Tak jsem loni v létě (8/2023) rozšířil vozový park a přivezl si z Německa zase Spidera. Vlastně stejného, jako jsem už před lety měl, akorát o rok mladšího, z roku 1996, 916tku třílitr. Jeden fanda tam sehnal 3,2 24V a tak se tohoto po roce a kousek zbavil, byl třetí majitel. Najeto cca 95 tisíc, celkem vyplněná serviska, po rozvodech, nový nerez Ragazzon, nová střecha, prý i brzdy, DAB radio, náplně. Snad rozumná cena, vlastně nakonec se slevou. Totiž, když už jsem mu chtěl psát že koupím... tak mi zmizelo auto z webu. Tak jsem zaklel a hledal jiné auto a ukázalo se, že majitel nevydržel - a zlevnil ho. ;-) Za týden bylo doma. No, ,radost, po ose přijelo do Prahy od Frankfurtu, přivezl jsem si ho sám. Posledních 100 km před hranicemi už jsme mastili přes 200, otrnulo nám a jelo to krásně. Já v spideru, žena v Giulii za mnou.
Pak trošku trvalo, než jsem to dostal na značky - převozní propadla - emise, nakonec nově technická i se schválením do provozu a novým TP. Mezi tím, kontrola v Imofě, totiž, na STK nenašli kde se to připojuje a oni věděli, tak ji zajistili. STK zařizovali po opravě brzdy vpředu -přidřela se cestou z Německa? Dobře to dopadlo, byť s obavami. Značku jsem dostal po měsíci a krásnou: 9AZ6 916, auto je rok 96, typ 916... náhoda? Možná práce na DI individuální dovoz, nevím. Ale líbí se mi moc.
Aktuálně mne zlobí elektrika - občas zůstává běžet sahara po vypnutí klíčků. Nějaké relé či co? Ale než se to našlo, auto šlo pod plachtu, zkazilo se počasí, tak to čeká na jaro. Aktuálně se rozhlížím kdo se mi na to koukne a kam pak jezdit na servis. Těším se na sezónu, tak jsem si řekl dám sem pár fotek, na začátek :-)
PS
Hned jak objevím, jak se to dělá

Tak jsem to dal jako Přílohu. Pokud to jde nějak lépe, budu rád za radu
