Závody letos neplánuji, spíš si nyní užívám jizdy po okreskách a nějaky ten sraz třeba i s orientačním závodem
Jinak autem zase o víkendu proletěno 900 km po ČR a zatím vše funguje jak má.
Poznatky z úprav. Racing diff je masakr, když se nyní zakousne, to je jak kdyby si měl svárosvor

. Naštěstí jsem to nastavil na 1.5 way, kdy při akceleraci svor svoří a při deceleraci se zase otevře ( idealní na okruhy ). Teploty při svižné jízdě na okreskách a dálnici se drží v normách. Teplota oleje je kolem 120 stupňů, teplota převodovky 65, Tlak oleje při 120 stupních ve 4000 ot/min tlačí 4 bary, na volnoběh 1 bar. Asi ta 10w60 od millers oil funguje.
Diky novým pneu Nankang ns-2r 235/40 r17 auto vypadá zase lépe, ale musel jsem ještě upravovat zadní lem během víkendu, kdy mi kolo drhlo na hupech na dálnici, ale vyřešeno u Riprexe na dílně abych nejezdil celý víkend po čechách jak posranej

. Plus me vydechlé busso má už problém ty kola utočit
Jinak se teda take pochválím pohárem, který na mne zbyl
