V článku je spousta politických plků a názorů autora, ale podstatné je to, že Alfa údajně čeká jak dopadnou volby do parlamentu EU a prezidentské v USA a podle toho se uvidí co dál. Podpora EV se totiž může pohybovat na škále od 0 do 100% a tím pádem prej Imparato neví, co mají vyrábět....
A nebo má Alfa nachystaný ho*no a na tohle se jen vymlouvá.... nepřipadá mi to nereálné
ale představení EV Milano už snad nezruší, to je na začátku dubna
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Na ty volby bude čekat nejedna automobilka, tím si jsem jistej.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
A proto je Tesla Y nejprodávanější auto v Evropě i na světě...
Nechcete si na hejtění EV založit nový vlákno a tohle nechat Alfám?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
jako.... EV co simuluje zvuk V8 je trapárna... bez debat.... ALE... když se oprostím od toho, čím nějakých 30 let žiju a jaké stereotypy mám v mozku.... Dovedu si tohle auto představit přebouchané na Alfu (je to koncern, že....). Chci Alfou dojet do práce, chci s ní jet na dovolenou, chci aby mě bavila a aby se mi líbila. Tohle všechno by mi asi i v elektrické verzi tenhle Dodge v jiném designu dokázal dát....
Jasně, nesmí to v českých stát 2,5 mio a mít reálný dojezd 350km, ale prostě principiálně si myslím že by to fungovat mohlo. Ten pocit trapnosti bych asi zpracovával dýl, na druhou stranu proč bych měl proboha jezdit s V8 když 80% cest udělám kolem komína, po okolí města bez jakýchkoliv ambic se bavit?
Tak holt jen taková víkendová spekulace.... Stellatis nám tohle auto stejně jako Alfu nedá tak je to jedno.... ale safra fakt by mě zajímalo jak bych takovou věc nakonec přijal.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Giu a Stelvio mám pocit čoskoro končia. AR bude vážne len EV značka alebo sa chytia za rypák ako u Porsche a začnú premýšlať aj trochu inak?
EV mi neva ale mohli by popri tom mať aj nejakú klasiku.
Giu a Stelvio končí nějak teď v první půlce 2025... aspoň teda v benzínu... Nafta prý vydrží o něco dýl :-) Ale kdo to bude kupovat fakt nevím....
Plány na full-EV značku u AR byly, ale teď od toho vlastně všichni odchází a Alfa asi nebude výjimka.... Ovšem jestli mají něco nachystaného reálně to netuším.... Tonale a Junior normálně pojedou dál, uvidíme co vymyslí s většími modely. Ten Dodge výše by klidně jako EV Alfa sloužit mohl. A samozřejmě koncern má řadové šestiválce pro americké značky atd. atd. takže technika použitelná ve velkých Alfách dostupná je. Ovšem co vymyslí manažeři, to fakt nevím.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
No já teda chápu že má alfa tradici v řadových šestiválcích ale už jen kvůli nižšímu těžišti a základu V8 Ferrari si myslím, že by bohatě stačil upgrade, který reálně existuje v Maserati. Krom toho se tu řešilo tuším praskající bloky v R4 který pokud jsem správně pochopil sloužily jako základ pro R6 huriccane. Tak nevím no, já určitě měnit nebudu. A snad někdo otestuje nástupce Stelvia a Giulie co se podvozku týče. Něco mi říká STLA kvalit Giorgia dosahovat nebude