karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
čistě teoreticky vyplatí se to v tom autě mít? měl bych to jako ryzí víkendovku, horší praktičnost při běžné jízdě mi nevadí.... vím že se musí zahřát, ale prostě když už bych takové auto měl, budu ho chtít občas vzít na nějaký track day a tam nechci řešit, že po pár kolech to přestane brzdit.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
V Monze si to viděl sám... Ty Giu po dvou kolech odpadaly na brzdách jak hrušky. Když už to klikáš nový (a tudíž "neřešíš prachy"), dal bych je tam. V normálním provozu tě to nějak extra limitovat nebude a při blbnutí za ně budeš rád.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
ano přesně této logiky se držím.... spíš čekám jestli v tom nejsou nějaké další háčky se servisem, denní použitelností atd.... ale POKUD bych to měl naklikat, tak jsem bych je tam chtěl :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
Tak jsem si psal s Tomášem Weberem co měl QV (známe ho z našich akcí i tady z fóra) a jeho zasvěcený názor je že keramika spíš ne, že to má spoustu provozních a nákladových háčků.... prej když ty ušetřené prachy dám do tuningu ocelových brzd, vyjde to efektivněji. Kdybych to chtěl řešit tak prej přes firmu viz video níže.... Prý mají skvělé zkušenosti, reference atd... tak holt zatím prostě takový průzkum, až bych to chtěl řešit konkrétněji, tak bych to pak sem napsal.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
Když si dáš pořádný dělený, tak je taky neutaháš, jen bude stále rozdíl v hmotnosti. Ale i rozdíl mezi ocelovými a dělenými je poznat na řízení.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
Brzdy ma smysl resit u auta, ktery honim velmi casto a intenzivne po okruhu, coz s Giulii asi nikdo rozumny delat nebude, na to jsou vhodnejsi auta. A i tak bych asi volil spis ocelove a ty pak ladil. Ocelove brzdy co to ma z fabriky jsou vice nez dostatecne dimenzovane na normalni pouziti, ktere se od Qf ocekava - rychla jizda + obcas okruh. Muj nazor je, ze keramiky nedavaji na Giuliu ekonomicky smysl. Priplatek je 200 000 a vymena 310 000 material + prace. Co se tyka vydrze, tak vydrzi pri normalni jizde pres 200 000 km, nicmene jsi schopen je odrovnat i za 30 000 km pokud jim budes hodne nakladat. Jezdim pomerne svizne, 3-4x za rok to vezmu na okruh, kde dam tak 2 stinty po 30 minutach. Predni desky vydrzely 30 000, kotouce a komplet zadek jeste v pohode. Kompletni vymena ocelovych brzd vyjde na nejakych 75 000 + prace. Pri mem zpusobu pouzivani tipuju vydrz keramik tak na 150 000km. Ocelovy budu behem tech 150 000 menit max 2x, takze porad vyrazne levnejsi.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: karbon-keramické brzdy pro QV - ano či ne?
jj díky za názor :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti