Tak to jsou slušný tlaky.Měřil jsem celkem 3 motory AR a to pokaždý třikrát a pak udělal průměr.Je to dost podobný s mnou měřenejma hodnotama-kolik má mít nová to nevim,ale asi to samý cos naměřil ty i já.Měřil jsem motor se 100tkm a je to stejný jak u tebe..A ani tak nejde o tlaky,jako o rozdíl tlaků v jednotlivejch válcích-to je škodlivý motoru.Každopádně je vidět,že tvůj motor po tolika km je úplně v kondici a je v podstatě jak novej.Jediný čeho bych se bál,jsou lágry a ojniční ložiska pístních čepů.To když bys vyměnil,tak bude podle mě makat v klidu dalších 300tkm
Měření kompresních tlaků Alfa GTV 2,0TS.(najeto 100tkm)
Za studena
Válec
1 - 11atm/11atm/11,15atm
2 - 10,5atm/10,5atm/10,45atm
3 - 10,5atm
4 - 11,25atm/11,4atm
Za tepla (motor byl pořádně prohřátý - cca 20 minut chodu)
Válec
1 - 11,3atm
2 - 10,9atm
3 - 11,1atm
4 - 11,5atm
Měření kompresních tlaků Alfa 156 1,6TS.(najeto 120tkm)
Za studena
Válec
1 – 12atm/12,25atm
2 – 11,5atm/11,5atm
3 – 11,5atm/11,5atm
4 – 13,0atm/13,0atm
Za tepla
Válec
1 - 12,5atm
2 - 12,15atm
3 - 11,8atm
4 - 12,6atm
Měření kompresních tlaků Alfa 156 2,0TS.(najeto 155tkm)
Za studena
Válec 1 - 11,5atm/165psi
Válec 2 - 11,5atm/165psi
Válec 3 - 11,5atm/165psi
Válec 4 - 11,5atm/165psi
Za tepla se neměřilo.
