Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Hno3: Jo, supr diky za info. Stejne mu budu psat. Ale ty bys to mohl vedet. Pokud budu blbnout s vackama, on umi soft poupravit bez auta? Jestli treba ma odzkouseny soft na saci vacky gta, pripadne od AHM... Na saci vacky z gta asi moc upravy potreba nejsou, ale pokud bych sel cestou jinych vacek? Bohuzel saci vacky bud nejdou sehnat, anebo za cenu prebrusu, ktery je overeny a odzkouseny.
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
jakoukoliv změnu mechaniky musíš ladit live.... krom vejfuku a filtru... s tím se ecu popere, případně stačí doladit tlakem paliva..sací vačky GTA tam se ecu v rámci korekcí s mírně zvýšeným tlakem paliva dokáže nějak poprat, cokoliv ostřejšího potřebuje úplně jinak předstih, dávku paliva, nedejbože vstřiky, když to nahoře dejchá významě víc jak serie... apod...
příklad: přestože třeba na coupe 16VT a 20VT existuje už dost softů pro různý míchačky, to co funguje jednomu, nefunguje druhýmu (mírně jinej setup v podobě svodu, sání, vejfuku, palivovky, KP..) a naopak a chce to stejně doladit... někdo s tím v klidu jezdí, ale řeší (teda spíš přehlíží, když to pod plným jede) různý divný stavy, nebo nevědomky to zalejvá benzínem, nebo jede na chudo než foukne těsnění (ono nefoukne, ono se vymlátí detonacema..)
třeba coupe ladí v anglii fc performance a voodo tuning a ti něco upravenýho dokáží poslat na základě údajů z MES, záznamu širokopásmový lambdy, otáček a zátěže... o5 tu je ale problém, že motor nevidí, neslyší a nedokáže řešit nějakej problém, o kterým nevíš že ani máš a co se mu začne projevovat po změně něčeho a ty mu to nedokážeš identifikovat.... pak to je na dlouhý lokte, bez výsledku a nakonec dost drahý...
u turbomotoru je vše ale většinou v pohodě, tam moc lidí na vačky nešahá..tudíš se řeší jen boost režim a mapy v oblasti closed loop prakticky zůstavájí (u větších vstřiků teda se musí adekvátně upravit ) ..ale u atmo jakmile šáhneš na vačky, musíš překopat vše.. a ideálně s autem jezdit a hledat co to ještě snese..coupe jsme ladily asi 2 celý dny jen palivo, jedno odpoledne starty s volnoběhem a pak ještě oblast kde měřej emise, předstih pak byl taky radost a ještě tam mám velký rezervy, ale ty budu řešit v dalším kroku.
příklad: přestože třeba na coupe 16VT a 20VT existuje už dost softů pro různý míchačky, to co funguje jednomu, nefunguje druhýmu (mírně jinej setup v podobě svodu, sání, vejfuku, palivovky, KP..) a naopak a chce to stejně doladit... někdo s tím v klidu jezdí, ale řeší (teda spíš přehlíží, když to pod plným jede) různý divný stavy, nebo nevědomky to zalejvá benzínem, nebo jede na chudo než foukne těsnění (ono nefoukne, ono se vymlátí detonacema..)
třeba coupe ladí v anglii fc performance a voodo tuning a ti něco upravenýho dokáží poslat na základě údajů z MES, záznamu širokopásmový lambdy, otáček a zátěže... o5 tu je ale problém, že motor nevidí, neslyší a nedokáže řešit nějakej problém, o kterým nevíš že ani máš a co se mu začne projevovat po změně něčeho a ty mu to nedokážeš identifikovat.... pak to je na dlouhý lokte, bez výsledku a nakonec dost drahý...
u turbomotoru je vše ale většinou v pohodě, tam moc lidí na vačky nešahá..tudíš se řeší jen boost režim a mapy v oblasti closed loop prakticky zůstavájí (u větších vstřiků teda se musí adekvátně upravit ) ..ale u atmo jakmile šáhneš na vačky, musíš překopat vše.. a ideálně s autem jezdit a hledat co to ještě snese..coupe jsme ladily asi 2 celý dny jen palivo, jedno odpoledne starty s volnoběhem a pak ještě oblast kde měřej emise, předstih pak byl taky radost a ještě tam mám velký rezervy, ale ty budu řešit v dalším kroku.

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jooo za mych mladych let, kdyz jsem ladil uno turbo...
to auto bez vacky nejelo. Jak Mr. Albrecht prebrousil, tak slo auto o 40% dopredu. Ja jsem tam ladil Haltecha a taky jsem na tom stravil par dnu, nez jsem neco (velmi hrube) nastavil. Ale ja jsem to delal vsechno sam, takze vse bylo hrube... Me zajimala wb lambda, abych to mel dostatecne zalite tak nejak vsude. A vse vydrzelo, nez to slo do sveta... Ale to byl jednoduchy a hlavne velmi odolny ingot, kde se spousta veci vubec nemusela resit.
Na vacky jsem se ptal hypoteticky, auto potrebuje spis jine investice. Pokud se objevi vacky na GTA za normalni penize, tak je asi do regalu vezmu, ale primarne po nich zatim nepasu. Nejlepsi tuning motoru a auta vseobecne je stejne ridic.
Diky za postrehy.

Na vacky jsem se ptal hypoteticky, auto potrebuje spis jine investice. Pokud se objevi vacky na GTA za normalni penize, tak je asi do regalu vezmu, ale primarne po nich zatim nepasu. Nejlepsi tuning motoru a auta vseobecne je stejne ridic.

Diky za postrehy.
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
GTA vačky jsou málo muziky za hodně peněz.. kvůli 2-5kW bych se ani nevzrušoval je schánět, radši bych nechal nabrousit něco jinýho, což cenově vychází téměř 1:1... profilově bych zkopíroval BMW M3 e36 3.0 , nebo 3.2 případně nějaký našláplý 2l frantíky -306 S16, či clio 182, nebo VW ABF.... kolem 280 koní z 3L bussa je pak silně reálnejch při zachování relativně civilního chodu, legálně naměřitelnejch emisí a pod... Vtec profily z Hond jsou pro zkopírování do neVtec motoru nepoužitelný.. tam se bavíme už opravdu o závodních profilech , který maj volnoběh jak pumpa na sračky 

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Zatim mam v aute furt 2,5ku. Trilitr je furt na stojanu a netusim, kdy budu mit cas a naladu ho tam dat. Chci ale zachovat hydrostely, nechce se mi ted resit mechanicka zdvihatka. Ahm motorsport dela prebrus za nejakych 500 liber pri zachovani hydrostelu... Coz je kolem 650 kc na palec. Jestli si dobre pamatuju, Albrecht ma ceny podobne. A tohle by melo fungovat dobre... No ale zase se vracime zpatky k jednotce. Asi bych i mel nekoho, kdo se do ni dostane, aby ji upravil, ale ten urcite nebude mit cas ani naladu se mnou jezdit a ladit. A popravde receno, na to ted nemam cas ani ja. 

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Tak vyfuk zatim takhle... Se seriovym katem a bez stredovyho tlumice. Jen zadek Powersprint. Jeste musim dosochat trubku, aby to sedelo poradne, ale zvuk ok.
https://youtu.be/QwwT2JlijKc
https://youtu.be/QwwT2JlijKc
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Ahoj, tak nějak pročitam to tvoje forum a ty fakt stavíš z toho auta raketu
... pokud bys chtěl, mám tu díly z 3.2 v6, jediný co jsem vyhodil je klika, pač ta byla na 3 čepech v hajzlu. ale vačky, hlavy, písty, vložky, blok, to vše je použitelný až teda na jednu ojnici na ktery se rozlisovalo ložisko :/ kdyžtak bych ti poslal fotky, pokud bys měl zájem. Už jedny hlavy ode mě máš 


Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Ty me se*es
) mas SZ
Jinak raketa... Nevim no. Jen se chci povozit. Zitra rano s tim konecne pojedu do prace, tak otestuju diferak a tak nejak vsechno no.

Jinak raketa... Nevim no. Jen se chci povozit. Zitra rano s tim konecne pojedu do prace, tak otestuju diferak a tak nejak vsechno no.

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Sorry, trochu OT, nemal by si z neho ten plech, ktorý je medzi čidlom kľuky a výfukom?razorcz91 píše: 25.8.2020, úte 12:07 Ahoj, tak nějak pročitam to tvoje forum a ty fakt stavíš z toho auta raketu... pokud bys chtěl, mám tu díly z 3.2 v6, jediný co jsem vyhodil je klika, pač ta byla na 3 čepech v hajzlu. ale vačky, hlavy, písty, vložky, blok, to vše je použitelný až teda na jednu ojnici na ktery se rozlisovalo ložisko :/ kdyžtak bych ti poslal fotky, pokud bys měl zájem. Už jedny hlavy ode mě máš
![]()
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Tak jsem pred zimou jeste prohnal auto na slalomu ve Vyskove a nebylo to nakonec tak spatny. Celkove jsem byl 13ty. Nechtelo se mi obouvat novy semislicky, tak jsem to odjezdil na starych a bylo to onicem... Ale dobre, uz jsem mel abstak, strasne douho jsem netocil volantem. No a moc seriovek prede mnou nebylo. TypeR, BRZ a Focus... Jinak vse s ruznym stupnem uprav.
Dokonce se tam i ukazal jeden alfar s 3,0 v6 gtv. Ale nejezdil
Jeste jsem se nedokopal dat videa na yt, ale vse bude
No a ted je pod pristreskem a ceka...
Doufam, ze priste se nas tam ukaze vice...
https://autoslalom.webnode.cz/_files/20 ... ADjna.xlsx
Dokonce se tam i ukazal jeden alfar s 3,0 v6 gtv. Ale nejezdil

Jeste jsem se nedokopal dat videa na yt, ale vse bude

No a ted je pod pristreskem a ceka...
Doufam, ze priste se nas tam ukaze vice...
https://autoslalom.webnode.cz/_files/20 ... ADjna.xlsx
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Hu. Tak jsem to najutuboval... Prvni trenink na osahani trati. Ostatni videa se nenahrala... Zasr. kamera...
A zvenku
Celkem nuda
)) ale ostatni, co tam leteli draveji a rychleji, byli ve vysledku pomalejsi jak ja, tak nevim no... Holt video asi klame. 
A zvenku
Celkem nuda


- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Maji to dobre zorganizovany, ze to pekne odsejpa. To prdlani na druhym videu je ten Trabos? 

33
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Joo, organizace super. To se musi klukum nechat. To prdlani je jedno EVO...
trabos ma motor z felicie, ten je relativne tichy...
Vyskov ma pro me vyhodu, ze z cerncina je to kousek. Ale dlouho jsem nejel a tato prvni jizda byla takova nervozni, zkousel jsem na jaky kvalt to jet a tak. Pak jsem hodne zvolnil a zklidnil a taky zrychlil, jak uz to byva...
porad cekam, jestli vypisou terminy na zimni, ale zatim nic. No on neni ani snih, tak to asi nema cenu resit.
Mimochodem kdysi, kdyz jsme jezdili pravidelne, jezdil s nama i kluk s 33 permanentem zajizdel s tim paradni casy...

Vyskov ma pro me vyhodu, ze z cerncina je to kousek. Ale dlouho jsem nejel a tato prvni jizda byla takova nervozni, zkousel jsem na jaky kvalt to jet a tak. Pak jsem hodne zvolnil a zklidnil a taky zrychlil, jak uz to byva...

Mimochodem kdysi, kdyz jsme jezdili pravidelne, jezdil s nama i kluk s 33 permanentem zajizdel s tim paradni casy...
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Slalom je fajn vec. Odjazdil som pár sezón ČS autoslalomu, kde bola konkurencia tak silná, že viac-menej pre radosť
, ale jedna chybička a skončilo to takto.

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- littlebiker
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Není to onen "kopeček" v Hodoníně?
Jednou jsem si se 156 2.5 taky zkusil autoslalom právě v Hodoníně a zjistil, že mě to zase tak nebere. Na 19 palcových kolech jsem si ten okruh odjezdit skoro jenom na jedničku
Ale zkušenost skvělá 



AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jako za me slalom super zavodeni za par korun. Auto sice dostava pohulit, ale zase nedavas tak zabrat brzdam oproti okruhu. Ve Vyskove nemusis splnovat nic, stupen uprav je bez omezeni, zadna prejimka se nekona. Sednes a jedes. Akorat musis mit helmu a byt pripoutany.
V Hodonine jsem jeste nejel, jezdi se tam "chvilu" a zatim jsem na to nemel auto. Ale zatimco ve vyskove se temer nema co stat, tak v Hodonine uz to jde pocuchat... Tam uz musis davat pozor. Nekdy jsou tam stromy zatracene blizko. Aspon co jsem videl videa.
Jakub: presne o tomto pisu. Ale to se prelesti a proda do AAA jako nebourane po duchodci
))
V Hodonine jsem jeste nejel, jezdi se tam "chvilu" a zatim jsem na to nemel auto. Ale zatimco ve vyskove se temer nema co stat, tak v Hodonine uz to jde pocuchat... Tam uz musis davat pozor. Nekdy jsou tam stromy zatracene blizko. Aspon co jsem videl videa.
Jakub: presne o tomto pisu. Ale to se prelesti a proda do AAA jako nebourane po duchodci

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
A jelikoz penize se maji tocit, tak jsem prikupil baroka R17. ET30, 5 je prijemne, uvidime, jak tam vlezou ctyrpistky. A hlavne jak to vleze na auto. Snad to nebude nikam chodit do podbehu...
Dam jim trochu pece... No... Anebo ne. Striknu to na cerno, obuju semislicky a pojdme. No vlastne asi uvidime, jak se mi bude chtit. A me se vetsinou nechce.
Dam jim trochu pece... No... Anebo ne. Striknu to na cerno, obuju semislicky a pojdme. No vlastne asi uvidime, jak se mi bude chtit. A me se vetsinou nechce.

- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3255
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Na autě jsou super, též je mám 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jo jo. Dival jsem se, ze to mas i snizene a pokud to nicemu nevadi, tak je to dobre.
Nachystane na to mam Westlake RS sport. Do jara mam cas promyslet, co s tema kolama udelam... Pak si to obuju a zkusim.
Jinak uz jsem to tu zminoval - ma nekdo zkusenosti s laminatama od Pesch motorsport? Konkretne predni kapota na 156? Jen me zajima, jak to sedi, jestli to drzi, atd...
Edit: zatim jsem na ty laminaty nasel rozporuplne reakce. Ale tezko to posuzovat. Necekam, ze to bude sedet jak plech, ale nejaka hruza to taky nemusi byt. V eperu je hmotnost kapoty 14 kg. Pesch uvadi 6 kg s original ramem. Ubytek 8 kg za 5tis + lak (nalakoval bych si to sam, takze jen trochu barvy)... Kazdopadne nic moc no. Furt s sebou vozim kompresor klimy, ac je klima odpojena. Ten ma podle eperu 6,6 kg... Oddelam ho zadaco... Akorat bych rad casem klimu chtel no... Baterie dozadu (14 kg?). Tj temer zadarmo bych predku odebral 20 kg. S kapotou celkem 28 kg...
Nachystane na to mam Westlake RS sport. Do jara mam cas promyslet, co s tema kolama udelam... Pak si to obuju a zkusim.
Jinak uz jsem to tu zminoval - ma nekdo zkusenosti s laminatama od Pesch motorsport? Konkretne predni kapota na 156? Jen me zajima, jak to sedi, jestli to drzi, atd...
Edit: zatim jsem na ty laminaty nasel rozporuplne reakce. Ale tezko to posuzovat. Necekam, ze to bude sedet jak plech, ale nejaka hruza to taky nemusi byt. V eperu je hmotnost kapoty 14 kg. Pesch uvadi 6 kg s original ramem. Ubytek 8 kg za 5tis + lak (nalakoval bych si to sam, takze jen trochu barvy)... Kazdopadne nic moc no. Furt s sebou vozim kompresor klimy, ac je klima odpojena. Ten ma podle eperu 6,6 kg... Oddelam ho zadaco... Akorat bych rad casem klimu chtel no... Baterie dozadu (14 kg?). Tj temer zadarmo bych predku odebral 20 kg. S kapotou celkem 28 kg...
Naposledy upravil(a) lacin dne 28.12.2020, pon 18:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
A jeste jedna otazka do pranice... Na predku mam cervene Strongflexy. To nejak funguje, ikdyz to teda nejak extra nepasovalo. Ale budiz, je to tam. Chci tak nejak postupne udelat i zadek. Jit rovnou do zlutych 90 sh? Nejde mi o komfort, ale zase jestli to neni zbytecny. A hlavne, jak se to pak montuje... Jestli se to blbe nelisuje a tak...
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Vzácná chvíle, kdy mohu přispět do diskuze
- na podzim jsem u jedné své 156 dával dozadu kompletní červený strongflex - teda nakonec skoro kompletní - není to nic strašidelného, zejména pokud byly chvíli předtím měněny zadní tlumiče, takže byly venku ty dva dlouuhé šrouby v zadní těhlici.
V mé situaci byl pak nejhorší o*er dostat ven staré silenty z řídicích ramen (vytlouct gumu a zbylé železné pouzdro opatrně přeříznout ve svěráku a vytlouct taky) a dostat ven malý silent ze spodku těhlice (vymáčknul jsem gumu a zbylé pouzdro jsem opět opatrně přeříznul koncem plátku na železo a vytloukl - celá operace tak na 30 minut na jedné straně). Nalisovat strongflex bylo velmi snadné.
Zatím jsem ale pohořel na příčných ramenech, když jsem vyrazil staré silenty (snadno), uložení strongflexu je v díře ramene volné, takže nefunguje, jak má.
Koupil jsem za pár set nová ramena Denckermann a mám je tam, než na jaře nějak upevním strongflex do starých ramen a provedu znovu výměnu.
Červený strongflex je v zásadě ok, podvozek je tužší, ale nakonec jsem stejně ještě nechal vyměnit pružiny za Eibach -30 mm, měnil jsem je vepředu i vzadu.
Finálně mám všude červený strongflex (mimo zadních příčných ramen), pružiny Eibach, tlubiče Bilstein B4 a dá se s tím žít - Alfa sedí lépe a nekomfortem netrpím. I to lépe vypadá.
Ale na druhé 156 mám podvozek od Koni a ten mi připadá lepší, ten je přímo super.

V mé situaci byl pak nejhorší o*er dostat ven staré silenty z řídicích ramen (vytlouct gumu a zbylé železné pouzdro opatrně přeříznout ve svěráku a vytlouct taky) a dostat ven malý silent ze spodku těhlice (vymáčknul jsem gumu a zbylé pouzdro jsem opět opatrně přeříznul koncem plátku na železo a vytloukl - celá operace tak na 30 minut na jedné straně). Nalisovat strongflex bylo velmi snadné.
Zatím jsem ale pohořel na příčných ramenech, když jsem vyrazil staré silenty (snadno), uložení strongflexu je v díře ramene volné, takže nefunguje, jak má.
Koupil jsem za pár set nová ramena Denckermann a mám je tam, než na jaře nějak upevním strongflex do starých ramen a provedu znovu výměnu.
Červený strongflex je v zásadě ok, podvozek je tužší, ale nakonec jsem stejně ještě nechal vyměnit pružiny za Eibach -30 mm, měnil jsem je vepředu i vzadu.
Finálně mám všude červený strongflex (mimo zadních příčných ramen), pružiny Eibach, tlubiče Bilstein B4 a dá se s tím žít - Alfa sedí lépe a nekomfortem netrpím. I to lépe vypadá.
Ale na druhé 156 mám podvozek od Koni a ten mi připadá lepší, ten je přímo super.

156 2.5 V6 s červenými sedačkami
166 3.2 V6
156 2.5 V6
Giulia Veloce Q4
166 3.2 V6
156 2.5 V6
Giulia Veloce Q4
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
V těch příčných ramenech je kouzlo v tom, že se musí původní silenty "vypálit" tak, aby tam zůstalo vnější futro, do kterého se pak "vlisují" xyzflexy.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Diky za postrehy a cenne rady. Porad vaham mezi zlutyma a cervenyma. Ale pro okresky je lepsi mit vse "mekci". Takze cervene.
No. Jeste je varianta to nechat v normalni gume.. Stalo by to tretinu, mozna min. A nemyslim si, ze by jakykoliv polyurethan byl 3x lepsi jak guma...
Jinak vzadu se na mym aute asi nedelalo nic, takze to asi bude sranda, ale uz jsem delal asi i horsi veci.
Co se tyce odpruzeni, pujdou tam casem bilsteiny tlumice a pruziny necham puvodni. Novodoby Eibach me hodne zklamal a hlavne si nemuzu dovolit snizovat. A ani nechci. Pritvrzovat taky nechci. O komfort mi az tak nejde, ale tvrde auto se mi blbe ridi.
No. Jeste je varianta to nechat v normalni gume.. Stalo by to tretinu, mozna min. A nemyslim si, ze by jakykoliv polyurethan byl 3x lepsi jak guma...
Jinak vzadu se na mym aute asi nedelalo nic, takze to asi bude sranda, ale uz jsem delal asi i horsi veci.
Co se tyce odpruzeni, pujdou tam casem bilsteiny tlumice a pruziny necham puvodni. Novodoby Eibach me hodne zklamal a hlavne si nemuzu dovolit snizovat. A ani nechci. Pritvrzovat taky nechci. O komfort mi az tak nejde, ale tvrde auto se mi blbe ridi.
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
2Hampice: Oheň je dobrý sluha, vzhledem k mé situaci patrně použiji nějaký dobrý hořák a ta pouzdra Strongflexu připálím do těch starých ramen
2Lacin: Popisovat tuhost podvozku na fóru je na dvě věci, já bych ale Eibach Pro -30 mm nezatracoval, podvozek je tužší, ale ne prkenný... kdysi jsem se svezl v Audi TT 3.2 v oranžové barvě a s tím se opravdu jet nedalo (nebylo moje)

2Lacin: Popisovat tuhost podvozku na fóru je na dvě věci, já bych ale Eibach Pro -30 mm nezatracoval, podvozek je tužší, ale ne prkenný... kdysi jsem se svezl v Audi TT 3.2 v oranžové barvě a s tím se opravdu jet nedalo (nebylo moje)

156 2.5 V6 s červenými sedačkami
166 3.2 V6
156 2.5 V6
Giulia Veloce Q4
166 3.2 V6
156 2.5 V6
Giulia Veloce Q4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 2 hosti