Tonale PHEV (pokec)
Re: Tonale PHEV (pokec)
těžko říct.... nemám důvod to studovat.... každopádně furt si myslím že je lepší na první pohled vidět normální cenu než vidět nesmysl a jít se zeptat, jestli by se s tím nedalo něco dělat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7220
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tonale PHEV (pokec)
Tak kdyxž by někde visel pořádnej plakát s cenou "již od", k tomu by se vypíchli nějaký prvky výbavy, které to zahrnuje, tak by to třeba nemuselo bejt úplně marný.
Mě by konkrétně u toho PHEVu zajímal ten příplatek za tu nádhernou zelenou metlu a jinak bych si s tím základem asi vystačil
Mě by konkrétně u toho PHEVu zajímal ten příplatek za tu nádhernou zelenou metlu a jinak bych si s tím základem asi vystačil

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tonale PHEV (pokec)
To bude nejakych 40-60 tisic, to uz bys dal kdyz i tak kara stoji 1.3 a mas na to dalsich 10 let koukat.... bohuzel krome te zelene me zadna jina barva uplne nebere.... a v nabidce je jich myslim jen 6.... ale ta zelena je fakt krasna :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tonale PHEV (pokec)
ceske ceny zacinaji pod 1.3mio coz s ohledem na ceny obyc hybridu celkem jde ne? nevim teda kolik stoji konkurence....
https://m.autorevue.cz/nova-alfa-romeo- ... priplatite
https://m.autorevue.cz/nova-alfa-romeo- ... priplatite
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7220
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tonale PHEV (pokec)
Věřím, že skladovky budou k nalezení i za těch 1 150 000,-kč, jak jsme tu už řešili v souvislosti s cenama v Polsku
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tonale PHEV (pokec)
Koukám, že (stejně jako u mýho přírůstku) s hybridem přichází místo sedmistupňové dvouspojky i jiná převodovka - šestistupňový klasický automat. Snad jim ta elektronika bude fungovat jak má. Shodou okolností jsem dnes viděl test Corolly Cross (má pohon zadku řešen stejně) na sněhu a tam mě ta zadní náprava teda vůbec nepřesvědčila. Pokud to vychází z Jeepu tak tam to snad fungovalo v testech dobře.
Cenovka se mi zdá OK, ale jedna věc mě teda vyděsila - kufr 385 litrů? Neměla být náhodou baterie pod podlahou? Nebo tolik místa zabírá umístění toho motoru? To se trochu obávám, že zmenšení kufru z 500 na 385 litrů to auto vyřadí z výběru spoustě lidem...
Cenovka se mi zdá OK, ale jedna věc mě teda vyděsila - kufr 385 litrů? Neměla být náhodou baterie pod podlahou? Nebo tolik místa zabírá umístění toho motoru? To se trochu obávám, že zmenšení kufru z 500 na 385 litrů to auto vyřadí z výběru spoustě lidem...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Tonale PHEV (pokec)
Taková malá pikantnost - v ceníku je u PHEV i Edicione Speciale. Konfigurátor se k ní při volbě PHEV jaksi nezná... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7220
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tonale PHEV (pokec)
Mě na tom nejvíc štve, že z jedný strany bude čouhat tankovací pistole a z druhý strany el. kabel aby pak to auto dokázalo využít svůj plný potenciál.
Takže čistě teoreticky, když bych chtěl to auto pro svoje potřeby tak připadá v úvahu verze 160PS, což je MHEV a odpadá ta potřeba furt někde hrotit zásuvku

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tonale PHEV (pokec)
No, to je otázka jak se to bude chovat bez dobíjení. Taky bude záviset na typu silnic kde se s tím bude jezdit. Asi to bude dost odlišný auto od auta, ale u některých bych se PHEV nebránil ani pro provoz bez nabíjení. Zkrátka to používat jen jako full hybrid. Na YT byl třeba test spotřeby SantaFe PHEV s vybitou baterií před jízdou. A v hnusným počasí s tím velkým a těžkým autem jeli přes 140km cestu ve výsledku za 5,7 litru. Takže ono s PHEV půjde normálně žít i bez zásuvky. Konec konců to tak už praktikují mraky lidí.
EDIT: V tom testu SantaFe jel z Lysý n.L. na Vysočinu a spotřeba byla 6,8 cestou tam a těch zmíněných 5,7 cestou zpátky. Takže omluva za nepřesné info.
EDIT: V tom testu SantaFe jel z Lysý n.L. na Vysočinu a spotřeba byla 6,8 cestou tam a těch zmíněných 5,7 cestou zpátky. Takže omluva za nepřesné info.
Kód: Vybrat vše
https://www.youtube.com/watch?v=e2HiCt-nHCA&ab_channel=AutokultCZ
Naposledy upravil(a) Harous dne 8.2.2023, stř 22:27, celkem upraveno 2 x.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7220
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tonale PHEV (pokec)
To by bylo fakt zajímavý zjistit, kolik se toho dokáže dobít samotnou jízdou a rekuperacema.
Jako taky si můžu přes noc zapojit auto do 230V zásuvky v garáži, ale jako tankovat a pak ještě cvakat elektřinu, tak tam se mi ta rentabilita nějak neobjevuje
Jako taky si můžu přes noc zapojit auto do 230V zásuvky v garáži, ale jako tankovat a pak ještě cvakat elektřinu, tak tam se mi ta rentabilita nějak neobjevuje
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tonale PHEV (pokec)
Vidím to tak, že dostatečně na to aby šlo nárazově využívat ten potenciál a výkon. Samozřejmě myšleno běžnou jízdou. Sám teď s údivem sleduju jak často se to do těch baterek rve. A když si na to člověk zvykne a využívá rekuperaci před brzdou tak je to ještě výraznější. Vzal jsem hybrida (full, ne PHEV) hlavně kvůli převodovce, ale musím říct, že si mě to rychle podmanilo. Plynulost, tichost, výkon když je potřeba... Za mě super a právě jsem začal uvažovat nad PHEV v roli full hybridu s nabíjením spíš ojediněle. Co teda obecně u PHEV zamrzí je menší nádrž.
U toho Tonale je to o to jednodušší, že když budeš chtít 4x4 tak vlastně nemáš jinou možnost. Pokud nechceš řešit reimport a mít tu auto který nebudou znát ani v servisu.
U toho Tonale je to o to jednodušší, že když budeš chtít 4x4 tak vlastně nemáš jinou možnost. Pokud nechceš řešit reimport a mít tu auto který nebudou znát ani v servisu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Nabíjení ze zásuvky by nemělo mít vliv na dostupný výkon (krátkodobě). V režimu FHEV to baterii dobíjí dostatečně na to, aby měla dost energie jak pro pomoc spalováku, tak pro pohon zadku. Jen to pak na EV nenajede moc
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Screen z testu od Rasti. To už bohužel chápu proč se ten kufr tak zmenšil.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Tonale PHEV (pokec)
Kámoš dělá tady v ČR ve Stellantisu a nafásl PHEV Tonale viz příloha.... tak se někdy zajdu povozit a taky budu zjišťovat dlouhodobé dojmy.... je zvyklý na auta od PSA tak je z toho zatím takový zmatený ale prej to jede a benzínový motor prý nezvykle pěkně vrčí :-) ale říkal že to drncá.... samozřejmě, dali mu to na těch nesmyslných 19" což do Prahy prostě chceš.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Tacho do 260. Tomu se říká optimismus... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Tonale PHEV (pokec)
tak ono to má nějakých 240 koní ne? čili teoreticky to přes 220 dát může.... Ale jak říkali kdysi dávno v jednom testu 156GTA (co má tachec do 300) - "nikdo nepřehání tak hezky jak Alfa" ;-)
Ještě vzpomínám na Tipo "Sedicivalvole" to mělo taky do 260 :-)
Ještě vzpomínám na Tipo "Sedicivalvole" to mělo taky do 260 :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 578
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tonale PHEV (pokec)
Prečo nie, ak 156-ka 1.9JTD 84kW v dobrom stave s nejakými aditívami v motore/prevodovke/nafte ide cez 200 km/hod?
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Třeba takové vázací popruhy jsou až trojnásobně předimenzované, aby nepraskly 

AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Re: Tonale PHEV (pokec)
Psaných má to PHEV lehce přes 200. Že to je hooodně optimistický budiž, nejsou jediní kdo to dělá. Spíš mě zarazilo (a díky tomu jsem si toho všiml), jak je to tam nahusto. Aby to nebylo na úkor přehlednosti.
Jinak jsem se díval, že to má do těch 260 i ta 130k verze...
Jinak jsem se díval, že to má do těch 260 i ta 130k verze...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Tonale PHEV (pokec)
muhehe tak u toho běžného hybridu je 260 fakt výsměch :-)
systémově to auto má 280 koní, to by 220 mělo jet jak nic.... samozřejmě, záleží na odstupňování převodovky....
jinak co jsem jen tak lehce kliknul na konfigurátor tak menší kola než 19" tam ani nejdou.... oni se fakt zbláznili.... chápu, že to nemůže jezdit na nějakých balónech vzhledem k typu kastle a hmotnosti, ale nějaké 18" s profilem 55% by tam snad dát mohli ne???? tyhle auta se kupují na denní dojíždění do práce, to si fakt v Itálii myslí že na to lidi chtějí 19" kola s nizoučkýma pneu???
systémově to auto má 280 koní, to by 220 mělo jet jak nic.... samozřejmě, záleží na odstupňování převodovky....
jinak co jsem jen tak lehce kliknul na konfigurátor tak menší kola než 19" tam ani nejdou.... oni se fakt zbláznili.... chápu, že to nemůže jezdit na nějakých balónech vzhledem k typu kastle a hmotnosti, ale nějaké 18" s profilem 55% by tam snad dát mohli ne???? tyhle auta se kupují na denní dojíždění do práce, to si fakt v Itálii myslí že na to lidi chtějí 19" kola s nizoučkýma pneu???

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Jizdni vlastnosti nikoho nazajimaji, jak jiz bylo receno x-krat. Tohle auto se bude kupovat kvuli vzhledu a image znacky, jinak za ty penize sezenes vzdycky neco, co je vic prakticky, rychlejsi, uspornejsi atd. A velky kola delaji vzhled. Navic 99% cilove skupiny tehle crossoveru zadny zasadni rozdil mezi 19, 18 nebo 17 kolem nepozna, maximalne si vsimne, ze to "trochu drnca", ale nebude to resit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Tonale PHEV (pokec)
ale jo, to je pravda.... lidi už dnes asi vůbec netuší souvislost mezi koly a komfortem....

už asi jen nás pár poslechních úchylů to řeší.... jako třeba já když jsem rovnou shodil z naftového Stelvia ty 21"


už asi jen nás pár poslechních úchylů to řeší.... jako třeba já když jsem rovnou shodil z naftového Stelvia ty 21"

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tonale PHEV (pokec)
Systémový výkon to vysoký má, ale je otázka kde elektronika seškrtí ten elektrický pohon. Maximálku to má psanou 206, takže pochybuju, že to reálně pojede 220. Možná to bude 220 ukazovat.
Každopádně bych třeba čekal využití plně digitálního kokpitu, mohlo to jít nastavit nebo se to měnit se zvoleným režimem. I když by to pak mohlo být matoucí mít ručičku pokaždý někde jinde při stejný rychlosti...

Každopádně bych třeba čekal využití plně digitálního kokpitu, mohlo to jít nastavit nebo se to měnit se zvoleným režimem. I když by to pak mohlo být matoucí mít ručičku pokaždý někde jinde při stejný rychlosti...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Tonale PHEV (pokec)
Tak jsem včera měl možnost si pár hodin tohle Tonale zařídit. Předem říkám, že moje očekávání byla hooodně nízká, vzhledem k tomu jaké informace od Alfistů o něm kolují.
"Moje Tonale" obouvalo dokonce pneu 235/40/20" a na nerovnostech je opravdu takové nervózní. Vše se ale změní po přepnutí tlumičů do Soft režimu. Od tohoto okamžiku podvozek funguje přesně tak jak mám rád - nervozita je pryč, je tužší, ale jistý a zároveň pohodlný.
Jede to fakt hodně dobře, táhne bez prodlevy do cca 170, pak už se mu moc nechce. V této motorizaci je perfektně odhlučněné. Hlučnější, zejména od karoserie je nad těch cca 170.
Velké překvapení pro mě bylo sladění automatické převodovky s elektromotorem. Pokud auto jede čistě na elektriku a dám kickdown, připojení benzinu kromě mírného nárustu hluku a zapojení se otáčkoměru je neznatelné. Převodovka řadí hladce bez škubání. Je vidět, že si s tím opravdu pohráli. Celkově jsem byl velmi mile překvapen a za mě to je určitě povedené auto. Manželka z něho byla unešená i přes žalostný kufr. Ten je mimochodem tak mělký, že celkovou využitelností bych ho přirovnal k Puntu Evu, které má moje dcera. Na dovolenou jedině s rakví na střeše. Nechápu proč chlapci při modernizaci Giulie/Stelvia nepřidali stejné 365 kamery a ventilované sedačky - ano ve finále je to blbost, ale potěší to. Dodělal bych pár drobností, jako vyhřívané čelní sklo a zadní sedačky a naopak bych vyhodil pádla pod volantem. Ty dávají smysl v Giulii/Stelviu, ale ne tady. Nepřinášejí nic navíc a když nepřeřadím, stejně to automat udělá za mě.
"Moje Tonale" obouvalo dokonce pneu 235/40/20" a na nerovnostech je opravdu takové nervózní. Vše se ale změní po přepnutí tlumičů do Soft režimu. Od tohoto okamžiku podvozek funguje přesně tak jak mám rád - nervozita je pryč, je tužší, ale jistý a zároveň pohodlný.
Jede to fakt hodně dobře, táhne bez prodlevy do cca 170, pak už se mu moc nechce. V této motorizaci je perfektně odhlučněné. Hlučnější, zejména od karoserie je nad těch cca 170.
Velké překvapení pro mě bylo sladění automatické převodovky s elektromotorem. Pokud auto jede čistě na elektriku a dám kickdown, připojení benzinu kromě mírného nárustu hluku a zapojení se otáčkoměru je neznatelné. Převodovka řadí hladce bez škubání. Je vidět, že si s tím opravdu pohráli. Celkově jsem byl velmi mile překvapen a za mě to je určitě povedené auto. Manželka z něho byla unešená i přes žalostný kufr. Ten je mimochodem tak mělký, že celkovou využitelností bych ho přirovnal k Puntu Evu, které má moje dcera. Na dovolenou jedině s rakví na střeše. Nechápu proč chlapci při modernizaci Giulie/Stelvia nepřidali stejné 365 kamery a ventilované sedačky - ano ve finále je to blbost, ale potěší to. Dodělal bych pár drobností, jako vyhřívané čelní sklo a zadní sedačky a naopak bych vyhodil pádla pod volantem. Ty dávají smysl v Giulii/Stelviu, ale ne tady. Nepřinášejí nic navíc a když nepřeřadím, stejně to automat udělá za mě.
Re: Tonale PHEV (pokec)
na ten PHEV jsou lepsi reference nez na hybrid, rekl bych.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů