Maserati
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Maserati
To byla repríza z října 2020
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy ... erati-mc20
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy ... erati-mc20
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Maserati
ale furt to působí dojmem že to každou chvilku bude ne??? Jinak seriózně - Grecale (ač to je šílené jméno) bude asi skvělé auto - základ Stelvia je výborný a jestli to ještě nějak vylepší a dají tomu ještě lepší interiér, tak to nebude mít chybu.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
tohle bude bomba: https://www.auto.cz/maserati-mc20-cabri ... cnu-142088
navíc u karbonového auta je úplně jedno jestli je to cabrio nebo kupé, na tuhost to nemá žádný vliv (teda aspoň třeba u 4C to tak je). Skládací pevná střecha pár kil přidá, ale to je asi detail, který bohatě vykompenzují ty "open air" zážitky :-)
navíc u karbonového auta je úplně jedno jestli je to cabrio nebo kupé, na tuhost to nemá žádný vliv (teda aspoň třeba u 4C to tak je). Skládací pevná střecha pár kil přidá, ale to je asi detail, který bohatě vykompenzují ty "open air" zážitky :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
Doug testuje MC20.... jak už jsem tady dřív psal, tohle je pro mě takové dospělé 4C :-) Volant a pádla jsou z Giulie ne??? Auto se mi líbí, jen bych volil jiné barvy zvenku i zevnitř. Jednoduchý interiér je paráda, nevím jak to teda zapůsobí na zákazníky do kterých se poslední dobou spíš tlačí všemožné přetechnizované nesmysly, aby to na ně nepůsobilo příliš chudě.... ale mě by to teda vyhovovalo maximálně, až na tu klimu přes dotykáč.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Maserati
Uječenýho Douga moc nemusím, ale "test" ušel. Barva souhlas, především v interiéru je ta modrá silně neatraktivní...
Z giulie je tam hodně věcí, včetně toho ovladače jízdních režimů, který tedy dokázali dotáhnout do megahnusné podoby.
Z giulie je tam hodně věcí, včetně toho ovladače jízdních režimů, který tedy dokázali dotáhnout do megahnusné podoby.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Když byla hromada interiérových věcí ze 159 v Alfě 8C, tak jste taky nepyskovali
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Maserati
Me to drobne sdileni komponent nevadi, spis me bavi hledat co z ceho pouzili :-) na kazdem aute najdu neco co bych chtel jinak, ale celkove je tohle Mase paradni....
Jinak nechapu ze Doug nezminil ze to auto ma karbonovou karoserii, to je docela podstatna vec ne?
Jinak klasika je kritika blinkru a jejich ovladani, chapu ze to je nezvykle ale nikdy mi to nevadilo, i kdyz sedim v Giulii tak jednou ta mesic.
Jinak nechapu ze Doug nezminil ze to auto ma karbonovou karoserii, to je docela podstatna vec ne?
Jinak klasika je kritika blinkru a jejich ovladani, chapu ze to je nezvykle ale nikdy mi to nevadilo, i kdyz sedim v Giulii tak jednou ta mesic.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Nové Grecale představeno. Předek se mi úplně nelíbí, ale na druhou stranu hodně podobný a divný předek dokázal u Porsch přilákat hromadu zákazníků na modelovou řadu Cayenne. Tak přejme hodně prodejních úspěchů.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Maserati
Na to, že je to vlastně Stelvio, tak na videu působí dost malé.
Jinak to jde, byť opět žádný wow efekt se nekoná. Jen se nemůžu stále ubránit prvnímu dojmu, že je to dost podobné Fordu Puma, a to dokonce i s tvarem denního svícení Ale asi ten vykulený výraz táhne - Puma i Kuga patří mezi nejprodávanější SUV.
Zbytek je takový unisex, co asi trh žádá... včetně celodotykové palubky.
Jinak to jde, byť opět žádný wow efekt se nekoná. Jen se nemůžu stále ubránit prvnímu dojmu, že je to dost podobné Fordu Puma, a to dokonce i s tvarem denního svícení Ale asi ten vykulený výraz táhne - Puma i Kuga patří mezi nejprodávanější SUV.
Zbytek je takový unisex, co asi trh žádá... včetně celodotykové palubky.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Takze vlastne uplne o nicem
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Maserati
Adam: no přesně.... na jednu stranu si říkám, že to vypadá tak nějak jak bych čekal, klasika Maserati.... předek třeba i ala 3200GT.... takže nic proti. Na druhou stranu to působí tak nějak že už jsem to všechno X-krát viděl a ten wow-efekt se fakt nedostavuje. Stejně jako u Tonale se mi nelíbí oficiální barva - žlutá mi k tomu přijde moc křiklavá. V té bronzové co je na videu později se mi to líbí mnohem víc. Obligátní tmavě-modrá s krémovým interiérem bude boží
Interiér je sice celodotykáč, ale tím že má klima vlastní velký panel, tak by to snad nemusela být taková hrůza. Jako zvenku jsem takový vlažný (a třeba asymetrické umístění zadní kamery mi přijde úplně obludné), vnitřek se mi teda naopak líbí velmi moc :-) akorát to dotykáčové řešení musí být fakt ultra-rychlé, jinak by mi to vadilo....
Fakt nějak nevím, nechci furt všechno kritizovat.... :-) ale nějak to auto na mě nepůsobí dojmem že by mě mělo zbláznit abych běžel vybrat dva míče a honem to objednat.... Víme něco o motorech?
Jinak samozřejmě držím Mase palce aby se to prodávalo, to je jasné
Interiér je sice celodotykáč, ale tím že má klima vlastní velký panel, tak by to snad nemusela být taková hrůza. Jako zvenku jsem takový vlažný (a třeba asymetrické umístění zadní kamery mi přijde úplně obludné), vnitřek se mi teda naopak líbí velmi moc :-) akorát to dotykáčové řešení musí být fakt ultra-rychlé, jinak by mi to vadilo....
Fakt nějak nevím, nechci furt všechno kritizovat.... :-) ale nějak to auto na mě nepůsobí dojmem že by mě mělo zbláznit abych běžel vybrat dva míče a honem to objednat.... Víme něco o motorech?
Jinak samozřejmě držím Mase palce aby se to prodávalo, to je jasné
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
Odpovím si citací z Auto.cz: Pod kapotou modelů GT a Modena přitom najdeme stejné pohonné ústrojí, které však bude naladěno do dvou výkonnostních verzí. Jeho základem je 2,0litrový turbem přeplňovaný čtyřválec, který automobilka doplnila o mild-hybridní 48V elektrifikaci se startér-generátorem a elektrickým kompresorem.
V základní verzi GT bude motor naladěn na rovných 300 koní a nejvyšší točivý moment bude 450 Nm v rozmezí 2000 až 5000 min-1. Ve vyšší verzi zůstává nejvyšší točivý moment stejný, výkon ovšem vzrůstá o 30 koní na výsledných 330 k. Sprint z 0 na 100 km/h bude verzi GT trvat 5,6 sekundy, Modeně pak 5,3 sekundy. Na 200 km/h se modely dostanou za 23,7 sekundy, respektive Modena za 21,9 sekundy. Maximální rychlost obou pak bude 240 km/h.
Na vrcholu nabídky stane model Trofeo, pod jehož kapotu automobilka uložila 3,0litrový dvakrát přeplňovaný motor V6, naladěný na 401 kW (538 k). Motor by měl být inspirovaný Formulí 1 a byl vyvinut z motoru Nettuno, kterým je osazen model MC20. Oproti sporťáku je však motor v Grecale vybaven upraveným systémem mazání a funkcí deaktivace válců, technologie Maserati Twin Combustion však zůstala zachována.
Jinak je to delší, širší a nižší než Stelvio....
V základní verzi GT bude motor naladěn na rovných 300 koní a nejvyšší točivý moment bude 450 Nm v rozmezí 2000 až 5000 min-1. Ve vyšší verzi zůstává nejvyšší točivý moment stejný, výkon ovšem vzrůstá o 30 koní na výsledných 330 k. Sprint z 0 na 100 km/h bude verzi GT trvat 5,6 sekundy, Modeně pak 5,3 sekundy. Na 200 km/h se modely dostanou za 23,7 sekundy, respektive Modena za 21,9 sekundy. Maximální rychlost obou pak bude 240 km/h.
Na vrcholu nabídky stane model Trofeo, pod jehož kapotu automobilka uložila 3,0litrový dvakrát přeplňovaný motor V6, naladěný na 401 kW (538 k). Motor by měl být inspirovaný Formulí 1 a byl vyvinut z motoru Nettuno, kterým je osazen model MC20. Oproti sporťáku je však motor v Grecale vybaven upraveným systémem mazání a funkcí deaktivace válců, technologie Maserati Twin Combustion však zůstala zachována.
Jinak je to delší, širší a nižší než Stelvio....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
to je takovej sranec zbytečnej ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Maserati
prostě řeší jak přežít, no.... obávám se ale že když to bude vypadat jako Macan, jezdit jako Macan, stát jako Macan, tak stejně všichni koupí ten Macan, protože reputačně je Porsche jinde a taky třeba dostupnost servisu je úplně jiná....
přijde mi že italská auta jsou tak nějak celkově ve slepé uličce - vždycky to byly káry co skvěle vypadaly a jezdily.... jenže to už dnes lidi až tak nezajímá. Zbláznili se do vychytávek a technologií tam italové pořád jen dotahují konkurenci, nikdy nepřijdou s něčím jako první....
přijde mi že italská auta jsou tak nějak celkově ve slepé uličce - vždycky to byly káry co skvěle vypadaly a jezdily.... jenže to už dnes lidi až tak nezajímá. Zbláznili se do vychytávek a technologií tam italové pořád jen dotahují konkurenci, nikdy nepřijdou s něčím jako první....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Maserati
No jo, tak když to kreslil nějakej Klaus....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Maserati
Ono dělá dost i jazyková lokace pro daný trh, moc lidi není už dávno zvědavý aby auto umelo jen A,D a it.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
No, možná, když by udělali o nějaký offset zmenšený Levante (něco jako Grand Cherkee vs. Compass), tak by to bylo mnohem stylovější
Asi to nebude můj dream car
Asi to nebude můj dream car
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Maserati
Tak tu budu asi první komu se to líbí... Dostavil se takový ten efekt - wau, to bych potřeboval. Přesně ten, který se nějak nedostavil u Tonale.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Maserati
Hele tento argument jsem dlouho nebral, ale je fakt ze Od te doby co maji auta funkci jak prase a navody na 400 stranek na tom asi neco bude....
Harous: tak to je dobre, cim vice lidem se to bude libit, tim vetsi sance ze to nekdo koupi :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
Jízdní test plus ceny:
GT - od 76.500 EUR
Modena - od 84.000 EUR
Trofeo - od 111.000 EUR
GT - od 76.500 EUR
Modena - od 84.000 EUR
Trofeo - od 111.000 EUR
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Maserati
Někdo Quatroporte?
https://www.olx.pl/d/oferta/karawan-pog ... Q7wj0.html
https://www.olx.pl/d/oferta/karawan-pog ... Q7wj0.html
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Maserati
Ten Muldix je stále lepší a lepší...
a autíčko....
a autíčko....
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Jo, Muldixe spolu s Hrubisem mám, co se českých testerů týče, nejraději. No a Grecale se mi od počátku moc líbí. I když ten co řekne, že to je auto minimálně o pět let opožděné, bude mít zřejmě asi pravdu.... Ale to by mi osobně neva. V tom šestiválci to je fakt sen!
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Maserati
Nevim, velke dvoutumove SUV, k cemu 600 koni? I 350 by mi stacilo, ale z neceho vetsiho nez 2.0T.... Stelvio je aspon mensi a lehci.... uplne me to proste nebere.... ale tak co, hlavne aby se to prodavalo.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
Tam je to spis o tom, ze ti, kteri si tohle koupi by si to nekoupili, kdyby to melo "jen" 350 koni. To ze to nikdy nevyuzijou mozna s vyjimkou autobahnu je vec jina.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů