
Alfa Romeo 155
Ja bych zase v 75 klimu uvital, ale musela by byt digitalni jako ve 155. Protoze ty lanka jsou silene zatuhly... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
teď mě napadla taková spíš technická otázka, když jsem četl, že tu někdo, nevím přesně kdo a teď se mi to nechce hledat, prodává tu 164 z roku 1992. je to ta 2,0 V6 turbo, bylo by technicky proveditelný ten motor implantovat do 155? Myslím jako bez nějakých brutálních zásahů? Vím, že třeba v NL jezdí hodně třílitrů (12 i 24V), ale tohle jsem ještě neviděl a mohlo by to bejt docela zajímavý. Ne že bych něco podobnýho plánoval, na to nemám, ale kdybych náhodou třeba někdy přišel k větším penězům a přemejšlel, jak vylepšit svýho miláčka, tak jestli by to bylo proveditelný. Je to zatím čistě hypotetická otázka, ale osobně si myslím, že by to nemusel bejt zas až takovej problém, vždyť ten dvoulitr určitě vychází konstrukčně z ostatních V6, a do 155 se V6 dával.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Asi by to az takovej problem fakt nebyl, ale pokud by si to delal poradne tak se s cenou dostanes nad Q4 a to uz je zase jina liga...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
no jasně, Q4 je Q4, ale to už je jinej druh auta, to není auto na běžný ježdění do práce a tak podobně, to je spíš auto pro zábavu.
Co se týká tý přestavby, tak si myslím, že všechny ty V6 motory by měly bejt j základu stejný, teda aspoň blok, ale to bude vědět spíš nějakej mechanik, co se těma motorama zabejvá. Nad financema v tomhle případě vůbec nepřemejšlim, jestli se to vyplatí nebo ne, mně 155 prostě vyhovuje a ty mladší modely mě vůbec nelákaj, tohle není o penězích, když už bych je měl, radši je nacpu do takovýhle blázniviny s tím, že z toho budu mít radost hlavně já. Ono to taky pěkně zní, AR 155 2.0 V6 Turbo, a zas by to byla změna mezi těma přestavěnejma třílitrama.
Co se týká tý přestavby, tak si myslím, že všechny ty V6 motory by měly bejt j základu stejný, teda aspoň blok, ale to bude vědět spíš nějakej mechanik, co se těma motorama zabejvá. Nad financema v tomhle případě vůbec nepřemejšlim, jestli se to vyplatí nebo ne, mně 155 prostě vyhovuje a ty mladší modely mě vůbec nelákaj, tohle není o penězích, když už bych je měl, radši je nacpu do takovýhle blázniviny s tím, že z toho budu mít radost hlavně já. Ono to taky pěkně zní, AR 155 2.0 V6 Turbo, a zas by to byla změna mezi těma přestavěnejma třílitrama.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Myslim, ze Q4 je urcite vhodnejsi na bezny jezdeni do prace nez predelavka ktera v zivote neprojde STK.
Spotreba bude plus minus taky stejna...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
a proč by to nemělo projít STK, když to bude zapsaná přestavba se vším všudy, jako brzdy a pod.? 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
A ono jde nejak rozumne prihlasit prestavbu s jinym typem motoru, zvlast kdyz se do danyho typu auta nedaval? Bojim se, ze by si musel projit typovou zkouskou v UVMV a jen legalizace by stala vic nez auto i s prestavbou... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Mělo by to jít, protože motor je výměná jednotka, ale u nás to holt nefunguje, takže stím jsou tahanice. To než výměnu lepší jiné auto. Navíc dost pochybuju, že ten motor bude mít stejné úchyty a 155 asi nemá stejnou kastli a v motorovém prostoru uzpůsobené nosníky na motor ze 164.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Já tady pořád píšu v čistě teoretický rovině, jenom mě to zajímá. Vy tu pořád mluvíte o penězích, ale já psal, že bych peníze neřešil (přestavba by se konala pouze v tom případě, že bych těch peněz měl hodně a nekoukal na to, kolik to bude stát).
A co se týká těch nosníků, když do 155 dávaj ze 164 třílitry, tak tam ten dvoulitr v turbu musí jít taky, nehledě na to, že do 155 se dával 2,5 V6, a myslím si, že ty motory budou mít stejnej blok, ale jak jsem řekl, tohle bude vědět mechanik.
A když jsme u tý Q4, tak bych ten motor mohl dát rovnou do ní, ne?

A co se týká těch nosníků, když do 155 dávaj ze 164 třílitry, tak tam ten dvoulitr v turbu musí jít taky, nehledě na to, že do 155 se dával 2,5 V6, a myslím si, že ty motory budou mít stejnej blok, ale jak jsem řekl, tohle bude vědět mechanik.
A když jsme u tý Q4, tak bych ten motor mohl dát rovnou do ní, ne?

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Tak STK bych vubec neresil, znam nekolik maniku co maji pod kapotou neco naprosto jinyho nez tam ma byt, dokonce se to ani do toho modelu nikdy nedavalo a problem nikdo neresi.Na STK chodi legalne, jen fanda znacky vi co se tam davalo za motory a co uz ne.A cislo motoru si muzes nechat smazat, uz se nemusi evidovat.Taky jsem kdysi vlastnil jedno auto s motorem 3500ccm a v TP bylo 2500.Sestivalec za sestivalec a nikdo nic nepoznal.
A ta Q4 mi neprijde zase tak uzasna, jak se nad ni rozplyva spousta lidi.Kdyz se kouknu na rozdil ve vykonu oproti 2,5 V6 a zapocitam nejake ztraty pohonu 4x4 a hmotnosti, tak je skoro po rozdilu.
Jizdni vlastnosti jsou jina vec, v tom souhlasim ze 4x4 ma navrch.Ale nekdy to musi byt nuda, ze to jede jak po kolejich.
Takze ja bych byl zastancem prestavby vykonnejsiho motoru.Ale samozrejme rozumne, vic nez 220hp na predni naprave je zbytecny pokud tomu nepomuze diff.
A ta Q4 mi neprijde zase tak uzasna, jak se nad ni rozplyva spousta lidi.Kdyz se kouknu na rozdil ve vykonu oproti 2,5 V6 a zapocitam nejake ztraty pohonu 4x4 a hmotnosti, tak je skoro po rozdilu.
Jizdni vlastnosti jsou jina vec, v tom souhlasim ze 4x4 ma navrch.Ale nekdy to musi byt nuda, ze to jede jak po kolejich.
Takze ja bych byl zastancem prestavby vykonnejsiho motoru.Ale samozrejme rozumne, vic nez 220hp na predni naprave je zbytecny pokud tomu nepomuze diff.
BMW 730d, Superb TDI
Cislo motoru se sice neeviduje, ale eviduje a kontroluje se typ motoru. A ten musi souhlasit. Dalsi veci je, ze motor z Q4 ma stejny, ne-li lepsi parametry nez ten V6 Turbo a pujde na nej sehnat vic veci, takze je to vlastne o nicem. Jako zajimava prestavba jo, ale to je asi tak vsechno.
To porovnani 2.5 V6 a Q4 je ciste podle maxima vykonu, ale je potreba porovnavat prubeh kroutaku. A tam Q4 vitezi na cely care nejen nad V6 ze 155, ale i na 24V 2.5 V6 ze 156.
Staci se na to podivat:
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_155_V6.htm
http://squadra-tuning.nl/EN/en_alfa_155_q4.htm
Pokud beru oblast mezi 2000 a 4000 otackami za nejpouzivanejsi, tak tam ma Q4 kroutak o 60 az 100 nm vyssi, a to neni rozhodne malo...
To porovnani 2.5 V6 a Q4 je ciste podle maxima vykonu, ale je potreba porovnavat prubeh kroutaku. A tam Q4 vitezi na cely care nejen nad V6 ze 155, ale i na 24V 2.5 V6 ze 156.
Staci se na to podivat:
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_155_V6.htm
http://squadra-tuning.nl/EN/en_alfa_155_q4.htm
Pokud beru oblast mezi 2000 a 4000 otackami za nejpouzivanejsi, tak tam ma Q4 kroutak o 60 az 100 nm vyssi, a to neni rozhodne malo...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
jasný, já tu neporovnávám 2,5 V6 atmosféru, ale 2,0 V6 turbo, tam byl výkon 200 koní, v těch novějších tuším asi 220. Já bych v budoucnu chtěl tu svojí když tak vyměnit za 2,5 V6, až to finance dovolej, to každopádně, rozdíl skoro 40 koní oproti tý mojí je už znát a ten krouťák taky, jen jsem přemejšlel, co by s ní šlo ještě udělat. Nechtěl bych se stejně honit za nějakým brutálním výkonem, to ani náhodou, mně by ten turbo motor stačil i v sérii (jenom vložku filtru a tlumič výfuku - kvůli zvuku), jen že by to bylo zajímavý a neokoukaný, když se tam takovej motor nedával a někdo říká, že jede líp i než ten třílitr.
a ohledně tý Q4, kdyby tam místo čtyřválce v turbu byl šestiválec v turbu, nebylo by to s tím krouťákem ještě lepší? já osobně po zkušenostech s V6 vím, že zabírá ještě z nižších otáček než čtyřválec, ale nevím, jak to vychází s turbem, to by mě jen zajímalo, kdo s tím má zkušenosti.
a co se týká výkonu Q4, ten je 190 (186) koní a u tý V6 v turbu je to těch 200-220 koní, krouťák neznám ani u jednoho, to jen tak na okraj.
A ještě na okraj, nešlo by to turbo náhodou nahodit i na tu 2,5 V6, když už, tak už, ne?
a ohledně tý Q4, kdyby tam místo čtyřválce v turbu byl šestiválec v turbu, nebylo by to s tím krouťákem ještě lepší? já osobně po zkušenostech s V6 vím, že zabírá ještě z nižších otáček než čtyřválec, ale nevím, jak to vychází s turbem, to by mě jen zajímalo, kdo s tím má zkušenosti.
a co se týká výkonu Q4, ten je 190 (186) koní a u tý V6 v turbu je to těch 200-220 koní, krouťák neznám ani u jednoho, to jen tak na okraj.
A ještě na okraj, nešlo by to turbo náhodou nahodit i na tu 2,5 V6, když už, tak už, ne?

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Ten kroutak je prave lepsi u toho ctyrvalce. Konkretne ve 2000 otackach ma Q4 kroutak 260Nm, kdezto ten V6 Turbo jen 180Nm. Mrkni na to sam a uvidis.
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_GTV_20_V6_turbo.htm
Dalsi vyhodou je, ze na to sezenes prakticky cokoliv a vykon muzes hnat az kam to finance dovoli.
Jen softem v ECU se dostanes ke 220 konim a to ten soft stahnes z netu. Sehnat na to ladeny svody nebo ostry vacky bude na chvili googleni, ale na tu V6 asi budou tyhle veci problem.
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_GTV_20_V6_turbo.htm
Dalsi vyhodou je, ze na to sezenes prakticky cokoliv a vykon muzes hnat az kam to finance dovoli.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Krome toho kdyz do 2.5 V6 narves treba i 3.2 z GTA tak tohle nezazijes...
http://www.youtube.com/watch?v=MHycsD1ygtM


http://www.youtube.com/watch?v=MHycsD1ygtM
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
díky za info, já vím, že Q4 je dělo, jen jsem tak hloubal, co by se dalo udělat. Jasně, že kdybych s těma penězma sehnal nějakou vymazlenou Q4 tak z r.1996, tak bych asi moc neváhal, ale postavit něco novýho taky není k zahození. Prostě mě to láká, jaký by to asi bylo. A ohledně těch Q4, nejsou náhodou vyhledávaný mezi zlodějema, když jich zas tak moc není? 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Ono se jich ani moc nevyrobilo, proto jich moc neni... V CR vim o jedny ukradeny Q4 a ta se pak za pomoci lidi z ruznych for nasla...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti