Aha, to jsem teda blbě pochopil soráč.Pete Biggy píše: 2.4.2021, pát 10:48Protože se to takhle dělat nemá. Tohle slouží jen pro nouzový start, tzn. pokud potřebuješ nahodit přes startovací kabely. Viz moje vlákno....
Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
-
George Best
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8.3.2021, pon 19:30
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Pokud někdo shání nové letní pneu na Stelvio, tak od 1.4.2021 se začal vyrábět Michelin Pilot Sport 4 SUV s homologací pro Alfa Romeo. Podle testů to vypadá na velmi dobrou pneu a jelikož mi v pneuservisu doporučili raději použít homologované a Pilot Sport 4 SUV nešlo objednat s homologací, rozhodl jsem se zavolat do Michelinu v UK a příjemně mě překvapilo, že mě spojili přímo s někým z výroby. V ČR by měly být dostupné v půlce dubna, už mám objednán rozměr 235/60 R18 107W AR, jejich interní kód je 112818, pokud by se to někomu hodilo 
Alfa Romeo Stelvio Super Q4 2.0T, 148kW, 2018
[ex] VW Arteon BiTDI 176kW, 2018
[ex] Audi A5 2.0 TDI quattro 140kW, 2016
[ex] VW Golf Mk5 1.4 59kW, 2008
[ex] VW Arteon BiTDI 176kW, 2018
[ex] Audi A5 2.0 TDI quattro 140kW, 2016
[ex] VW Golf Mk5 1.4 59kW, 2008
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Turbo vyměněno. Teď když to zpětně hodnotím, tak první indicie, že se něco děje, byla nedmerna spotřeba AdBlue. Doleval jsem hned od koupě každých 2000km 5l. Teď po výměně turba najeto cca 2000km a merka hladiny AdBlue se skoro nehla.Oskar píše: 16.3.2021, úte 20:10 Tak auto stále nemám, ale vypadá to asi takto. Odešlo turbo a začalo propouštět olej do výfuku a ucpavalo to DPF a to často regenerovalo a spotřebovává se více ad blue tak dlouho až to vyhlásilo chybu ad blue failure. To vše bez nějakých předchozích hlášek nebo provozních problémů. Pravda je, že poslední týden před chybou začalo pískat trochu víc turbo, ale byly zrovna ty velké mrazy, tak jsem to prisuzoval tomu.
V každém případě se mění turbo.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Kolik byla faktura jestli to není tajný? ikdyž to máš v záruce tak předpokládám, že v hotovosti by to bolelo
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tak ono by to bolelo asi aj na faktúru keby to mal platiť zo svojeho.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
jj myslel jsem samozřejmě, kolik prostě by byl účet, když by to šlo z vlastní kapsy 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Cenu nevím. Neptal jsem se.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zdravím, věděl by prosím někdo kde sehnat, popř. měl by někdo možnost sehnat za rozumnou cenu tyto 19" disky na Stelvio:
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Nabízí je WSP (dělali prvovýrobu některých kol pro AR, která pak nabízí sami)
https://www.wsp-italy.cz/kategorie/alfa-romeo/strana/2
https://www.wsp-italy.cz/kategorie/alfa-romeo/strana/2
Alfa Romeo Giulia 2.0 T (2021)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2010)
ex Alfa Romeo 147 2.0 TS (2001)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2010)
ex Alfa Romeo 147 2.0 TS (2001)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tady jsou ještě s rozumnější cenou
http://alukola.com/eshop/alu/prumer/55/roztec/26/page/2
http://alukola.com/eshop/alu/prumer/55/roztec/26/page/2
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Děkuji za tipy, ceny jsou oproti autorizaku opravdu více přátelské 

ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
já mám dobrou a bezproblémovou zkušenost s těmahle germánama
vždy všechno dorazilo
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... 1_599.html
vždy všechno dorazilo
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... 1_599.html
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Podělím se o zajímavou zkušenost se serverem Carvago.
Vybral jsem si postupně čtyři vozy a něž Carvago kontaktovalo prodejce, tak byly už prodány. Nikdo mě nekontaktoval a když jsem se chtěl něco nového dozvědět, tak jsem se musel doptat sám. Vždy mě bylo řečeno, že se s prodejcem zatím nemohou spojit.
Když jsem prodejci volal sám , protože vystavolal i na mobile de, nebo někde jinde, tak to bez problémů zvedl.
Páté auto mě zarezervovali a měl jsem objednanou službu CAR servis, kde auto do 24hodin prověří.
Sedm dní uteklo jako voda a nic jsem neobdržel. Tak jsem jim napsal, že chci vrátit peníze a ať už nic nehledají.
Během hodiny vše došlo. Naštěstí se mě podařilo auto sehnat někde jinde a nemusím už s touto společností nic řešit a těch 990 Kč mě taky nezabije.
Toť moje zkušenost s Carvago, ale třeba s nima bude někdo spokojený.
Vybral jsem si postupně čtyři vozy a něž Carvago kontaktovalo prodejce, tak byly už prodány. Nikdo mě nekontaktoval a když jsem se chtěl něco nového dozvědět, tak jsem se musel doptat sám. Vždy mě bylo řečeno, že se s prodejcem zatím nemohou spojit.
Když jsem prodejci volal sám , protože vystavolal i na mobile de, nebo někde jinde, tak to bez problémů zvedl.
Páté auto mě zarezervovali a měl jsem objednanou službu CAR servis, kde auto do 24hodin prověří.
Sedm dní uteklo jako voda a nic jsem neobdržel. Tak jsem jim napsal, že chci vrátit peníze a ať už nic nehledají.
Během hodiny vše došlo. Naštěstí se mě podařilo auto sehnat někde jinde a nemusím už s touto společností nic řešit a těch 990 Kč mě taky nezabije.
Toť moje zkušenost s Carvago, ale třeba s nima bude někdo spokojený.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Ahoj, plánuji koupi nového SUV a Stelvio je na prvním místě ve výběru. Bohužel jsem s ním ještě neměl testovačku. Chtěl bych se proto na pár věcí zeptat.
Nyní mám Renault Megane v kombi. Auto má 4 roky a byla to snad největší chyba v životě. V 60k motor KO a tolik jiných závad, že by jste se mi vysmáli.
Nyní nastal čas si konečně koupit pořádné auto. SUV z důvodu, že často jezdím s koly na tažném a v serpentinách ty kola tahám skoro po zemi. A určitě 4x4 po zážitku, kdy jsem jel v 6 ráno v zimě z Livigna a u výjezdu z tunelu nám řekli, že spadla lavina a musíme jet přes passo. (Ofenpass 2149m). Těch odstavených dvoukolek všude.. Ale jo s nervy jsem to vyjel.
Co mám/měl jsem ve výběru: Kodiaq (tdi), Tarraco(tdi), RAV4(hybrid), CX5(benzin) a Stelvio(benzín).
Pár věcí, které bych chtěl a přes které nejede vlak: tempomat na volantu, ovládání klimatizace tlačítky na samostatném panelu (v meganu jsem skoro někomu skončil v kufru, kvůli ovládání klimy na displeji, tuhle dnešní módu naprosto nechápu, chci normální auto), dělená zadní sedadla 1:3, co nejméně lesklého plastu v interiéru. Asi jsem divný, ale nechci led Matrix světla. Navrhujeme linky pro výrobu světel a prostě tomu nevěřím. Když jedu v noci speciálně před BMW, tak ho raději pustím před sebe. A já druhé prostě oslňovat nechci.
Jo ještě k mému stylu jízdy. Přes pracovní týden jezdím minimálně, po městě skoro vůbec. O víkendech a na dovolených to ale hodně naskáče.
Kodiaq a Tarraco se mi líbil ze všeho nejvíce. Jen Kodiaq má tempomat pod volantem a Tarraco klimu takovou polo dotykovou. Jizdně takový koráb, ale žádnou sportovnost jsem od toho neočekával. Velkou výhodou je výklopné tažné za super cenu a ve skladovkách je skoro všude. Jen mi uvnitř přišla možná až zbytečně moc velká. Servis všude.
RAV4 Nejvíce mě táhla pověstná kvalita. (po Renaultu). Ale přes tu CVT převodovku se nemůžu přenést. A vůbec mě netáhne design. To auto bych si koupil jenom kvůli kvalitě. Emoce jízdně a vzhledem 0.
CX5 nejede. A musí se strašně točit (to bych na petrloheadovém fóru moc psát neměl
)
Jak jsem se dostal ke Stelviu? Šli jsme s přítelkyní po horách a jedno u restaurace stálo. Se shodou okolností šel někdo před námi a hned k němu zahnul se podívat. (prostě mě předběhl). No a už to bylo. Kolik to stojí? Hned koukám na sauto. Říkám trošku víc než Kodiaq. Jo, tak já tohle chci, to je bomba! Po příjezdu domů jsem 2 večery koukal jen na Stelvio a Giulii. Díval jsem se na Italský test na yt. A testoval to v okolí Sella Rondy a první záběr hned na Langkofel, kde jezdíme skoro každý rok. Bylo to jasné, chci Alfu!
Jako největší problém špatných prodejů vidím, že se prostě o autě neví. Do Itálie jezdím minimálně 2x ročně a prostě jsem měl zafixované, že bude stát jako X3,Q5 Macan. Prostě o dost více. Druhá věc počet servisů je vážně bída. Ale s mým neustálým ježděním do Itálie jsem klidný.
K dotazům:
1. Momentálně mám full led světla. Dálkové jsou úžasné. Ale na potkávačky svítí kvůli nízkého auta strašně do země. Xenony jsem nikdy neměl. Píšou 35W xenony. Mám to chápat, že svítí lépe? Jak ty světla hodnotíte?
2. Skladovku s tažným jsem u nás nebo v Německu snad neviděl. Dodělával si někdo z vás tažné? Při montáži se celkem musí řezat do nárazníku. Je nějaký problém se zatékáním?
3. V originálním příslušenství jsem viděl náhradní žárovky. Blinkry nejsou ledkové?
4. Cena servisu. Výměna oleje, brzdy. Cena garanční prohlídky?
5. Spotřeba 2.0 benzínu. Ještě nevím do jaké verze bych šel. Na dálnici (140 tacho) a mimo město?
6. Jestli používáte autokameru, jde nějak rozumně natáhnout kabel?
7. Komfort na 20" kolech? Kdo je má, šli by jste do nich znovu?
Trošku jsem to s tím textem přehnal, ale díky, když jste to dočetli až sem.
Nyní mám Renault Megane v kombi. Auto má 4 roky a byla to snad největší chyba v životě. V 60k motor KO a tolik jiných závad, že by jste se mi vysmáli.

Co mám/měl jsem ve výběru: Kodiaq (tdi), Tarraco(tdi), RAV4(hybrid), CX5(benzin) a Stelvio(benzín).
Pár věcí, které bych chtěl a přes které nejede vlak: tempomat na volantu, ovládání klimatizace tlačítky na samostatném panelu (v meganu jsem skoro někomu skončil v kufru, kvůli ovládání klimy na displeji, tuhle dnešní módu naprosto nechápu, chci normální auto), dělená zadní sedadla 1:3, co nejméně lesklého plastu v interiéru. Asi jsem divný, ale nechci led Matrix světla. Navrhujeme linky pro výrobu světel a prostě tomu nevěřím. Když jedu v noci speciálně před BMW, tak ho raději pustím před sebe. A já druhé prostě oslňovat nechci.
Jo ještě k mému stylu jízdy. Přes pracovní týden jezdím minimálně, po městě skoro vůbec. O víkendech a na dovolených to ale hodně naskáče.
Kodiaq a Tarraco se mi líbil ze všeho nejvíce. Jen Kodiaq má tempomat pod volantem a Tarraco klimu takovou polo dotykovou. Jizdně takový koráb, ale žádnou sportovnost jsem od toho neočekával. Velkou výhodou je výklopné tažné za super cenu a ve skladovkách je skoro všude. Jen mi uvnitř přišla možná až zbytečně moc velká. Servis všude.
RAV4 Nejvíce mě táhla pověstná kvalita. (po Renaultu). Ale přes tu CVT převodovku se nemůžu přenést. A vůbec mě netáhne design. To auto bych si koupil jenom kvůli kvalitě. Emoce jízdně a vzhledem 0.
CX5 nejede. A musí se strašně točit (to bych na petrloheadovém fóru moc psát neměl

Jak jsem se dostal ke Stelviu? Šli jsme s přítelkyní po horách a jedno u restaurace stálo. Se shodou okolností šel někdo před námi a hned k němu zahnul se podívat. (prostě mě předběhl). No a už to bylo. Kolik to stojí? Hned koukám na sauto. Říkám trošku víc než Kodiaq. Jo, tak já tohle chci, to je bomba! Po příjezdu domů jsem 2 večery koukal jen na Stelvio a Giulii. Díval jsem se na Italský test na yt. A testoval to v okolí Sella Rondy a první záběr hned na Langkofel, kde jezdíme skoro každý rok. Bylo to jasné, chci Alfu!
Jako největší problém špatných prodejů vidím, že se prostě o autě neví. Do Itálie jezdím minimálně 2x ročně a prostě jsem měl zafixované, že bude stát jako X3,Q5 Macan. Prostě o dost více. Druhá věc počet servisů je vážně bída. Ale s mým neustálým ježděním do Itálie jsem klidný.
K dotazům:
1. Momentálně mám full led světla. Dálkové jsou úžasné. Ale na potkávačky svítí kvůli nízkého auta strašně do země. Xenony jsem nikdy neměl. Píšou 35W xenony. Mám to chápat, že svítí lépe? Jak ty světla hodnotíte?
2. Skladovku s tažným jsem u nás nebo v Německu snad neviděl. Dodělával si někdo z vás tažné? Při montáži se celkem musí řezat do nárazníku. Je nějaký problém se zatékáním?
3. V originálním příslušenství jsem viděl náhradní žárovky. Blinkry nejsou ledkové?
4. Cena servisu. Výměna oleje, brzdy. Cena garanční prohlídky?
5. Spotřeba 2.0 benzínu. Ještě nevím do jaké verze bych šel. Na dálnici (140 tacho) a mimo město?
6. Jestli používáte autokameru, jde nějak rozumně natáhnout kabel?
7. Komfort na 20" kolech? Kdo je má, šli by jste do nich znovu?
Trošku jsem to s tím textem přehnal, ale díky, když jste to dočetli až sem.

Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
1. Světla jsou naprosto dostatečná. Nemám sice větší zkušenost s full led světly, ale xenony svítí úplně v pohodě a třeba s halogeny se to nedá vůbec srovnávat.
2. Mám origo tažné s odnímatelnou koulí, žádné problémy jsem nezaregistroval.
3. Blinkry by měly být většinou led, pouze u základní verze (pozná se dle halogenových potkávaček/dálkových) jsou halogenové.
4. Výměna oleje a filtrů v autorizáku (2,0T, 148kw) vychází na cca 7.000,- Kč.
5. Spotřeba dle stylu jízdy, u mě 8 až 10l na 100km.
6. Autokameru nepoužívám.
7. Nevím, mám 18".
2. Mám origo tažné s odnímatelnou koulí, žádné problémy jsem nezaregistroval.
3. Blinkry by měly být většinou led, pouze u základní verze (pozná se dle halogenových potkávaček/dálkových) jsou halogenové.
4. Výměna oleje a filtrů v autorizáku (2,0T, 148kw) vychází na cca 7.000,- Kč.
5. Spotřeba dle stylu jízdy, u mě 8 až 10l na 100km.
6. Autokameru nepoužívám.
7. Nevím, mám 18".
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
2. Tažné vám montovali po dodání auta? Na kolik to prosím vyšlo?
3. Já jsem měl na mysli zadní světla. Blinkry případné světlo při couvání. Z fotek to nedokážu zjistit.
A je možné otevírat okna na dálku pomocí klíče? Já bych si tyhle věci zjistil sám, ale bohužel bez vinka se nemůžu podívat na návod.
3. Já jsem měl na mysli zadní světla. Blinkry případné světlo při couvání. Z fotek to nedokážu zjistit.
A je možné otevírat okna na dálku pomocí klíče? Já bych si tyhle věci zjistil sám, ale bohužel bez vinka se nemůžu podívat na návod.
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
ad kamera - pokud je to pripojeno na pojistky, tak ty jsou u nohou spolujezdce, takze idealni umisteni.
ad svetla - klasicke zarovky by nemely byt uz nikde, vsude LED
ad kola - najel jsem na 20" cca 2000k a komfort jizdy je ok. neco mezi nemeckym a francouzskym autem, takze ideal.
Verzi motoru 200/280k bych bral dle stylu jizdy. 280k verze bude brat cca o 1-2 litry vic. Pro sviznou jizdu bych volil 280k verzi, 200k prestane po case stacit
Na pohodovou jizdu je 200k v pohode. Doporucuju urcite vyzkouset, pak ty napady na Kodiaqa a podobny rychle odezni 
VIN k modelu 2020 jsem nasel na strankach Srby - ZARPAHDN7L7C97403
ad svetla - klasicke zarovky by nemely byt uz nikde, vsude LED
ad kola - najel jsem na 20" cca 2000k a komfort jizdy je ok. neco mezi nemeckym a francouzskym autem, takze ideal.
Verzi motoru 200/280k bych bral dle stylu jizdy. 280k verze bude brat cca o 1-2 litry vic. Pro sviznou jizdu bych volil 280k verzi, 200k prestane po case stacit


VIN k modelu 2020 jsem nasel na strankach Srby - ZARPAHDN7L7C97403
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Auto jsem kupoval již s tažným, takže cenu montáže nevím. U těch žárovek by to mělo být jak jsem psal - všude LED kromě té základní verze (ale na tuto jsem v reálu nikde nenarazil). Okna lze pomocí klíče na dálku otevírat i zavírat. A pokud jde o ten návod, jde dohledat různě na internetu, třeba na uložto.speci píše: 17.6.2021, čtv 15:37 2. Tažné vám montovali po dodání auta? Na kolik to prosím vyšlo?
3. Já jsem měl na mysli zadní světla. Blinkry případné světlo při couvání. Z fotek to nedokážu zjistit.
A je možné otevírat okna na dálku pomocí klíče? Já bych si tyhle věci zjistil sám, ale bohužel bez vinka se nemůžu podívat na návod.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Stelvio se s halogeny snad ani nedělalo, jen Giulia
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Je pravda, že v reálu jsem Stelvio s halogenama neviděl a taky prodejce tvrdil, že Stelvio má vždy xenony. Ale v manuálu je každopádně ta verze s halogenama zmíněná.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tohle si teda rozhodně nemyslím....kenjiro píše: 17.6.2021, čtv 16:02 Verzi motoru 200/280k bych bral dle stylu jizdy. 280k verze bude brat cca o 1-2 litry vic....
Ale dělalo a stále dělá. Ovšem pro jiné trhy....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Speci: hele než se pustíš do pitvání detailů, já bych se tím autem zašel projet a sedl si do toho. Oproti Kodiaqu je v tom míň místa, na druhou stranu Stelvio jezdí úplně jinak.... čili bych si nejdřív ujasnil ty priority a pak bych řešil detaily. Opačným postupem se ti může stát že to budeš mít do detailu rozmyšlený a pak zjistíš že se do Stelvia rodina nevleze (ačkoliv to by snad neměl být problém, protože i za mnou s mými 190cm je tak akorát místo na sezení pro další osobu, takže pokud v tom vyloženě nechceš vozit basketbalový tým, tak by to mělo stačit)
A naopak projížďka tě možná tak uchvátí, že pak nad spoustou věcí mávneš rukou a prostě to Stelvio vezmeš....
jinak v tomto vlákně dole je faktura za servis 2.0T benzín po 40tkm. To je první větší servis, do té doby děláš jen olej a filtry. Ceny oleje atd. v té faktuře vidíš taky.... (je to servis na 2.0T 200PS Giulii ale to asi nemá na nic vliv, na Stelvio a 280 verzi to je myslím to samé)
viewtopic.php?f=132&t=25771
jo a co se světel týče, 35W xenony v Giulii svítí dobře. Mám i matrix světla v Superbu a v té Giulii si nepřipadám nijak ochuzen, myslím je to srovnatelné....
a tady je vlákno o spotřebě Giulie 2.0T - město bych u Stelvia bral litr a půl nahoru, normální tempo a 130 na dálnici taky tak litr nahoru... vyšší rychlost a třeba rakev určitě 2L nahoru proti Giulii viewtopic.php?f=129&t=21859
A naopak projížďka tě možná tak uchvátí, že pak nad spoustou věcí mávneš rukou a prostě to Stelvio vezmeš....

jinak v tomto vlákně dole je faktura za servis 2.0T benzín po 40tkm. To je první větší servis, do té doby děláš jen olej a filtry. Ceny oleje atd. v té faktuře vidíš taky.... (je to servis na 2.0T 200PS Giulii ale to asi nemá na nic vliv, na Stelvio a 280 verzi to je myslím to samé)
viewtopic.php?f=132&t=25771
jo a co se světel týče, 35W xenony v Giulii svítí dobře. Mám i matrix světla v Superbu a v té Giulii si nepřipadám nijak ochuzen, myslím je to srovnatelné....
a tady je vlákno o spotřebě Giulie 2.0T - město bych u Stelvia bral litr a půl nahoru, normální tempo a 130 na dálnici taky tak litr nahoru... vyšší rychlost a třeba rakev určitě 2L nahoru proti Giulii viewtopic.php?f=129&t=21859
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Díky za super info. S cenou servisu jste mě potěšil.
Dynamika 200k verze na papíře vypadá dostatečně, uvidíme. Po jízdě dám vědět.
Dynamika 200k verze na papíře vypadá dostatečně, uvidíme. Po jízdě dám vědět.
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Mel jsem obe verze (Giulia) a rozdil byl takovyto. Dohromady najeto pres 100 000 km. Mas jinou vlastni zkusenost?Pete Biggy píše: 17.6.2021, čtv 21:09Tohle si teda rozhodně nemyslím....kenjiro píše: 17.6.2021, čtv 16:02 Verzi motoru 200/280k bych bral dle stylu jizdy. 280k verze bude brat cca o 1-2 litry vic....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Ano, mám jinou zkušenost. Já jsem rozdíl ve spotřebě při stejném stylu jízdy nezaznamenal. Ovšem nemám dlouhodobou zkušenost a rozhodně ne v nájezdu 100 tis. Ale, koneckonců i v technických datech samotné továrny se u obou výkonových specifikací uvádí stejná spotřeba resp. dříve se dokonce uváděla u výkonější varianty o 1 decku méně. Samozřejmě, že ty hodnoty jsou laboratorní a s realitou nemají moc společného, ale ta "laboratoř" je i tak u obou verzí. Přít se rozhodně nehodlám, já ti tvou zkušenost neberu a rozhodně ti ji věřím. Ale můj názor je ten, že při stejném stylu to je srovnatelné, výkonější varianta jde poznat a ono se člověk s tou Alfou rád sveze, výkonnější varianta přece jen ještě více ponouká a tam by mohl být ten rozdíl. A koneckonců, i dva naprosto stejné motory mohou mít mezi sebou rozdíly, např. se jinak zajedou atd. atd.kenjiro píše: 17.6.2021, čtv 23:15Mel jsem obe verze (Giulia) a rozdil byl takovyto. Dohromady najeto pres 100 000 km. Mas jinou vlastni zkusenost?Pete Biggy píše: 17.6.2021, čtv 21:09Tohle si teda rozhodně nemyslím....kenjiro píše: 17.6.2021, čtv 16:02 Verzi motoru 200/280k bych bral dle stylu jizdy. 280k verze bude brat cca o 1-2 litry vic....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti