Zajimal me hlavne ten novy diferencial. Ten mechanicky LSD v nove verzi je vyrazne lepsi pro pomaly driftovani - lip se to uvadi do driftu a lip se s tim hraje pomoci plynu. Ten diferencial s vektorovanim tociveho momentu ve starsi verzi se az moc snazi chytit trakci, takze se s tim je nutno trochu prat. Ve vetsi rychlosti je driftovani velmi podobny a snadny u obou modelu. Kde jsem taky poznal rozdil je prujezd zatackou a vyjezd z ni - tam je zas lepsi ten puvodni elektronicky, toho vykonu na tom "spravnym" kole je vic a je tam rychleji.
Takze zalezi na tom, jak se to bude pouzivat. Na bezny jezdeni po okreskach bych bral spis ten LSD. Kdybych s tim chtel litat hodne rychle (a po okruhu), tak bych bral ten s vektorovanim. Vykon +10 koni je nepostrehnutelnej, to je spis marketingova vec. Kazdopadne jsou to vsechny drobnosti, ktery neni potreba resit. To auto je i po tech skoro 10 letech co je na trhu pecka a fakt nevidim zadnou konkurenci (nahradu
