžet, to že se spustí musíš vypozorovat na autě sám, nic ti to nenapíše, že probíhá, jak to poznáš tu na forum najdeš
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
Fuuuha, to tě Buh, každých 400-500km?? 1,9 JTD regeneruje (vraj) každých cca 1000 km a beztak si to skoro nikdy nevšimnem...
Cendler - a to sa nedá do RJ nejak vprogramovať hlásenie regenerácie? Žeby vyhodila dáku hlášku, resp. aspoň kontrolku...Myslím, že to by každý úžívateľ uvítal
Cendler - a to sa nedá do RJ nejak vprogramovať hlásenie regenerácie? Žeby vyhodila dáku hlášku, resp. aspoň kontrolku...Myslím, že to by každý úžívateľ uvítal

Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
Kdyby někdo rozchodil v mobilu Torque, aby ukazoval zanešení DPF, km od poslední regenerace, průběh regenerace a podobné "blbosti", tak by to měl člověk více pod kontrolou a plánoval si cesty na regeneraci. Tahat noťas není tak komfortní.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Problematika DPF u AR159
Na plánovanie cesty by som sa vykaslal, lenže aspoň by som nevypol motor, ked viem, že regeneruje...lenže sa mi stalo cca 3x, že som prišiel niekam, vypol motor, vystúpil a cítil divny smrad a výfuk pukal...
Mno celkovo to auto za tých 35000 km, čo som na tom nabehal, muselo regenerovať tak 40x a všimol som si to tak 6x, z toho 3x ako vyššie napísané...
Mno celkovo to auto za tých 35000 km, čo som na tom nabehal, muselo regenerovať tak 40x a všimol som si to tak 6x, z toho 3x ako vyššie napísané...
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
Ano existuje to, jeden čas to dělal nějaký polák, stím že se dala krabyčka do OBD zásuvky a ono to přesně tohle ukazovalo, bylo to šikovné, bylo to celkem drahé, myslím že nějakých 200eur, už jsem nad tím přemýšlel to nějak udělat podobně, ale pořád jsem se k tomu nedostal, vím že by to bylo žádané, ale ne každý by to chtěl zaplatit.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4043
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Problematika DPF u AR159
Polský Eculab. Někdy před 5lety to vyhnilo a slehla se po nich zem. Prodali jich jen pár desítek kusů. Umělo to spousta zajímavých věcí. Škoda.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Problematika DPF u AR159
není nad to ho z toho auta kuchnout raději
)) aspoň u těch euro 4 teda.

Re: Problematika DPF u AR159
No to je rada, zvlášť v této době...
Re: Problematika DPF u AR159
AD Eculab. Taky jsem to postřehl. Bohužel zjevně už není aktivní.
Zkoušel jsem brnknout PepuS, který tohle dělal pro Oply, jestli by nechtěl udělat i pro nás, ale nevidí v tom perspektivu. Škoda. Motory/ECU jsou částečně stejné a HW má hotový. Bylo by to jen možá jen o FW.
https://www.pepas.cz/projekty/opel-mkj-cz/
Zkoušel jsem brnknout PepuS, který tohle dělal pro Oply, jestli by nechtěl udělat i pro nás, ale nevidí v tom perspektivu. Škoda. Motory/ECU jsou částečně stejné a HW má hotový. Bylo by to jen možá jen o FW.
https://www.pepas.cz/projekty/opel-mkj-cz/
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4043
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Problematika DPF u AR159
Ne, že bych chtěl oponovat, ale v čem si představuje perspektivu? 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Problematika DPF u AR159
BTW toto je kloub táhla vířivých klapek na motorku? Pohled zezadu na motor.
Já to celou dobu hledal ze strany od baterie. Ty klouby jsou tam dva? Pokud ano, odpojoval to někdo na této straně?
A nemáte někdo fotku, jak jste vyřešili nafixováí té lišty nahoře, aby se to nemohlo zavřít?
Já to celou dobu hledal ze strany od baterie. Ty klouby jsou tam dva? Pokud ano, odpojoval to někdo na této straně?
A nemáte někdo fotku, jak jste vyřešili nafixováí té lišty nahoře, aby se to nemohlo zavřít?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Asi v počtu prodaných kusů?Adamsquare píše: 14.1.2020, úte 16:47 Ne, že bych chtěl oponovat, ale v čem si představuje perspektivu?![]()
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Problematika DPF u AR159
Jj, je to ten kloubek. Jeden je na motorku ovládání klapek, druhý kloubek je na plastovém dílu, který ovládá zespodu klapku, která slouží jako ovládací pro zbývajících pět. V podstatě je jedno, na které straně to plastové táhlo odpojíš.x-f píše: 14.1.2020, úte 16:54 BTW toto je kloub táhla vířivých klapek na motorku? Pohled zezadu na motor.
Já to celou dobu hledal ze strany od baterie. Ty klouby jsou tam dva? Pokud ano, odpojoval to někdo na této straně?
A nemáte někdo fotku, jak jste vyřešili nafixováí té lišty nahoře, aby se to nemohlo zavřít?
IMG_20200113_205346.jpg
Samotné táhlo klapek jsem měl přidělané klasickou stahovací páskou k vývodu odplynování hlavy (aspoň doufám, že si z paměti dobře pamatuju, že to je vývod odplynování). Je to ten mosazný vysoký šestihranný díl na sání skoro až u rozvodů. Snad je to srozumitelné, mám za sebou celkem náročný den, ale zvítězila snaha ti poradit.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
má pravdu pán ,,rammstein,, ,je jedno kde se odpojí, zaaretovat nejrychleji je, jak jsem vymyslel, plastovou stahovací páskou k měděnýmu šroubu u prvního válce, tím poznáš jestli není upadlé táhlo co ovládá všechny klapky, což dost často taky bývá
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
Jojo. Já si to myslel. Jen jsem nikdy nepostřehl informaci, že by to někdo odpojoval tady. Přitom je to imho dostupné bez demontáže čehokoliv, tak jsem si říkal, zda to nemá nějaká negativa, např. že není kam odložit to táhlo a drbe do něj pak ten motorek, nebo jestli tam není blbej přístup, když se to člověk rozhodne nasadit zpátky.
Připáskovat to stahovačkou k tomu tomu šroubu co píšete mě taky jediný napadlo. Jen on je trochu víc nahoře, tak jsem si říkal, zda to bude držet klapky zcela otevřené.
Připáskovat to stahovačkou k tomu tomu šroubu co píšete mě taky jediný napadlo. Jen on je trochu víc nahoře, tak jsem si říkal, zda to bude držet klapky zcela otevřené.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
já to takhle dělám už několik let, ono je tu i na tohle téma přímo vlákno a tam jsem to myslím popisoval, jak to udělat a co hledat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Problematika DPF u AR159
Jo, to vlákno jsem četl celé, ale u starších příspěvků už nejsou fotky.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
-
jakubslajs
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13.7.2018, pát 10:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Problematika DPF u AR159
Zdravím, obracím se s prosbou, zda někdo nemá zkušenost s chybou P1219. V pátek během probíhající regenerace DPF mě stavěla PČR na dálnici, během stání se rege vypnula. Po par ujetych km se opět zapnula, ale jakmile skončila, vyskočila kontrolka check engine. Diag ukazuje prave chybu P1219 - "doba regenerace překročena". Od patku proběhlo několik regeneraci (asi 7 za těch par dni) a dnes kontrolka naskočila znovu ve stejný moment, na konci vypalování.. takže předpokládám, ze rano diag ukáže zase chybu P1219. Netušíte někdo, co by to mohlo být? Odcházející DPF? Nebo jen čidlo? Diky moc 

Alfa Romeo 159 SW Ti 1,9 JTDm 110kW r.v. 2009
Ex Renault Laguna 2.0i r.v. 1996
Ex Mazda 6 1,8i r.v. 2004
Ex Renault Laguna 2.0i r.v. 1996
Ex Mazda 6 1,8i r.v. 2004
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika DPF u AR159
jakubslajs : bohužel ti nedokážu poradit, chce to projet diagnostikou, kde je problém, jaké hodnoty dávají ostatní komponenty, protože na tomhle hodně záleží, ale pokud se ti sama vypla regenerace, v jaké stavu máš termostat? protože to je snad jediná věc, co by mohla regeneraci vypnoout a aby to nehodilo chybu
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host