Alfa 166 - tažné zařízení
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
AR 166 může podle typovýho listu,max-1800kg a zatížení na čep 75 kg a podle tp 1500 kg brzd. a 750 kg nebrzd.
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
Podle tp 1500kg brzd. a 500kg nebrzd ;-)ladazb píše:... tp 1500 kg brzd. a 750 kg nebrzd.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
Hádáte se tu o blbosti, protože máte oba pravdu.
Podle TP může 166 tahat maximálně 1500 kg.
Tažné zařízení Westfalia má homologaci na 1800 kg.
Pro pozemní komunikace platí hodnota v TP, mimo ně maximálně hodnota homologačního listu v horizontálním směru.
Třeba Kappa to má 1500/1900 a mám vyzkoušený, že vytáhne 2t zátěž do škrpálu na rampu s prstem v nose
Dedra měla dokonce papírově snad 1200 kg, přičemž tažný bylo homologovaný na 1400 kg, a z Itálie přitahla Integralu vážící 1300 kg na vozejku vážícím 500 kg (pravda, přes Innsbruck jela prázdná, zpátky jela přes Graz, což je mnohem rovnější). A to, na rozdíl od 166 nebo Kappy měla tažný šroubovaný ke dvěma plechům zvrchu a zespoda přišroubovaným na výlisku na rezervu, podélně na 4 šroubech vymezený k příčce zadního čela! Kdyby na tom autě byla jen sebemenší stopa koroze, muselo by to upadnout i s tím TZ
166 to má jinak, tam je na tažný spešl svařenec.
Podle TP může 166 tahat maximálně 1500 kg.
Tažné zařízení Westfalia má homologaci na 1800 kg.
Pro pozemní komunikace platí hodnota v TP, mimo ně maximálně hodnota homologačního listu v horizontálním směru.
Třeba Kappa to má 1500/1900 a mám vyzkoušený, že vytáhne 2t zátěž do škrpálu na rampu s prstem v nose

Dedra měla dokonce papírově snad 1200 kg, přičemž tažný bylo homologovaný na 1400 kg, a z Itálie přitahla Integralu vážící 1300 kg na vozejku vážícím 500 kg (pravda, přes Innsbruck jela prázdná, zpátky jela přes Graz, což je mnohem rovnější). A to, na rozdíl od 166 nebo Kappy měla tažný šroubovaný ke dvěma plechům zvrchu a zespoda přišroubovaným na výlisku na rezervu, podélně na 4 šroubech vymezený k příčce zadního čela! Kdyby na tom autě byla jen sebemenší stopa koroze, muselo by to upadnout i s tím TZ

166 to má jinak, tam je na tažný spešl svařenec.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
uz jsem se na to nekde ptal, ale zeptam se znova...jde vubec pouzit tazne zarizeni z vrakace ? nebo lze montovat pouze nove tazne ??
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
> Richie: Lze namontovat pouzite tazne, pak je nutna technicka prohlidka a nasledne zapis do TP. Ale bacha: muzes tahat jen 1500/500kg
. Bezny 750kg nebrzdeny vozejk za to nemuzes vpodstate ani zapojit - na to si musis koupit mensi/lehci/slabsi/na brzdach mene ucinejsi auto ;-)

Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
tak zhruba po roce je to tu opet
pouzite tazne z vrakace pry nejde pouzit....nebude mit homologacni list..takze mi to na STK neposveti a tudiz to do TP nedostanu..

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfa 166 - tažné zařízení
dobré odpoledne, nechci zakládat nové téma, tak zkusím vzkřísit tohle .... ´za onoho času´jsem si pořídil 166 2.0 TB a potřeboval bych na ni dát tažné (nechci z ní dělat pracovní auto, jen mám rád víkendy v karavanu...) . Mám dva dotazy - 1. když jsem našel někde ještě ´dostupné´ nové, je tam poznámka "Vyloučení modelu: V6" - ví někdo, čím se to liší u V6tek od TS/JDT ? A 2. - nevíte někdo o použitém/telném tažném (se štítkem) ? Díky moc za jakékoliv info/poznámky ... :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů