alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
to je jasný, ale taky s tím nepojede sportovně a navíc i když se něco stane, stejně jen zašlápne brzdu a uvidí co se stane (v lepším případě umí brzdit na 100%, v horším se jen lekne a ani nebrzdí pořádně).... Jak tady psal při podobné kauze Golfa Hampi - "je jedno co to auto umí a neumí, jeho řidiči to stejně nikdy nebudou schopni využít".... ale fakt vidím problém když do takového auta sedne chlap co jezdí trošku agresivněji a neuvědomí si, co řídí.... ten to pak může někde vyválet poměrně rychle.... docela bych byl zvědavý na chování těch aut na sněhu a ledu, tam bude asi elektronika makat na plné obrátky, aby to udržela na silnici....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Mne prijde totalni nesmysl rvat baterky do takovyho auta. Vzdyt to jde uplne proti smyslu tech aut. Udelam velkou, tezkou kravu s mizernyma jizdnima vlastnostma a aerodynamikou a jeste do toho budu rvat baterky, abych to udelal jeste tezsi a min ovladatelny? Prostor pro tu baterku vidim pri mestske jizde, ale tenhle typ auta si na jezdeni po meste nikdo, kdo ma vsech pet pohromade, nekoupi.... Nemluvim o brzdny draze a skodach, ktery takovy auta zpusobi, kdyz to do neceho nebo nekoho narve.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 470
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Dávno nechápem "potrebu" ľudí kupovať si naduté hrče plechu. Nehodí sa to do mesta, na diaľnicu ani do ťažšieho terénu.
Žerie to viac, má to viac emisií, než klasika. Jediné plus vidím v lepšom nastupovaní
Žerie to viac, má to viac emisií, než klasika. Jediné plus vidím v lepšom nastupovaní
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Já jsem zvědav co budem psát příští rok (snad), až přijde FL Stelvio a Giulie s baterkama. To samé Tonale bude hybrid
Na druhou stranu, některá SUV, SAV, SULC či jaká to má všechno jména se s tím umí poprat velmi slušně. Za pomocí elektroniky samozřejmě.
Mmj. stejná situace jak u Boeingu. Všechno se to zmodernizuje, ale jelikož to moc nefunguje s původním konstrukčním plánem, tak to drží ve vzduchu, na silnici elektronika
Na druhou stranu, některá SUV, SAV, SULC či jaká to má všechno jména se s tím umí poprat velmi slušně. Za pomocí elektroniky samozřejmě.
Mmj. stejná situace jak u Boeingu. Všechno se to zmodernizuje, ale jelikož to moc nefunguje s původním konstrukčním plánem, tak to drží ve vzduchu, na silnici elektronika
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
hele já bych si PHEV Alfu klidně koupil, mám to do práce 5km, proč to jezdit na spalovák..... a služebek už moc nedávám, takže fakt bych ten spalovák startoval jen občas na delší cesty, proč ne.... samozřejmě předpokládám že by to Alfa pořádně odladila, ne aby to mělo vlastnosti jako ta RAVka výše..... už jsem to tady psal, Boomer mi půjčil PHEV C-class MB a jelo to fakt pěkně, žádnou těžkopádnost jsem necítil....
jasně že to je trošku zpronevěra proti filozofii značky, ale ten svět už je fakt někde jinde.... a rád pomůžu flotilovým emisím aby si někdo mohl koupit GTA :-)
jasně že to je trošku zpronevěra proti filozofii značky, ale ten svět už je fakt někde jinde.... a rád pomůžu flotilovým emisím aby si někdo mohl koupit GTA :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Já to nekritizuji. Už jsem se taky přistihl, že jsem jednu dobu koukal po Volvu V60 D6, což je 2.4 nafta s elektromotorem , ale spíš mi šlo o to, co budeme psát až přijede to Stelvio či Tonale, a v losím testu si v zuje levou přední
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
To máš zase těžký z pohledu ceny. Vezmeš větší auto který se v běžný verzi prodává za 900 tisíc, přidáš PHEV technologii za 200 a prodáváš za 1,1 milionu. Nárůst ceny v podstatě na úrovni výbavy. Vezmeš malý zgrb za 200, přidáš PHEV a budeš na 400. Nehledě na to, že u těch malých bude problém s místem pro zástavbu a procentuálním nárustem hmotnosti.kenjiro píše: ↑6.12.2020, ned 10:48 Mne prijde totalni nesmysl rvat baterky do takovyho auta. Vzdyt to jde uplne proti smyslu tech aut. Udelam velkou, tezkou kravu s mizernyma jizdnima vlastnostma a aerodynamikou a jeste do toho budu rvat baterky, abych to udelal jeste tezsi a min ovladatelny? Prostor pro tu baterku vidim pri mestske jizde, ale tenhle typ auta si na jezdeni po meste nikdo, kdo ma vsech pet pohromade, nekoupi.... Nemluvim o brzdny draze a skodach, ktery takovy auta zpusobi, kdyz to do neceho nebo nekoho narve.
Uznávám přínos u některých hybridů, třeba Toyota Corolla vychází v testech zajímavě ohledně spotřeby a dynamiky. U PHEV už je to trochu horší (čistě pocitově), protože nárůst hmotnosti a hlavně ceny je dost výrazný. Ale pořád je to slabý odvar proti plný elektrice. Když vidím CitiGo za skoro 600 litrů tak na mě jdou mrákoty. Ono si zkuste otevřít třeba Sauto a najít novou električku do milionu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Jo to je známá věc, že aktuální ekologické snahy zabíjejí malé auta.... fakt paradox.... Asi těžko mi někdo vysvětlí že F500 1.0 Firefly je míň ekologický než dvoutunové PHEV auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
No, navíc, když pominu technologie na výrobu baterií, čistě to auto musí být výrobně mnohem levnější než klasika. Odpadá složitý motor, převodovka, výfuk, sraní kolem emisí atd.. Není na tom nic, co by dneska stálo randál. Vesměs to nejvíc můžou prodražovat různý ty svítící cingrlátka.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Spalovací motor sice složitý je, ale je z materiálů kterých je všude hromada. U materiálů i kapacit pro výrobu baterií to bude horší.
U PHEV vidím ještě obrovský prostor pro řízení pohonu na základě předvolených tras. Pokud mu zadám, že pojedu 25km ráno a 25km odpoledne, může to utáhnout z baterií. Pokud mu zadám, že pojedu 400 km tak by měl podle navigačních dat vybrat režim tak abych přes města a případný kolony jel na elektriku. Když budu mít kolony po 200 km tak je mi prd platnej hybrid když vycucnu baterie na prvních 50 km. Aby to mělo smysl tak by to tu baterii mělo dokrmovat tak aby se využila tam kde má smysl.
U PHEV vidím ještě obrovský prostor pro řízení pohonu na základě předvolených tras. Pokud mu zadám, že pojedu 25km ráno a 25km odpoledne, může to utáhnout z baterií. Pokud mu zadám, že pojedu 400 km tak by měl podle navigačních dat vybrat režim tak abych přes města a případný kolony jel na elektriku. Když budu mít kolony po 200 km tak je mi prd platnej hybrid když vycucnu baterie na prvních 50 km. Aby to mělo smysl tak by to tu baterii mělo dokrmovat tak aby se využila tam kde má smysl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Tak to netrvalo ani tak dlouho, co tady nekteri z nas predpovidali, ze se brzo stane...
https://www.autojournal.cz/eu-zautoci-n ... y-problem/
https://www.autojournal.cz/eu-zautoci-n ... y-problem/
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
akorát mě v článku překvapuje že údajně roste zájem o auta starší než 20 let.... čekal bych že takové auto se v EU nemůže vyplatit udržovat.... většina lidí si nic neopraví, servisní práce jsou drahé a tak si nemyslím že by se takové auto vyplatilo.... samozřejmě, když na víc nemáš, není co řešit.... spíš bych čekal že hodně poroste poptávka po autech starých třeba 4-6 let - ta jsou relativně nová a ještě ne úplně zprasená vším možným.... a úspora oproti novému autu je gigantická.... a pokud v tom nejezdíš na nějakou dovolenou přes celou Evropu nebo na schůzky kde by případná porucha auta mohla zkazit kšeft převyšující hodnotu vozu, tak moc není důvod nové auto kupovat....
Jinak jo, tím jak jdou ceny aut nahoru (zdaleka nejen těch elektrických) tak prostě na to lidi nemají..... to se nedá nic dělat.... já už jsem poslední auto do firmy taky koupil jako ojeté a možná v tom budu pokračovat.... už jen proto abych neživil šmejdy v autorizovaných servisech, kteří mi pijí krev (a teď zrovna nemyslím Alfu....)
Jinak jo, tím jak jdou ceny aut nahoru (zdaleka nejen těch elektrických) tak prostě na to lidi nemají..... to se nedá nic dělat.... já už jsem poslední auto do firmy taky koupil jako ojeté a možná v tom budu pokračovat.... už jen proto abych neživil šmejdy v autorizovaných servisech, kteří mi pijí krev (a teď zrovna nemyslím Alfu....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 470
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Koľko ešte vydržia tie 4-6 ročné autá? Posledné roky sa robia vozidlá obrazne povedané na 5 rokov alebo 120 000 kilometrov...
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Hele tak zle to snad nebude.... tim se strasi uz 10 let a zatim mi kazde auto ve firme odslouzilo nejakych 6 let a 200 tkm a nikdy jsem nic neresil.... ;-) az teda na jednoho Forda ale ten mel v pici elektriku uz z vyroby....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Jinak predpokladam, ze to pujde podle klasickeho scenare, kdyz se v ramci EU neco schvaluje:
1. to jsou famy, nic takove rozhodne nehrozi
2. zatim je to jen navrh
3. to jste se meli ozvat driv, ted uz je pozde
1. to jsou famy, nic takove rozhodne nehrozi
2. zatim je to jen navrh
3. to jste se meli ozvat driv, ted uz je pozde
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Přesně.
Každopádně teď jsem si uvědomil, že 20 let staré auto je z roku 2000, to je v strašný jak to letí.
Každopádně teď jsem si uvědomil, že 20 let staré auto je z roku 2000, to je v strašný jak to letí.
33
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
.... 20 let staré auto je Alfa 147.... masakr.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Provozuji 20 let starou Alfu 166 2,5 V6 jako spotřebák (na chov mám 75ku), rodinný vůz a jezdím s ní bezproblémů po západní i východní Evropě
(občas na Ukrajinu ). Auto je v cajku servisovaný, nezhnilý šlape jak švýcary, v dnešním provozu naprosto konkurence schopný, bezpečný a na LPG takže i ekologický . Zatím není důvod měnit, servis u takhle starého auta mě rozhodně nezruinuje. Takže se ani nedivím že někdo chce 20 let starý káry...
(občas na Ukrajinu ). Auto je v cajku servisovaný, nezhnilý šlape jak švýcary, v dnešním provozu naprosto konkurence schopný, bezpečný a na LPG takže i ekologický . Zatím není důvod měnit, servis u takhle starého auta mě rozhodně nezruinuje. Takže se ani nedivím že někdo chce 20 let starý káry...
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 470
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Kubas - ja nemám (my s manželkou nemáme) na kúpu dvoch zánovných áut. Obaja potrebujeme dennú mobilitu. Moja jazdí 21-ročné dvojkové Punto, ja 17-ročnú Mulinku. Prdel je, že obe tie JTD prakticky nikdy nezadymia a obe majú vynikajúcu, teda nízku spotrebu nafty. Na mojej mám Torque PRO a celkom mu verím - spotreba podľa neho sa takmer navlas kryje so spotrebou podľa palubáku a ak ju porovnám - a emisie CO2 s modernými autami - čistá tragédia v neprospech tých nových. Niečo je zle...
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
chlapi já vám to přeju že vám to jezdí.... ;-) ostatně, já bych si klidně troufl přejet Evropu s Novantou nebo Spiderem.... když je auto pravidelně servisované a znáte ho tak není problém....
jen si říkám že když člověk není autíčkář že držet v chodu takhle staré auto někde na západě kde servisák bere X desítek EUR na hodinu nemusí být nic levného.....
jen si říkám že když člověk není autíčkář že držet v chodu takhle staré auto někde na západě kde servisák bere X desítek EUR na hodinu nemusí být nic levného.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Tak ono pod pojmem "zapad" si je treba predstavit i neco jinyho nez Nemecko Nekde na vesnici ve Spanelsku, Portugalsku nebo Italii to tak ruzovy s platama nebude. Vubec se nedivim, ze lidi sahnou na popojizdeni radsi po 20 let starym Seatu, Fiatu nebo Renaultu, co stoji par supu a porad muze dobre slouzit, nez po nejakym ID.3, E-tron nebo Enyaqu za mega, jak by si to asi predstavovali soudruzi v Bruselu. A to nemluvim o tom, ze do EU patri i treba Bulharsko s Rumunskem.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Kdyz srovnam id3 se svoji 166kou: zvuk motoru zadnej (Busso to je balzam na dusi) ridicska odezva zadna, interier hnusnej lacinnej,design radsi nemluvit to auto je lednicka na kolech, na dlouhy streky zatim nepouzitelny a za tohle chteji milion. Spousta 20letych aut poskytne cloveku mnohem vetsi svobodu a radost ze zivota.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Kenjiro: no v článku se jako příklad uvádí Francie.... jasně že v Rumunsku to bude jinak.... ale jako máš samozřejmě pravdu, trh EU už nelze automaticky považovat za bohatý....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
Bude to znít blbě, ale ono to tak je - oni si ty papaláši v Bruselu prostě neuvědomujou, že většina lidí nežije tak jako oni. Ve velkých městech, bojujících s přeplněnými ulicemi a smogem, na druhou stranu s nadprůměrným platem. Už 10 let jsem vesničan a stačí se po tý vesnici porozhlídnout, Felicie, dva Peug 806, Passat B5, cca 4ks O2 před FL, Berlingo (starý), Golf IV, Peug 307, Xantia, Clio, Fabia 1, apod. Tyhle lidi, pracující někde za 16 - 25tis Kč/měs., se prostě druhej den ráno neprobudí a nepůjdou si koupit elektromobil za mega, ani za půl mega a ani 100tis by dohromady nedali. Kolikrát jsem potkal v krámu ženskou co něco vracela, protože jí nevyšly peníze na celej nákup, v kopycentru borec platí kartou a karta prázdná, tak loví po kapsách a "jé, tak já si to vyzvednu za týden" a to nevypadal jak nějakej santusák. Většina lidí jezdí na sjetejch šlupkách, protože 10tis na sadu nových pneu nemají, cigára si balí sami, protože je to levnější... Na druhou stranu, vzduch na vesnici je čistý, když přijedeme s dětma do Prahy, tak znatelně cítíme jak to tam smrdí, takže lidi na vesnicích a v menších městech nepociťujou nějakou nutnost řešit svojí uhlíkovou stopu.
No a takhle je to počítám podobný na většině území ČR, ale i kdekoliv jinde v Evropě, i v tý Francii, když jedu do Paříže po těch jejich Route nacionale, přes vesničky, taky vidím vesměs auta z 90. let až cca 10 let stará, drtivě menší auta, prostě popostrkovadla, za to tam mají šílená pole větrných elektráren. Spousta z nás jezdí do Itálie a i na tom severu Itálie, který je bohatý, je to docela podobné, samozřejmě čím víc na jih, tím levnější auta tvoří vozovej park.
Takže co ty lidi mají dělat, jezdit autobusem? Kterej objíždí okolí, ale pokud chci jet do Prahy, tak je to na hodinu a půl s dvěma přestupy? Nesmysl prostě.
No a takhle je to počítám podobný na většině území ČR, ale i kdekoliv jinde v Evropě, i v tý Francii, když jedu do Paříže po těch jejich Route nacionale, přes vesničky, taky vidím vesměs auta z 90. let až cca 10 let stará, drtivě menší auta, prostě popostrkovadla, za to tam mají šílená pole větrných elektráren. Spousta z nás jezdí do Itálie a i na tom severu Itálie, který je bohatý, je to docela podobné, samozřejmě čím víc na jih, tím levnější auta tvoří vozovej park.
Takže co ty lidi mají dělat, jezdit autobusem? Kterej objíždí okolí, ale pokud chci jet do Prahy, tak je to na hodinu a půl s dvěma přestupy? Nesmysl prostě.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: alternativní auta - hybridy, elektromobily, autonomní atd....
.... jo tady u nás na zlínsku to samý....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host