Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Plus ještě strach z neznámého. Vždycky se dělá líp něco co znáš. Vidím to u Mustanga, na to by měl stačit kovář, ale stejně se toho bojí.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Ty jo pecka, už je tam taky mám, jsem myslel, že jsou tam pojistky, tak jsem to ani neotvíral.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Díky Vám za odpovědi
Samozřejmě počítám s tím, že pokud budu mít stále stejný nájezd, tak to bude žrát skoro 2x tolik co mi žere moje diesel RSko, ale taky je to větší, živější a zajímavější auto
Díky za ujištění ohledně provozu, to víte, těch kecálků kolem mám bohužel dost a mám z toho prostě obavy co se týká zimy apod, ale jak píšete, dneska by ty auta měly být všechny na jiné úrovni než před pár desítkami let.
Vyplatí se jít do Veloce s tím adaptivním podvozkem a uzávěkou diferáku? Bude to pro mne mít nějaký zásadní pozitivní dopad, když jsem jezdil na předokolce?
Co hudba od harman/kardon? Je tam zásadní posun oproti “běžnému” audiu? To standardní co jsem měl v teď půjčeném nehrálo špatně…
Sedačky - standardní perforované nebo připlatit za ty z QV? Tam jsem videl ze byla asi alcantara, bez perforace

Samozřejmě počítám s tím, že pokud budu mít stále stejný nájezd, tak to bude žrát skoro 2x tolik co mi žere moje diesel RSko, ale taky je to větší, živější a zajímavější auto

Díky za ujištění ohledně provozu, to víte, těch kecálků kolem mám bohužel dost a mám z toho prostě obavy co se týká zimy apod, ale jak píšete, dneska by ty auta měly být všechny na jiné úrovni než před pár desítkami let.
Vyplatí se jít do Veloce s tím adaptivním podvozkem a uzávěkou diferáku? Bude to pro mne mít nějaký zásadní pozitivní dopad, když jsem jezdil na předokolce?
Co hudba od harman/kardon? Je tam zásadní posun oproti “běžnému” audiu? To standardní co jsem měl v teď půjčeném nehrálo špatně…
Sedačky - standardní perforované nebo připlatit za ty z QV? Tam jsem videl ze byla asi alcantara, bez perforace
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Jako takhle, psát že něco nestartuje v zimě.... to jsou fakt báchorky jako před 30 lety.... beru že ti někdo řekne že bude drahý servis, budeš čekat na díly, nevím, prostě něco takového.... ale koroze a zimní starty to už fakt není téma tak od roku 1995 
adaptivní podvozek a diferák - za mě to je volba čistě pro fandy. To auto už ve standardu jezdí skvěle, ty extras jsou už fakt jen pěkně drahá třešnička na dort.... prostě když se chceš na pěkné okresce opravdu svézt tak si ten sportovní podvozek zapneš, ale na běžné jízdy ho určitě potřebovat nebudeš. Takže je otázka jak často si chceš v autě fakt užívat. Diferák je samozřejmě obecně skvělá věc, ale tady je auto stejně sešněrované elektrikou, takže na nějaké powerslidy můžeš zapomenout.... je to prostě ještě víc trakce, nemyslím si že by to Stelvio úplně potřebovalo. Zase jen věc pro fandy. Já teď Stelvio objednávám a určitě si to tam dám
Harman Kardon - osobně jsem ho hrát neslyšel, defacto všichni říkají že hraje líp než základ, občas někdo namítne že za ty prachy to taková extratřída není. Ale prý hraje zásadně líp než to druhé příplatkové autio (sound theatre), takže buď HK nebo základ. Mě základ přijde že hraje dobře a stačí mi to. Ale stejně bych si tam ten HK dal, protože v celkové ceně auta se to naprosto ztratí.
Sedačky - pokud mi prodejce nekecal (známe to, ale ověřoval jsem to na víc místech, tak snad ne) tak alcantarové sedačky z QV (resp. z Veloce Ti) jsou úplně stejné jako ty z Veloce, ale mají nastavení 8 směrech, tzn. máš tam navíc možnost nastavení sklonu samostatného sedáku, což myslím není vůbec od věci. Další benefit je alcantara, kterou já mám raději než kůži. Ale i ty kožené jsou naprosto dostačující, akorát holt nejsou ventilované. Mě by kožené z Veloce stačily, ale mám tam problém že jsem chtěl hnědé, černé ani červené se mi tak nelíbí. Takže když už jsem měl mít černé, tak tedy raději tu alcantaru.
Jo a když jsme u toho tak nákup jsem řešil ve vlákně tady: viewtopic.php?f=131&t=25762 (objednáno ještě nemám) a mimo jiné tam zaznělo, že se určitě vyplatí koupit "lesklé černě lakované lišty kolem oken", které stojí myslím 10.000 a jsou prostě mnohem hezčí než když je kolem dveří ve Veloce černá guma (verze Super tam má chrom).
A jestli chceš mít z auta opravdu luxusní pocit, tak si určitě připlať za palubku potaženou kůží. Vypadá to skvěle, pro mě to zásadně mění pocit z interiéru....
Hodně zdaru

adaptivní podvozek a diferák - za mě to je volba čistě pro fandy. To auto už ve standardu jezdí skvěle, ty extras jsou už fakt jen pěkně drahá třešnička na dort.... prostě když se chceš na pěkné okresce opravdu svézt tak si ten sportovní podvozek zapneš, ale na běžné jízdy ho určitě potřebovat nebudeš. Takže je otázka jak často si chceš v autě fakt užívat. Diferák je samozřejmě obecně skvělá věc, ale tady je auto stejně sešněrované elektrikou, takže na nějaké powerslidy můžeš zapomenout.... je to prostě ještě víc trakce, nemyslím si že by to Stelvio úplně potřebovalo. Zase jen věc pro fandy. Já teď Stelvio objednávám a určitě si to tam dám

Harman Kardon - osobně jsem ho hrát neslyšel, defacto všichni říkají že hraje líp než základ, občas někdo namítne že za ty prachy to taková extratřída není. Ale prý hraje zásadně líp než to druhé příplatkové autio (sound theatre), takže buď HK nebo základ. Mě základ přijde že hraje dobře a stačí mi to. Ale stejně bych si tam ten HK dal, protože v celkové ceně auta se to naprosto ztratí.
Sedačky - pokud mi prodejce nekecal (známe to, ale ověřoval jsem to na víc místech, tak snad ne) tak alcantarové sedačky z QV (resp. z Veloce Ti) jsou úplně stejné jako ty z Veloce, ale mají nastavení 8 směrech, tzn. máš tam navíc možnost nastavení sklonu samostatného sedáku, což myslím není vůbec od věci. Další benefit je alcantara, kterou já mám raději než kůži. Ale i ty kožené jsou naprosto dostačující, akorát holt nejsou ventilované. Mě by kožené z Veloce stačily, ale mám tam problém že jsem chtěl hnědé, černé ani červené se mi tak nelíbí. Takže když už jsem měl mít černé, tak tedy raději tu alcantaru.
Jo a když jsme u toho tak nákup jsem řešil ve vlákně tady: viewtopic.php?f=131&t=25762 (objednáno ještě nemám) a mimo jiné tam zaznělo, že se určitě vyplatí koupit "lesklé černě lakované lišty kolem oken", které stojí myslím 10.000 a jsou prostě mnohem hezčí než když je kolem dveří ve Veloce černá guma (verze Super tam má chrom).
A jestli chceš mít z auta opravdu luxusní pocit, tak si určitě připlať za palubku potaženou kůží. Vypadá to skvěle, pro mě to zásadně mění pocit z interiéru....
Hodně zdaru

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zdravím , pár mých postřehů po 180 000 km V Giulii a 30 000 km ted nově ve Stelviu :Zick píše: 19.8.2021, čtv 21:44 Díky Vám za odpovědi![]()
Samozřejmě počítám s tím, že pokud budu mít stále stejný nájezd, tak to bude žrát skoro 2x tolik co mi žere moje diesel RSko, ale taky je to větší, živější a zajímavější auto
Díky za ujištění ohledně provozu, to víte, těch kecálků kolem mám bohužel dost a mám z toho prostě obavy co se týká zimy apod, ale jak píšete, dneska by ty auta měly být všechny na jiné úrovni než před pár desítkami let.
Vyplatí se jít do Veloce s tím adaptivním podvozkem a uzávěkou diferáku? Bude to pro mne mít nějaký zásadní pozitivní dopad, když jsem jezdil na předokolce?
Co hudba od harman/kardon? Je tam zásadní posun oproti “běžnému” audiu? To standardní co jsem měl v teď půjčeném nehrálo špatně…
Sedačky - standardní perforované nebo připlatit za ty z QV? Tam jsem videl ze byla asi alcantara, bez perforace![]()
- koroze . Jak se zde píše, problémy byly u hruběji provedené výměny oken. Já na Giulii 4 roky původní sklo a koroze žádná
- Harman Kardon - dříve u Giulie základ , teď HK , Rozdíl je výrazný. Přesto na italských fórech velká nespokojenost s HK v Alfě oproti HK v jiných autech ( např BMW). Dokonce to někdo rozebral a prý našel papírové repro MAde in China , ale byl to model 2018. Já mám MY 2020 a jsem spokojen. Znalci zvuku tvrdí koupit základ a těch 30 t dár profi firmě na výměnu repro a subu. Já jsem, jak říkám, spokojen takto.
- Sedačky mám Veloce perforovaný a já naopak upřednostňuji kůži oproti alcantaře. Líbí se mi jak voní a dodává spolu s palubkou v kůži autu luxusnější rozměr. Navíc jsem je chtěl červené , takže jasná volba. Navíc já auto hodně používám jako pracovní za 4 roky cca 200 000 km , sedačky jsem pravidelně čistil + kondicioner a balzám a po 4 letech byly jako nové
- Adapt. podvozek + diferák nemám , do nafty mi to přišlo zbytečné na moje pracovní jzdy. Připlatil jsem si ale ty adapt. tlumiče bez možnosti ovládání - Dynamické pružení Alfa ( FSD ) a musím říct v porovnání jízdy ve Stelviu v základu je znát , paradoxně čím rychleji a čím rozbitější cesta , tím je jízda hladší , bez rázů- taky jsem moc spokojený
- poslední postřehy ohledně spotřeby , s mým stylem jízdy jsem v benzínu jezdil za cca za 14, v naftě se vejdu pod 8 :-)
V každém příadě si to užiješ !! Jakub
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Nebudou ty FSD Koni? FCA je používá napříč značkami. Obecně adapt. podovozky lépe pracují s většími koly...
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Originál KONI to nejsou , jsou to ZF Sachs , asi nějaká licence.. jojo mám tam 20 a fakt dobrý
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Děkuji všem za názory
Ještě mě napadá, co ta nafta jako taková? Spolehlivost? Dříve se třeba řešilo u Mazdy, že benzin super a nafta je tragédie. Možná bych to díky tomu nájezdu cca 40.000km za rok měl ještě promyslet. Náklady za spotřebu budou enormní… pak je tu ale jiný pocit z jízdy se slabším vozem oproti 280hp. Budu to mít jako hlavní pracovní a rodinné auto…

Ještě mě napadá, co ta nafta jako taková? Spolehlivost? Dříve se třeba řešilo u Mazdy, že benzin super a nafta je tragédie. Možná bych to díky tomu nájezdu cca 40.000km za rok měl ještě promyslet. Náklady za spotřebu budou enormní… pak je tu ale jiný pocit z jízdy se slabším vozem oproti 280hp. Budu to mít jako hlavní pracovní a rodinné auto…
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
protože chci taky naftu tak jsem si celkem zjišťoval co a jak a se spolehlivostí žádné téma není.... aspoň jsem nic nedohledal (pravda, moc jich nejezdí). Kámoš má Stelvio v naftě už snad 5 let a prej fakt pohoda.... jízdně ti to řeknou jiní, tam moc porovnání nemám....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
JTD je ok, tam jsou už údajně kusy i u nás co mají 300+ v giuliich, problém je ten benzín, ten se prý moc nepovedl a závad má dosti a některé jsou rádi kdyz dají 150-200 je snad prý tak nějak strop, trpí to na dost problémů, od karbonu, po přidirání apod ...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
to ZIck: myslím, že řadu odpovědí máš viz výše. Za mne mám obdobný provoz, jak sám popisuješ - 50tis. ročně, hlavně mix dálnice ( u nás skoro nic, pořád opravovaný ) a silnice , kde stejně žádný rekordy mezi kamiony neuděláš. Potřebuješ ale občas předjet a to ten 210k diesel je úplně v pohodě, Pro mne to je takový dělník, 24 hodin nestojí, v zimě venku, starty bez problémů, spotřeba do 7,0 l/100. Mám už ten model 2020 a ten infoteiment je zbytečně komplikovaný s řadou nepotřebných blbostí, pravda, mám ho skoro v plné - objednával jsem ho v Německu TI. která tady ani nebyla, sedačky v kůži ( škoda, že nejsou větraný, měl jsem dříve ve dvou ), světlý, béžový interiér s hudbou HK ( neumím porovnat, nevím jak hraje normál ) a jak píše Redjames - pro naftu bez podvozku a diferáku, za mne bohatě stačí. Mám nyní 35 tis a jdu na třetí olej ( jezdím do Německa, co jsem to kupoval a věci si vozím svoje ). Potřetí proto, že jsme to po 5 tis vylili, dělám to se všema autama. Co mne trochu štve, je ta močůvka, která každých cca 6tis řve a poměrně malá nádrž na naftu - ujedu tak max 800km, minule jsem najel 1250 km na jednu nádrž, takto pořád musím myslet, abych se dostal k "mojí" pumpě. Po mojích neblahých zkušenostech dneska jenom Čepro optimal+ nebo OMW Maxmotion ( je ale strašná cena ) bez biosraček. Zbytek je tady průser, to je na diskuzi v jiném vlákně.
Přeji Ti šťastnou volbu a buď v klidu....
Přeji Ti šťastnou volbu a buď v klidu....
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
To máš odkud tohle info?
Zick-> pokud jsi rozhodnutej pro benzin, tak se nenech odradit. Taky s tim jezdim 30k+ rocne a zadnej problem. Jediny argument pro naftu je spotreba, jinak bych vzdy volil benzin.bobas píše: 21.8.2021, sob 20:48 JTD je ok, tam jsou už údajně kusy i u nás co mají 300+ v giuliich, problém je ten benzín, ten se prý moc nepovedl a závad má dosti a některé jsou rádi kdyz dají 150-200 je snad prý tak nějak strop, trpí to na dost problémů, od karbonu, po přidirání apod ...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Taky jsem o problemech 2.0T nic extra neslysel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Z autorizaku, plus i od kluků co mají giulie.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Údajně je u benzínových motorů problém při provozu na krátkých trasách, kdy se nestačí odpařovat bohatá směs benzínu. Kdo s tím jezdí delší štreky, tak problémy neeviduje
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Teda neznam stovky majitelu, ale ze by 2.0T odchazely nejak ve velkem pri 150k kilometrech jsem nezaznamenal ani v Cechach ani na cizich forech. Stejne tak si nemyslim, ze by bylo nejak moc extra aut, ktere maji tak vysoke najezdy. V Imofe rikali, ze a tema motorama problemy skoro vubec nejsou, tak teda nevim, ktery autorizak toto tvrdi. Jinak teda pochopitelne kdyz budu s autem delat priskoky po meste, kdy se to auto ani nestihne ohrat, tak casem oddelam kazdy moderni motor, vcetne dieslu.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
no, každému to vydrží něco jiného, o tom bezpochyb, ale tak spolehlivé jak se ze začátku mělo to hold není a jen čas ukáže jak moc se to tvrzení toho servisáka potvrdí nebo vyvrátí, rozhodně se vyplatí u nákupu ojetiny být obezretnější než naopak, jinak někde na FB ve skupině jsou i fotky nějakého 2.0 a popisují se tam právě ty problémy na které on upozornil, nic víc bych v tom neviděl. A ano krátké trasy zabíjí každý přimovstřik,ale některé to hold snesou lépe, jiné ne...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
ta naše rodinná Giulie 2.0T jezdila první 4 roky každý den 10 minut do práce a 10 minut zpátky.... a jinak skoro nic....
taky to má za prvních 5 let najeto 45.000km.... ale zatím žádný problém.... aspoň že je garážovaná tím pádem jsou ty ranní starty celoročně kolem 20st.... co už, snad se to nerozsype, můj nápad na tenhle účel koupit tohle auto to nebyl.... 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Nafta určitě mrtvá není a neřekla poslední slovo. Výkony vs. spotřeba jsou dneska neuvěřitelný. Co mě osobně od nafty odrazuje je zvuk, nutnost AdBlue a hlavně kvalita nafty v ČR. Na druhý straně je někdy až absurdní dojezd na nádrž, po tom se občas zasteskne. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tak kdyz budes brat nekde u OMV nebo Mol tu jejich premiovou naftu tak snad uz kvalita neni tema ne? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Na každým motoru to asi bude znát jinak, ale dokud v tom budou kytky tak to nebude ono. Plus asi základ z čeho a jak to vůbec je vyrobený. Je to už 5 let co jsem měl naftu, ale nepřišlo mi to jako problém dokud jsem netankoval v Německu. Třeba je to dneska lepší a ty motory na to nemusí být háklivý...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7211
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Včera jsem natankoval plnou OMV diesel maxxmotion. Tak dám vědět 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
To platí obecně pro každý přímovstřik… hlavně tím karbonem klesá výkon, ale je to pozvolnéspeedy píše: 22.8.2021, ned 13:43 Údajně je u benzínových motorů problém při provozu na krátkých trasách, kdy se nestačí odpařovat bohatá směs benzínu. Kdo s tím jezdí delší štreky, tak problémy neeviduje
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Podobne kecy o kratkych trasach apod. slychavam uz 11 let na naftovou 2.4 ... ze ten motor zabiji kratke trasy a ze to neni moc vhodne na jezdeni jen kolem komina, ze DPF a ruzne podobne pindy. No tak jsem si schvalne koupil benzin a ty vole... uplne stejne pindy se tu vedou taky
Jestli ten benzin vydrzi tolik co ta 2.4 zatim najezdila kolem baraku tak ja budu spokojeny.

Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
hele je fakt že já jsem takto jezdil do práce Bravem T-jet i naftovým Mondeem.... a máti vlastně to samé 147 TS a GT JTD a NIKDY NIC.... tak snad to nebude tak zlé :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti