Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Ahoj,tak jsme si s manželkou pořídily tohohle mazlíka a musím říct, že jsem z něj fakt nadšený. Doposud jsem jezdil jen octávkama, prvním svezení jsem se ale do tohohle auta tak zamiloval,že bych v něm i spal. Je to úplně jiný svět.Postupně sem dám více info o autíčku a samozřejmě fotky.
Naposledy upravil(a) tomdrago dne 1.7.2020, stř 22:15, celkem upraveno 5 x.
Re: Tom a Martinka Alfa Romeo 2.2 JTS
Naposledy upravil(a) tomdrago dne 27.6.2020, sob 07:01, celkem upraveno 1 x.
Re: Tom a Martinka Alfa Romeo 2.2 JTS
Tak jsem si udělal chvilku a napíši,co je v ní.
Motor je jasný 2.2 JTS. Najeto 208000 km a nejspíše poctivě,protože i přesto,že je auto doveženo 2014 z Německa,tak k němu mám hromady různých dokladů o všech návštěvách v servisu SK,ME v ČR a TUV v Německu a dokonce i původní kupní smlouvu s cenou a doplatkovou výbavou.
Předchozí majitel tady v ČR mi k němu dal i uskladňovací listy z pneuservisu,no prostě asi 30 listů různých dokladů a protokolů.
Takže se jedná o AF 159 2.2 JTS Distinctive rok 2006 sedan,černá barva,interiér v béžové kůži,všemožní asistenti(svahová brzda,ASR,a další,automatické stěrače,mlhové senzory)všechna okna v elektrice,elektricky ovládané zrcátka včetně elektrického sklápění a samostmívaní,obě přední sedačky vyhřívané a elektricky nastavitelné na všechny možné strany,zadní okna s tmavou fólií,dvouzónová klimatizace,tempomat a palubní počítač a centrální zamykání s odskokem kufru a dva klíče .Bi-Xenonové světlomety a automatické svícení je tam samozřejmě taky.V autě je jiné rádio Sony 1din,v kufru uklizené původní,ale vzhledem k výbavě překvapivě to nejzákladnější a tak nefunguje ovládání rádia na volantu.
K údržbě asi tolik- ve 120 tis km měněny úplně komplet rozvody,ve 150 tis km všechny tlumiče , ve 200 tis nová komplet spojka včetně dvouhmoty a ve 205 tis km nové obě přední ramena,brzdové kotouče,třmeny a destičky vpředu i vzadu,přední sklo,všechny filtry a olej.Je tam pak ještě několik menších položek,ale už nic důležitého.STK dělaná 5/2020.
Ted´ ještě závady.Klimatizace chladí málo,tak už jsem objednaný na desinfekci a doplnění,po ránu auto píše,že ASR a EDV je nedostupné,stejně tak hill climb (nebo tak nějak).Stačí 3-4 km jízdy,zastavit vyndat a zandat klíč a už je vše v pořádku.Ve Fiatu mi řekli,že nejspíše baterie neudrží správnou kapacitu a počítač kvůli nastartování odpojuje některé funkce,které nejsou bezpodmínečně nutné.Baterii už mám objednanou,zítra dorazí a vyměním,pak sem postnu,co a jak.Dále je na autě prasklý zadní nárazník v dolní části z obou stran SPZ,protože předchozí majitel nacouval do lampy.Naštěstí je to jen trochu.Jinak je trochu rzi kolem znaku na víku kufru(cca 3mm v průměru).Ještě jsem měnil v zadních světlech žárovky na blinkry,protože jedna už nebyla oranžová a druhá byla vyhřátá a fungovala jen když měla náladu a jednu dvouvláknovou žárovku v brzdovém světle.Také nesvítí dvě žárovky v přídavném brzdovém světle,ale tam je přístup jak k pěnězům,tak zatím nevím,jak na to.
Jinak na autě vše funguje bezchybně a motor jen šeptá do cca 4000 otáček
a jede fakt pěkně a i přes poměrně malý kufr je to pro mě příjemné rodinné auto.
Mám za sebou prvních cca 1000 km a se spotřebou jsem spokojený.Je to lehce přes 10 l a to jezdím mimo město kolem těch 120-150 a po dálnici standardních 180 km/h.
Zatím jsem spokojený a vzhledem k údržbě doufám,že to mě i autíčku vydrží.
Motor je jasný 2.2 JTS. Najeto 208000 km a nejspíše poctivě,protože i přesto,že je auto doveženo 2014 z Německa,tak k němu mám hromady různých dokladů o všech návštěvách v servisu SK,ME v ČR a TUV v Německu a dokonce i původní kupní smlouvu s cenou a doplatkovou výbavou.
Takže se jedná o AF 159 2.2 JTS Distinctive rok 2006 sedan,černá barva,interiér v béžové kůži,všemožní asistenti(svahová brzda,ASR,a další,automatické stěrače,mlhové senzory)všechna okna v elektrice,elektricky ovládané zrcátka včetně elektrického sklápění a samostmívaní,obě přední sedačky vyhřívané a elektricky nastavitelné na všechny možné strany,zadní okna s tmavou fólií,dvouzónová klimatizace,tempomat a palubní počítač a centrální zamykání s odskokem kufru a dva klíče .Bi-Xenonové světlomety a automatické svícení je tam samozřejmě taky.V autě je jiné rádio Sony 1din,v kufru uklizené původní,ale vzhledem k výbavě překvapivě to nejzákladnější a tak nefunguje ovládání rádia na volantu.
K údržbě asi tolik- ve 120 tis km měněny úplně komplet rozvody,ve 150 tis km všechny tlumiče , ve 200 tis nová komplet spojka včetně dvouhmoty a ve 205 tis km nové obě přední ramena,brzdové kotouče,třmeny a destičky vpředu i vzadu,přední sklo,všechny filtry a olej.Je tam pak ještě několik menších položek,ale už nic důležitého.STK dělaná 5/2020.
Ted´ ještě závady.Klimatizace chladí málo,tak už jsem objednaný na desinfekci a doplnění,po ránu auto píše,že ASR a EDV je nedostupné,stejně tak hill climb (nebo tak nějak).Stačí 3-4 km jízdy,zastavit vyndat a zandat klíč a už je vše v pořádku.Ve Fiatu mi řekli,že nejspíše baterie neudrží správnou kapacitu a počítač kvůli nastartování odpojuje některé funkce,které nejsou bezpodmínečně nutné.Baterii už mám objednanou,zítra dorazí a vyměním,pak sem postnu,co a jak.Dále je na autě prasklý zadní nárazník v dolní části z obou stran SPZ,protože předchozí majitel nacouval do lampy.Naštěstí je to jen trochu.Jinak je trochu rzi kolem znaku na víku kufru(cca 3mm v průměru).Ještě jsem měnil v zadních světlech žárovky na blinkry,protože jedna už nebyla oranžová a druhá byla vyhřátá a fungovala jen když měla náladu a jednu dvouvláknovou žárovku v brzdovém světle.Také nesvítí dvě žárovky v přídavném brzdovém světle,ale tam je přístup jak k pěnězům,tak zatím nevím,jak na to.
Jinak na autě vše funguje bezchybně a motor jen šeptá do cca 4000 otáček
Mám za sebou prvních cca 1000 km a se spotřebou jsem spokojený.Je to lehce přes 10 l a to jezdím mimo město kolem těch 120-150 a po dálnici standardních 180 km/h.
Zatím jsem spokojený a vzhledem k údržbě doufám,že to mě i autíčku vydrží.
Re: Tom a Martinka .❤❤❤Alfa Romeo 159 2.2 JTS❤❤❤
Ať slouží a hlavně jí dávej pořádně za uši a nejpozději po 10tkm dělej olej ať nemáš problémy se zakarbonováním, co převodovka? Úplně ticho?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Tom a Martinka .❤❤❤Alfa Romeo 159 2.2 JTS❤❤❤
"mimo město těch 120-150"....
prostě taková ta klasika když člověk jede na chatu.... 



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom a Martinka .❤❤❤Alfa Romeo 159 2.2 JTS❤❤❤
šlo by dát do pryč ty srdíčka? Je to troch úlet....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Převodovka se zatím zdá v pohodě. Nevibruje,kvalty jdou lehce a přesně. Spíš se bojím o servo řízení,protože při dotočení do plna je trochu slyšet.Ale zatím počkám. Nejdříve dám do pořádku klimu,pak ten nárazník a pak chci 2din android radio,aby fungovalo i s tlačitky na volantu. Pak dojezdím tyhle letní 17" kola a příšti rok chci jiný a tyhle nechám na zimu. Jen nevím ,jestli 17 18 nebo 19.Hlavně budou muset být originál Alfy. To tady ještě určitě proberu.
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Jo a dneska mě v Praze na obchvatu vyzval borec v BMW E46 330d a zhruba do 130 jsme jeli stejně, ale ve 160 už jsem ho zdravil zadníma bliknama.
Nevím jestli to byl posera nebo jestli to tak má být,ale srdce zaplesalo. 
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Tuhle lež si klidně namlouvej... 330d je výkonem úplně jinde
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Tak ono to má mít 150 kW, bůh ví, kolik to má po letech, nebo jak s tím člověk zacházel. Nebo taky borec nesešlápnul plnej 

Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Nevím o kterou variantu 330d se jednalo,ale ani 135 kw ani 150 kw nejsou žádný střely.I když nevím jak diesel,ale benzín v 330 neletí tak,jak bych čekal. Samozřejmě,že to jede pěkně,jen jsem se v tom chvilku vozil a bylo to neochotný ve středních otáčkách,hrozně mdlý,jak kdyby to bylo TSI ve 4000 otáčkách.ALe jde o to,že si někdo chce něco dokázat a pak se bojí ho podržet pod krkem.A to jsme rozhodně nejeli ve velkém provozu,takže žádná riskantní jízda.
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
330d v E46 doma máme, 135kW a jede to líp než 2.2 JTS. Kor při dálničních rychlostech je 2.2 fakt chcíplá při každým zrychlení.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Souhlas, mel jsem drive E46 330d 135kW, pozdeji 159 2.2JTS a E46 jela urcite lepe..
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Ježíš, tak berte to tak, že teď přesedlal z Ovce, tak je jasný, že i volítaná 159 s JTS je raketa 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Přesně tak.



Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Ahoj,lidi.
Chci vyměnit zadní tlumiče výfuku. A rozhoduji se mezi
http://www.chevron-racing.com/ragazzon- ... 14088.html
a nebo
http://www.chevron-racing.com/novitec-z ... -2187.html .
Co si o tom myslíte? Pokud by jste doporučily jiný,tak jaký.
Díky moooc všem.


Chci vyměnit zadní tlumiče výfuku. A rozhoduji se mezi
http://www.chevron-racing.com/ragazzon- ... 14088.html
a nebo
http://www.chevron-racing.com/novitec-z ... -2187.html .
Co si o tom myslíte? Pokud by jste doporučily jiný,tak jaký.
Díky moooc všem.
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Mně osobně se nelíbí 4 koncovky, takže z těchto dvou bych vzal ten 102mm. Za sebe bych třeba vzal i menší, třeba tu 90mm. 

Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Souhlas, 4 koncovky se ani na 159 nehodí. Nechal bych klasický duplex, ale taky bych šel do menších - 102 mm už jsou zase až moc brutální kanóny.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Ale zase je pravda, že ty stovky přesně sedí ve výřezu v nárazníku
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
A co takhle nevyhazovat penize oknem a vzit tohle?
https://www.powersprint24.de/edelstahl- ... 3-sa1.html
Homologaci ma, sedi pekne (mam na 156 a je ok). Zvuk pekny.
https://www.powersprint24.de/edelstahl- ... 3-sa1.html
Homologaci ma, sedi pekne (mam na 156 a je ok). Zvuk pekny.
Re: Tom a Martinka .Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Super tip. Moc děkuju. Večer na to kouknu. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti