Jen kdyby to někoho zajímalo ... tak v tom plném kalupu (vůbec netuším kolik kol jsem tam lítal v kuse pod plným), tak kára fungovala co se týče chlazení a brzd úplně v pohodě a to jsem se k tomu autu fakt nechoval slušně

. Brzdil jsem pokaždé co to šlo na poslední chvíli. Podlahu na plynu jsem držel taky furt až skoro do omezovačů a zadní parabolika, kdy člověk letí od začátku takovým lehkým driftíkem až na konec kde bylo Esíčko, pneumatikám a samosvoru taky moc nepřispělo
Tak se teploty motoru držely kolem 90ti , olej byl cca 120-130 stupňů dle budíku, mazat to mazalo taky dobře a převodovka měla cca 60 stupňů a to samosvor s těma 235 tkama svořil o život

až jsem už cítil jak že se pneu přehřívají a to jsem měl upuštěno na 1,7 baru. Brzdy z GTA 330mm a vzadu se zagata s žlutýma EBCčkama v 75 neutahám.
Asi jsem to auto postavil dobře
