Tlaky ve válcích 2.0 TS po 250 tis. km

Odpovědět
Tazdevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 531
Registrován: 22.2.2007, čtv 22:05
Bydliště: Zbiroh

Tlaky ve válcích 2.0 TS po 250 tis. km

Příspěvek od Tazdevil » 20.2.2009, pát 12:32

Takže... Historie je zde
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=2597.
Nechal jsem na motoru vyměnit rozvody (komplet), došlo i na výměnu těsnění víka ventilů a konečně došlo i na variátor.
A protože mě zajímalo i jak je na tom motor "zevnitř" nechal jsem alespoň změřit tlaky.
Výsledek:
1. válec - 12.8
2. válec - 11.6
3. válec - 12.0
4. válec - 13.2
(hodnoty v kp/cm2)

Nevím teď jaké jsou předepsané hodnoty, ale mechanik konstatoval dobrý stav.

Tak snad ten motor ještě něco odkroutí

:drivers:
Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině

Strawberry156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Strawberry156 » 5.3.2009, čtv 02:09

Tak to jsou slušný tlaky.Měřil jsem celkem 3 motory AR a to pokaždý třikrát a pak udělal průměr.Je to dost podobný s mnou měřenejma hodnotama-kolik má mít nová to nevim,ale asi to samý cos naměřil ty i já.Měřil jsem motor se 100tkm a je to stejný jak u tebe..A ani tak nejde o tlaky,jako o rozdíl tlaků v jednotlivejch válcích-to je škodlivý motoru.Každopádně je vidět,že tvůj motor po tolika km je úplně v kondici a je v podstatě jak novej.Jediný čeho bych se bál,jsou lágry a ojniční ložiska pístních čepů.To když bys vyměnil,tak bude podle mě makat v klidu dalších 300tkm


Měření kompresních tlaků Alfa GTV 2,0TS.(najeto 100tkm)

Za studena
Válec
1 - 11atm/11atm/11,15atm
2 - 10,5atm/10,5atm/10,45atm
3 - 10,5atm
4 - 11,25atm/11,4atm

Za tepla (motor byl pořádně prohřátý - cca 20 minut chodu)
Válec
1 - 11,3atm
2 - 10,9atm
3 - 11,1atm
4 - 11,5atm



Měření kompresních tlaků Alfa 156 1,6TS.(najeto 120tkm)

Za studena
Válec
1 – 12atm/12,25atm
2 – 11,5atm/11,5atm
3 – 11,5atm/11,5atm
4 – 13,0atm/13,0atm

Za tepla
Válec
1 - 12,5atm
2 - 12,15atm
3 - 11,8atm
4 - 12,6atm

Měření kompresních tlaků Alfa 156 2,0TS.(najeto 155tkm)

Za studena
Válec 1 - 11,5atm/165psi
Válec 2 - 11,5atm/165psi
Válec 3 - 11,5atm/165psi
Válec 4 - 11,5atm/165psi

Za tepla se neměřilo.




alfaromeo1
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti