Příspěvek
od Kubas » 22.11.2022, úte 16:46
info k elektrickému F500 Abarth (strojový překlad z tiskové zprávy)....mě se to auto líbí a u městského prcka by mi ani nevadila elektrika.... samozřejmě, kdo to chce brát na trackdays atd. tak benzín jde asi těžko nahradit.... ale chtělo by to svezení a přímé porovnání....
Nový Abarth 500e je vůbec nejcitlivějším a vzrušujícím Abarth 500 při jízdě ve městě a má lepší odezvu než Abarth 695. Ve skutečnosti je v městském pickupu o 1 sekundu rychlejší, což znamená o 50 % rychlejší zrychlení z 20 na 40 km/h než jeho benzinový protějšek.
Nový Abarth 500e je rychlejší i mimo město, například ve vlásečkových zatáčkách, kde z 40 na 60 km/h dosáhne cílové rychlosti za pouhých 1,5 sekundy – mnohem rychleji než jeho benzínová verze, která zaostává o 15 metrů. , dosahující rychlosti 60 km/h o sekundu později.
A konečně, na otevřené silnici plně elektrický Nový Abarth 500e předjíždí rychleji než jeho benzínová verze a dosahuje rychlosti 100 km/h (od 60 km/h), když jeho benzínový protějšek stále jede rychlostí 91 km/h. s rozdílem cca 1 sekundy. Abych to shrnul, na ‚Misto Alfa Handling Track‘ na Balocco poráží New Abarth 500e 695 o více než sekundu.
Navíc citlivější elektromotor, delší rozvor, zlepšená podpora díky rozšířenému rozchodu kol a lepší vyvážení mezi nápravami nabízejí skvělou ovladatelnost a jízdní dynamiku, díky čemuž má nový Abarth 500e rychlejší odezvu, lepší nájezd do zatáček a lepší jízdní vlastnosti. vyšší rychlost v zatáčkách a výjezdu.
Nový Abarth 500e je vybaven 42kWh baterií spojenou s výkonným e-motorem, jehož výsledkem je 113,7 kW/155 k a kombinuje výkon Scorpionu s inovací v oblasti elektrické mobility. Ve skutečnosti dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h dříve, než si to uvědomíte, za pouhých 7 sekund. Může se pochlubit nejlepším zrychlením ve své třídě a přitom zajišťuje nulové emise.
-
Přílohy
-

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)