problém se startem
Re: problém se startem
Žádnou netěsnost jsem nenašel a teď mám auto úplně nepojízdné.Driv šlo odvzdusnit a mohl jsem jezdit .Teď to netlačí vůbec naftu.Zatim to vypadá na čerpadlo . Zítra budu chytřejší
Re: problém se startem
Tak se zjistilo,že mám vyhořelou elektriku kolem přívodního čerpadla.nekde se to cvaklo na kostru a vyhořelo relátko a pojistka.
Bohužel po opravě se to znovu projevilo a znovu jsem startoval na prázdno.
Vyndalo se relé a znovu vložilo a zase to nastartovalo.
To jak jsem si myslel,že je to zavzdusnene,tak to nebyla asi pravda. A vždy to chytlo asi náhodně . Bude problém možná s nějakým kontaktem na přívodním čerpadle. Když bude znovu dělat budu muset vlest do nádrže
Bohužel po opravě se to znovu projevilo a znovu jsem startoval na prázdno.
Vyndalo se relé a znovu vložilo a zase to nastartovalo.
To jak jsem si myslel,že je to zavzdusnene,tak to nebyla asi pravda. A vždy to chytlo asi náhodně . Bude problém možná s nějakým kontaktem na přívodním čerpadle. Když bude znovu dělat budu muset vlest do nádrže
Re: problém se startem
Tak na Štědrý den jsem se znovu musel nechat odtáhnout
Tentokrát nepomohlo ani to relé vyndat. Bude problém v elektrice jen nevím kde.myslel jsem ,že odeslo čerpadlo v nádrži,ale nejde tam vůbec šťáva.pojistka tentokrát spálená není. Budu muset ještě hledat kde to hapruje. Ale už mě to sere :-)

Tentokrát nepomohlo ani to relé vyndat. Bude problém v elektrice jen nevím kde.myslel jsem ,že odeslo čerpadlo v nádrži,ale nejde tam vůbec šťáva.pojistka tentokrát spálená není. Budu muset ještě hledat kde to hapruje. Ale už mě to sere :-)
Re: problém se startem
Zkontroloval bych nárazový spínač ...to byla jedna z mála věcí, co mě za 13let znepojizdnila ...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: problém se startem
Jako jestli není sepnutý ? Nebo jen jestli není vadný?nemá tu někdo schéma?
Re: problém se startem
Tak jsem zjistil,že je problém s ukostrenym kontaktem na relé.Jenze jsem to nedohledal.Jak nemám schemata nevím kam to vede a nedokážu si to propisknout.Kazdopadne jak jsem s tím pomlel,protože jsem měl venku celou pojistkovou jednotku to přestalo dělat. Zase normálně startují .
Takže od začátku problém s takovou to drobností.
Jen to dohledat.
Takže od začátku problém s takovou to drobností.
Jen to dohledat.
Re: problém se startem
Tak jsem našel špatný kontakt na palivovém čerpadle.konkretne minusový.stacilo prihnout pacičky a zatím jezdím
Re: problém se startem
Tak stále to dělalo,ale už se to projevovalo tím,že to chcíplo za jízdy .dřív to nikdy neudělalo.Takze jsem vyndal ještě palivový čerpadlo ven očistil kontakty a přihnul kontakt ještě pod pojistkovou skříní a už to jede.
Ale dlouho jsem hledal a než se na to přišlo .
Ale dlouho jsem hledal a než se na to přišlo .
Re: problém se startem
Tak jsem též malém neodjel, problém který tu byl 3 roky zpět je zpátky
Stejně jako na videu...
Tak jsem pročistil veškeré kontakty u relátek, pojistek, ŘJ, atd....tak se uvidí. Jen přemýšlím, že se to začalo brchat, když jsem opakovaně za sebou otáčel klíček do žhavení a zpět a potom zkusil nastartovat. Tak myslím, že by mohlo špatně spínat relé vstřikování...Teplota venku 3 stupně, to by mi chytlo i bez žhavení, chyby žádné, čerpadl v chodu....zkusím vyměnit to relé až přijde a uvidí se no. Dnes -7 a na drc. Je to blbá závada, nikdy člověk neví, kde ho to nechá....

Tak jsem pročistil veškeré kontakty u relátek, pojistek, ŘJ, atd....tak se uvidí. Jen přemýšlím, že se to začalo brchat, když jsem opakovaně za sebou otáčel klíček do žhavení a zpět a potom zkusil nastartovat. Tak myslím, že by mohlo špatně spínat relé vstřikování...Teplota venku 3 stupně, to by mi chytlo i bez žhavení, chyby žádné, čerpadl v chodu....zkusím vyměnit to relé až přijde a uvidí se no. Dnes -7 a na drc. Je to blbá závada, nikdy člověk neví, kde ho to nechá....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Takhle na prázdno to startovalo mě
Re: problém se startem
Tak po prostříkání kontaktolem, zatím klid. Ještě vyměním ty vyhřátá relátka a taky čidlo kliky
Jinak stát to v pondělí ráno venku, tak by asi nepomohla ani svědcená voda 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
mě se pro jistotu okolo nuly ani nerozsvítí displej na kapličce a až se auto ohřeje tak se teprve rožne displej
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Re: problém se startem
Tohle by to asi nemělo dělat....
.Jako by to někde přisávalo vzduch


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Zdravím,potrebujem radu 
Alfa 147 1.9 JTD 103KW
Problém so studeným štartom.Na aute boli po menené žhaviče NGK,relé žhavenia,palivový filter ,nová batéria Exide premium 72Ah,ktorá bola aj dobitá,snímač teploty kvapaliny a tiež všetky poistky sú v poriadku a auto nechce naštartovať na studený motor.len točí a točí a nechce chytiť,
CEZ káble cez druhé auto naskočí bez problemov na prvy sup ,ale samo nenaskočí,prosím poraďte čo mám robiť
Alfa 147 1.9 JTD 103KW
Problém so studeným štartom.Na aute boli po menené žhaviče NGK,relé žhavenia,palivový filter ,nová batéria Exide premium 72Ah,ktorá bola aj dobitá,snímač teploty kvapaliny a tiež všetky poistky sú v poriadku a auto nechce naštartovať na studený motor.len točí a točí a nechce chytiť,
CEZ káble cez druhé auto naskočí bez problemov na prvy sup ,ale samo nenaskočí,prosím poraďte čo mám robiť
ex alfa 145 TS
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 578
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Slabá, vadná alebo málo nabitá batéria, ak cez káble s pomocou druhej štartne okamžite.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: problém se startem
Rozhodně startér. Vyměnit nebo zrepasovat.Henrich píše: 12.2.2021, pát 21:30 Zdravím,potrebujem radu
Alfa 147 1.9 JTD 103KW
Problém so studeným štartom.Na aute boli po menené žhaviče NGK,relé žhavenia,palivový filter ,nová batéria Exide premium 72Ah,ktorá bola aj dobitá,snímač teploty kvapaliny a tiež všetky poistky sú v poriadku a auto nechce naštartovať na studený motor.len točí a točí a nechce chytiť,
CEZ káble cez druhé auto naskočí bez problemov na prvy sup ,ale samo nenaskočí,prosím poraďte čo mám robiť
156 TS
33 1.7IE
33 1.7IE
Re: problém se startem
Měl bych dotaz ke startům. Mám 1,9 naftu v GT a při současných mrazech -11°C po ránu startuje v pohodě po ukončení žhavení v podstatě na brnk a nehádá se. Pokud je kolem nuly nebo auto přes den vychladne tak to točí dlouho po ukončení žhavení a někdy na druhé žhavení. Zahřátý motor je v pohodě. Palivák, vzducháč, žhaviče jsou nové. Aditiva na zimu jsem dal. Dík.
AR GT 1,9 jtdm Q2
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
ja mam zasa iny problem
1.9 16V(156), tiez neviem nastartovat na prvy krat(ani neodpaluje), a ked uz aj chyti tak uplne zle, akoby naskocil motor, hned scipol a zasa naskocil. diag hlasi chybu phase sensor(vacka), skusal som dve nove a to iste. Aj ked zmazem chyby, nastartujem na prvy krat, hned ju opat zapise. Mam ale pocit, ze to zacalo blbnut ked som vymenil spojku(aj dvojhmotu) a ci som nedrbol nahdoou a neposkodil snimac kluky. Otazka je, ci to ma v diag zvlast hlasku pre snimac kluky a zvlast pre vacku, lebo teraz to jasne dava vacku, ale to nove nepomaha.

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: problém se startem
Zdarec, nevíte kolik ot. by to mělo motat při startu. Blíží se zima a zase to začíná s náznaky blbnout při startu. Baterie zánovní, kontakty a kostry cajk, tak jestli není náhodou startér zralý na výměnu.
- Přílohy
-
- Screenshot_20210926-170710_Gallery.jpg (1.67 MiB) Zobrazeno 7953 x
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host