Pod tou krytkou je schovyny konektor k airbagu, mozno by tam slo posmatrat nejakym hacikom a snurku vytiahnut. Ak robili struny a tlmice a koberec mali dole, urcite to zabudli pretiahnut von.
Nudzove otvaranie kufra podla mna 156-ka nema. 159 uz hej, ta to ma pod zadnym lavym sedakom. V pripade zaseknuteho bowdenu, samotneho zamku alebo spalenom magnete na tiahle sa da kufor otvorit tak, ze sklopis sedacky, preplazis sa k plastovej krytke zamku, das ju prec a mechanizmus odistis srobovakom. Alebo ak sa nepreplazis, krytku "dialkovo" rozbijes metrovou palicou a zasa to vyhackujes. Funguje to, mal som tu cest
Inac dobre otazky, toto napadne malokoho riesit predtym, ako sa to stane. Dobre je si tieto mechanizmy prehliadnut este kym su funkcne, ze ako sa daju alternativne pootvarat. Prave ten zamok na kufri je konstrukcne rieseny po taliansky a do magnetu tecie voda. Tak isto ako do prevodovky zadneho stieraca cez puzdro osky. Odporucam vsetko preventivne vykopat von, komplet vycistit a vydatne premazat.