![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ty osičky ne a ne za boha vyrazit ven... buším do toho už dva dny.. dám tomu pauzu třeba se to umoudří a já si mezitím seženu pořádné nářadí.
![:smt021](./images/smilies/021.gif)
Ja použil vyrazedla wűrth s plochou části, pamatuju že to chtělo jednu přesnou pořádnou jebu nebat se toho. V tuhle chvíli dlouhý tenký dulčík, pak dlouhý vrták opatrně odvrtat střed osy aby se ztenčila stěna čepu a půjde to ven.
Šmária, tak sme asi došli :-(
Super idea !hno3 píše: ↑6.10.2020, úte 10:41 ..k tomu zatláčení pístků...
HBV zkurvit lze - přetočíš manžetu a následně ji při šlápnutí na pedál ustřihneš...
lepší je..když už se rejpeš v brzdách, tak při zatláčení povolit odvzdušnovák, a veškerou hnusnou kapalinu vytlačit odvzdušňovákem do flašky a do nádobky si nalejt kapalinu novou... tím máš i částečně vyřešenou výměnu brzdovky...protže to množství starý kapaliny není nezanedbatelný...
Takhle to nepoznáš. Pro vypnutí ESP je potřeba tlačítko cca 3 sekundy podržet.
Kamarát vravel to isté, že to skúšal na Cmaxe, aj na Golfe 4. Mno na mojej 156 tiež ten pedál pod dlhším tlakom zíde dole, ale nie tak veľmi. Mno, budem jazdiť a budeme vidieť.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host