rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Prodal jsem tenhle týden své staré TI sedačky, prodal 166 a konečně se mi povedlo najít volant, který snad bude splňovat požadavky. Naživo se mi moc nezamlouvala práce českých firem, které obšívají volanty, takže jsem na popud Flipshida zabrousil do Polska a objednal na Allegru prostřednictvím firmy, která tam zprostředkovává nákupy se zasláním na adresu v Čechách. Volant vypadá hezky, zpracování je opravdu pěkné, na fotkách v krabici je ještě lesklý od nějakého konzervačního prostředku, v autě už očištěný a zlehka naimpregnovaný osvědčeným Sealentem od Dodo Juice. Oproti origo TI je prošitý černou nití (jako to má výbava Sport), což se ale podle mě stejně líp hodí k mému nazelenalému dekoru.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Mas to opravdu moc pekne, krasny interier. Jako celek to k sobe ladi.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
pěknej volant,
nepátral si náhodou i po tom originále z výprodeje?
nepátral si náhodou i po tom originále z výprodeje?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Díky, taky se mi to teď líbí.
Po originálu jsem nepátral, jen jsem slyšel, že ty volanty pak byly k mání asi za 10násobek ceny. Což je výrazně víc, než mě vyjde tenhle po zaslání starého volantu zpět do firmy, která je přešívá. Je tam kauce 180 Zlotých za obyč volant, při vrácení TI volantu je to pak ještě víc.
Po originálu jsem nepátral, jen jsem slyšel, že ty volanty pak byly k mání asi za 10násobek ceny. Což je výrazně víc, než mě vyjde tenhle po zaslání starého volantu zpět do firmy, která je přešívá. Je tam kauce 180 Zlotých za obyč volant, při vrácení TI volantu je to pak ještě víc.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
To je moc pěkný interiér. Mohl bys mi poslat odkaz na konkrétního prodejce volantu? Klidně SZ... Díky
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Dík. Tady je odkaz na volant, ceny se liší podle toho, jaký volant (žádný, obyčejný nebo TI) budeš vracet: https://allegro.pl/oferta/kierownica-al ... 9246144807
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Dlouho se nic nerozbilo, tak aspoň mezi svátky začala rosit tlaková hadice posilovače řízení z čerpadla do převodky. Ve firmě specializované na hydrauliku jsem ji nechal zrepasovat, rovnou jsem vyměnil i motorový olej (Millers Oils), dal nový výpustný šroub do vany a samozřejmě olejový filtr. Alfa u mě před koncem roku slavila už 3 roky ve službě. Blížíme se k metě 260 tisíc kilometrů, užíváme sněhu, který po delší době napadl i v nížině a dokonce se i nějaký čas udržel. Přihodím pár fotek špinavého auta na zimákách, naleštěných s letními turbínami je tu dostatek
.

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Po čtvrt roce opět malá aktualizace. Po zimě auto trochu důkladněji opláchnuto, gumové koberce nahrazeny textilními, interiér dostal nějakou tu péči vysavačem, několika kouzelnými lahvičkami a mikrovlákny. Pod kola jsem zkusil 10mm podložky, aby nebyla tolik schovaná v blatnících a ta díky nim docela hezky vyniknou. Po dvou sezónách jsem na letní sadě obnovil keramickou ochranu – Gyeon Q2 Rim funguje fakt skvěle a příjemně se aplikuje i rozlešťuje. Kromě toho jsem dal nová stírátka od Bosche, jinak se nic podstatného neudálo.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- Flipshide
- Pozorovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 5.4.2015, ned 10:47
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Jaký je stav volantu? Drží? 
Musím uznat že je fakt super !
Musím uznat že je fakt super !
rammstein píše: 13.9.2020, ned 11:35 Prodal jsem tenhle týden své staré TI sedačky, prodal 166 a konečně se mi povedlo najít volant, který snad bude splňovat požadavky. Naživo se mi moc nezamlouvala práce českých firem, které obšívají volanty, takže jsem na popud Flipshida zabrousil do Polska a objednal na Allegru prostřednictvím firmy, která tam zprostředkovává nákupy se zasláním na adresu v Čechách. Volant vypadá hezky, zpracování je opravdu pěkné, na fotkách v krabici je ještě lesklý od nějakého konzervačního prostředku, v autě už očištěný a zlehka naimpregnovaný osvědčeným Sealentem od Dodo Juice. Oproti origo TI je prošitý černou nití (jako to má výbava Sport), což se ale podle mě stejně líp hodí k mému nazelenalému dekoru.
IMG_20200912_183341.jpg
IMG_20200911_162746 - kopie.jpg
IMG_20200911_164654 - kopie.jpg
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T 280k Q4 2018
Alfa Romeo 147 Ducati Corse 1.9JTD 125kw, 2008
Alfa Romeo 147 Black Line 1.9JTD 88kW, 2007
Ex
AR 147 1.6TS/77KW 2005
AR 159 1.9JTD/8V/118kW, 2006 DPF & EGR OFF +CHIP 156Hp/377Nm
Alfa Romeo 147 Ducati Corse 1.9JTD 125kw, 2008
Alfa Romeo 147 Black Line 1.9JTD 88kW, 2007
Ex
AR 147 1.6TS/77KW 2005
AR 159 1.9JTD/8V/118kW, 2006 DPF & EGR OFF +CHIP 156Hp/377Nm
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Volant pořád jako nový
. Ještě jednou díky za námět vzít ho od Poláků.

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Protože měla včera Alfa Romeo výročí 111 let od založení, s přítelkyní jsme si zajeli udělat společnou fotku. Pro příště musíme doladit velikost modelů
.

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Pěkný Marceli. 

alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Super nápad i provedení 

Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Díky, pánové 

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Výročí jak bejk 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Parádní fotka 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Proběhl nějaký ten menší servis, což znamená, že to zase maličko oživím krátkou poznámkou. Aktuálně má Alfa najeto 283 tisíc, na začátku roku absolvovala technickou. Teď na konci května se měnila hadice od serva za novou originální. Repasovaná, kterou jsem tam měl předtím, sice držela a olej z ní netekl, ale při otáčení volantem na volnoběh způsobovala mírné vibrace a hučení, které mi vadily. Samozřejmě, že se spolu s hadicí i znovu vyměnil servoolej – už počtvrté za dobu, co Alfu mám
.
Po 65 tisících kilometrů měly přední kotouče (ATE) znatelnou hranku. Druhé destičky, které byly na autě od výměny kotoučů, byly sjeté asi do třetiny. Ten automat skoro nebrzdí motorem, auto je hmotné a občas mám těžší nohu na plynu, takže by se dalo říct, že životnost celkem ok. Většina lidí by teda obložení ještě neměnila, protože by kotouče mohlo stačit stočit na soustruhu a destičky ještě nebyly na mezi opotřebení, ale já se rozhodl, že ho udělám. Stejně při určité teplotě zůstávala jedna přední destička viset a do brzd bylo potřeba vlézt. Přední třmeny jsem zrepasoval, nalakoval barvou Performance Yellow Foliatec a vyměnil komplet brzdovku v celém autě. Stejně jako minule jsem použil kapalinu Valvoline. Nebyl důvod měnit něco, co se mi osvědčilo. Kotouče jsem zkusil vrtané Zimmermann, destičky Textar. Je to kombinace, kterou používá dost lidí, zatím se jeví i u mě jako kompatibilní. Při zajíždění si všechno sedlo a brzdy příjemně brzdí. Vrtané kotouče jsem dal na Alfu v podstatě jen kvůli vzhledu, jelikož se mi líbí, jak za koly vypadají. Výkonnostní výhodu u nich asi v životě nepoznám.
Když už bylo auto rozebrané, vyměnil jsem i motorový olej (již potřetí Millers), palivový a vzduchový filtr a nasadil nový horní kryt motoru z výprodeje.
Bude ještě potřeba doplnit klimatizaci, která po zimě nechladí (práce snad na chviličku) a srovnat svody, které po chvíli stání vždy cca na 5 sekund pískají (to už bude náročnější úkol).

Po 65 tisících kilometrů měly přední kotouče (ATE) znatelnou hranku. Druhé destičky, které byly na autě od výměny kotoučů, byly sjeté asi do třetiny. Ten automat skoro nebrzdí motorem, auto je hmotné a občas mám těžší nohu na plynu, takže by se dalo říct, že životnost celkem ok. Většina lidí by teda obložení ještě neměnila, protože by kotouče mohlo stačit stočit na soustruhu a destičky ještě nebyly na mezi opotřebení, ale já se rozhodl, že ho udělám. Stejně při určité teplotě zůstávala jedna přední destička viset a do brzd bylo potřeba vlézt. Přední třmeny jsem zrepasoval, nalakoval barvou Performance Yellow Foliatec a vyměnil komplet brzdovku v celém autě. Stejně jako minule jsem použil kapalinu Valvoline. Nebyl důvod měnit něco, co se mi osvědčilo. Kotouče jsem zkusil vrtané Zimmermann, destičky Textar. Je to kombinace, kterou používá dost lidí, zatím se jeví i u mě jako kompatibilní. Při zajíždění si všechno sedlo a brzdy příjemně brzdí. Vrtané kotouče jsem dal na Alfu v podstatě jen kvůli vzhledu, jelikož se mi líbí, jak za koly vypadají. Výkonnostní výhodu u nich asi v životě nepoznám.
Když už bylo auto rozebrané, vyměnil jsem i motorový olej (již potřetí Millers), palivový a vzduchový filtr a nasadil nový horní kryt motoru z výprodeje.
Bude ještě potřeba doplnit klimatizaci, která po zimě nechladí (práce snad na chviličku) a srovnat svody, které po chvíli stání vždy cca na 5 sekund pískají (to už bude náročnější úkol).
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Tak doufám, že se uvidíme na Libereckým srazu 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Na Liberecký sraz jsme dorazili s malou výpravou z Mělnicka. Se Speedym jsme se viděli jen krátce, delší dobu jsem pak mluvil s Flypshidem, kterému děkuju za možnost sednout si do jeho Giulie se sedačkami z Q. Je to bomba, jak má Giu dotaženou detaily z vyšší verze.
Před dovolenou jsem měl pak ještě možnost se svézt ve Stelviu 2.0T (taky ještě jednou díky Tazdevilovi). Na dovolenou jsme vyrazili s přítelkyní nejprve jižně od Mnichova pod Alpy, kromě jiného jsme v Mnichově navštívili BMW muzeum, půjčili si na odpoledne novou trojku G20 – velice příjemné auto mimochodem i se čtyřválcovou naftou a mildhybridem, pochodili něco po Alpách a pak se přes Rakousko a částečně i Švýcarsko přesunuli do severní Itálie. Cestu jsem zvolil přes průsmyk Stelvio, jeli jsme v týdnu, takže tam byl rozumný provoz a počasí nám také vyšlo krásné, když na vrcholu stoupání bylo sluníčko a 18 stupňů. Od Stelvia jsem neměl velká očekávání po stránce motoristické, věděl jsem předem, že silnice je uzoučká, nepřehledná a serpentýny zavřené, že rejd u 159 bude sotva stačit a ještě nacpaná cyklisty, motorkáři, občas autobusem a dalšími účastníky. Spíš mi šlo o projetí legendárního passa, na kterém jsem ještě nebyl. Jinak byla v Alpách a Dolomitech hromada silnic, kde jsem se projel líp. Když jsme byli v severní Itálii, nesměla samozřejmě chybět návštěva Museo Storico Alfa Romeo v Arese a fotka Alfy před bránou. Celkem jsme najeli 3080 km, dost z nich v horách. 159 fungovala bez jediného zaváhání, cestou zpátky jsem jí párkrát maličko rozjel na Autobahnu, abych si ověřil, že se ještě všechny koně z JéTéDéeMka nepoztrácely. Asi jich tam ještě pár zbývá, 230 po rovině pořád dá
. Spotřeba za celou dovolenou docela hezkých 7,3 litru, celou dobu zapnutá klimatizace a tisíce nastoupaných metrů se do ní samozřejmě výrazně promítly. Překvapila mě cena paliva. Dřív nejdražší Itálie měla naftu za 1,97 u Agipu, Rakušáci většinou kolem 2,20 a Němci 2,05 mimo dálnice.
Před dovolenou jsem měl pak ještě možnost se svézt ve Stelviu 2.0T (taky ještě jednou díky Tazdevilovi). Na dovolenou jsme vyrazili s přítelkyní nejprve jižně od Mnichova pod Alpy, kromě jiného jsme v Mnichově navštívili BMW muzeum, půjčili si na odpoledne novou trojku G20 – velice příjemné auto mimochodem i se čtyřválcovou naftou a mildhybridem, pochodili něco po Alpách a pak se přes Rakousko a částečně i Švýcarsko přesunuli do severní Itálie. Cestu jsem zvolil přes průsmyk Stelvio, jeli jsme v týdnu, takže tam byl rozumný provoz a počasí nám také vyšlo krásné, když na vrcholu stoupání bylo sluníčko a 18 stupňů. Od Stelvia jsem neměl velká očekávání po stránce motoristické, věděl jsem předem, že silnice je uzoučká, nepřehledná a serpentýny zavřené, že rejd u 159 bude sotva stačit a ještě nacpaná cyklisty, motorkáři, občas autobusem a dalšími účastníky. Spíš mi šlo o projetí legendárního passa, na kterém jsem ještě nebyl. Jinak byla v Alpách a Dolomitech hromada silnic, kde jsem se projel líp. Když jsme byli v severní Itálii, nesměla samozřejmě chybět návštěva Museo Storico Alfa Romeo v Arese a fotka Alfy před bránou. Celkem jsme najeli 3080 km, dost z nich v horách. 159 fungovala bez jediného zaváhání, cestou zpátky jsem jí párkrát maličko rozjel na Autobahnu, abych si ověřil, že se ještě všechny koně z JéTéDéeMka nepoztrácely. Asi jich tam ještě pár zbývá, 230 po rovině pořád dá

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Pěknej výlet 
A mimochodem, neviděl jsem tě včera kolem 16:00hod v Mnichově Hradišti?

A mimochodem, neviděl jsem tě včera kolem 16:00hod v Mnichově Hradišti?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Ne ne, to jsem určitě nebyl já. Kolem čtvrtý jsem mohl být tak na cestě z práce tady u nás mezi vesnicema 
Výlet to byl krásnej. A hlavně po delší době dovolená venku.

Výlet to byl krásnej. A hlavně po delší době dovolená venku.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Delší dobu jsem přemítal o změně auta za nějaké novější a praktičtější. Byl jsem se na něco podívat, něco projet, abych měl představu, projížděl denně Mobile.de i českou inzerci. A když se na Facebooku objevil příspěvek, kde se dotyčný sháněl po slušné 159 s 2.4 JTDm nebo 1.8 TBI, zkusil jsem napsat zprávu se základními informacemi o autě, nadhodil cenu, poslal fotky a celkem nepřekvapivě moje Alfa zaujala. Takže jsme se dohodli, kupující se projel, auto jsme u nás na Mělníku rovnou přepsali, já se naposledy projel domů a Alfa odjela. Po téměř pěti letech, kdy mi spolehlivě sloužila, bude dělat radost někomu dalšímu. Já jsem teď bez Alfy, ale v budoucnu se ke značce určitě rád vrátím.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Takže bude Stelvio...



Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Re: rammstein - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V Q-Tronic, 2008
Je to možný 

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti