Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Veloce je těžší, má širší pneu patrně s vyšším valivým odporem atd. Takže motory možná žerou stejně, ale každý je v trošku jiném autě atd.... pak přesně jak píšeš ten faktor využívání výkonu.... ale samozřejmě Kenjirovu zkušenost rozporovat taky nebudu :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tažné cca 25 000 CZKJura146 píše: 17.6.2021, čtv 17:37Auto jsem kupoval již s tažným, takže cenu montáže nevím. U těch žárovek by to mělo být jak jsem psal - všude LED kromě té základní verze (ale na tuto jsem v reálu nikde nenarazil). Okna lze pomocí klíče na dálku otevírat i zavírat. A pokud jde o ten návod, jde dohledat různě na internetu, třeba na uložto.speci píše: 17.6.2021, čtv 15:37 2. Tažné vám montovali po dodání auta? Na kolik to prosím vyšlo?
3. Já jsem měl na mysli zadní světla. Blinkry případné světlo při couvání. Z fotek to nedokážu zjistit.
A je možné otevírat okna na dálku pomocí klíče? Já bych si tyhle věci zjistil sám, ale bohužel bez vinka se nemůžu podívat na návod.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
1. Svítí parádně. Jsou to asi nejsvítivější xenony na trhu. LED jsou fajn, ale jen drahé (Audi/BMW apod.), jinak svítí napikaču podle mě.speci píše: 17.6.2021, čtv 14:39 1. Momentálně mám full led světla. Dálkové jsou úžasné. Ale na potkávačky svítí kvůli nízkého auta strašně do země. Xenony jsem nikdy neměl. Píšou 35W xenony. Mám to chápat, že svítí lépe? Jak ty světla hodnotíte?
2. Skladovku s tažným jsem u nás nebo v Německu snad neviděl. Dodělával si někdo z vás tažné? Při montáži se celkem musí řezat do nárazníku. Je nějaký problém se zatékáním?
3. V originálním příslušenství jsem viděl náhradní žárovky. Blinkry nejsou ledkové?
4. Cena servisu. Výměna oleje, brzdy. Cena garanční prohlídky?
5. Spotřeba 2.0 benzínu. Ještě nevím do jaké verze bych šel. Na dálnici (140 tacho) a mimo město?
6. Jestli používáte autokameru, jde nějak rozumně natáhnout kabel?
7. Komfort na 20" kolech? Kdo je má, šli by jste do nich znovu?
2. Také nemám tažné, ale čekám až bude robotizované skladem (výrobce má globální výpadek již několik měsíců) a za 32 000,- s DPH mi ho v autorizáku namontují, pokud nebude, tak klasika bajonet (ten skladem je). S výřezem problém není, je to stejný výřez jako v případě originálního zapojení.
5. 280koní jezdím za 9.0l/100km kombinaci, ale je fakt, že zajíždím, později si myslím, že budu spíš 10-11l/100km kombinace.
6. autokameru řeším taky, buď podél skla a A sloupku vpravo do fuseboxu před spolujezdcem. Anebo existuje rovnou kamerka za zpětné zrcátko.
7. komfort je naprosto v pohodě, Stelvio má ale obecně tuhší podvozek, což mi vyhovuje. Do jiných bych nešel.
AR Stelvio 2021 Q4 2.0T 206kw Veloce Alfa white
Ford Mustang GT 5.0 V8 310kw Psychedelic 3M
Ford Mustang GT 5.0 V8 310kw Psychedelic 3M
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Počkat,ono jde dodatečně nechat dodělat to stejné el. tažné jako je origo z výroby???
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- ROSSI 20vt+
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.7.2021, pon 23:01
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Ahoj,
jsem zde nový, Stelvio je moje první AR, ale jsem italofil a jedu jen v italských autech :-).
Mám to týden a zatím spokojenost veliká. Nemám střešní ližiny, což mě začíná dost štvát, protože to občas při použití jako rodinného auta prostě bude potřeba. Alespoň, že je koule na nosič kol.
Má to najeto kolem 50k a spotřeba na zimácích při najetých 800km zatím 9,8l. No, snad klesne s letními pneu... .
Sedačky jsou příplatkové, tuším, že je dělají v Sabeltu a musím upřímně říct, že příplatková Recara s Fiatu Coupé jsou prostě lepší. Taky zvuk motoru je proti pětiválu, na který jsem byl zvyklý, ne tak pěkný a v nízkých otáčkách až dieslový. Nicméně ve vyšších je na čtyrvál velice slušný až sportovní a hlavně neupravený, kdyby točil o 1000ot více, no
. Dnes už musí být člověk rád za válce čtyři a dva litry objemu. Výkon mi rozhodně (zatím) nechybí.
Dost jsem si zvykal na rozměry, hlavně na šířku, která je fakt velká a parkování není úplně med a taky nechápu, kde se při těch rozměrech poztrácel vnitřní prostor..., na toto nejsem z FIATů zvyklý, tam byl vždy ukázkově využitý. No, raději už o Fiatech přestanu
.
Podvozek je překvapive pohodlný (mám 19" Corsy) a auto se vrhá do zatáček ale neskutečně ochotně a díky tomu hmotnost maskuje téměř dokonale.
To jsou asi tak v kostce moje první postřehy a zkušenosti jako novopečeného majitele.
Jo a nefungují mě parkovací senzory, hledal jsem na fóru vhodné téma, ale nenašel. Možná blbě hledám... . Kde můžu nejlépe najít radu? Zatím zdar a díky.
jsem zde nový, Stelvio je moje první AR, ale jsem italofil a jedu jen v italských autech :-).
Mám to týden a zatím spokojenost veliká. Nemám střešní ližiny, což mě začíná dost štvát, protože to občas při použití jako rodinného auta prostě bude potřeba. Alespoň, že je koule na nosič kol.
Má to najeto kolem 50k a spotřeba na zimácích při najetých 800km zatím 9,8l. No, snad klesne s letními pneu... .
Sedačky jsou příplatkové, tuším, že je dělají v Sabeltu a musím upřímně říct, že příplatková Recara s Fiatu Coupé jsou prostě lepší. Taky zvuk motoru je proti pětiválu, na který jsem byl zvyklý, ne tak pěkný a v nízkých otáčkách až dieslový. Nicméně ve vyšších je na čtyrvál velice slušný až sportovní a hlavně neupravený, kdyby točil o 1000ot více, no

Dost jsem si zvykal na rozměry, hlavně na šířku, která je fakt velká a parkování není úplně med a taky nechápu, kde se při těch rozměrech poztrácel vnitřní prostor..., na toto nejsem z FIATů zvyklý, tam byl vždy ukázkově využitý. No, raději už o Fiatech přestanu

Podvozek je překvapive pohodlný (mám 19" Corsy) a auto se vrhá do zatáček ale neskutečně ochotně a díky tomu hmotnost maskuje téměř dokonale.
To jsou asi tak v kostce moje první postřehy a zkušenosti jako novopečeného majitele.
Jo a nefungují mě parkovací senzory, hledal jsem na fóru vhodné téma, ale nenašel. Možná blbě hledám... . Kde můžu nejlépe najít radu? Zatím zdar a díky.
ALFA ROMEO Stelvio Veloce - 280cv(2019)
FIAT Coupé 20v Turbo plus - 220cv(2000)
FIAT Argenta 2000 iniezione elettronica - 122cv(1983)
FIAT 125 special - 100cv(1971)
FIAT Coupé 20v Turbo plus - 220cv(2000)
FIAT Argenta 2000 iniezione elettronica - 122cv(1983)
FIAT 125 special - 100cv(1971)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Pokud jde o ty nefungující senzory, tak u mě byl problém s umístěním podložky pod přední RZ. Po odstranění podložky a nahrazení jinou je po problému a senzory fungují. Zkusil bych tedy odmontovat přední RZ i s podložkou a mohlo by být jasno.ROSSI 20vt+ píše: 20.7.2021, úte 00:00 Jo a nefungují mě parkovací senzory, hledal jsem na fóru vhodné téma, ale nenašel. Možná blbě hledám... . Kde můžu nejlépe najít radu? Zatím zdar a díky.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
ano, podložka blokující signál senzorů je klasika i ze spousty jiných Alf... tím se při opravě vždy začíná :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Střešní lišty jdou dodělat. Vycvaknout se původní kryty. Cena 8000.ROSSI 20vt+ píše: 20.7.2021, úte 00:00 Ahoj,
jsem zde nový, Stelvio je moje první AR, ale jsem italofil a jedu jen v italských autech :-).
Mám to týden a zatím spokojenost veliká. Nemám střešní ližiny, což mě začíná dost štvát, protože to občas při použití jako rodinného auta prostě bude potřeba. Alespoň, že je koule na nosič kol.
Má to najeto kolem 50k a spotřeba na zimácích při najetých 800km zatím 9,8l. No, snad klesne s letními pneu... .
Sedačky jsou příplatkové, tuším, že je dělají v Sabeltu a musím upřímně říct, že příplatková Recara s Fiatu Coupé jsou prostě lepší. Taky zvuk motoru je proti pětiválu, na který jsem byl zvyklý, ne tak pěkný a v nízkých otáčkách až dieslový. Nicméně ve vyšších je na čtyrvál velice slušný až sportovní a hlavně neupravený, kdyby točil o 1000ot více, no. Dnes už musí být člověk rád za válce čtyři a dva litry objemu. Výkon mi rozhodně (zatím) nechybí.
Dost jsem si zvykal na rozměry, hlavně na šířku, která je fakt velká a parkování není úplně med a taky nechápu, kde se při těch rozměrech poztrácel vnitřní prostor..., na toto nejsem z FIATů zvyklý, tam byl vždy ukázkově využitý. No, raději už o Fiatech přestanu.
Podvozek je překvapive pohodlný (mám 19" Corsy) a auto se vrhá do zatáček ale neskutečně ochotně a díky tomu hmotnost maskuje téměř dokonale.
To jsou asi tak v kostce moje první postřehy a zkušenosti jako novopečeného majitele.
Jo a nefungují mě parkovací senzory, hledal jsem na fóru vhodné téma, ale nenašel. Možná blbě hledám... . Kde můžu nejlépe najít radu? Zatím zdar a díky.
- ROSSI 20vt+
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.7.2021, pon 23:01
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
ááá, super, to mě fakt nenapadlo, vyzkouším, díkyJura146 píše: 20.7.2021, úte 08:45Pokud jde o ty nefungující senzory, tak u mě byl problém s umístěním podložky pod přední RZ. Po odstranění podložky a nahrazení jinou je po problému a senzory fungují. Zkusil bych tedy odmontovat přední RZ i s podložkou a mohlo by být jasno.ROSSI 20vt+ píše: 20.7.2021, úte 00:00 Jo a nefungují mě parkovací senzory, hledal jsem na fóru vhodné téma, ale nenašel. Možná blbě hledám... . Kde můžu nejlépe najít radu? Zatím zdar a díky.

ALFA ROMEO Stelvio Veloce - 280cv(2019)
FIAT Coupé 20v Turbo plus - 220cv(2000)
FIAT Argenta 2000 iniezione elettronica - 122cv(1983)
FIAT 125 special - 100cv(1971)
FIAT Coupé 20v Turbo plus - 220cv(2000)
FIAT Argenta 2000 iniezione elettronica - 122cv(1983)
FIAT 125 special - 100cv(1971)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Střešní ližiny se montují zevnitř ,je to dost opruz …. také jsem je pořizoval dodatečně
Stelvio QV
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Aha. V AF centru v Ostravě mi říkali, že se to jen vycvakne. Aspoň takhle jsem to pochopil. Žádné testovací auta nemají a když jsem se ptal zda lze adaptivní tempomat přepnout na normální tak neví. 

Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
To snad nejde u žádného nového auta, taky nechápu proč by to někdo chtěl
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Jako co nejde? Přepnout adaptivní tempomat do klasického módu? Jistě, že jde, např. u Subaru, u Volva ad. Ale u Alfy bohužel ne. A proč by to někdo chtěl? No, já rozhodně jo a proč už jsem tady napsal mnohokrát, tak už se nebudu opakovat. Každopádně je to jedna z věcí, která je u AR na pikaču....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9095
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
U Toyoty sen jen tlačítko podrží déle a tím se aktivuje normální tempomat. Překvapuje je mě, že to jinde nejde.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Umi to treba i Tipo... myslim... kazdopadne me adaptivni tempomat neva a je to jedna z mala tech modernich veci, ktera mi dava smysl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9095
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tipo možná až po fl, staré adaptivní vůbec nemělo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Tornado156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tipo 2017 mám a adaptivny tempomat tam je. Je mozne zvolit klasiku alebo adaptivny mod.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zdravím všechny Alfisty 
Právě se rozhoduji (stejně jako kolega pár příspěvků přede mnou) nad pořízením nového kočáru a rád bych slyšel pár názorů, neboť nemám s AR žádné osobní zkušenosti, doposud MBčko.
V mém užším výběru je kromě Stelvia 280k veloce i Rav4 plug-in, a volvo xc60.
Jedna filosofická otázka? Proč se stále setkávám u různých lidi a servisáků, že “Itala proboha ne” nebo “V zimě to nenastartuješ” atd atd…
je to jen nějaký historický předsudek a dá se na dnešní vozy opravdu spolehnout?
Celkem dost najezdím a dosud jsem jezdil v dieslu průměrně 3.500/měs. Nebude to pro takhle výkonný benzinový motor příliš vysoký nájezd, tzn bavíme se o cca 200.000km co s tím chci najezdit? Mám tak 70% dálnice 29% okresky, 1% polní a lesní cesty.
Nemám možnost přes zimu garáže, takže co sůl, voda, mráz a potenciální koroze?
Kam si dáváte sluneční brýle, když nad zrcatkem není u stropu kapsa jako VW?
)
Najezdil jsem s tím teď čerstvě cca 500km tak možná mne ještě něco napadne.
Díky za Vaše postřehy

Právě se rozhoduji (stejně jako kolega pár příspěvků přede mnou) nad pořízením nového kočáru a rád bych slyšel pár názorů, neboť nemám s AR žádné osobní zkušenosti, doposud MBčko.
V mém užším výběru je kromě Stelvia 280k veloce i Rav4 plug-in, a volvo xc60.
Jedna filosofická otázka? Proč se stále setkávám u různých lidi a servisáků, že “Itala proboha ne” nebo “V zimě to nenastartuješ” atd atd…

Celkem dost najezdím a dosud jsem jezdil v dieslu průměrně 3.500/měs. Nebude to pro takhle výkonný benzinový motor příliš vysoký nájezd, tzn bavíme se o cca 200.000km co s tím chci najezdit? Mám tak 70% dálnice 29% okresky, 1% polní a lesní cesty.
Nemám možnost přes zimu garáže, takže co sůl, voda, mráz a potenciální koroze?
Kam si dáváte sluneční brýle, když nad zrcatkem není u stropu kapsa jako VW?

Najezdil jsem s tím teď čerstvě cca 500km tak možná mne ještě něco napadne.
Díky za Vaše postřehy

- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zick píše: 17.8.2021, úte 21:56
Jedna filosofická otázka? Proč se stále setkávám u různých lidi a servisáků, že “Itala proboha ne” nebo “V zimě to nenastartuješ” atd atd…je to jen nějaký historický předsudek a dá se na dnešní vozy opravdu spolehnout?
Protože ty auta nikdy neměli a jen něco slyšeli.
Celkem dost najezdím a dosud jsem jezdil v dieslu průměrně 3.500/měs. Nebude to pro takhle výkonný benzinový motor příliš vysoký nájezd, tzn bavíme se o cca 200.000km co s tím chci najezdit? Mám tak 70% dálnice 29% okresky, 1% polní a lesní cesty.
Nájezd OK, ale spotřeba bude podstatně vyšší.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 19.8.2021, čtv 08:28, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zick - ty auta normálně jezdí a fungují, pokazit se může každé auto....nemyslím že u italů je to nějak extra jiné než u ostatních.... může být problém v tom že ty auta servisáci neznají, tak se jim s tím pak nechce pr*at.... ale stejně to koupíš nové a bude to v záruce, tak není co řešit ne?
Motor to samozřejmě v pohodě dá, na dálnici díky ZF 8st. to jezdí tak na polovinu svého výkonu, takže se nemusíš bát že bys to uhnal ;-)
S korozí u žádných italských aut není problém už asi tak 20 let
jediné co se teď u Giulie a předpokládám že u Stelvia to může být podobné řeší koroze nad čelním sklem - zatím to vypadá na dojebání karoserie při výměnách čelního skla, čili nic za co by automobilka mohla.... viewtopic.php?f=129&t=25694
Jinak rozptyl RAV PHEV-Volvo-Stelvio je docela široký - od těžké polo-elektrické bečky až po sportovní SUV.... záleží co od auta chceš.... jinak 3500/měs ze 70% po dálnici si říká o diesel, ale to asi chápeš....
Já Stelvio taky plánuju - možná fakt poslední auto s normálním interiérem bez dotykáčů, skvělým podvozkem a řízením, nezaprasené asistentama atd. Pro člověka co rád řídí jedna z posledních šancí jak koupit rychlé rodinné auto bez miliardy elektronických kravin....
Motor to samozřejmě v pohodě dá, na dálnici díky ZF 8st. to jezdí tak na polovinu svého výkonu, takže se nemusíš bát že bys to uhnal ;-)
S korozí u žádných italských aut není problém už asi tak 20 let

Jinak rozptyl RAV PHEV-Volvo-Stelvio je docela široký - od těžké polo-elektrické bečky až po sportovní SUV.... záleží co od auta chceš.... jinak 3500/měs ze 70% po dálnici si říká o diesel, ale to asi chápeš....

Já Stelvio taky plánuju - možná fakt poslední auto s normálním interiérem bez dotykáčů, skvělým podvozkem a řízením, nezaprasené asistentama atd. Pro člověka co rád řídí jedna z posledních šancí jak koupit rychlé rodinné auto bez miliardy elektronických kravin....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
S tím musím na 100 % souhlasit. Člověk si hned vybaví ty rozhovory: Ty máš jako Alfu, proč, vždyť se to bude kazit, budeš víc v servisu než jezdit apod. No a na to se vždycky dotyčného zeptám, kolik že těch Alf osobně vlastnil. Odpověď vždycky stejná: Žádnou, ale kamarád mého kamaráda má tetičku, která má bratrance a ten zná člověka, co kdysi Alfu měl a měl s ní problémy, stále v servisu a byl rád, že se jí zbavil.mcernoch píše: 18.8.2021, stř 08:20Zick píše: 17.8.2021, úte 21:56
Jedna filosofická otázka? Proč se stále setkávám u různých lidi a servisáků, že “Itala proboha ne” nebo “V zimě to nenastartuješ” atd atd…je to jen nějaký historický předsudek a dá se na dnešní vozy opravdu spolehnout?
Protože ty auta nikdy neměli a jen něco slyšeli.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Brýle vozím v té přihrádce pod ovladačem světelZick píše: 17.8.2021, úte 21:56 Kam si dáváte sluneční brýle, když nad zrcatkem není u stropu kapsa jako VW?)

ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
jo, tam to by šlo... nebo kdekoliv jinde.... to myslím není tak zásadní věc aby rozhodovala o při koupi auta ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Řešit dnes rozdíly ve spolehlivosti minimálně u evropských podle mě nemá smysl. V automobilkách to montují z dílů od společných dodavatelů a podle podobných norem a opatření na kvalitu. Pak už jen zbývá jak to auto je vymyšlený a to Italům většinou šlo. Pokud si člověk stanoví vlastní rozumný servisní intervaly na olej a bude si hlídat odvedenou práci v servisech tak to auto musí vydržet věky. Pokazit se může cokoliv, ale to u každého auta. Nechuť servisáků k Italům spíš přičítám složitějším technickým řešením v dřívějších dobách. Dneska už je to přetechnizovaný všechno.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti