Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
tak poté co se prodala ta startovací limitka "100 let QV" se zlatým čtyřlístkem, přichází čas pro náběh běžného QV do prodeje.
Strojový překlad tiskové zprávy zde:
V Itálii a brzy na všech ostatních trzích jsou otevřeny objednávky na Giulii a Stelvio ve verzi Quadrifoglio – symbol ušlechtilého italského sportovního ducha Alfy Romeo – z exkluzivních showroomů značky.
Ztělesnění technické vyspělosti a technologie: 2,9litrový motor V6 přeplňovaný na 520 koní a mechanický samosvorný diferenciál pro jedinečný zážitek z jízdy. Technologický příval umožněný novými adaptivními full-LED maticovými světlomety a novým digitálním přístrojovým štítem s historickým „teleskopickým“ designem. Uhlíkové vlákno dominuje interiéru v nové 3D úpravě.
Jedinečná a vždy zaměřená na řidiče, jízdní dynamika je potvrzena jako měřítko v příslušných kategoriích pro dokonalé vyvážení hmotnosti, nejlepší agilitu a lehkost ve své třídě a extrémně přímé řízení.
„Fotografický příběh“ Alfy Romeo pokračuje, inspirovaný jejími legendárními řidiči. Po Ugo Sivoccim a jeho záletech na Targa Florio v Palermu (1923) přišel na řadu Tazio Nuvolari, Flying Mantuan a legendární jezdec 20. století. Alfa Romeo odhaluje novou Giulii a Stelvio Quadrifoglio sugestivním focením, pomocí obrázků reinterpretuje legendární anekdotu o „nočním předjíždění Tazia Nuvolariho s vypnutými světlomety“ proti Achille Varzi.
V showroomech Alfy Romeo jsou nyní otevřeny objednávky na modely Nová Giulia a Stelvio Quadrifoglio, ikonický symbol, který s sebou přináší stoleté hledání technické dokonalosti aplikované na soutěžní a sériové vozy. Ikonická, technická čistota a technologie se spojily, aby umístily vozy na vrchol svých příslušných segmentů: nejlepší ve své třídě z hlediska ovladatelnosti a poměru výkonu a hmotnosti, pro jedinečný, přímý a poutavý zážitek z jízdy jako skutečná Alfa Romeo.
Ještě více technologií, více výkonu s 520 k a nejvyšší technická vyspělost, díky mechanickému samosvornému diferenciálu.
Giulia a Stelvio „Quadrifoglio“ jsou výsledkem stoletého úsilí o technickou dokonalost aplikovaného na soutěžní a sériové vozy. 2,9litrový motor V6 byl přeplňován na 520 koní (pro Evropu, Velkou Británii a Čínu) a je kombinován s mechanickým samosvorným diferenciálem. V důsledku specifického ladění odvozeného ze zkušeností s designem Giulia GTA přispívá toto důležité technické zařízení ke zlepšení chování vozu a trakce tím, že optimalizuje přenos točivého momentu a zvyšuje stabilitu, agilitu a rychlost v zatáčkách.
Nejlepší jízdní dynamika ve své třídě, výsledek překvapivé lehkosti dané použitím ultralehkých materiálů, jako je hliník pro motor a uhlíková vlákna pro hřídel převodovky, kapotu, spoiler a prahové lišty. V Giulii zůstává aerodynamika aktivní díky přednímu splitteru z uhlíkových vláken: když je aktivován, řídí kvalitu proudění vzduchu pod vozidlem, aby se zvýšila stabilita a výkon. V neposlední řadě výfukový systém Akrapovič, pro svůj nezaměnitelný zvuk.
Silná osobnost v exteriéru, kde Giulia a Stelvio Quadrifoglio opět zapadají do „rodinného pocitu“ této řady, s předními světlomety „3+3“ s novými adaptivními maticovými světlomety Full-LED s antireflexními a adaptabilními dálkové světlo pro optimální osvětlení za všech podmínek. To vše zajišťuje úsporu energie, rozsáhlé zlepšení bezpečnosti a snížené namáhání očí. Leštěná 5-ti otvorová sportovní litá kola, 19” pro Giulii a 21” pro Stelvio, se supersportovními červenými brzdovými třmeny. Jsou k dispozici v následujících barvách: Rosso Etna, Verde Montreal, Blu Misano, Grigio Vesuvio, Nero Vulcano a Rosso Alfa (nekovové).
Stejné sportovní prvky najdeme i v interiéru, kde převládá exkluzivní volitelná kombinace černé kůže a alcantary a inovativní 3D povrchová úprava z pravých uhlíkových vláken pro palubní desku, středový tunel a výplně dveří. Volant je čalouněný kůží a Alcantarou s černým prošíváním a akcenty z uhlíkových vláken.
Od exkluzivní estetiky až po technologii a palubní konektivitu, které samozřejmě zajišťují typický zážitek z jízdy pro Alfu Romeo. Důkazem je nový přístrojový panel s historickým „teleskopickým“ designem včetně plně digitální 12,3“ TFT obrazovky pro přístup ke všem datům vozu a nastavení technologií autonomního řízení. V Quadrifoglio, kromě tří uspořádání dostupných v celé řadě Alfa Romeo – Evolved Relax a Heritage, debutuje také exkluzivní konfigurace „Race“.
Uspořádání „Race“ spojuje na centrální obrazovce všechny podstatné informace, které chce mít každý řidič pod kontrolou: otáčkoměr, rychloměr a kontrolka řazení pro manuální řízení. Rozvržení lze přizpůsobit umístěním dalších informací do postranních panelů, včetně snímků výkonu.
Giulia i Stelvio Quadrifoglio jsou vybaveny plynulým a intuitivním rozhraním člověk-stroj (HMI), díky kterému máte všechny funkce vozu na dosah ruky. Informační a zábavní systém také poskytuje obsah, funkčnost a platformu „Alfa Connect Services“, která se skládá z široké škály praktických služeb pro bezpečnost a pohodlí.
Focení pro Giulia a Stelvio Quadrifoglio, inspirované činy Tazia Nuvolariho
Od té doby, co jezdec Ugo Sivocci v dubnu 1923 dovedl RL k vítězství ve voze Targa Florio – toto auto je první Alfa Romeo v historii zdobené příznivým Quadrifoglio Verde, logo se stalo symbolem DNA Alfy Romeo – Noble Italian Sportsmanship – a identifikuje nejvýkonnější vozy značky, jak ty, které soutěžily v závodech na dráze, tak nejvýkonnější a nejexkluzivnější silniční vozy.
Totéž platí pro Nová Giulia a Stelvio Quadrifoglio, které posouvají značku vpřed do budoucnosti, která odkazuje na estetické kánony minulosti, s inovacemi a dává je do služeb sportovnosti a výkonu. Tyto předpoklady byly vždy základním rysem Alfy Romeo, která triumfovala v nejtěžších a nejprestižnějších závodech, řízená hrdiny, jejichž jména se stala legendou, jako je Tazio Nuvolari.
Atmosféru tohoto období a výkony „létajícího Mantuanu“ zachycuje focení, které Alfa Romeo nyní věnuje svým novým přírůstkům, vyslancům „nadčasové krásy“, zachyceným na těch nejikoničtějších místech slavné minulosti, v samotné Mantově a v okolí jezera Garda. Tato místa sloužila jako zastávka pro „1000 Miglia“ z roku 1930, kdy se Nuvolari proslavil řízením Alfy Romeo 6C 1750 GS Spider Zagato průměrnou rychlostí přes 100 km/h, což bylo na tehdejší dobu výjimečné. Po velmi silném startu od začátku (pokud za svým velkým rivalem Varzim, v jiné Alfě Romeo) zajel Nuvolari nejlepší čas na prvním kontrolním stanovišti v Parmě. V Bologni se Maserati dostalo na první místo, následovala houpačka vzrušujícího předjíždění a předjíždění, kde bitva skončila mezi Alfou Romeos, přičemž mladý Achille Varzi bojoval do posledního o vedení závodu.
Skončilo to nečekaným epilogem, jehož detaily se staly legendou: Tazio Nuvolari, který už předběhl všechny ostatní, se rozhodl vyhrát a přes noc předjel Varziho, aby mohl převzít šachovnicovou vlajku.
Ať už jde o legendu nebo realitu, tento závěr plně odráží soutěžního a sportovního ducha řidiče, který provázel Alfu Romeo epickým obdobím plným úspěchů a ztělesňuje nadčasové hodnoty značky, která je i nadále předmětem snů svých fanoušků po celém světě. svět.
Turín, 26. června 2023
Strojový překlad tiskové zprávy zde:
V Itálii a brzy na všech ostatních trzích jsou otevřeny objednávky na Giulii a Stelvio ve verzi Quadrifoglio – symbol ušlechtilého italského sportovního ducha Alfy Romeo – z exkluzivních showroomů značky.
Ztělesnění technické vyspělosti a technologie: 2,9litrový motor V6 přeplňovaný na 520 koní a mechanický samosvorný diferenciál pro jedinečný zážitek z jízdy. Technologický příval umožněný novými adaptivními full-LED maticovými světlomety a novým digitálním přístrojovým štítem s historickým „teleskopickým“ designem. Uhlíkové vlákno dominuje interiéru v nové 3D úpravě.
Jedinečná a vždy zaměřená na řidiče, jízdní dynamika je potvrzena jako měřítko v příslušných kategoriích pro dokonalé vyvážení hmotnosti, nejlepší agilitu a lehkost ve své třídě a extrémně přímé řízení.
„Fotografický příběh“ Alfy Romeo pokračuje, inspirovaný jejími legendárními řidiči. Po Ugo Sivoccim a jeho záletech na Targa Florio v Palermu (1923) přišel na řadu Tazio Nuvolari, Flying Mantuan a legendární jezdec 20. století. Alfa Romeo odhaluje novou Giulii a Stelvio Quadrifoglio sugestivním focením, pomocí obrázků reinterpretuje legendární anekdotu o „nočním předjíždění Tazia Nuvolariho s vypnutými světlomety“ proti Achille Varzi.
V showroomech Alfy Romeo jsou nyní otevřeny objednávky na modely Nová Giulia a Stelvio Quadrifoglio, ikonický symbol, který s sebou přináší stoleté hledání technické dokonalosti aplikované na soutěžní a sériové vozy. Ikonická, technická čistota a technologie se spojily, aby umístily vozy na vrchol svých příslušných segmentů: nejlepší ve své třídě z hlediska ovladatelnosti a poměru výkonu a hmotnosti, pro jedinečný, přímý a poutavý zážitek z jízdy jako skutečná Alfa Romeo.
Ještě více technologií, více výkonu s 520 k a nejvyšší technická vyspělost, díky mechanickému samosvornému diferenciálu.
Giulia a Stelvio „Quadrifoglio“ jsou výsledkem stoletého úsilí o technickou dokonalost aplikovaného na soutěžní a sériové vozy. 2,9litrový motor V6 byl přeplňován na 520 koní (pro Evropu, Velkou Británii a Čínu) a je kombinován s mechanickým samosvorným diferenciálem. V důsledku specifického ladění odvozeného ze zkušeností s designem Giulia GTA přispívá toto důležité technické zařízení ke zlepšení chování vozu a trakce tím, že optimalizuje přenos točivého momentu a zvyšuje stabilitu, agilitu a rychlost v zatáčkách.
Nejlepší jízdní dynamika ve své třídě, výsledek překvapivé lehkosti dané použitím ultralehkých materiálů, jako je hliník pro motor a uhlíková vlákna pro hřídel převodovky, kapotu, spoiler a prahové lišty. V Giulii zůstává aerodynamika aktivní díky přednímu splitteru z uhlíkových vláken: když je aktivován, řídí kvalitu proudění vzduchu pod vozidlem, aby se zvýšila stabilita a výkon. V neposlední řadě výfukový systém Akrapovič, pro svůj nezaměnitelný zvuk.
Silná osobnost v exteriéru, kde Giulia a Stelvio Quadrifoglio opět zapadají do „rodinného pocitu“ této řady, s předními světlomety „3+3“ s novými adaptivními maticovými světlomety Full-LED s antireflexními a adaptabilními dálkové světlo pro optimální osvětlení za všech podmínek. To vše zajišťuje úsporu energie, rozsáhlé zlepšení bezpečnosti a snížené namáhání očí. Leštěná 5-ti otvorová sportovní litá kola, 19” pro Giulii a 21” pro Stelvio, se supersportovními červenými brzdovými třmeny. Jsou k dispozici v následujících barvách: Rosso Etna, Verde Montreal, Blu Misano, Grigio Vesuvio, Nero Vulcano a Rosso Alfa (nekovové).
Stejné sportovní prvky najdeme i v interiéru, kde převládá exkluzivní volitelná kombinace černé kůže a alcantary a inovativní 3D povrchová úprava z pravých uhlíkových vláken pro palubní desku, středový tunel a výplně dveří. Volant je čalouněný kůží a Alcantarou s černým prošíváním a akcenty z uhlíkových vláken.
Od exkluzivní estetiky až po technologii a palubní konektivitu, které samozřejmě zajišťují typický zážitek z jízdy pro Alfu Romeo. Důkazem je nový přístrojový panel s historickým „teleskopickým“ designem včetně plně digitální 12,3“ TFT obrazovky pro přístup ke všem datům vozu a nastavení technologií autonomního řízení. V Quadrifoglio, kromě tří uspořádání dostupných v celé řadě Alfa Romeo – Evolved Relax a Heritage, debutuje také exkluzivní konfigurace „Race“.
Uspořádání „Race“ spojuje na centrální obrazovce všechny podstatné informace, které chce mít každý řidič pod kontrolou: otáčkoměr, rychloměr a kontrolka řazení pro manuální řízení. Rozvržení lze přizpůsobit umístěním dalších informací do postranních panelů, včetně snímků výkonu.
Giulia i Stelvio Quadrifoglio jsou vybaveny plynulým a intuitivním rozhraním člověk-stroj (HMI), díky kterému máte všechny funkce vozu na dosah ruky. Informační a zábavní systém také poskytuje obsah, funkčnost a platformu „Alfa Connect Services“, která se skládá z široké škály praktických služeb pro bezpečnost a pohodlí.
Focení pro Giulia a Stelvio Quadrifoglio, inspirované činy Tazia Nuvolariho
Od té doby, co jezdec Ugo Sivocci v dubnu 1923 dovedl RL k vítězství ve voze Targa Florio – toto auto je první Alfa Romeo v historii zdobené příznivým Quadrifoglio Verde, logo se stalo symbolem DNA Alfy Romeo – Noble Italian Sportsmanship – a identifikuje nejvýkonnější vozy značky, jak ty, které soutěžily v závodech na dráze, tak nejvýkonnější a nejexkluzivnější silniční vozy.
Totéž platí pro Nová Giulia a Stelvio Quadrifoglio, které posouvají značku vpřed do budoucnosti, která odkazuje na estetické kánony minulosti, s inovacemi a dává je do služeb sportovnosti a výkonu. Tyto předpoklady byly vždy základním rysem Alfy Romeo, která triumfovala v nejtěžších a nejprestižnějších závodech, řízená hrdiny, jejichž jména se stala legendou, jako je Tazio Nuvolari.
Atmosféru tohoto období a výkony „létajícího Mantuanu“ zachycuje focení, které Alfa Romeo nyní věnuje svým novým přírůstkům, vyslancům „nadčasové krásy“, zachyceným na těch nejikoničtějších místech slavné minulosti, v samotné Mantově a v okolí jezera Garda. Tato místa sloužila jako zastávka pro „1000 Miglia“ z roku 1930, kdy se Nuvolari proslavil řízením Alfy Romeo 6C 1750 GS Spider Zagato průměrnou rychlostí přes 100 km/h, což bylo na tehdejší dobu výjimečné. Po velmi silném startu od začátku (pokud za svým velkým rivalem Varzim, v jiné Alfě Romeo) zajel Nuvolari nejlepší čas na prvním kontrolním stanovišti v Parmě. V Bologni se Maserati dostalo na první místo, následovala houpačka vzrušujícího předjíždění a předjíždění, kde bitva skončila mezi Alfou Romeos, přičemž mladý Achille Varzi bojoval do posledního o vedení závodu.
Skončilo to nečekaným epilogem, jehož detaily se staly legendou: Tazio Nuvolari, který už předběhl všechny ostatní, se rozhodl vyhrát a přes noc předjel Varziho, aby mohl převzít šachovnicovou vlajku.
Ať už jde o legendu nebo realitu, tento závěr plně odráží soutěžního a sportovního ducha řidiče, který provázel Alfu Romeo epickým obdobím plným úspěchů a ztělesňuje nadčasové hodnoty značky, která je i nadále předmětem snů svých fanoušků po celém světě. svět.
Turín, 26. června 2023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
jen mě napadá, ten mechanický samosvor ten mělo QV i předtím? nebo tam byl ten obyčejný s nějakým tím vektorováním točivého momentu atd....?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
montovali tam jen s tim vektorovanim ( open diff rizeny spojkama ) .. takze mechanicky samosvor jako takovy tam nebyl.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
tak to by mě docela zajímalo srovnání.... samozřejmě že my staromilci budem vždycky preferovat mechanický samosvor, ale i ty starší verze driftovaly rády a čitelně, takže asi žádný reálný problém tam nebyl, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
V Qf byl pred faceliftem diferencial s vektorovanim tociveho momentu od ZF. Cili to nejlepsi, co je/bylo k dispozici. Problem je cena a slozitosti. Klasicky mechanicky torsen sel koupit do 2.0T. Za nahradou vidim "cenovou optimalizaci", i kdyz teda nemyslim, ze se ten levnejsi diff nejak projevi na cene :-/ Z hlediska jizdnich vlastnosti tam podle me zadny zasadni rozdil nebude, respektive to bude schopen poznat tak jeden clovek ze sta, kterej umi to auto dostat na limit a vnimat pritom jeho chovani. A mozna to bude o vterinu pomalejsi na Nordschleife, coz zas dozenou tema 10 konma navic 

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
jj... ale tak diskusne to rozebrat musime ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
No srandy kopec, jak pod Stellantisem začíná fungovat marketing: "..... a nejvyšší technická vyspělost, díky mechanickému samosvornému diferenciálu.". Takže oni tam dají levnější řešení jako u Veloce, ale "prodávají" to jako zase posun dopředu
Jinak já to chápu teda tak, že tam je teď mechanický samosvor jako máme my u Veloce. Nevím teda jestli zcela stejný, stejně dimenzovaný apod., ale koncepčně stejný....

Jinak já to chápu teda tak, že tam je teď mechanický samosvor jako máme my u Veloce. Nevím teda jestli zcela stejný, stejně dimenzovaný apod., ale koncepčně stejný....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Taky si myslim, ze tam daji torsen jako je u 2.0T. Jestli to bude konkretne RDU-210/215 netusim, neznam presnou spcifikaci toho diffu. Snad by je nenapadlo tam davat nejaky diff se spojkama nebo VLSD.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Konečně se Alfa učí dělat marketingPete Biggy píše: 27.6.2023, úte 08:11 No srandy kopec, jak pod Stellantisem začíná fungovat marketing: "..... a nejvyšší technická vyspělost, díky mechanickému samosvornému diferenciálu.". Takže oni tam dají levnější řešení jako u Veloce, ale "prodávají" to jako zase posun dopředu![]()



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7222
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Přesně, ještě hodit pár reklamních bloků hned po zprávách na Nově a češi nebudou chtít jiné auto 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
tak po té verzi "100 let QV" už vylezla normální verze QV i v ČR, je za 2.2mio.
Víc mi sedí předface, ale i tahle verze je furt skvělá. Tohle je asi poslední pravá Alfa (možná teda ještě přijde nějaká limitka s tímto motorem, asi kupé na bázi Giulie). Takže pánové, kupujte, dokud to jde. Já jsem například přes léto rozšířil garáž.... ;-)
Víc mi sedí předface, ale i tahle verze je furt skvělá. Tohle je asi poslední pravá Alfa (možná teda ještě přijde nějaká limitka s tímto motorem, asi kupé na bázi Giulie). Takže pánové, kupujte, dokud to jde. Já jsem například přes léto rozšířil garáž.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Tenhle FL je za mě už dokonalá věc. První Giulie mají strašně moc nedotažeností. Skvělý auto z toho dělají v zásadě jen design a jízdní vlastnosti. U prvního Fl už se povedlo dotáhnout spoustu těch failů v interiéru no a tenhle, asi už poslední, to auto konečně posunul někam, kde mělo být od začátku (světla, infotainment atd...).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Hampi, koukám po Giulii/Stelviu, můžeš se trochu rozepsat o těch failech vs 1. FL, klidně do SZ.Dík
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
myslím že to nejsou žádné důvěrné informace, asi můžem klidně veřejně :-) Jinak já teda nevím, máme doma jednu co byla vyrobena tak půl roku po náběhu produkce a nic fatálního na ní není. Lidi říkají že první auta měla špatně zpracované interiéry, u té naší už je to cajk. Jinak samozřejmě první FL tomu interiéru pomohl esteticky a částečně i funkčně, ale dalo se to snést i předtím. A ten druhý, ten velký s těmi novými světly, tedy přinesl konečně moderní světla, ale jinak tam nevidím nic tak zásadního. Samozřejmě kotel asistentů a vychytávek je takové sladění kroku s moderní dobou, ale ruku na srdce, to nikdo z nás asi moc neřeší....
Jinak na motory, podvozky, řízení a převodovky se snad od představení nesáhlo.... ani nebylo proč.... I když ten benzínový 2.0T teda dokonalý není no....
Jinak na motory, podvozky, řízení a převodovky se snad od představení nesáhlo.... ani nebylo proč.... I když ten benzínový 2.0T teda dokonalý není no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Díky Kubo
, já mám cca 14 dní zkušenost s 2.0T 147kw rv2018 a vyhovovala mi, tak mě zajímalo, kdo má třeba porovnání. Já bych zrovna do 2.0T šel, podle mě to taková tragedie být nemůže. Dává se i do Maserati, navíc v Americe by je roznesli na kopytech, kdyby byl tak špatnej.

Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
co jsem o tom tak četl tak prostě klasika, záleží na zacházení a údržbě.... jak jinak.... že by ty 2.0T padaly jak kdysi TS se neděje....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Za me idealni Qf 2020-2022. Ta nova verze ma digitalni budiky a ten otackomer, kterej jde zprava doleva je zlost, na to bych si asi nezvyknul. Digitalni "retro" budiky jako dalsi moznost mi do tohoto auto vubec nesedi, zlaty analogovy budiky s logem ctyrlistku. Svetla se mi libi vic ty starsi xenonovy, LED urcite lip sviti, ale nevypadaji tak agresivne a to dementni animovany blikani mi vadi od doby, kdy to zacali davat do koncernovych aut. Nahrada diferencialu levenjsim typem a zvyseni vykonu o 10 koni je v pohode, to je nic proti nicemu. Infotainment je za me uplne ok, ale pro nekoho, kdo je zvykelej od Nemcu na Playstation, tak chapu, ze to pro nej bude 100 let za opicema.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
jj vidím to stejně... A sjíždím autoscout jak divej :-) Jinak teda dle ceníku stojí QV Giulia 92.000 EUR, prostě nová, do výroby (v Německu). Trošku bych teda doufal že by to mohlo snížit ceny skladovek té starší verze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Mám na mysli takový ty drobnosti, který najdeš po nějaké době denního používání. Namátkou, není kam dát telefon, když už pak máš to štěstí, že máš funkční android auto a vymyslíš kam ten telefon dát, tak zjistíš, že kabel od USB v loketce ti zavřená loketa mačká tak, že ho po pár dnech rozpůlí, protože tam není na ten kabel díraJarous píše: 17.8.2023, čtv 09:43 Hampi, koukám po Giulii/Stelviu, můžeš se trochu rozepsat o těch failech vs 1. FL, klidně do SZ.Dík
Že nemáš kam dát flašku s pitím jsme sice jako Alfisti samozřejmě zvyklí, ale když se to auto stavělo od píky...
Dalších x věcí je pak dáno výbavou, takže to asi netřeba hejtovat (strašně mi chybí třeba chybí bederní opěrka)...
Infotainment jako takový je i ten původní ok, jen kdyby nepopraskavaly ty kryty. Už jsem viděl i kousky, u kterých to díky tomu bylo skoro nečitelné. U mojí se to taky pořád zhoršuje.
Loketka samotná je vlastně taky dobrý téma. Jak ke veliká, tak když jí otevřeš, tak jedinej způsob, jak z ní něco dostat je levou rukou, nebo se celej totálně vykroutit. Obojí za jízdy moc fajn
Ale jak jsem i psal, naštěstí je to všechno kompenzovaný tím, jak skvěle to auto jezdí a funguje na silnici. To zas nemá nikdo jinej, určitě ne u základních motorizací.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Kenjiro: "Animované" blinkry by mi ani nějak neva, ale je k smíchu to, že přední udělali takhle a zadní nechali standardní. To je prostě takové to klasické italsko-cikánské řešení.....
Hampice: Rozumím ti, ale většinu z toho cos tomu autu vytkl, tak přece ani ten facelift nevyřešil, ne?
Hampice: Rozumím ti, ale většinu z toho cos tomu autu vytkl, tak přece ani ten facelift nevyřešil, ne?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Pete Biggy: Vlastně vyřešil. Středový tunel je úplně předělaný, je tam polička* pro telefon s bezdrátovým nabíjením, super je ten držák na klíč. Protože to je taky luxus, když nemáš keyles, tak sedneš za volant s klíčem v ruce a kam pak s ním 
Loketka je taky úplně jiná, menší, takže bude lépe přístupná a ty novější displeje už nepraskají...
Loketka je taky úplně jiná, menší, takže bude lépe přístupná a ty novější displeje už nepraskají...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Přiznám se, že jsem trochu čekal jednu technickou inovaci která se s FL nabízela. Škoda... Očekával jsem u Giulie QV možnost pohonu Q4.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
no je fakt ze 4x4 maji pro Stelvio.... cili je to jen rozhodnout, ze to do QV dam....
Hampi: stredovy tunel predelali, ale zvladli u toho zrusit chlazenou prihradku... takze to piti co si nemas kam dat budes mit teple.... :-)
Bederni operka u lepsich sedacek ma myslim dokonce vicestupnove nastaveni, tzn. muzes ji prifouknout jak nahore, tak dole.... (maji to i superkove sedacky v lux paketu, nechapu ze to neni v uplnem zakladu).
Pete Biggy: to je prdel s temi blinkry, oni to fakt delaji jak nekde v garazi :-)
Celkove to je proste auto ktere nekdo stavel jak vikendovku :-)
Hampi: stredovy tunel predelali, ale zvladli u toho zrusit chlazenou prihradku... takze to piti co si nemas kam dat budes mit teple.... :-)
Bederni operka u lepsich sedacek ma myslim dokonce vicestupnove nastaveni, tzn. muzes ji prifouknout jak nahore, tak dole.... (maji to i superkove sedacky v lux paketu, nechapu ze to neni v uplnem zakladu).
Pete Biggy: to je prdel s temi blinkry, oni to fakt delaji jak nekde v garazi :-)
Celkove to je proste auto ktere nekdo stavel jak vikendovku :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Muj nazor je, ze Q4 by dopadlo stejne jako manual - nikdo by to nakonec nekupoval. Lidi co chteji Q4 by stejne sahli radsi po Stelviu i kdyby bylo k dispozici pro Giuliu. Ono pri tech jednotkovych prodejich je kazda varianta ekonomicky narocna a kupujou to jen nadsenci, kteri tomu spoustu veci prominou.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Faceliftované QV 2023 jdou do prodeje (7/23)
Hele tak to si úplně nemyslím.... u BMW se M3 ve čtyrkolce myslím prodává víc než slušně.... nevím jak to přesně mají ale asi mají RWD i AWD a nijak se to nekanibalizuje. Stelvio QV místo Giulie QV není alternativa, to je jiný svět.... A jednotkové prodeje si nejsem jistý, těch QV v poměru k běžným Giuliím bylo prodaných celkem dost.... Vidím to tak že spousta lidí chce prostě ostrý sedan a ne SUV a zároveň chce jezdit celoročně. Tam je pak AWD verze pro tyhle lidi jasná volba.
ale co už, je to jen věc názoru a spekulace, automobilka to evidentně neřeší a to je vše :-)
ale co už, je to jen věc názoru a spekulace, automobilka to evidentně neřeší a to je vše :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti