Vstřiky JTD (unijet)
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Zdravím,
po výměně vstřiků mi začlo špatně startovat auto. Musel jsem na svém autě(156, 1.9JTD, 103kw, 2004) měnit vstřiky(dosloužily). Nové vstřiky byly koupeny od Bosche repasované, takže je úplně nepodezírám. Po výměně vstřiků jsem ještě čistil senzor tlaku v sání(čističem na váhu vzduchu). Auto mi okamžitě po výměně začlo špatně startovat. Pocitově bych to přirovnal, jak když čerstvě vyměníte palivový filtr. Když je auto zahřáté, tak je to hrůza nastartovat(cca 10-15 sec). Při studeném startu auto naskočí lépe, ale i tak to startuje špatně. Vyměnil jsem i palivové hadičky včetně přepadových, kdyby náhodou při výměně vstřiků nějaká nepřežila, ale rozdíl není vůbec žádný. Když auto naskočí, tak se chová normálně i dokonce udělalo emise na technické na jedničku, ale přijde mi, že neni tak živé jako předtím. Možná jen moje doměnka, protože má o dost plynulejší průběh během jízdy(staré vstřiky už byly asi hodně v háji)... Jsem z toho bezradný. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti?
po výměně vstřiků mi začlo špatně startovat auto. Musel jsem na svém autě(156, 1.9JTD, 103kw, 2004) měnit vstřiky(dosloužily). Nové vstřiky byly koupeny od Bosche repasované, takže je úplně nepodezírám. Po výměně vstřiků jsem ještě čistil senzor tlaku v sání(čističem na váhu vzduchu). Auto mi okamžitě po výměně začlo špatně startovat. Pocitově bych to přirovnal, jak když čerstvě vyměníte palivový filtr. Když je auto zahřáté, tak je to hrůza nastartovat(cca 10-15 sec). Při studeném startu auto naskočí lépe, ale i tak to startuje špatně. Vyměnil jsem i palivové hadičky včetně přepadových, kdyby náhodou při výměně vstřiků nějaká nepřežila, ale rozdíl není vůbec žádný. Když auto naskočí, tak se chová normálně i dokonce udělalo emise na technické na jedničku, ale přijde mi, že neni tak živé jako předtím. Možná jen moje doměnka, protože má o dost plynulejší průběh během jízdy(staré vstřiky už byly asi hodně v háji)... Jsem z toho bezradný. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Re: Vstřiky JTD (unijet)
A su tie nove vstreky rovnakej triedy ako boli tie stare? Lebo ak nie, tak treba aktualnu triedu nastavit cez diagnostiku.
Giulietta 1.4 TB 88kW
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Ahoj, nevím jak tu třídu přesně zjistím a co to je, ale byly objednány podle VIN a mají i stejný kód výrobku.
Normálně jsem je zapsal pomocí IMA přes Multiecuscan a víc to po mně ani nechtělo.
Normálně jsem je zapsal pomocí IMA přes Multiecuscan a víc to po mně ani nechtělo.
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Ak mas edc15, nastavujes pre kazdy vstrekovac triedu (class) 1,2 alebo 3. Ak mas edc16 tak zadavas kody vstrekovacov. Unijet je podla mna len edc15. Na vstreku by si mal mat napisanu triedu, treba pozriet ci sedi s tym co je nastavene v rj. Vstrekovac moze byt rovnaky typ (podla vin) ale moze mat rozne triedy...
Giulietta 1.4 TB 88kW
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Aha, tak tohle jsem nevěděl. Lecos by to vysvětlilo, ale bohužel mam edc16, takže tam mi jde zadávat jen IMA. ještě podle měření mají korekci paliva 1-3 vstřik kolem -0,1 a poslední 4. vstřik má 0,6, jestli to nemůže být problém, že má takovou odchylku?
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak sme sa obaja nieco naucili (myslel som, ze edc16 mal len mjet), bohuzial to ale nepomohlo :-) . Ci to moze byt tou odchylkou ale neviem...
Giulietta 1.4 TB 88kW
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Nevadi, i tak moc děkuji za ochotu. Nejak zkusim jeste rozebrat rail a palivova cidla, jestli tam nekde treba nevlitl bordel... Pak budu asi bezradnej
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Máš je správně nakodovane? Číslo 1 je u rozvodů a 4 u převodovky.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Kontroloval jsem to tolikrát, že už to ani neni možné splést Teď jsem ještě zjistil, že možná budou gumičky od přepadových trysek(ty plastové) asi hůř těsnit. Docela se ty přepady kynklaji a jdou ven úplně sami. Pamatuji si, že na poprvé nešli skoro ven, jak držely. Nějak jsem je ale na netu nenašel...
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak to asi opravdu bylo těma přepadama. Zatim jsem to na prasáka opravil teflonovou páskou a už to chytá skoro, tak jak má. Zkusim ty gumičky někde sehnat, protože když jsem viděl, kolik ty přepady nové stojí, tak jsem nevěřil svým očím. Moc děkuji všem za pomoc!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů