Termostat out ti pomůže akorát v tom, že to té maximální teploty dosáhne o něco později. Ale dosáhne jí beztak a naopak, jak píše Michal, za běžného provozu se ti to neohřeje. A je to spíš i horší, protože když se do té kolony dostaneš pak opakovaně, nemáš pak zásobu chladnější vody. Za mě nevyndávat.
Taky jsem se s teplotou hooodně natrápil a nakonec nejvíc parády udělala přestavba na větší a dvourychlostní saharu z FL164. Něco takového určitě půjde udělat i u tý Alfetty.
Alfa Romeo GTV6
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo GTV6
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo GTV6
Souhlas s AJem - vyndávat termostat je blbost, to auto se pak nemá šanci dostat na provozní teplotu a trpí všechno. A pokud byste si říkali že "jezdím pilu a tak se to zahřeje" tak ne, kdysi jsme měli plechcupovou Micru s SR20DE a i na okruhu v mýtě to s vyndanym termostatem sotva dosáhlo provozní teploty...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Re: Alfa Romeo GTV6
já jsem (díky A.J.Michalovi) na 90 V6 koupil nový chladič snad za 3500 Kč nebo ještě míň a hotovo.... Pravda, už je to tak 5 let. Už jsem se vyučil u Spidera že jsem furt odkládal výměnu a pak to uvařil takže od té doby prostě tuhle součástku měním když je potřeba a mám klid.... Za ty nervy uvařím/neuvařím mi to nestojí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti