Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Tak zde tedy nějaké fotky a info o mé alfičce...
Je to 2.0 Twin spark 106kW, rok výroby 1994. Od roku cca 2000 je v Česku. Předtím ji měl v Itálii nějaký Poté si ji cca v roce 2000 dotáhl do Česka tátův známý, který ji v roce 2005 prodal mému dědovi od kterého jsem ji vzal do péče já. Nevím jak se k ní choval 1. majitel, další majitelé se o ni již starali takže by to mělo být dobrý... Zatím nikdy nezklamala až na benzínovou hadičku která snad každý rok zteří a praskne...
Momentálně je opravdu vyservisovaná až na nově zadřený klimakompresor
Níže jsou nějaké fotky mé Alfy + další 164 vyfocená za jízdy v autě...
Je to 2.0 Twin spark 106kW, rok výroby 1994. Od roku cca 2000 je v Česku. Předtím ji měl v Itálii nějaký Poté si ji cca v roce 2000 dotáhl do Česka tátův známý, který ji v roce 2005 prodal mému dědovi od kterého jsem ji vzal do péče já. Nevím jak se k ní choval 1. majitel, další majitelé se o ni již starali takže by to mělo být dobrý... Zatím nikdy nezklamala až na benzínovou hadičku která snad každý rok zteří a praskne...
Momentálně je opravdu vyservisovaná až na nově zadřený klimakompresor
Níže jsou nějaké fotky mé Alfy + další 164 vyfocená za jízdy v autě...
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Nešly mi nahrát tyto fotky tak dávám dodatečně... Viděno v Kuřimi u Brna.
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Díky, ano je tam LPG
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
modry semis je nejvic hezky se o holku starej
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Chlapi, když už jste tady, tak mám na vás pár otázek.
1. Zadřený klimakompresor - našel jsem nové ale stály +-20k což za to nedám... Našel jsem pak že někde dělají repase klimakompresorů, má s tím někdo zkušenosti?
2. Katalyzátor - je původní a začíná se (hlavně ve svárech) úplně rozsypávat. Na výkon motoru to nemá vliv, vnitřek furt drží, ale prdí to a zní to jako plechovka. Katalyzátor stojí 10-20k když vůbec je k dostání... Takže se chci zeptat, jestli je lepší koupit nějaký univerzální kat který se dá koupit za 2k a nebo jestli je lepší tam dát nerezovou trubku se závitem na lambdu. Někdo píše že to zvyšuje výkon, někdo zase naopak, tak mě zajímá jestli s tím má někdo zkušenosti. Výkon zvyšovat nepotřebuji ale snižovat už vůbec ne...
Díky všem za odpovědi
1. Zadřený klimakompresor - našel jsem nové ale stály +-20k což za to nedám... Našel jsem pak že někde dělají repase klimakompresorů, má s tím někdo zkušenosti?
2. Katalyzátor - je původní a začíná se (hlavně ve svárech) úplně rozsypávat. Na výkon motoru to nemá vliv, vnitřek furt drží, ale prdí to a zní to jako plechovka. Katalyzátor stojí 10-20k když vůbec je k dostání... Takže se chci zeptat, jestli je lepší koupit nějaký univerzální kat který se dá koupit za 2k a nebo jestli je lepší tam dát nerezovou trubku se závitem na lambdu. Někdo píše že to zvyšuje výkon, někdo zase naopak, tak mě zajímá jestli s tím má někdo zkušenosti. Výkon zvyšovat nepotřebuji ale snižovat už vůbec ne...
Díky všem za odpovědi
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
ad 2. Pokud se kat rozsypal, dej tam tlumič výfuku, co byl na bezkatalyzátorove Themě, už si ale nevybavuji motorizaci, ale asi taky nějaký 2.0. Zvuk bude tichý a zvedne se ti maximálka, osobně odzkoušeno
Jinak vypadá mooc pěkně, gratuluji
Jinak vypadá mooc pěkně, gratuluji
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Díky, díky, kat se ještě nerozsypal, funkční je, ale plášť se sype, hlavně sváry za katíkem, ale auto kvůli tomu vůbec nemá zvuk, zní to jak plechovka/vrak... takže mi jde vlastně jen o zvuk, myslím si že ta trubka by to nějak extra nezhlasila, spíš se bojím toho aby to neztratilo výkon (což mi nedává smysl když se zmenší odpor výfuku...). Nejsem zastánce řezání výfuků apod. ale kdyby se trochu víc ozvala nebylo by to na škodu a byly by to 2 mouchy jednou ranou, ale zase nechci aby to řvalo, to bytostně nesnáším...
PS: má ten tlumič z themy závit na lambdu?
PS: má ten tlumič z themy závit na lambdu?
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Moc pěkná! Tmavě modrá metalíza na autě je super a ještě na takový káře jako 164. Rafinovaně elegantní a ne tak tak banální jako všelijaký šedý, stříbrný a černý. Asi bych si místo těchhle koupil nějaký dobový kola. A pak jen jezdil a jezdil :-)
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 106kW 1994
Díky, barva je krásná, akorát se ten lak začíná místama rozpadávat
Dobový kola jsou fajn ale přijde mi že tyhle tam sednou perfektně... Jsou to R17 takže ani malý ani nijak velký a tyhle konkrétně ke 164 sedí skvěle.
Dobový kola jsou fajn ale přijde mi že tyhle tam sednou perfektně... Jsou to R17 takže ani malý ani nijak velký a tyhle konkrétně ke 164 sedí skvěle.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host