ano, furt je lepší střevní chřipka než rakovina, ale....  
 
 
jsem asi fakt starej ale prostě já chci auto do kterého sednu a pojedu, nechci si nic nastavovat, v něčem se matlat, vypínat asistenty, šahat na dotykáč.... mám ve firmě třeba Superba PHEV, což už je relativně složité auto, ale pořád je udělané tak, že drtivou většinu jízd jedu tak že vůbec nic nenastavuju ani nevypínám. A když už náhodou chci třeba nastavit aby mi to jelo na spalovák a zachovalo kapacitu baterie na později, tak pořád se to dělá přes stisk jednoho tlačítka a tři kliky v infotaimentu. Žádné lovení někde v pátém sub-menu. To samé Stelvio, to má sice dotykáč, ale nemusíš ho používat, protože vše je tak jednoduché a intuitivní, že to uděláš přes ten otočný ovladač a nemušís si šmatlat po přístrojovce....
prostě dokud to půjde, nikdy si nekoupím auto, kde klimatizace vypadá viz foto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)