Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Nabíjení akumulátoru a nouzový start
řeší se to furt dokola, takže dávám printscreen z návodu.... pro Stelvio MY2021....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Zdarec, čím nabíjíte baterii.
Vcelku jsem se zhlédl v tomto.
Hlavě se mě líbí i režim když se mění baterie.
https://www.topbattery.cz/autobaterie-n ... v-10a.html
Vcelku jsem se zhlédl v tomto.
Hlavě se mě líbí i režim když se mění baterie.
https://www.topbattery.cz/autobaterie-n ... v-10a.html
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 580
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
CTEK veľmi chvália.
Nenabíjam takmer nikdy ani na Alfe, ani na Multiple a nenabíjal som ani na jednom Punte (pred tým ani na Škodovke, Wartburgu atd.). Vždy iba jediný krát pred príchodom prvých mrazov, pre istotu (a zistenie, "koľko" si vezme, teda či nie je čas sa s ňou rozlúčiť). Zaniesol som to ku známemu do autodielne, on mi podľa prúdu, ktorý si konkrétny aku bral a času, ktorý potreboval na nabitie povedal, čo ma s ním čaká.
Pri starších autách, ak je elektrika v poriadku a neštartuje sa často len pre to, aby sa vytiahlo spred garáže (nemáme) na cestu pred barák a nazad - nevidím počas roku dôvod na nejaké dobíjanie. Pri moderných ekodebilitných autách, kde sa akumulátor drží akotak pri živote pre dva-tri nasledujúce štarty to zmysel mať môže (ale...)
Nenabíjam takmer nikdy ani na Alfe, ani na Multiple a nenabíjal som ani na jednom Punte (pred tým ani na Škodovke, Wartburgu atd.). Vždy iba jediný krát pred príchodom prvých mrazov, pre istotu (a zistenie, "koľko" si vezme, teda či nie je čas sa s ňou rozlúčiť). Zaniesol som to ku známemu do autodielne, on mi podľa prúdu, ktorý si konkrétny aku bral a času, ktorý potreboval na nabitie povedal, čo ma s ním čaká.
Pri starších autách, ak je elektrika v poriadku a neštartuje sa často len pre to, aby sa vytiahlo spred garáže (nemáme) na cestu pred barák a nazad - nevidím počas roku dôvod na nejaké dobíjanie. Pri moderných ekodebilitných autách, kde sa akumulátor drží akotak pri živote pre dva-tri nasledujúce štarty to zmysel mať môže (ale...)
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Mám CTEKa pětku. Vyvedl jsem si kabely, ať nemusím pořád vyndávat rezervu a Alfu fakt nabíjím minimálně tak jednou za měsíc. Jen v létě, kdy má auto více využití, nabíjím méně. I když je ve Stelviu baterka jak v malém traktoru, tak při mém stylu používání myslím nutnost. To auto je na baterku dost náročné.... Režim náhradního zdroje chceš proč? Jen kvůli výměně aku cca jednou za pět šest let a nebo? Jinak ten Recond bych pro náš typ EFB aku asi raději moc nepoužíval. I když je to také zalitá aku a je tam možné to použít resp.to tam rozhodně není tak striktně zakázáno jako u AGMky (a samo pravé gelovky), ale přece jen bych to moc neprobublával zaplynováním a především už bych to přepětí nikdy nepoužíval u aku zapojené v autě....mcernoch píše: 23.9.2022, pát 19:35 Zdarec, čím nabíjíte baterii.
Vcelku jsem se zhlédl v tomto.
Hlavě se mě líbí i režim když se mění baterie.
https://www.topbattery.cz/autobaterie-n ... v-10a.html
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7221
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Taky C-Tek (asi pětka) a nabíjím tak jednou za půl roku, před zimou a pak na jaře
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 580
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Nespomenul som, že mám roky v našich autách ku akumulátorom pripojenú takú blbinku - Akku Plussz. Možno si to iba namýšľam, no možno to pomáha. Pri častom jazdení. Ak by auto prevažne stálo, asi by to nebolo dobre.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Hele, pro mě trochu překvápko, že je potřeba ve 21 století dobíjet dvakrát ročně baterii. Chápu to správně, že je třeba dobíjet když je auto ježděné občasně? Nebo se to týká i “daily car” nájezdu?
Edit: Já teda doufám, že když to nechám stát týden na horách v zimě, tak nebudu muset řešit kabely
Díky za reakci
&
Mějte se!
Edit: Já teda doufám, že když to nechám stát týden na horách v zimě, tak nebudu muset řešit kabely






Díky za reakci
&
Mějte se!
Alfa Romeo - Stelvio Veloce Q4 / Visconti Green - 2.0T 280hp - 2021
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Není třeba to 2x ročně dobíjet, ale půjde ti baterie dříve do kytek.
Víc bych v tom nehledal a každý si musí vyhodnotit, co je pro něj to pravé ořechové.
Víc bych v tom nehledal a každý si musí vyhodnotit, co je pro něj to pravé ořechové.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Prave proto, ze je 21 stoleti.
Kdyz budes mit aku v kondici tak tyden na horach auto nezabije.
Kdyz budes mit aku v kondici tak tyden na horach auto nezabije.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Tak jak již bylo napsáno resp. pokud máš ideální provoz, tak viz Černoch, pokud máš provoz jako já, tak je dobíjení absolutní nutnost. A pozor, když je u Alfy alarm, tak ten baterku taky docela dost ždíme....
U mně hraje asi roli i to, že moje auto byla skladovka, která tam několik měsíců stála a nedělám si iluzi, že tu baterku udržovali tak, jak měli. Naopak se časem potřebovalo auto přeparkovat jinam, takže start bez projetí atd. atd. Jen má domněnka....
U mně hraje asi roli i to, že moje auto byla skladovka, která tam několik měsíců stála a nedělám si iluzi, že tu baterku udržovali tak, jak měli. Naopak se časem potřebovalo auto přeparkovat jinam, takže start bez projetí atd. atd. Jen má domněnka....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7221
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Já taky jezdím denně, a když auto připojím 2x za rok na nabíječku tak určitě ne proto, že už hůř startuje nebo že začínají vynechávat některý el. prvky komfortní výbavy.Ian_Re píše: 27.9.2022, úte 06:29 Hele, pro mě trochu překvápko, že je potřeba ve 21 století dobíjet dvakrát ročně baterii. Chápu to správně, že je třeba dobíjet když je auto ježděné občasně? Nebo se to týká i “daily car” nájezdu?
Možná i díky té pravidelné údržbě vděčím za to, že tam mám akumulátor stále původní

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Tak ono jde o to, že ,,inteligentní" dobíjení klidně nechá kvůli emisím u některých aut tu baterku vyšťavit třeba na 50%, no a když to pak člověk v zimě odstaví na nějakou dobu může být problém a baterka dostává kouř. Osobně pokud už bych vlastnil tyhle novější stroje a měl možnost nabíjení, tak tam ctecka mám každý týden... 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Jasný, já se nehádám co je pro baterii špatně či dobře. Jen jsem nabíjení popravdě nikdy neřešil. Resp. Nikdy jsem neměl jiné než daily auto. Už 15 let mám nájezd 30-65kkm/rok a auta uplně nestřídám. Proto mě to překvapilo.
Alfa Romeo - Stelvio Veloce Q4 / Visconti Green - 2.0T 280hp - 2021
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Ladis: Tak já znám i lidi, co přijedou do garáže a automaticky to na CTEK hned napichují.
Ian_Re: Tu jde o to, že to dobíjení u dnešních stop/start aut už funguje prostě jinak než to bývalo dřív. Tam, pokud jezdils, tak při tvém způsobu využití jsi vlastně fakt nic nemusel řešit. Když jsi nastartoval v Brně s nic moc baterkou, a jel do Prahy, tak jsi prostě přijel s baterkou na 100%. Teď nastartuješ klidně s baterkou i více nabitou a do Prahy přijedeš s baterkou třeba i vybitou víc než jsi startoval v tom Brně... Problém je, že si to žije svým životem.... po startu to tam pere neskutečné ampery a pak to klidně naopak nechá baterku vyšťavit víc než je zdrávo, tak jak psal výše Ladis. Ty baterky s tímto typem nabíjení zkrátka nemají lehký život. A proto je tam zesílená EFB aku nebo raději ještě AGM, jen klasická zalitá bez zesílených desek by tam dlouho nevydržela. A koneckonců, ono těch 95 Ah co je ve Stelviu, to se taky jen tak v osobním autě nevidí resp. dříve nevidělo....
Ian_Re: Tu jde o to, že to dobíjení u dnešních stop/start aut už funguje prostě jinak než to bývalo dřív. Tam, pokud jezdils, tak při tvém způsobu využití jsi vlastně fakt nic nemusel řešit. Když jsi nastartoval v Brně s nic moc baterkou, a jel do Prahy, tak jsi prostě přijel s baterkou na 100%. Teď nastartuješ klidně s baterkou i více nabitou a do Prahy přijedeš s baterkou třeba i vybitou víc než jsi startoval v tom Brně... Problém je, že si to žije svým životem.... po startu to tam pere neskutečné ampery a pak to klidně naopak nechá baterku vyšťavit víc než je zdrávo, tak jak psal výše Ladis. Ty baterky s tímto typem nabíjení zkrátka nemají lehký život. A proto je tam zesílená EFB aku nebo raději ještě AGM, jen klasická zalitá bez zesílených desek by tam dlouho nevydržela. A koneckonců, ono těch 95 Ah co je ve Stelviu, to se taky jen tak v osobním autě nevidí resp. dříve nevidělo....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Jaj, rozumím. To by bylo zajímavý vidět co tam má odběr.Pete Biggy píše: 27.9.2022, úte 22:21 Ladis: Tak já znám i lidi, co přijedou do garáže a automaticky to na CTEK hned napichují.
Ian_Re: Tu jde o to, že to dobíjení u dnešních stop/start aut už funguje prostě jinak než to bývalo dřív. Tam, pokud jezdils, tak při tvém způsobu využití jsi vlastně fakt nic nemusel řešit. Když jsi nastartoval v Brně s nic moc baterkou, a jel do Prahy, tak jsi prostě přijel s baterkou na 100%. Teď nastartuješ klidně s baterkou i více nabitou a do Prahy přijedeš s baterkou třeba i vybitou víc než jsi startoval v tom Brně... Problém je, že si to žije svým životem.... po startu to tam pere neskutečné ampery a pak to klidně naopak nechá baterku vyšťavit víc než je zdrávo, tak jak psal výše Ladis. Ty baterky s tímto typem nabíjení zkrátka nemají lehký život. A proto je tam zesílená EFB aku nebo raději ještě AGM, jen klasická zalitá bez zesílených desek by tam dlouho nevydržela. A koneckonců, ono těch 95 Ah co je ve Stelviu, to se taky jen tak v osobním autě nevidí resp. dříve nevidělo....
Stran velikosti baterie. Teď si zpětně uvědomuju, že jsem byl překvapenej co je tam za slona
Alfa Romeo - Stelvio Veloce Q4 / Visconti Green - 2.0T 280hp - 2021
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Tak nabíječka CTEK MXS 10, 12V, 10A pořízena.
Součástí byl i tento kabel. Takže připojeno a kdykoliv jen zacvaknu a dobíjím.
Už žádné vytahování rezervy.
No a jako bonus i gumová krytka konektoru.
Musím uznat, že tohle má ten CTEK opravdu parádně vyřešeno.
No a když budu měnit baterii, tak připojím nabíječku a dám režim pro výměnu baterie a je hotovo.
Naprostá pecka.
Součástí byl i tento kabel. Takže připojeno a kdykoliv jen zacvaknu a dobíjím.
Už žádné vytahování rezervy.
No a jako bonus i gumová krytka konektoru.
Musím uznat, že tohle má ten CTEK opravdu parádně vyřešeno.
No a když budu měnit baterii, tak připojím nabíječku a dám režim pro výměnu baterie a je hotovo.
Naprostá pecka.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
jj to je cajk.... určitě se vyplatí si to takto vychytat pokud dobíjíš častěji :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Já jsem až tak vychytávat nechtěl, ale když už to tam bylo součástí, tak proč ne.Kubas píše: 24.10.2022, pon 10:01 jj to je cajk.... určitě se vyplatí si to takto vychytat pokud dobíjíš častěji :-)

Čeká mě výměna baterky, tak to budu mít aspoň jednoduší.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
nazdar stelvisti...moje nasranost s ním dosáhla už vrcholu a tak nebudeme jenom chválit. Za těch mých 75 tis a 2 roky ( auto od nova objednané u germánů u nás za hranicema ), třikrát za tu dobu jsem příšel, včera ráno naposled a totálně death. To auto nestojí 24 hodin, prostě jezdím každý den a dálky. A vždy to má takovou neskutečnou souvislost - den předtím ho pochválí ( teď v úterý s ortodoxním baváristou, ty standardní kecy o italech ), no a bum, včera na druhé straně republiky totál, ale úplně, do auta přes klíč a do kufru plnýho krámů přes zadní sedačky.., Naštěstí už jezdím vybaven nabíječkou a pevným připojením ( jako řada z vás ). A nejsem bohužel s touto zkušeností jediný. Kamarád co jezdí taky dálky mi minulý týden psal totéž a ten to má každý měsíc....už jsme tak vydrnčený, že stojím po uzamčení u něj a poslouchám, jak se postupně odpojují jednotlivé okruhy. V úterý večer jsem to neudělal. Dle mne a i jeho po těchto pozorování občas zůstane viset některé relé a je během noci hotovo. Takže, kdo s tím má podobnou zkušenost a zda to někdo rozkryl - prostě je to k nasrání. Na dovolenou jsem jel raději Santa Fe, takže asi tak. A aby to nebylo vše, tak zhruba po 3000 odešlo podávací čerpadlo druhého chladícího okruhu, spadlo do nouze, takže místo do Špindlu jsem se belhal do Bautzenu, kde na to hoši tradičně čuměli, že jsem první - pak časem z nich vypadlo, že to znají. No a zhruba ve40 tis. to opět spadlo do nouze, opět belhání a to byl trochu oříšek, nemohli to najít - až..., protože jezdím fakt furt i v těch klasických zimních plískanicích, kdy za kamionem máte sůl všade, tak zespodu pod krytem hned vpředu je taková velká kabelová spojka a ta těsní asi tak trochu po italsku... za dvě zimy totálně zoxidovaná a zkorodovaná. Takže měnili celý poměrně velký kabelový svazek, ale nemohli to najít.. Nechci si stěžovat, mám pro Alfu slabost, seskládal jsem si z dnešních osekaných kombinací maximum a super, ale pocit, že ráno prostě nevíte zda odjedete mi hodil do této rozmrzelosti. musel jsem to napsat.
tschuss I.
tschuss I.
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
no jo.... neporadím, mě to funguje....
Měl jsem takové Mondeo asi 8 let zpátky. Funglovka a co dva měsíce vždycky po víkendu KO baterka. Po páté reklamaci jsem to auto vrátil a dostal jiné. Až potom prý zjistili, že to dělal infotaiment, který se při delším odstavení přes víkend prostě sám zapnul.
Pěkně na píču závada na tom tvém autě, to se hledá fakt blbě :-(
Měl jsem takové Mondeo asi 8 let zpátky. Funglovka a co dva měsíce vždycky po víkendu KO baterka. Po páté reklamaci jsem to auto vrátil a dostal jiné. Až potom prý zjistili, že to dělal infotaiment, který se při delším odstavení přes víkend prostě sám zapnul.
Pěkně na píču závada na tom tvém autě, to se hledá fakt blbě :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7221
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
Strýc u svého VW Bora řešil to samé, autorizák hledal závadu několik let až nakonec zjistili, že to dělá autorádio.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
moje baterie odchází do věčných lovišť, co tam dát?
EFB nebo AGM?
EFB nebo AGM?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
A jsi si 100% jistý, že je tam AGM z výroby?
Konfigurátor Varty mě určil EFB.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7221
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení akumulátoru a nouzový start
V Moparshopu mají EFB pro Stelvio
https://www.moparshop.cz/en/stelvio-gu- ... 8300883aa/
https://www.moparshop.cz/en/stelvio-gu- ... 8300883aa/
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti