Kupujeme AR 159...
Re: Kupujeme AR 159...
Ještě co se týče cen ND. Tak na 159 2.4JTDm Ti zadní pružina za 4000,- (v ČR jsem ji ani nikde nenašel) a tlumič je klasika, takže třeba značka Kyb kolem 1000,-. Bylo by fajn kdyby ty pružiny byly ve výprodeji, ale ještě jsem nekoukal do toho seznamu.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Kupujeme AR 159...
Pružiny nějaký tam teď naposled byly. Já bral zadní za 40Kč a přední za stovku 
Ale otázka je, zda tam budou ty tvoje.
Jinak pokud máš Ti SW 2.4, tak vem Eibach kit E10-10-005-04-22 a máš vyřešeno za pár tisícovek. Snížení myslím +- odpovídá originálu.

Ale otázka je, zda tam budou ty tvoje.
Jinak pokud máš Ti SW 2.4, tak vem Eibach kit E10-10-005-04-22 a máš vyřešeno za pár tisícovek. Snížení myslím +- odpovídá originálu.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Kupujeme AR 159...
Taky jsem dával na tbi ti eibach a pohoda, funguje to dobře a výška stejná ....
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Kupujeme AR 159...
Dík za tip chlapi. Mrknu na to!
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Kupujeme AR 159...
Máte prosím někdo rozkres auta, kde jsou odvětrávací a odtokové otvory?
Jo a kudy se nejlépe kouknout do prahu, jestli nejsou zrezlé? Malou endo kamerku mám.
Díky.
Jo a kudy se nejlépe kouknout do prahu, jestli nejsou zrezlé? Malou endo kamerku mám.
Díky.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7206
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 159...
Po celé délce prahu z pod auta máš montážní otvory zaslepené gumovou zátkou, takže to tam můžeš prolejzat dle libosti 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Kupujeme AR 159...
Že vypadá na fotkách fakt hezky. Ale 270 tisíc bych dneska za 159 nedal ani náhodou.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Kupujeme AR 159...
Za ty peníze se dá sehnat i lepší TBI. Má dole lízlej přední nárazník, ošlehanou kapotu od kamínků a ráfky kol jsou taky ohlodané.Chameleon píše: 29.8.2020, sob 23:11 Zdravim!!
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... 9/18847266
Co rikate na tuto??![]()
Re: Kupujeme AR 159...
Kolik byste rekli ze je ta cca spravna cena, kdyz je to TBI vypada v pohode a ma najeto cca 130k-150k. Koukal jsem na mobile.de a ty ceny jsou sileny.. 400k.. V ČR jich moc neni (TBI) a bojim se ze tady ty Alfy budou v dost spatnym stavu..
Re: Kupujeme AR 159...
Za TBI to není zase až tak špatná cena, protože si drží hodnotu nejlíp ze všech motorizací a není jich moc na výběr. Jenže 270 tisíc je už docela slušný budget, při kterém se podle mého názoru dá koupit lépe. Nechápej mě špatně - 159 je dobré auto, mám ho rád, ale osobně bych při takovém rozpočtu asi zabrousil ke konkurenci, nebo koupil od Alfy něco jiného a zajímavějšího.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Kupujeme AR 159...
Ja sa tiež niekedy divím tou posadnutoťou TBi. Ja osobne by som šiel do 2,0 Jtd...pri bežnej jazde bude výkon-ťah podobný, nemáš tam prevodovku M32, tiež sú to novšie ročníky a dajú sa kúpiť za polovicu...a nehovoriac o spotrebe...rammstein píše: 6.9.2020, ned 22:20 Jenže 270 tisíc je už docela slušný budget, při kterém se podle mého názoru dá koupit lépe.
nebo koupil od Alfy něco jiného a zajímavějšího.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Kupujeme AR 159...
No já bych asi do 2.0 nešel. Rozum říká ano, ale srdce ne. Asi by mě to přišlo slabé. I ta 2.4 není žádá zázrak na tu váhu. Ano, 2.0 je lehčí a třeba to takový rozdíl oproti 2.4 není, ale ta TBi má výkon jako 2.4 a je o dost lehčí.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Kupujeme AR 159...
2.0 není dynamicky žádný zázrak a pětiválce se neudrží. Když se vyndá DPF, je to už pocitově výrazně lepší, ale u Euro 5 bych filtr radši zachoval.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Kupujeme AR 159...
to bych rád věděl, jestli jsi těch 200 koní v jtd a tbi skutečně porovnal na vlastní kůži ... já jo a tbi jednoznačně zklamáníx-f píše: 9.9.2020, stř 10:37 No já bych asi do 2.0 nešel. Rozum říká ano, ale srdce ne. Asi by mě to přišlo slabé. I ta 2.4 není žádá zázrak na tu váhu. Ano, 2.0 je lehčí a třeba to takový rozdíl oproti 2.4 není, ale ta TBi má výkon jako 2.4 a je o dost lehčí.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Kupujeme AR 159...
Nee. v TBi jsem neseděl.
Doma mám 210 v 2.4 a niž bych nešel. Tu 2.0 a 1.9 si už vůbec nedovedu představit.
Doma mám 210 v 2.4 a niž bych nešel. Tu 2.0 a 1.9 si už vůbec nedovedu představit.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Kupujeme AR 159...
Tbi jede do 120 lépe, nahoru už má pak navrh 2.4, spotřeba... tbi bere o 2-3litry v normálním tempu víc, při hraní si na závodníky i o 8, neříkám, že to je špatný, ale pro mě to bylo a celkem i dodnes je zklamání a ta aura okolo tbi je řekl bych až zbytečná, není to zas takové "zlato"...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Kupujeme AR 159...
tak to fakt zkus projet. jak píše bobas, jde hodně o jízdní režim, kterej očekáváš. při jízdě tak do 100 je to celkem fajn, ale stejně žádná velká omdlívačka. je to prostě bzučící motůrek ze sekačky, kterej má nasazený turbo tak, že se chová jako tdi ... tj od 1700 ot se chytne - trošku kopne (ale ne moc, tan krouťák zas tak velkej není), pak do 3000 jakž takž a pak už to fofrem vadne a 4000 je trápení. pro vyšší rychlosti než 120 tomu chybí asi tak 2-3 rychlostní stupně. hluk ve 150 je k nevydržení. navíc je to auto prostě velký a proto ani v těch nízkých rychlostech si pak nemůžeš připadat jako v motokáře. k charakteru 159 jedině jtd. jo a zkus do toho naložit 4 lidi a nějakou tašku - to je teprve zoufalství.x-f píše: 9.9.2020, stř 14:30 Nee. v TBi jsem neseděl.
Doma mám 210 v 2.4 a niž bych nešel. Tu 2.0 a 1.9 si už vůbec nedovedu představit.
jestli jezdíš sám případně ve dvou a CHCEŠ NUTNĚ tbi, tak vezmi breru nebo spider. 159 s tbi je mimo snad kromě toho, že je to hezký auto, ale (jenom) hezký je i s 1,8mpi...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Kupujeme AR 159...
To o Tbi píšeš, však? Ja som tiež (len z cudzích príspevkov) pochopil, že zasa také terno to nie je. Ak to má mať naftový charakter, tak pre mňa osobne to postráda zmysel...krteczek píše: 10.9.2020, čtv 09:39 při jízdě tak do 100 je to celkem fajn, ale stejně žádná velká omdlívačka. je to prostě bzučící motůrek ze sekačky, kterej má nasazený turbo tak, že se chová jako tdi ... tj od 1700 ot se chytne - trošku kopne (ale ne moc, tan krouťák zas tak velkej není), pak do 3000 jakž takž a pak už to fofrem vadne a 4000 je trápení. pro vyšší rychlosti než 120 tomu chybí asi tak 2-3 rychlostní stupně. hluk ve 150 je k nevydržení. navíc je to auto prostě velký a proto ani v těch nízkých rychlostech si pak nemůžeš připadat jako v motokáře. k charakteru 159 jedině jtd. jo a zkus do toho naložit 4 lidi a nějakou tašku - to je teprve zoufalství.
Keby niekto napíše, že krásne točenie do 7000 ot, tlačenie do sedačky, krátka prevodovky, to by boli dôvody pr ebenzín s vyššou spotrebou...
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Kupujeme AR 159...
[/quote]
Keby niekto napíše, že krásne točenie do 7000 ot, tlačenie do sedačky, krátka prevodovky, to by boli dôvody pr ebenzín s vyššou spotrebou...
[/quote]
v tbi z tohohle akorát vyšší spotřeba a extra krátký převody
Keby niekto napíše, že krásne točenie do 7000 ot, tlačenie do sedačky, krátka prevodovky, to by boli dôvody pr ebenzín s vyššou spotrebou...
[/quote]
v tbi z tohohle akorát vyšší spotřeba a extra krátký převody

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Kupujeme AR 159...
Zdravim všechny Alfisti. Po delší odmlce jsem se rozhodl napsat další subjektivni názor na 159 s Tbi . Jako aktualni majitel tohohle auta které jsem koupil od Krteczka na jaře ..tohoto roku . K těm komentářům předtím co jsem tu měl a “stezoval “ si bych už se už nechtěl vracet ,hold prostě zkušenost a zbytečně velký emoce. Ale k věci ,sice tohle jsem ještě úplně nepatří ale nakonec koupě Tbi,tedy konkretniho kusu se nejeví jako špatná. Auto nějaký servis bude potřebovat a potřebovalo ale nic co by bylo nad rámec běžný údržby se nekonalo . S pár věcmi jsem si poradil. Má to své mouchy ale u deset let starýho auto tomu tak prostě je...Ale teď už k věci opravdu. Nechci dělat ramena ale je primárně dobrý si uvědomit že, 159 není typ vylozene sportovniho auta jak si to někdo třeba vykládá... Je to proste takova “sportovnejsi limuzina“ ktera ve spojeni s tbi je takovým rychlejším sedanem ,či kombikem oproti konkurenci . Takže motoráka to nikdy nebude už jen kvůli rozměrům samotného auta. Ale zatáčky s porovnání se 2,4 jtd před faceliftem v kombi kamarada projíždí daleko rychleji a je i trochu zábavná. Se sportovním podvozkem který má Ti výbava jsou všechny motorizace trochu dál ve stabilitě ale sport packet rozhodně není praktický. Za mě tedy. Co se týče charakteru samotného motoru tak Tbi podle mě jede slušně {od tři tisíc už turbo nemá prodlevu ...toho je dobry vyuzivat,]a má to i pomerne dobrý zvuk oproti konkurenci v určitým spektru otáček. Musím samozřejmě přiznat že, po přechodu v mém případě to byl přechod právě z ,2,4 ,jtd ve 156 na tuhle motorizaci a auto. Takže ano ze začátku přišlo menší zklamání ,protože prostě kamna v pětiválci působí víc harmonicky ...a pocitově ten zátah je “větší“. Ale osobně mi přijde až na spotřebu Tbi dobrý motor s lineární charakteristikou a ta chuť do otáček tam je. Jen prostě Italové to ladili tak aby to jelo hned...odspodu ,protoze to od typu 159 očekávalo... Ale jak píšu ono se to točí rádo , proto použití turba se dvěma komorami a tím, že pokud chceme jet opravdu “sportovně “ musí se to primárně držet na tři tisíce otáček ale v pěti tisících zase řadit ,potom už to opravdu polevuje ale dvojka snese i omezovač bez problému . Aby prodleva byla minimální ...problém je o jak jede konkrétní kus je o tom jak je to zakarbonovany nebo není. To potom dělá svoje...před deseti lety pěli ódy novináři na tenhle motor a dnes ho někdo zatracuje { svět motorů např.) kvůli tomu karbonu. A aby to bylo i objektivní , spotřeba není silnou stránkou tohoto motoru, krátká šestka je výborná na okresky ale ne dálnici a ve vyšší rychlosti tam ten je výraznější hluk je ale nic podle mě pořád dobrý. Jel jsem s tím ve čtyřech 300 km na cca 150 km v průměru po dálnici a nikdo si nestěžoval. Ale chápu ten kdo má V6 nebo naftu tak tam je to rozhodně tišší. Tak to je tak vše co jsem chtěl napsat.
Možná že kvalitní čip by tomu pomohl ,těžko říci.
Možná že kvalitní čip by tomu pomohl ,těžko říci.
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 259
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Kupujeme AR 159...
Zdravím, snažím se udělat si jasno, čím nahradím naši letitou AR 147 JTD. Největším problémem je hlučnost, prostor a celkový komfort. Rekonstrukce chaty ale úspěšně pojídá veškeré volné prostředky a já mám čas se věnovat teorii.
Bohužel se ale také vzdaluje rok poslední vyrobené AR 159.
Na auto budou kladené klasické protichůdné požadavky. V týdnu jezdím s dcerou do školky asi 3 kilometry; ráno tam, odpoledne zpět. O víkendu jezdíme na chatu na horách ve čtyřech (dva dospělí, děti 15 a 5 let) se psem (irský jemnosrstý pšeničný teriér) a občas s vlekem nebo koly nebo lyžemi. Je to 40 kilometrů po cestách 2. třídy. Několikrát ročně jedeme na dovolenou (Chorvatsko, Rakousko).
Pro AR 159 jsem si dokonce sestavil tabulku.
Spotřeba je dle spritmonitoru.
Upřímně řečeno je ta tabulka stejně k ničemu. Vždy záleží na konkrétním kusu, ale aspoň dává představu o číhajících problémech snad.
Začal jsem pokukovat po Jeep Cherokee KL. Ten je ale mimo můj rozpočet. Snažil jsem hledat alespoň auto s FPT motorem JTD. Momentálně zkoumám Opel Insignia A po 2014.
Jsou mezi vámi přeběhlíci a s jakými zkušenostmi. Insignia nevypadá na papíře úplně zle, ch jo.
Díky

Na auto budou kladené klasické protichůdné požadavky. V týdnu jezdím s dcerou do školky asi 3 kilometry; ráno tam, odpoledne zpět. O víkendu jezdíme na chatu na horách ve čtyřech (dva dospělí, děti 15 a 5 let) se psem (irský jemnosrstý pšeničný teriér) a občas s vlekem nebo koly nebo lyžemi. Je to 40 kilometrů po cestách 2. třídy. Několikrát ročně jedeme na dovolenou (Chorvatsko, Rakousko).
Pro AR 159 jsem si dokonce sestavil tabulku.


Kód: Vybrat vše
Motor M32 DPF vstřiky dvouhmota klapky turbo karbon skóre poznámka
1.9 MJTD 1 1 1 1 1 1 1 7 Spotřeba 7.1 l/100km
2.0 MJTD 0 1 1 1 1 1 1 6 Spotřeba 7.1 l/100km
2.4 MJTD 0 1 1 1 1 1 1 6 Spotřeba 7.9 l/100km
1.8 MPI 0 0 0 1 0 0 0 1 Spotřeba 9.0 l/100km
1.9 JTS 1 0 0 1 0 0 1 3 Spotřeba 10.1 l/100km
2.2 JTS 1 0 0 1 0 0 1 3 Spotřeba 10.4 l/100km
1.8 TBi 1 0 0 1 0 1 1 4 Spotřeba 10.4 l/100km
3.2 JTS 0 0 0 1 0 0 1 2 Spotřeba 12.2 l/100km
Začal jsem pokukovat po Jeep Cherokee KL. Ten je ale mimo můj rozpočet. Snažil jsem hledat alespoň auto s FPT motorem JTD. Momentálně zkoumám Opel Insignia A po 2014.
Jsou mezi vámi přeběhlíci a s jakými zkušenostmi. Insignia nevypadá na papíře úplně zle, ch jo.
Díky
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Kupujeme AR 159...
S tou tabulkou si zadny auto nikdy nekoupis
Nejlip z toho totiz vychazi MHD.

Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Kupujeme AR 159...
Nebo možná koupí auto, ale určitě to nebude Alfa. Ty se vybírají jinak než podle nul a jedniček.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Kupujeme AR 159...
freemont v manuálu...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Pavax a 5 hostů