Bolo by to na zasmianie, ak by to nebola jedna veľká pravda. Bohužiaľ, takto je to skôr k plaču

Soft 147: Přesně tak, to podtáčení motoru je prostě nezdravá věc. A ano, jde v uvozovkách o ekologii, tak jak jsi napsal. Nicméně já jsem přesvědčen, že takových 1600-1900 ot. by oproti těm 1100-1400 ot., co se to běžně nechá takhle spadnout, by bylo paradoxně lepší i pro tu spotřebu. O "zdraví" pro motor nemluvě.....
Jinak já u Alfy jsem byl vykulený, jak furt jedou větráky, aniž by tomu člověk nějak nakládal. A docela dlouho po dojetí. Holt Ital; když jsem měl Benelli TNT, tak tam jely větráky prakticky imrvére i při jízdě, i při pouhém projíždění obcí. Ale ono není Ital jako Ital, u Aprilie to takhle nebylo. Tam však byl rakouský Rotax, tak ten asi byl konstruován pro standardní funčknost, i bez ovívání.....
