Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

czemarecek
Pozorovatel

Příspěvky: 275
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 10.1.2025, pát 18:18

Ja nam 125k najeto a zatim musim zaklepat ze motorové super. Urcite ta studena to nehonit ale kdyz se ohřeje tak se nebát to točit. Nedávno jsem viděl jednu s vyšším nájezdem a to byl klepot teda. Jen za studena ale. A taky podle diag to mělo nízký tlak oleje a to tomu určitě taky přispívá.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 254
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Oskar » 12.1.2025, ned 08:09

Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9158
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Hampice » 13.1.2025, pon 09:09

Však ano... Když se podíváš, v čem všem tenhle motor jezdí, třeba ve státech, tak ono těch úmrtí procentuálně zase tolik nebude. A druhá věc je to, že ono to třeba začne klepat, ale reálně to pak nic dalšího nedělá a spousta uživatelů si toho ani nevšimne.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7316
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od speedy » 13.1.2025, pon 10:37

Tenhle motor se dává i do hybridních Maserati, tam by mě zajímalo taky jestli tam je nějaká úmrtnost, ikdyž se těchto verzí asi moc neprodalo
IMG_0330.jpeg
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

zdes

Příspěvky: 9
Registrován: 16.5.2021, ned 15:18

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od zdes » 19.11.2025, stř 19:51

kachnator píše: 21.8.2023, pon 20:38 Ahoj,

no dělá to hlavně v zátěži. Natočil jsem kratké video cca. před měsícem. Snad odkaz běží.

Díky

https://www.youtube.com/watch?v=oaDmvWNeAD8
Tak už řeším podobné.

Mám čtvrtým rokem Giuliu r.v. 2018, dovezenou z Německa a po letošním létě (resp. v jeho průběhu) se mi motor také "rozklepal". Zvuk řekl bych dost podobný tomu na videu od Kachnator.

Servis pravidelný, nájezdy pár tisíc km za rok. V IMOFĚ mi za 12 tisíc vyměnili svíčky a koukli kamerkou do válců, kde jen zjistili, že jsou zčásti "normálně" zakarbonované a zčásti čisté, zřejmě omyté benzínem. Na základě toho chtěli jít metodou pokus omyl - vstřiky - rozvody, ale zároveň mi říkali, že u některých Giulií byly válce vydřené a bylo to na výměnu motoru.

Vzhledem k jejich šíleným hodinovým sazbám jsem to prozatím stáhnul a zazimoval a teď řeším, co s tím.

Jak dopadla tvoje Alfa Kachnator?
AR Giulia 2,0T Q4 Veloce 206kW (2018)
EX: AR Giulia 2,0T 147kW (jen týden, vypůjčená)

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů