Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ta modra je pro zmenu zas hodne nizka ne? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jsou tam pružiny a co jsme tak měřili tak cca 4-5cm nižší než moje. Ale je krasna. Na 150k uplne zachovala,vnitrek jak nový a to doslova
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jen pro info. Včera jsme byli se Zdeňkem(kupcem) ještě zkouknout tu modrou Giulii. Chtěl si ji včera odvézt domu. Ale naštěstí byla studena
takže studeny start. Minule byla tepla protože s tím jezdil pry prodejce a závada se neprojevovala.Studeny motor se projevoval tak jako lidé popisují vydřeny valec. Při lehkém zatížení kovově klepal. Je tu na fóru i video ale zase tak moc to nebylo ale chytle už to bylo. Přes diag jsme to projeli a špatná lambda ale to je nic…. Ale psalo to nízký tlak oleje!! Takže pozor na to! Je sice krasna ale motor už má to nejlepsi zasebou….
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aj 147kw verze majú problém s vydrenými valcami ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to stejný motor takže ano ale 280hp je častější.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To tedy není moc pozitivní , že při cca.150 tis.km to má motor za sebou. Zajímalo by mě, na kolik by přišla generálka motoru. Toto by mělo být vždy zohledněno v ceně. Koupit si auto za třičtvrtě mega a dělat generálku motoru, tak to by mě trefilo. Přemýšlel jsem právě i nad benzínem, ale vyhraje to nafta
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak důležité je i jak se k tomu člověk chová. Generálku motoru myslím zatím v ČR ani nedela protože vydreny valec nejde opravit když nema vlozku atd… Ale už jsem viděl ze se s generálkou zabývají v Polsku a pry to funguje. Ale jak říkáš koupíš auto za tolik tak to chces mít v cajku a nic neřešit. Některé auta to mají už 50k a jsou ko. Proste měnit olej a dodržovat pravidla a je to dobry motor podle mě. Mám 120K+ a motor mi jede krasne krom chrastěni táhla od turba když je motor studeny ale to je nic.mari156 píše: 9.11.2024, sob 15:01 To tedy není moc pozitivní , že při cca.150 tis.km to má motor za sebou. Zajímalo by mě, na kolik by přišla generálka motoru. Toto by mělo být vždy zohledněno v ceně. Koupit si auto za třičtvrtě mega a dělat generálku motoru, tak to by mě trefilo. Přemýšlel jsem právě i nad benzínem, ale vyhraje to nafta
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 584
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Z môjho pohľadu sú hliníkové hlavy a valce, potiahnuté Nikasilom des...
Áno - predchádzať včasnými výmenami predpísaného oleja, šetrením motorov lenže sakra ja mám Alfu na to, aby som jej mohol dupať plný plyn a nie aby som ju choval ako vo vatičke.
Áno - predchádzať včasnými výmenami predpísaného oleja, šetrením motorov lenže sakra ja mám Alfu na to, aby som jej mohol dupať plný plyn a nie aby som ju choval ako vo vatičke.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak důležité je i jak se k tomu člověk chová. Generálku motoru myslím zatím v ČR ani nedela protože vydreny valec nejde opravit když nema vlozku atd… Ale už jsem viděl ze se s generálkou zabývají v Polsku a pry to funguje. Ale jak říkáš koupíš auto za tolik tak to chces mít v cajku a nic neřešit. Některé auta to mají už 50k a jsou ko. Proste měnit olej a dodržovat pravidla a je to dobry motor podle mě. Mám 120K+ a motor mi jede krasne krom chrastěni táhla od turba když je motor studeny ale to je nic.
[/quote]
Tak určitě je důležité, jak se k tomu předchozí majitel chová a jaký tomu dává servis. A to je ten zádrhel a velká loterie.
Týpek se může starat o auto jak chce - myšleno vizuálně, ale olej bude měnit po 30000 km
. Ty to tak nějak moc nemáš jak zjistit a pokud si k prohlídce nevezmeš někoho, kdo má ten motor naposlouchaný, tak do to zahučíš
Prostě loterie za půlmega a výš. Ta nafta bude lepší volba, tedy menší loterie

[/quote]
Tak určitě je důležité, jak se k tomu předchozí majitel chová a jaký tomu dává servis. A to je ten zádrhel a velká loterie.
Týpek se může starat o auto jak chce - myšleno vizuálně, ale olej bude měnit po 30000 km


Prostě loterie za půlmega a výš. Ta nafta bude lepší volba, tedy menší loterie


Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Však ano. Dupat muzestatkoTom píše: 9.11.2024, sob 16:38 Z môjho pohľadu sú hliníkové hlavy a valce, potiahnuté Nikasilom des...
Áno - predchádzať včasnými výmenami predpísaného oleja, šetrením motorov lenže sakra ja mám Alfu na to, aby som jej mohol dupať plný plyn a nie aby som ju choval ako vo vatičke.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Motor šetřit až zas tak nemusíš, ale je určitě třeba měnit častěji olej s filtry, když chceš pořád jezdit pilu. I dříve než po ujetí 10000 kmtatkoTom píše: 9.11.2024, sob 16:38 Z môjho pohľadu sú hliníkové hlavy a valce, potiahnuté Nikasilom des...
Áno - predchádzať včasnými výmenami predpísaného oleja, šetrením motorov lenže sakra ja mám Alfu na to, aby som jej mohol dupať plný plyn a nie aby som ju choval ako vo vatičke.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7242
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud vím, tak benzíny mají předepsaný interval 15tis. km nebo jeden rok, takže jestli někdo chtěl aby mu platila záruka tak to u nového auta do najetí 100tis km musel dodržovat. Pak je otázka chování se majitele při ohřívání a dochlazování motoru, ale na to už je tady téma.
Ale je třeba zajímavý, že v USA problém s vydřenými válci není zdaleka tak častý jako tady v Evropě
Ale je třeba zajímavý, že v USA problém s vydřenými válci není zdaleka tak častý jako tady v Evropě
Naposledy upravil(a) speedy dne 9.11.2024, sob 21:20, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 584
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Páni, súhlasím. Pribudol príspevok od speedy tak doplním - mám za to, že aspoň tu nie je nevyhnutné navštevovať "značkový" servis a ten olej možno meniť skôr.
Aj tých 15000 je maximálna hranica, ak... Lenže máloktoré motory sú prevádzkované v optimálnom režime. My si už nové autá na dôchodku nekúpime no ak by - a ak by mali byť na dlhé roky a veľa kilometrov - spravil by som si po svojom, nie podľa "regule".
No "šťastný" kto nové auto po 4-5 rokoch a 100-120000 km predá a kúpi nové (a sračky nech vyžerie nový majiteľ).
Smutné.
Aj tých 15000 je maximálna hranica, ak... Lenže máloktoré motory sú prevádzkované v optimálnom režime. My si už nové autá na dôchodku nekúpime no ak by - a ak by mali byť na dlhé roky a veľa kilometrov - spravil by som si po svojom, nie podľa "regule".
No "šťastný" kto nové auto po 4-5 rokoch a 100-120000 km predá a kúpi nové (a sračky nech vyžerie nový majiteľ).
Smutné.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9114
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No to neee
Já už fakt řešil, že bych jí vzal... To je pech sakra.
Jinak jak už padlo, tohle je v podstatě neopravitelné. Výměna za nový vychází něco okolo 250 v autorizáku. Kolik to vydrží reálně při slušném zacházení vám snad budu moct říct až za dloooouuuhooo. Teď mám něco přes 50 a zatím nic. Šlapu jí na krk dost, ale nechávám pořádně ohřát (sem tam situace nedovolí) i schladit a olej měním tak po 12 -13k km.
Že je těch 280 padlých víc bude spíš jen proto, že jich je celkově víc...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dnes jsem tak lital po Giuliaforu a psal tam jeden ze tyhle projevy vydřeného válce ma 30K a porad to jezdi bez změn. Jako zajímavé ale proste to nechces.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jj on to psal i ex-mechoš z Imofy že to prostě klepe ale jezdí dál. Však Hampimu to taky jezdilo. Jen Roubrt to dotáhl až k nepojídznosti :-) kdo jinej taky že jo :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9114
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je právě to, že v podstatě není jistota, co to dál udělá. Tomáš tehdy říkal, že mu tam jezdí auto, co už takhle klepe 60k km a nezhoršuje se to. No a pak je tu i případ, že to dojezdilo 
Takže takový auto bych si koupil jen pokud by byla výrazně nízká cena a bylo nějak extra zajímavý. Což ta modrá i byla, ale měla by smysl tak ještě o 150 200 levněji.
Takže takový auto bych si koupil jen pokud by byla výrazně nízká cena a bylo nějak extra zajímavý. Což ta modrá i byla, ale měla by smysl tak ještě o 150 200 levněji.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No právě, ta cena vzhledem k možnosti následujících problémů má být max. 400 tis. a nájezd taky max. 160 tis.km. Jinak to nemá smysl kupovat. Ale ono to hodně lidí nepozná a poté se bude zase na AR plivat, co je to za “ značku”
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já pořád pokukuji po této
https://auto.bazos.cz/inzerat/193001499 ... et-dph.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/193001499 ... et-dph.php
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak to je fakt krásná kombinace
to už dnes působí jak z jiného světa když vidíš jak vypadají aktuální auta....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Cha... no hele vubec netusite co s tim bylo a nebo je. Taky to takhle klepat mohlo klidne dalsich 150 tisic i vic a zdechlo by to nakonec uplne na neco jineho.
Tady to jedno prohlaseni, ze snad nafta lepsi jak ten benzin je blbost. Jednou je to starej kybl se 150 tisici na hrbu a bude to oboji podobne sravy. Jednou je to stary auto a muzes natrefit na motorove "dobre" auto, ktere bylo mrdnute zepredu, zezadu, rovnane a nebo poslepovane z dalsich trech bouracek a ten motor ve vysledku taky nemusi byt puvodni.
Pred lety me na parkovisti zastavil nejaky typek s dotazem jak se s tim jezdi a ze se mu to strasne libi a takovy ty kecy. Pak z neho vypadlo, ze by si to chtel hrozne poridit a ze by s tim chtel driftovat a jestli jdou nejak vypnout asistenti atp... No slusne jsem ho poslal do prdele, ze nemam cas protoze jsem opravdu nemel cas. Ale cestou zpet do prace jsem si hned predstavoval kolik asi takovejch vonavek ma utrzeny zadni zaveseni atp... Coz mi pak jednou bylo i potvrzeno, ze u QV jsou dost caste zavady typu komplet utrzene zadni zaveseni ... doslova vytrhnute z kastle jak to nekdo napere zadnim kolem do obrubniku. Ono u techhlenctech masin ten motor neni ani tak to nejdrazsi co na tom aute je...
Problem je, ze jsou lidi ochotni stale dat za starej kybl 3/4 mega a cekaji stav noveho auta bez investic.
Tady to jedno prohlaseni, ze snad nafta lepsi jak ten benzin je blbost. Jednou je to starej kybl se 150 tisici na hrbu a bude to oboji podobne sravy. Jednou je to stary auto a muzes natrefit na motorove "dobre" auto, ktere bylo mrdnute zepredu, zezadu, rovnane a nebo poslepovane z dalsich trech bouracek a ten motor ve vysledku taky nemusi byt puvodni.
Pred lety me na parkovisti zastavil nejaky typek s dotazem jak se s tim jezdi a ze se mu to strasne libi a takovy ty kecy. Pak z neho vypadlo, ze by si to chtel hrozne poridit a ze by s tim chtel driftovat a jestli jdou nejak vypnout asistenti atp... No slusne jsem ho poslal do prdele, ze nemam cas protoze jsem opravdu nemel cas. Ale cestou zpet do prace jsem si hned predstavoval kolik asi takovejch vonavek ma utrzeny zadni zaveseni atp... Coz mi pak jednou bylo i potvrzeno, ze u QV jsou dost caste zavady typu komplet utrzene zadni zaveseni ... doslova vytrhnute z kastle jak to nekdo napere zadnim kolem do obrubniku. Ono u techhlenctech masin ten motor neni ani tak to nejdrazsi co na tom aute je...
Problem je, ze jsou lidi ochotni stale dat za starej kybl 3/4 mega a cekaji stav noveho auta bez investic.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No takhle je tam minimalne pul roku a postupne zlevnuje... Cena uz mi ted prijde docela ok, ale pamatuji si, ze co jsem mu volal, moc duveryhodne na me nepusobil. Ty sedacky co tam ma Veloce nejsou ne?mari156 píše: 10.11.2024, ned 09:56 Já pořád pokukuji po této
https://auto.bazos.cz/inzerat/193001499 ... et-dph.php
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, je tam celkem dlouho, což je, vzhledem k tomu jak vypadá na fotkách, opravdu podezřelé!
Na konci měsíce jedu do Brna a tak se zkusím na ni podívat
Na konci měsíce jedu do Brna a tak se zkusím na ni podívat
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9114
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Šlo vůbec poskládat Veloce s těmahle obyčejnýma sedačkama? Jestli to není nějaká skládačka. Jinak pěknej kousek.
A ještě k těm sedačkám, až budu jednou vybírat další Giu, tak rozhodně ne s těmahle. To je na tom autě nejslabší článek.
A ještě k těm sedačkám, až budu jednou vybírat další Giu, tak rozhodně ne s těmahle. To je na tom autě nejslabší článek.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
kdyz si do Veloce kliknul luxusni paket (sedacky a palubka v kuzi), tak ti do toho Veloce dali superkove sedacky. Michal Vitek to tak mel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti