Tvl mě to nebaví psát už po tisící... Proč by si proboha případný nový majitel musel dělat novou testaci? Dostane kupní smlouvu, velkej TP, odhlášku z RHV a nazdar odjezd
S cenou to nedělá absolutně nic, navíc k autu dál zůstává kompletní historie...
Spíš ty nářky čtu pořád od lidí, který nemají žádný, nebo neaktuální informace...
Naposledy upravil(a) Hampice dne 12.5.2022, čtv 12:42, celkem upraveno 1 x.
omlouvám se, zda jsem někoho rozčílil , ale už mě ta neznalost problematiky a mýty o V značkách přijdou teatrální Nehledě, že je to jak psal Hampi, že se s tím mezi registry dá poslední cca 3 roky "čarovat", já ten krok naprosto chápu, ono kdo si něco zažil se starými auty, kór u těch prvních s katem, tak ví, jaké to jsou někdy srandy Hlavně ať nám to všem jezdí, máš to pěkný chlape!
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
V pátek jsem nahodil zpět powerflexy do předních ramen. Nějak jsem zapomněl, proč jsem je tehdy vyndal. No to už teď zase vím, na ostrých nerovnostech to šíleně tříská
Nicméně se rovnou udělala i geometrie, která nevím proč byla zase úplně mimo. Teď je to teda zase o dost lepší, ty powerflexy dost zásadně prospívají stabilitě pod plným plynem a na brzdách, geometrie zase zlepšila nájezdy do zatáček.
Ještě mě čeká nějaká drobná celková kontrola a koncem týdne vyrážíme na cca 2000km trip po Alpách. Tak snad to (jako zatím vždy), zvládne bez nějakých větších problémů.
Co si tam měl po tý první demontáži powerflexu? origo silent? To kromě powerflexu nebylo nic schopný udržet geošku?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Tak jsme se v neděli úspěšně vrátili z tripu po Alpách. Teda úspěšně, no řekněme, že všichni dojeli domů nakonec po svých
Nalítáno téměř 2.000km. U mě jediný zádrhel byl povolený stěrač (neplést s jiným podobným slovem, k tomu měli blízko jiní ).
Měli jsme to letos trochu nabité, takže jsem trochu KO, ale bylo to jako vždy super!
No řekněme, že každé z aut, kromě 164 a GTV mělo nějaké větší či menší technické potíže, které nás na pár hodin zdržely. Ale vše se nakonec vždy vyřešilo, něco stálo dotyčného nějakou (nemalou) kačku, něco klasicky odeznělo samo a něco se dalo ignorovat Důležitý je výsledek a to ten, že to nakonec všechno dojelo domů vlastní silou. Jako jezdíme to takhle už několik let a takovouhle úmrtnost jsem ještě nezažil. Vlastně doposud byl největší špek ta tvoje hadička na 4C loni
Tyhle hromadný vyjíždky do Itálie, to vždycky někdo od.ere . Mě to před 5 lety na 20. výročí Alfy 156 stálo u mé 159ky ozubené kolo na 6. převodovém stupni (už bylo od předchozího majitele načatý, ale kleklo to zrovna na cestě do IT) a dvojhmoťák taky KO. Ale taky dojela, ono to auto umělo jet rychle i na 5. kvalt
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Ahoj, díky. Ale ještě je toho pořád dost, co je třeba řešit.
Letos přes zimu bych už chtěl konečně udělat ty tlumiče, musí se nalakovat zadní nárazník a oba prahy a rád bych vyřešil ten problém s ABS (bude 100% koplý jedno z čidel, nebo kabeláž k němu).
Řád bych taky něco s výfukem. Začíná se zase ozývat jeden z vlnovců, tak bych rád rovnou nějaký komlpexní upgrade. Ale to je na tohle auto trochu problém.
Naposledy upravil(a) Hampice dne 24.8.2022, stř 07:16, celkem upraveno 1 x.
A s repasovanými tlumiči přijde na řadu heroická otázka; nechat snížené pružiny, nebo vrátit originální?
Řeším to hlavně proto, že aktuálně prostě není možný na autě udělat nějak rozumně geomterii, takže to pořád žere gumy a při větším rejdu se díky konstrukci celá ta náprava kroutí jak žížala. Velmi často taky škrtám zadkem o podběhy, takže kromě zničených zadních nadkolí (a to i předních zevnitř) už mám i obroušený lemy. Obojí třeba i vylepší ty "nové" tlumiče, ale moc bych na to nespoléhal.
so skrkanim zadku mam problem aj ja, ale nie je to nic drasticke, proste plne auto deti, velky hup a suchne, v zadu su pruziny povodne originali, asi. V predu su znizene pruziny a tam je to tiez bezproblemov.
Tak snad sis nemyslel, že to jen umyješ a strčíš do garáže
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Tak jen malá aktualizace (spíš pro mě záznam do deníčku ), tlumiče už jsou skoro měsíc v opravě, očekávám jejich brzký návrat, nadkolí to samé a dnes jsem odevzdal na opískování originál pružiny (ke kterým jsem se tedy nakonec rozhodl) a misky, které pak poputují na komaxit. Když už je to rozebrané...
Je vypuštěn oil, vyměněn filtr, vyměněn ten prasklý silenblok ramene. Jde to letos nějak pomalu, ale ještě je času dost.
Já se omlouvám, že trochu zneužiju tohle skvělé vlákno, ale sháním někoho, kdo mi na 3.0 24V udělá rozvody. Díly mám. Nemám čas a už psychicky nesnesu, aby dál jenom stála a chátrala.
Píšu to sem, protože jsem si říkal, že by se mohl přihlásit třeba někdo z místních . Dovezu prakticky kamkoliv, nemám problém za práci zaplatit. Chtěl bych ale, aby to dělal někdo, kdo tomu opravdu rozumí a neposere to...
Díky.
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8