Prosím ťa, kde sa presne nachádza to tesnenie na tom EGRku, cez ktoré preniká ten hvizdavý zvuk? Vieš mi sem dať link na nové tesnenie v prípade, že by bolo prasknuté? Predpokladám že to bude asi nejaká gumička...

Prosím ťa, kde sa presne nachádza to tesnenie na tom EGRku, cez ktoré preniká ten hvizdavý zvuk? Vieš mi sem dať link na nové tesnenie v prípade, že by bolo prasknuté? Predpokladám že to bude asi nejaká gumička...
Akurát pozerám ten návod čo sem dal @Hueeey, premýšlam, že by som to s kamošom zrobil, on má náradie aj priestory, len mi troška hlava nebere, keď to tam prevŕtam, že či tam nie je riziko toho, že niečo nenávratne dokurvímProtector píše: 3.7.2020, pát 11:21 Jestli to chce vyčistit pořádně, hlavně tu ovládací část, tak musí navrtat vršek plastu a vytlouct ven tu ovládací tyčku. Takže určitě jen 2 klíče na pořádné vyčištění nestačí.
Ok teda, len by som chcel mať ešte po ruke to nové tesnenie o ktorom sme sa tu bavili, že mi k vôli nemu hvizdá v okolí EGR, spomínal to tu užívateľ Jarin, aj som sa ho to tu spýtal dnes, ešte neodpovedal, nevieš presne o aké tesnenie sa jedná?? Prípadne by sa mi hodil link na eshop, kde by som ho objednal, ak by bolo toto tesnenie prasknuté.Protector píše: 3.7.2020, pát 17:51 Je to jen plastový kryt. Tím projedeš jak máslem. A to, co bude pod dírou pak stejně vytluces ven nějakým vyrážečem nebo kolikem, takže bych se toho nebál.
Ďakujem, z obrázku to vyzerá, že to bude asi ten zaoblený kosoštvorček, t.j. č. 3, čiže tesnenie ktoré je medzi EGR a prívodom do sacieho potrubia. Myslím, že to druhé tesnenie č. 9 mi už bolo na EGR menené.Protector píše: 3.7.2020, pát 20:40 Screenshot_2020-07-03-20-38-41-193_com.opera.browser.jpg
Položka 3 a 9.
Tak tak, pravdu vravíš. Kúpim obidveProtector píše: 4.7.2020, sob 05:10 Já než jsem rozdělával EGR, tak jsem si nejdřív objednal oboje těsnění. Myslím, že to nestojí raketu, tak proč to neudělat pořádně, když už to bylo venku.
Je tu nejaké vlákno venujúce sa čisteniu EGR? Prepošleš mi prosím link? Či všetko dôležité je v tom návode a nič viac netreba?Hueeey píše: 1.7.2020, stř 15:38 EGR zvládneš rozebrat sám... taky to aktuálně řeším, o víkendu se na to chystám a po pročtení fora jsem tady našel odkaz na návod i s obrázky. ;-)
https://uloz.to/file/YXPrFhRwNXGW/fix-egr-multijet-pdf
Vieščo kľudne mi napíš, ja by som mohol v túto nedeľu prísť, lebo chcel som sa akože do toho pustiť s kamošom na vlastnú päsť, ale keď to vieš robiť a urobiť to dôkladne ako to je znázornené v tom návode čo tu uploadol Hueeey, napíš mi teda pls. Ja už som kúpil potrebné veci, mám obidve tesnenia na EGR, montážnu pastu, brúsny papier a sprejový čistič EGR, náradie má môj kamarát, ak by si doma niečo nemal daj vedieť.Allexxiados píše: 7.7.2020, úte 14:02 Jestli chceš pošlu ti do SZ adresu a přijeď o víkendu.egr vyčistíme.bydlel jsem v Brumově bylnici.ted jsem cca 100km.asi jak veselí.
Skús si asi tiež vyčistiť EGR ventil, ako mi tu radia chalani, hádam to pomôžex-f píše: 7.7.2020, úte 13:42 Při studeném motoru a jemném plynu okolo 1500ot mě tohle moje 2.4 taky dělala.
Myslím, že to zmizelo loni když jsem vyčistil škrtící klapku na vstupu sání.
A už to začíná dělat zase :/
Díky za videaHueeey píše: 7.7.2020, úte 12:23 Vlákno tady je také... ale lepší je podle mého youtube. ;-)
Demontáž:
https://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Čištění:
https://www.youtube.com/watch?v=lhp68-kI9kM
Ta moje ale ovládá samoléčbu, takže zase jezdí krásně a já se pohybuji stále jen v teoretické rovině čištění EGRu (anebo to maskuje jinými neduhy, jako nefungující tempomat, VDC, H-H,...)
EGR mě to nedělal. Byl naprosto čistý. Dokonce jsem ho později vyměnil za úplně nový.lubomir202 píše: 8.7.2020, stř 08:59Skús si asi tiež vyčistiť EGR ventil, ako mi tu radia chalani, hádam to pomôžex-f píše: 7.7.2020, úte 13:42 Při studeném motoru a jemném plynu okolo 1500ot mě tohle moje 2.4 taky dělala.
Myslím, že to zmizelo loni když jsem vyčistil škrtící klapku na vstupu sání.
A už to začíná dělat zase :/
Já když jsem měl 1.9 8V na Astře, tak mě takhle odešel EGR při 90tkm. Nános sazí i mezi tělem ventilu a cívkou. Pístek nechodil. Po odvrtání/vyražení jsem zjistil, že ten váleček - to jádro magnetu co chodí v cívce má částečně narušenou antikoro ochranu a je orezlý/vyboulený. Strhal jsem rez, obrousil šmirglem, vyčistil, namazal, složil a chodil dalších cca 100tkm. Pak začlo auto občas padat do nouzáku, tak už jsem dal nový.swoop01 píše: 8.7.2020, stř 09:11 Egr na videu je uz nejakej echt vymrdanej. Nevzpominam si, ze by se mi nekdy dostavaly spaliny/saze az k ovladaci casti... Na videu to rozvrtavani atp. dava smysl protoze on ho ma seklej a ve skutecnosti uz ma tu prirubu nejakou celou vychozenou pac mu to podfukuje vsude az na civku a tu to zajebe az dovnitr do toho ovladaciho pistku. Ja kdykoliv jsem to rozdelaval tak jsem mel dosedaci plochu ovladaci casti uplne bez znamek ofouknuti sazema. On to ma jak kdby tam nebyla delici pricka.
edit: Spis to mel hodit do kose a koupit novej ventil.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host