Pokec...
Pokec...
zakládám vlákno k Junioru, máme tady už pokec k verzi Veloce, tak je fakt speciální (EV s 280ps), tak tady se můžeme bavit o běžných verzích, pokud bude zájem....
Už jsem to tady psal, seděl jsem v tom, osobně mi kromě vzhledu přední části nic tak zásadně nevadí. Tvrdých plastů je tam hodně, ale jako celek mi přišlo že to funguje. Co ale fakt nefunguje jsou ceny:
Akční cena Alfa Romeo Junior ELETTRICA již od 899 000 Kč vč. DPH.
Akční cena Alfa Romeo Junior IBRIDA již od 649 000 Kč vč. DPH.
JUNIOR ELETTRICA je elektrický vůz s akumulátorem o kapacitě 54 kWh, který je k dispozici ve dvou výkonových variantách: 156 k a ve vrcholné variantě VELOCE o výkonu 280 k.
JUNIOR VELOCE 280 je ztělesněním sportovního ducha značky Alfa Romeo: mechanický samosvorný diferenciál, rozšířený rozchod kol se specifickými předními a zadními stabilizátory, sportovní podvozek, brzdový systém, 20palcová kola a speciální sportovní pneumatiky.
JUNIOR IBRIDA sází na 48 V hybridním pohonem a technologií VGT (variabilní geometrie turbodmychadla) o výkonu 136 koní.
K hybridu se nevyjadřuju, tam je konkurence kotel.... Základní elektro za 899 v akci... no, stejný (a hezčí) Fiat 600 s úplně stenou technikou je za 820 (a aspoň má nějakou servisní síť).... za 899 koupíte třeba o třídu větší elektrickou Konu atd. atd.... Za mě tohle může s tou řídkou servisní sítí fungovat jen velmi těžko....
PS: Pojmenovat hybridní verzi "IBRIDA" je taky dílo, zní to strašně....
Už jsem to tady psal, seděl jsem v tom, osobně mi kromě vzhledu přední části nic tak zásadně nevadí. Tvrdých plastů je tam hodně, ale jako celek mi přišlo že to funguje. Co ale fakt nefunguje jsou ceny:
Akční cena Alfa Romeo Junior ELETTRICA již od 899 000 Kč vč. DPH.
Akční cena Alfa Romeo Junior IBRIDA již od 649 000 Kč vč. DPH.
JUNIOR ELETTRICA je elektrický vůz s akumulátorem o kapacitě 54 kWh, který je k dispozici ve dvou výkonových variantách: 156 k a ve vrcholné variantě VELOCE o výkonu 280 k.
JUNIOR VELOCE 280 je ztělesněním sportovního ducha značky Alfa Romeo: mechanický samosvorný diferenciál, rozšířený rozchod kol se specifickými předními a zadními stabilizátory, sportovní podvozek, brzdový systém, 20palcová kola a speciální sportovní pneumatiky.
JUNIOR IBRIDA sází na 48 V hybridním pohonem a technologií VGT (variabilní geometrie turbodmychadla) o výkonu 136 koní.
K hybridu se nevyjadřuju, tam je konkurence kotel.... Základní elektro za 899 v akci... no, stejný (a hezčí) Fiat 600 s úplně stenou technikou je za 820 (a aspoň má nějakou servisní síť).... za 899 koupíte třeba o třídu větší elektrickou Konu atd. atd.... Za mě tohle může s tou řídkou servisní sítí fungovat jen velmi těžko....
PS: Pojmenovat hybridní verzi "IBRIDA" je taky dílo, zní to strašně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7126
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Chtěl jsem si zamluvit v Imofě termín ale už mají vše obsazeno. Tak třeba si to půjčím jako náhraďák při další garančce
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
Zde: ja vim ze to je z Italstiny ale proste mi to pro cesky trh zni fakt divne
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Za mých mladých let se hybrida říkalo škaredé, ale fest škaredé ženské.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Pokec...
hele máš pravdu, taky jsem to označení někde z hluboké paměti teď vylovil
Jinak třeba Kia Niro Synchronní AC elektromotor 204 k / 150 kW, akumulátor 64,8 kWh v nějaké střední výbavě teď stojí 970 vč. daně.... držím Alfě palce s EV Juniorem v základu za 899.....
Jinak třeba Kia Niro Synchronní AC elektromotor 204 k / 150 kW, akumulátor 64,8 kWh v nějaké střední výbavě teď stojí 970 vč. daně.... držím Alfě palce s EV Juniorem v základu za 899.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Ty ceny se moc neliší od P208 EV. S tím 156k motorem je ta Alfa dokonce levnější. Ovšem netuším, jak se ty 208 v EV prodávají.
A třeba tenhle kousek je přes 1,2 mega. Ty sedačky vypadají úchvatně, ale reálně bych je v takovým autě nechtěl. V EV6 GT nebo Ioniq 5N ano, ale v tomhle? Zvlášť když z toho udělají reálně dvoumístný auto...
Alfa Romeo Junior na vlastní kůži?
A třeba tenhle kousek je přes 1,2 mega. Ty sedačky vypadají úchvatně, ale reálně bych je v takovým autě nechtěl. V EV6 GT nebo Ioniq 5N ano, ale v tomhle? Zvlášť když z toho udělají reálně dvoumístný auto...
Alfa Romeo Junior na vlastní kůži?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
no hele ty EV od Stellantisu moc dobrou pověst nemají, naopak Korejci jsou hodnocení dost dobře. Navíc v tom mají delší historii, dělají i fakt luxusní EV a připadá mi že ty zkušenosti a technologie musí být dost na jejich straně. Takže když vidím co stojí Kona nebo to Niro tak nevím, jakou mají produkty od Stellantis šanci. Za mě dost malou....
No a pokud ty sedačky jsou fakt takový fail tak je to dobře tak leda do promo fotek....
No a pokud ty sedačky jsou fakt takový fail tak je to dobře tak leda do promo fotek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3246
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Jojo, na hybrydy si taky pamatuju . Jinak cokoliv elektro, ať už v jakýkoliv verzi, jde zcela mimo mě , ale co nejspíš asi nikdy nezkousnu, jsou ty naroubovaný displeje na palubky, to je prostě hnus, bez ohledu na značku auta .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Pokec...
Tak jsem si ho vyzkoušel a je to prostě malý auto pro 2 lidi a malý děti dozadu. Co je ale tragédie je zpracování přístrojový desky, působí mega lacině a říkal jsem si, že to vypadá jako prototyp kterej ještě není hotovej. To přístrojovka Fiatu 600 působí prémiovým dojmem .
Re: Pokec...
krome toho ze je to Alfa fakt nevidim duvod proc nejit radeji do F600....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
podle tohoto testy, byt ACR fakt neberu za dobry web o autech, je divne i chovani motoru.... tak fakt nevim no....
https://www.auto.cz/test-jeep-avenger-1 ... ?chapter=1
https://www.auto.cz/test-jeep-avenger-1 ... ?chapter=1
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Zitra budu mít půjčenou 600vku ve stejné specifikaci, tak napíšu dojmy.
Re: Pokec...
jj napis.... ta se mi fakt libi....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Tak jsem si užil asi 200km za volantem F600 1,2 T hybrid v verzi La Prima na 18". Auto mělo najeto 2690km a začnu hned tím co mi vadilo, ale chápu že někdo jiný s tím bude naprosto v poho .
Ten kdo dělal ten infotainment...nelíbí se mi možnosti a ztvárnění toho co mi ukazuje v kapličce u řidiče a vlastně i středový displej. Je to stejná hrůza jako v Pandě po FL. Na druhou stranu mi přišel docela svižný.
Co ale bylo největší zklamání je kvalita interiéru. Tvrdé plasty v celém interiéru neřeším, ale uchycení středového displeje je velmi chabé a bez problémů s ním 2mi prsty pohybujete, navíc lehce drnčí, uchycení plastů A sloupku ve spodní části u čelního skla je nulové, navíc opět drnčí. Plast u kapličky před řidičem to samé a uchycení stropnice na okrajích u těsnících gum u dveří je také na heslo. Vlastně to auto vrže v těchto km více než dcery Punto Evo s najetými 201t.km. Ještě mi přišlo zvláštní fungování tlačítka na startování, někdy jsem musel více zatlačit. Přitom by podle mě stačilo opravdu málo, protože jinak interiér působí velmi jednoduchým a příjemným dojmem bez zbytečných patvarů, vše je pěkně barevně sladěné, je tam spousta odkládacích míst, středový panel, velká schránka u spolujezdce (neosvětlená). Výplně dveří a výška středové loketní opěrky jsou ve stejné rovině, takže kdo je zvyklý si opírat lokty, bude spokojen, ne jako v Tonale .Prostorově je to tak na úrovni Punta Eva, které jsem použil pro srovnání . Kufr na kategorii slušný el.ovládaný s možností otevření "nohou". Já to prostě vnímám jako nástupce Punta, oproti třeba 500x je to za mě horší ve všem, kromě odkládacích míst v interiéru. Jízda asi OK na tuto kategorii, ale sladění hybridního ústrojí je takové lehce uškubané, budete vnímat hlavně ve městě. No měl jsem "ekologickou spotřebu 7,2/100km", tak nějak mi chybí ten přínos těch všech systémů a technologií, které zvyšují cenu auta a ve výsledku vás budou obtěžovat, mě srát - zejména ta silná rekuperace, uberete a za chvíli auto skoro stojí a nepřijde mi, že se to dá někde nastavit.
Přeju Fiatu, ať se znovu nadechne a začne prodávat, ale s tímto to podle mě nebude. Mimochodem v Itálii, tuším před 3 měsíci se stala nevídaná věc a to, že poprvé v historii Fiat není jednička na domácím trhu.
Ten kdo dělal ten infotainment...nelíbí se mi možnosti a ztvárnění toho co mi ukazuje v kapličce u řidiče a vlastně i středový displej. Je to stejná hrůza jako v Pandě po FL. Na druhou stranu mi přišel docela svižný.
Co ale bylo největší zklamání je kvalita interiéru. Tvrdé plasty v celém interiéru neřeším, ale uchycení středového displeje je velmi chabé a bez problémů s ním 2mi prsty pohybujete, navíc lehce drnčí, uchycení plastů A sloupku ve spodní části u čelního skla je nulové, navíc opět drnčí. Plast u kapličky před řidičem to samé a uchycení stropnice na okrajích u těsnících gum u dveří je také na heslo. Vlastně to auto vrže v těchto km více než dcery Punto Evo s najetými 201t.km. Ještě mi přišlo zvláštní fungování tlačítka na startování, někdy jsem musel více zatlačit. Přitom by podle mě stačilo opravdu málo, protože jinak interiér působí velmi jednoduchým a příjemným dojmem bez zbytečných patvarů, vše je pěkně barevně sladěné, je tam spousta odkládacích míst, středový panel, velká schránka u spolujezdce (neosvětlená). Výplně dveří a výška středové loketní opěrky jsou ve stejné rovině, takže kdo je zvyklý si opírat lokty, bude spokojen, ne jako v Tonale .Prostorově je to tak na úrovni Punta Eva, které jsem použil pro srovnání . Kufr na kategorii slušný el.ovládaný s možností otevření "nohou". Já to prostě vnímám jako nástupce Punta, oproti třeba 500x je to za mě horší ve všem, kromě odkládacích míst v interiéru. Jízda asi OK na tuto kategorii, ale sladění hybridního ústrojí je takové lehce uškubané, budete vnímat hlavně ve městě. No měl jsem "ekologickou spotřebu 7,2/100km", tak nějak mi chybí ten přínos těch všech systémů a technologií, které zvyšují cenu auta a ve výsledku vás budou obtěžovat, mě srát - zejména ta silná rekuperace, uberete a za chvíli auto skoro stojí a nepřijde mi, že se to dá někde nastavit.
Přeju Fiatu, ať se znovu nadechne a začne prodávat, ale s tímto to podle mě nebude. Mimochodem v Itálii, tuším před 3 měsíci se stala nevídaná věc a to, že poprvé v historii Fiat není jednička na domácím trhu.
Re: Pokec...
Tak jsem Juniora potkal v provozu a v tý červený to vypadalo docela dobře. Určitě to auto vypadá naživo líp než na fotkách...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
Jarous: čtu to až teď to co píšeš a je to smutné no.... tvrdé plasty nevadí, ale myslel jsem že Stellantis má dobu vrzání dávno za sebou, dyť ty Peugeoty atd. mají zpracování dobré.... Hybrid škubat nesmí, zvlášť ve městě.... a za 7 taky jezdit nemá.... Nějak nevím čeho (kromě nostalgie ke značce a vzhledu) se mám u toho Fiata teda chytit.... Teď jsem kupoval do firmy s dotací EV a na F600 se ani nešel podívat.... Koupil jsem Niro, to má taky všude tvrdé plasty ale zpracování a funkčnost všeho je špičková. Junior EV by taky teoreticky připadal v úvahu ale mám nejbližší autorizák 1:20 daleko a na to jim se*u.... Zvlášť když to auto stojí stejně jako silnější, větší Niro, které má i větší baterku a je od výrobce, který EV dělá už dlouho a je v tom oboru uznávaný.... Jinak F500X byla skvělá kára... Nakonec i ta 500L dávala smysl - taky jen tvrdé plasty ale fungovalo to pěkně a nic tam nevrzalo. A užitná hodnota extrémní....
Harous: ale jo, naživo to tak strašné není, chce to nepotkat bílou...
Harous: ale jo, naživo to tak strašné není, chce to nepotkat bílou...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů