pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Tyčka dorazila z Itálie:
Je to od fiatu moc hezký, že na toto konkrétní táhlo dal kurvítko v podobě silentbloku namísto čepu...
Je to od fiatu moc hezký, že na toto konkrétní táhlo dal kurvítko v podobě silentbloku namísto čepu...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Já při sundávání převodovky jsem si na jednom táhle čep utrhl, takže taky budu shánat nová táhla 

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Díky za tip, poradil jsem si s tím, prosezený molitan vyměněn. píšeš ještě něco o podložkách: "Sedák jsem taky zaklopil dozadu vyndáním podložky v zadní části kolejnic a přidáním jedné dopředu." Máš na myslíš ty původní mezi sedákem a pojezdama? Zdají se mi docela vysoké. Nedře spodek sedadla o podlahu? Přeci jen tam jsou ještě konektory k pyropatronám pásů...pelo píše: 27.10.2018, sob 09:00 Nejdriv musis sundat ten stred - drzi ho takove plastove listy zacvakle za plech sedadla. Zacni vepredu, proste vypacis tu listu od plechu a ten stred pujde pekne vyklopit. V zadni casti je to stejny, akorat je ta plastova lista nacpana do mensiho prostotu. Bocni vedeni drzi uprostred za drat zacvakly o vystupky v plechu a boky jsou zacvakly plastovou listou pod sedadlem. Kdyz otocis sedadlo tak to hned pochopis...
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Jo, presne ty podlozky mam na mysli. Staci kdyz vyndas ty vzadu a misto ty prostredni naskladas plochy podlozky, aby se ta kolejnice pri dotahovani nezkroutila. Neboj, nikde to nedre, alespon u mne ne.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Po delsi dobe se na spideru zase pracuje - konci mi totiz STK. Takze prvni vec, do ktere jsem se pustil, byly ty nestastne mlhovky - smrt vsech gtv/spider.
Takhle vypadaly ty puvodni, klasicky vypalena parabola: Odstranil jsem streva a nechal jen ty ramy, do kterych jsem osadil univerzalni mlhovky, ktere do tech otvoru sedly na chlup presne (jen jsem jim musel trochu pomoct bruskou). Vyhoda je, ze zustala zachovana mechanika naklapeni: A takhle ted sviti. Ty odrazy nahore jsou nejspis z te obnovene chromove vrstvy, co jsem daval delat naposled se svetlomety:
Takhle vypadaly ty puvodni, klasicky vypalena parabola: Odstranil jsem streva a nechal jen ty ramy, do kterych jsem osadil univerzalni mlhovky, ktere do tech otvoru sedly na chlup presne (jen jsem jim musel trochu pomoct bruskou). Vyhoda je, ze zustala zachovana mechanika naklapeni: A takhle ted sviti. Ty odrazy nahore jsou nejspis z te obnovene chromove vrstvy, co jsem daval delat naposled se svetlomety:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Super, tie hmlovky ti svietia skoro ako mne stretávačky na 146 

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Svietia dobre, dokonca som prekvapeny, ze aj do stran, pritom su viac utopene nez boli povodne. Skoda len tych odrazov od chromu v tele svetlometu, uvidime, ako to bude vyzerat na regloskope.
Za tych par eur co to stalo som nadmieru spokojny.
Za tych par eur co to stalo som nadmieru spokojny.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Konecne je zase teplo - nove prilezitosti neco na aute delat aby se clovek nenudil.
Jako prvni prislo na motorek volnobehu a snimac polohy klapky - Idle actuator. Z puvodniho upadl kryt a dovnitr se dostal prach, takze blbe snimal polohu a navic v nem nekdy rachtalo (asi poskozene prevody na motorku). Projevovalo se to obcasnym houpavym volnobehem a zhasinanim motoru po vyrazeni na krizovatce nebo podrzeni vyslapnute spojky. Nastesti mi zustalo dost dilu z druheho motoru, tak jsem jen prehodil druhej motorek, pres diag zresetoval adaptace a ted drzi volnobeh kde ma.
Na zkousku jsem dal nove reproduktory, nakolik ty puvodni po 20 letech a jedne jizde s playlistem od pritelkyne dopadli asi takhle
Do stredu jsem sehnal dvoucivkovy Pyle, kterej sedi presne na misto toho puvodniho. Problem ale je, ze nejak nezvlada tu velkou bednu a v podstate free-air konfigurace mu moc nesedi, takze se bude vyrabet 15l uzavrena bedna. Tu chci udelat plytkou a potahnout ji do strany k baterce aby nezabirala misto v kufru. Pak mozna jeste zesilovac, pokud bude treba ale ne z duvodu, ze by tomu chybel vykon ale spis kvuli nastaveni frekvencniho pasma (2 pasivni vyhybky vyjdou financne nastejno jak 2ch zesilovac z bazaru). Do dveri jsem na zkousku osadil stredobas z mini regalovky Tangent Evo E4 a zvuk to bude mit dobrej, akorat taky potrebuje uzavrenou ozvucnici 2l - takze mam v planu to vylaminovat. Samozrejme vytlumit dvere bitumenem a penou at mi nedrncaj zrcatka 
Jako prvni prislo na motorek volnobehu a snimac polohy klapky - Idle actuator. Z puvodniho upadl kryt a dovnitr se dostal prach, takze blbe snimal polohu a navic v nem nekdy rachtalo (asi poskozene prevody na motorku). Projevovalo se to obcasnym houpavym volnobehem a zhasinanim motoru po vyrazeni na krizovatce nebo podrzeni vyslapnute spojky. Nastesti mi zustalo dost dilu z druheho motoru, tak jsem jen prehodil druhej motorek, pres diag zresetoval adaptace a ted drzi volnobeh kde ma.
Na zkousku jsem dal nove reproduktory, nakolik ty puvodni po 20 letech a jedne jizde s playlistem od pritelkyne dopadli asi takhle


Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Kde jsi sehnal ten Pyle??! Chtěl jse ho taky kupovat ale nechtělo se mi platit jednou tolik za dopravu, sakra kdybych věděl že je bereš tak jdu s tebou...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Bral jsem ho tady:
https://www.thompsonsltd.co.uk/all-prod ... oofer.html
Byl tehdy za 9.24 ale jen doprava byla 25 liber.
Chtel jsem to mit v co mozna nejvic original stavu a krmit to primo zadnimi kanaly z radia. Nemam rad takove ty zastavby kde kabely k zesilovaci jsou hrubsi nez kabel ke starteru a duni to na celou obec. Cekal jsem ale lepsi zvuk, no problem je, ze bez tlumeni v uzavrene bedne ta membrana lita tak, ze uz pri stredne hlasitosti zkresluje, navic z neho lezou i vyssi frekvence co neni dobry, protoze to pak trochu kazi stereo. Chce to proste malou uzavrenou bednu a orezat frekvencni pasmo, coz ale moje radio neumoznuje a 2 pasivni vyhybky prijdou nastejno jak 2ch zesilovac z bazaru. Ale kdo vi, mozna kdyz bude v bedne tak se to strati a zadne vyhybky ani zesilovac nebude potreba. Se zesilovacem to uz postrada ten puvodni umysl mit to v co nejvic original stavu, protoze pak jsem tam mohl vrazit jakykoliv subac stejneho rozmeru s jednou civkou. Ale prej nektery radia umi orezat zadni kanaly jen pro basove pasmo, tak tam to smysl urcite ma, ale bednu to potrebuje tak ci tak...
https://www.thompsonsltd.co.uk/all-prod ... oofer.html
Byl tehdy za 9.24 ale jen doprava byla 25 liber.
Chtel jsem to mit v co mozna nejvic original stavu a krmit to primo zadnimi kanaly z radia. Nemam rad takove ty zastavby kde kabely k zesilovaci jsou hrubsi nez kabel ke starteru a duni to na celou obec. Cekal jsem ale lepsi zvuk, no problem je, ze bez tlumeni v uzavrene bedne ta membrana lita tak, ze uz pri stredne hlasitosti zkresluje, navic z neho lezou i vyssi frekvence co neni dobry, protoze to pak trochu kazi stereo. Chce to proste malou uzavrenou bednu a orezat frekvencni pasmo, coz ale moje radio neumoznuje a 2 pasivni vyhybky prijdou nastejno jak 2ch zesilovac z bazaru. Ale kdo vi, mozna kdyz bude v bedne tak se to strati a zadne vyhybky ani zesilovac nebude potreba. Se zesilovacem to uz postrada ten puvodni umysl mit to v co nejvic original stavu, protoze pak jsem tam mohl vrazit jakykoliv subac stejneho rozmeru s jednou civkou. Ale prej nektery radia umi orezat zadni kanaly jen pro basove pasmo, tak tam to smysl urcite ma, ale bednu to potrebuje tak ci tak...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Super, díky za poznatky, řeším to taky a přijde mi vážně hovadina krmit jeden repro pravým i levým kanálem.
Co si myslíš o tom řešení dát tam místo toho subwoofer a koupit lepsi repro do dveří, chci to mít každopádně napojený na origo rádio...
Co si myslíš o tom řešení dát tam místo toho subwoofer a koupit lepsi repro do dveří, chci to mít každopádně napojený na origo rádio...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Krmit dvoucívku levým a pravým kanálem současně je blbost. V dnešní době sterea by ten reprák nevěděl jak má hrát.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9080
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Tak hlavně by sis ty kanály zkratoval a hrálo by to blbě v celým autě. Pokud by to rádio rovnou neodpojilo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Asi na toto téma nemá smysl vést nějakou dlouhou debatu, ale myslím si, ze do zkratu by to nešlo, jelikož každá cívka je sólo a hádám, ze nikdo by je prvně nezapojil (např. paralelně) a pak do nich pouštěl oba kanály.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Vsak nevi jak hrat, je to katastrofa. Je to tak z vyroby, signal to bete z pravyho a levyho zadniho kanalu.George.KHE píše: 18.4.2020, sob 11:55 Krmit dvoucívku levým a pravým kanálem současně je blbost. V dnešní době sterea by ten reprák nevěděl jak má hrát.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Ma 2 civky jako original, takze zadny skrat se samozrejme nekona. Co se signalu z obou kanalu tyce, tak je to spravne, basove frekvence jsou v obou kanalech a nejsou v protifaze, takze se vzajemne nerusi. I zesilovace specialne pro subwoofer maji na vstupu levy a pravy kanal, akorat na vystupu se spojuji do jednoho vystupu na repro. Takze problem je jen v orezani frekvenci aby na ten zadni dvoucivkovy reproduktor sly jen basove frekvence, to je vse. Chtel jsem to mi co nejvic podobne originalu, ale bez bedny a zesilovace to stejne asi nepujde, ty vyssi frekvence se musi proste orezat...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Ten dvoucívkovej reproduktor je hnenej ještě přes externí zesilovač? Nebo jede normálně ze zesilovače autorádia?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
V original stavu je napojenej primo na zadni kanaly autoradia, levy a pravy kanal na samostatnou civku.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
A není to originální rádio nějak z výroby upravené? Kdysi jsem v jedno starším fiatu viděl nadablovaný zadní kanály na předních. Nějak právě nerozumím tomu, že ty kanály nejdou v protifázi.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
V originál rádiu nevím, ale teď tam mám Alpine a ty zadní kanály jsou normálně oddělené od předních, je to slyšet při nastavení "fader" že ten zadek není spojený s předkem.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
To ze jsou přední a zadní odděleny jo, ale co pravá a levá strana. Nemá právě stereo ty kanály oddělené a tím pádem by ti do repro šly dva rozdílné signály?
Vědět ze zesilovač rádia to zvládne tak bych ty cívky zapojil paralelně a uvidíš jestli bude rozdíl ve zvuku při vyšší hlasitosti. Ale nevím zda by byl stabilní při 2 Ohmech.
Vědět ze zesilovač rádia to zvládne tak bych ty cívky zapojil paralelně a uvidíš jestli bude rozdíl ve zvuku při vyšší hlasitosti. Ale nevím zda by byl stabilní při 2 Ohmech.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Jelikoz ten zvuk fakt nebyl dobrej, tak jsem sehnal zesilovac a postavil bednu pro subwoofer. Puvodne jsem laboroval se zapojenim na zadni kanaly radia ale problem byl v tom, ze z toho repraku lezly vsechny frekvence a clovek pak mel v aute pocit, ze to hraje mono, protoze repro ve dverich nebylo slyset skoro vubec. 2 pasivny vyhybky by vysly nastejno jak zesilovac, navic bez moznosti nastaveni, tak jsem se vybral radsi cestou zesilovace.
Zesilovac je Alpine MRX-F30 - 4 kanalovy digital v kompaktnem baleni, takze se hezky vleze do te diry za sedackama a tim ze je to digital tak skoro netopi. Ma nastavitelny crossover, LPF/HPF filtry a mustkove zapojeni pro kanaly 3 a 4, navic krom low-level i high-level vstupy, takze jsem ho mohl zatim zapojit na puvodni kabelaz (nove kabely jsem jeste nestihl nainstalovat).
Objem bedny vysel nakonec jen na nejakych 6 litru, takze je ladena na 100Hz, no basy jsou pevne, mohutne a rychle a dostatecne hluboke, takze za me spokojenost. Civky jsou zapojene paralelne do mustku, Problem byl ale v utesneni bedny kolem repraku - reprak ma spatne reseny limec, je plastovy ze dvou kusu a porad profukoval v tom spoji, tak jsem to vzal kolem dokola silikonem
Dalsi krok bude jeste potahnout tu bednu kobercem a vyresit repro ve dverich.
A taky jsem vymenil palivovou pumpu za komplet novou:
Zesilovac je Alpine MRX-F30 - 4 kanalovy digital v kompaktnem baleni, takze se hezky vleze do te diry za sedackama a tim ze je to digital tak skoro netopi. Ma nastavitelny crossover, LPF/HPF filtry a mustkove zapojeni pro kanaly 3 a 4, navic krom low-level i high-level vstupy, takze jsem ho mohl zatim zapojit na puvodni kabelaz (nove kabely jsem jeste nestihl nainstalovat).
Objem bedny vysel nakonec jen na nejakych 6 litru, takze je ladena na 100Hz, no basy jsou pevne, mohutne a rychle a dostatecne hluboke, takze za me spokojenost. Civky jsou zapojene paralelne do mustku, Problem byl ale v utesneni bedny kolem repraku - reprak ma spatne reseny limec, je plastovy ze dvou kusu a porad profukoval v tom spoji, tak jsem to vzal kolem dokola silikonem

Dalsi krok bude jeste potahnout tu bednu kobercem a vyresit repro ve dverich.
A taky jsem vymenil palivovou pumpu za komplet novou:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Kam za tebou můžu přijet aby si mi udělal to stejný?
Pecka

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Původní výšky už byly nefunkční:
Po krátkém testu nastal menší problém se subwooferem. Po pár minutách prostě přestal úplně hrát, ani ťuk. Po vypnutí/zapnutí zapalování zase pár minut hrál a pak se zase vypnul, přitom zesilovač byl pořád aktivní a svítíl. Navíc začaly chrčet repro ve dveřích, prostě bordel. Po prostudování datasheetu byl problém identifikován - impedance na kanál 4 a 2ohm, no při můstkovém zapojení jen 4ohm. No cívky subwooferu mám zapojené paralelně, čili 2ohm, co se zesilovači moc nelíbilo a odpojoval výstup. Tak jsem subwoofer přepojil na 1 kanál a už hraje.
Další plán je výměna kabeláže ke všem reproduktorům a připojení na zesilovač v kufru, ty repra ve dveřích potřebují trochu víc - hlavně výšky na rádiu jsou už na maximum a celkově je ten projev takový nevyvážený. Signál zapojím z rádia preamp a vše budu krmit z toho 4ch zesilovače v kufru.
Uřezal jsem z nich příruby a nalepil na nové:
A osadil výhybku aby to hrálo jak má:
Po krátkém testu nastal menší problém se subwooferem. Po pár minutách prostě přestal úplně hrát, ani ťuk. Po vypnutí/zapnutí zapalování zase pár minut hrál a pak se zase vypnul, přitom zesilovač byl pořád aktivní a svítíl. Navíc začaly chrčet repro ve dveřích, prostě bordel. Po prostudování datasheetu byl problém identifikován - impedance na kanál 4 a 2ohm, no při můstkovém zapojení jen 4ohm. No cívky subwooferu mám zapojené paralelně, čili 2ohm, co se zesilovači moc nelíbilo a odpojoval výstup. Tak jsem subwoofer přepojil na 1 kanál a už hraje.
Další plán je výměna kabeláže ke všem reproduktorům a připojení na zesilovač v kufru, ty repra ve dveřích potřebují trochu víc - hlavně výšky na rádiu jsou už na maximum a celkově je ten projev takový nevyvážený. Signál zapojím z rádia preamp a vše budu krmit z toho 4ch zesilovače v kufru.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Kde jsi sehnal tu palivovou pumpu? To me taky laka!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti