Nabíjení akumulátoru
Re: Nabíjení akumulátoru
k tomu mají jím vybavená auta takzvané inteligentní dobíjení. A to žádným tlačítkem vypnout nejde. Jsou to velmi složité algoritmy, jejichž smyslem je, aby alternátor neodebíral výkon motoru při ustálené jízdě či akceleraci a spotřebovanou energii stačil doplnit při brzdění. Až když nabití baterie klesne pod stanovenou minimální mez, začne auto dobíjet, i když se brzdění nedočká.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Nabíjení akumulátoru
Počkat. Stojím,omylem sem zmáčkl tlacitko start,nabehla obrazovka,errory a když sem to chtel vypnout tak nic....zamkl sem auto a svítí mi tam budiky,radio 

Re: Nabíjení akumulátoru
>Rhobar: Hmm tak to jsi celkem v haji protoze ti asi baterka klekne uplne nez ji vymenis. Z navodu k autu jsem se nedocetl jak napriklad otevrit zavazadlovy prostor jinak, nez z nej vytahnout oteviraci lanko... To je teda pekna picovina ... to ten kufr na tom parkovisti muzes nechat rovnou otevreny.
Mas navod? Doporucuji stranu 187, je tam popsane nouzove nastartovani... resp. jak a kde pripojit startovaci kabely v motorovem prostoru na nahradni baterii. Pokud ti ta baterka uplne klekne a ani neodemknes zadni kufr tak uz si myslim, ze ti nic jinyho nezbude. Minimalne tam budes potrebovat privest stavu aby jsi ten kufr otevrel.
Edit:
Tady jsem ti to aspon nafotil z navodu:
Nouzove startovani: https://drive.google.com/file/d/19tPQlI ... sp=sharing
Inifializace baterie: https://drive.google.com/file/d/1oHBi1N ... sp=sharing
Mas navod? Doporucuji stranu 187, je tam popsane nouzove nastartovani... resp. jak a kde pripojit startovaci kabely v motorovem prostoru na nahradni baterii. Pokud ti ta baterka uplne klekne a ani neodemknes zadni kufr tak uz si myslim, ze ti nic jinyho nezbude. Minimalne tam budes potrebovat privest stavu aby jsi ten kufr otevrel.
Edit:
Tady jsem ti to aspon nafotil z navodu:
Nouzove startovani: https://drive.google.com/file/d/19tPQlI ... sp=sharing
Inifializace baterie: https://drive.google.com/file/d/1oHBi1N ... sp=sharing
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Nabíjení akumulátoru
Takžeswoop01 píše: 3.4.2020, pát 09:59 >Rhobar: Hmm tak to jsi celkem v haji protoze ti asi baterka klekne uplne nez ji vymenis. Z navodu k autu jsem se nedocetl jak napriklad otevrit zavazadlovy prostor jinak, nez z nej vytahnout oteviraci lanko... To je teda pekna picovina ... to ten kufr na tom parkovisti muzes nechat rovnou otevreny.
Mas navod? Doporucuji stranu 187, je tam popsane nouzove nastartovani... resp. jak a kde pripojit startovaci kabely v motorovem prostoru na nahradni baterii. Pokud ti ta baterka uplne klekne a ani neodemknes zadni kufr tak uz si myslim, ze ti nic jinyho nezbude. Minimalne tam budes potrebovat privest stavu aby jsi ten kufr otevrel.
Edit:
Tady jsem ti to aspon nafotil z navodu:
Nouzove startovani: https://drive.google.com/file/d/19tPQlI ... sp=sharing
Inifializace baterie: https://drive.google.com/file/d/1oHBi1N ... sp=sharing
Re: Nabíjení akumulátoru
Nejak nerozumím tomu co s tím podnikáš za pokusy. Vzít druhý auto, kabely, připojit podle manuálu, nastartovat a odjezd na servis. Kabely, pokud nemáš, stačí z benzinky za 250,- Kč a víc není třeba z toho dělat vědu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nabíjení akumulátoru
Nic. Omylem sem to zmáčkl. Zlozvyk. Nevím proč do servisu. Baterku si vyměním snad sámMichalT píše: 3.4.2020, pát 16:18 Nejak nerozumím tomu co s tím podnikáš za pokusy. Vzít druhý auto, kabely, připojit podle manuálu, nastartovat a odjezd na servis. Kabely, pokud nemáš, stačí z benzinky za 250,- Kč a víc není třeba z toho dělat vědu...

Naposledy upravil(a) Rhobar dne 3.4.2020, pát 16:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Nabíjení akumulátoru
Tak mi nejak neni jasny, co je za vedu vymenit vybitou baterku....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nabíjení akumulátoru
Hlavně proč kupovat novou. Baterce možná nic nebude, podobný problémy se u několika aut objevily a řešilo to přehrání SW. Tedy proto do servisu, aby se prověřilo jestli je vše v pořádku.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nabíjení akumulátoru
Tak samozřejmě. Ale tak opožděná reakce- jiným autem pochybuji že to nastartuji. Protože máme picasso 2001 s baterkou asi cca 7 let starou a o dost slabší než je v alfě. Viz manuál jak startovat auto pomocí jiného. Spíš mě třeba zajímá i to,že pokud tam šoupnu neoriginální baterku a sám,zda nepropadne záruka na auto- možná stupidní otázka,ale člověk nikdy neví,co se jim při garančce rozvine v hlavě za nápad. Spíš než nastartovat pomocí jiného bych jí vytáhl a nabil. No po víkendu to budu řešitMichalT píše: 3.4.2020, pát 17:16 Hlavně proč kupovat novou. Baterce možná nic nebude, podobný problémy se u několika aut objevily a řešilo to přehrání SW. Tedy proto do servisu, aby se prověřilo jestli je vše v pořádku.
Re: Nabíjení akumulátoru
Tak přece startuješ přes káble s nastartovaným autem a tam je jedno jestli má baterka 20 let....Hlavně nechápu nějaké obavy, jasně startovací zdroj je něco jiného, ale startovat to pomocí druhého přece není problém....Přece tam poteče max cca 14,4 V stejně jako zhruba dobíjí giu....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Nabíjení akumulátoru
Přesně tak, přes kabely startuješ prostě tím na kolik Ti dobíjí to druhý auto. To Picasso bude 14,4 v případě že si podržíš motor v otáčkách, na volnobeh to bude tak 13,8 spíš :-)
Neber to špatně, samozřejmě Tě můžeme nechat vyhodit prachy za novou baterku...
Možná jsi to někde psal, mě to uniklo a v mobilu nevidím detaily uživatelů, ale jestli to máš někde v Praze, tak já Ti s tím zítra klidně přijedu pomoct, kabely mám. A náhodou vím, že v Imofě bude spolehlivý člověk, tak to tam rovnou můžeme zajet nechat napichnout.
Neber to špatně, samozřejmě Tě můžeme nechat vyhodit prachy za novou baterku...
Možná jsi to někde psal, mě to uniklo a v mobilu nevidím detaily uživatelů, ale jestli to máš někde v Praze, tak já Ti s tím zítra klidně přijedu pomoct, kabely mám. A náhodou vím, že v Imofě bude spolehlivý člověk, tak to tam rovnou můžeme zajet nechat napichnout.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nabíjení akumulátoru
Jsem z České Třebové. No zkusím to přes ty kabliky
. Neberu to zle,jen pokazdy co mě klekla baterka,tak sem to nikdy druhým nenahodil,tak jsem skeptický
takže samozřejmě dik za rady. A teď schválně k té záruce- frflali by, když člověk prijede na garancku s neorigou baterií? Jen zvědavost když už. Vůbec nevím,jak toto řeší. Takže možná stupidní otázka
Re: Nabíjení akumulátoru
Ptal jsem se na souvislosti ohledně záruky když jsem dával na Veloce snížený podvozek a Supersprint výfuk a bylo mi řečeno že se nemusím bát, v případě závady by prý oni museli dokázat souvislost mezi poruchou a úpravou, takže výměna baterky je proti tomu nic, ale samozřejmě není nic jednoduššího než se na to předem zeptat.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nabíjení akumulátoru
To mi neříkejRhobar píše: 3.4.2020, pát 19:50 Jsem z České Třebové. No zkusím to přes ty kabliky. Neberu to zle,jen pokazdy co mě klekla baterka,tak sem to nikdy druhým nenahodil,tak jsem skeptický
takže samozřejmě dik za rady. A teď schválně k té záruce- frflali by, když člověk prijede na garancku s neorigou baterií? Jen zvědavost když už. Vůbec nevím,jak toto řeší. Takže možná stupidní otázka

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Nabíjení akumulátoru
Jak stary mas to auto? Pokud ho mas v zaruce (do 2 let od prodeje), tak je mi divny, ze ta baterka klekla. Pokud je auto starsi 2 let, tak zaruku neres, ta prodlouzena se na to stejne nevztahuje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nabíjení akumulátoru
Ladis: takto jsme startovali 156,159 s toček, dobít a noc 
Kenjiro: auto je 2016... takže baterka po
Kenjiro: auto je 2016... takže baterka po
Re: Nabíjení akumulátoru
Nejen baterka. Ta prodlouzena zaruka je jen na mechanicka poskozeni a i tak skoro nic neuznavaj viz napriklad rozsypana kulisa radici paky, co se tu resila. Takze s "neoriginalni" baterkou bych si vubec nelamal hlavu.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nabíjení akumulátoru
Mne lahla po roku. Prejavilo sa to nevyhrievanim zadneho okna a spatkov a deaktivaciou start/stop systemu. Na US forach som sa docital, ze je to znama vec - baterka z vyroby a/alebo senzor nabitia baterky. Takze stat sa moze. Nastastie vsetko ostatne fungovalo "ako malo" (na prvy pohlad).kenjiro píše: 3.4.2020, pát 22:38 Jak stary mas to auto? Pokud ho mas v zaruce (do 2 let od prodeje), tak je mi divny, ze ta baterka klekla. Pokud je auto starsi 2 let, tak zaruku neres, ta prodlouzena se na to stejne nevztahuje.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7222
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru
Přes víkend zakoupen další užitečný pomocník. Do konce týdne odzkouším, ať má holka dál plno energie

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Nabíjení akumulátoru
Tahle nabíječka už se u nás něco naběhala a funguje skvěle.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru
Tuhle mám také a naprostá spokojenost, já každý měsíc ji napíchnu, ať doplním energii a zatím vše okspeedy píše: 18.5.2020, pon 11:42 Přes víkend zakoupen další užitečný pomocník. Do konce týdne odzkouším, ať má holka dál plno energie![]()
IMG_5233.JPG
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7222
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru
No, tak já ji napíchnu na nabíječku po roce a půl co s ní jezdim
, ale tak co, aut máme v rodině dost, takže je jasný, že nabíječka ladem nebude 


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Nabíjení akumulátoru
pánové teď čerstvá zkušenost - na Giulii z 3/2007 rozsvícený start-stop..... odpojení baterie nepomohlo, naopak se pak rozsvítilo úplně všechno..... chvíli jsem s tím pojezdil (myslím se ani neodklopily zrcátka) a odstavil.... pak už zase dobrý, svítil jen ten SS.... tři dny to jezdilo, pak zahlásilo check-engine..... objednáno do servisu, check-engine mezitím zhasnul, SS zůstal.... ve servisu řekli, že auto vyhodnotilo baterku jako málo nabitou (nemyslím si, nabíjel jsem ji zrovna před měsícem a auto jezdí ty tři a půl roku furt to samé).... smázli chyby, pročistili kontakty na baterce a zatím dobrý (cca 14 dní). Prý jestli se to zopakuje tak na záruku vymění IBC (což je nějaká potvora která inteligentně řídí dobíjení akumulátoru, pokud vím....). Takže tak....
A jinak nabíjím taky C-tekem jak je uveden výše.... mám ho snad 5 let a spokojenost.... :-)
A jinak nabíjím taky C-tekem jak je uveden výše.... mám ho snad 5 let a spokojenost.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7222
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru
Ještě k tomu dobíjení aku: na Giuliaforums.com to taky řeší, ale přijde mi, že nikdo nic nenamítá proti nabíjení přes vzdálené póly pod kapotou, jenom se řeší, jak to udělat když je auto venku, jestli lze zavřít kapotu atd. atd. ale o nějakých škodlivých vlivech se nic nepíše, pak je tam i návod, jak zapojit na baterku kabely pro pohodlné dopřipojení nabíječky ,někdo to dokonce vyřešil, že mínus prdnul na vnitřní plechovou část karoserie
tady mínus pól
plus pól
a tady ještě jeden videonávod z júesej
[youtube][/youtube]
tady mínus pól
plus pól
a tady ještě jeden videonávod z júesej
[youtube][/youtube]
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Nabíjení akumulátoru
Kdyz si odmyslim zmrdanou montaz a demontaz baterky tak zrovna pristupk k te baterce pro dobijeni je uplne max pohodlny ... I pres to to nekoho donuti tam montovat ten kabelovy nesmysl?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti