konecne..
Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)
- misokgb
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 451
 - Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
 - Bydliště: Nitra SVK
 - Kontaktovat uživatele:
 
RV147: tak tady http://pokec.azet.sk/ALFA_DRiFT?show=fo ... l=12415810
konecne..
 Obrazky... Vic bohuzel nebude, leda, ze bys nezlobil a ja kvuli tobe zlozim hlavu, nafotim a hodim ji spatky 
DDDDD  
  
  
  
			
									
									konecne..
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
						75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Jojo jedu na jeté ale pěkné synchrony. Jinak trochu jsem studoval jak tato synchronizace funguje... je to velmi zajímavé... při prvotním najetí objímky na synchron dojde k rozepření segmentů uvnitř synchronu a tím se objímka zastaví a nejde dál dokud nepřestane působit síla na segmenty uvnitř synchronu... tento stav nastane až potom co jsou otáčky hřídelí vyrovnané.... No a pokud je objímka zevnitř smetená a v synchronu vybitý 1mm hluboký kráter v místě styku s rozpěrnými segmenty tak objímka přes synchron hladce překlouzne a ozuby dostanou slušně řečeno po vagíně... Zpočátku než se omlátí jejich náběhy tak to řadí bez škrtátní asi tak jako závodní nesynchronizované sekvenčky... jak se náběhy omlátí už je to totálně v pytli. Já jsem při GO vybíral i ty plechové pásky mezi segmenty, protože některé byly zatlučené až o 1mm! Takže pozor na to.
Dále bych upozornil na to, že se záhadně dere jedna vymezovací podložka mezi uložením kola čtverky a vnitřním kroužkem centrálního ložiska hnané hřídele... v mojí byla smetená o 0.5mm cca. V dalších převodovkách to bylo imrvére to samé a horší. Povedlo se mi sehnat podložku stejných rozměrů ale větší tloušťky, otec mi ji v práci lízl na magnetce na přesnou míru... nyní je již centrální matice na volním konci hnané hřídele na fest dotažená a né navolno jak předtím(poloha pastorku zůstala zachována původní).
Každopádně Velký den D se již nezadržitelně blíží
  schází jen pár drobností, které by měly být v následujícím týdnu doma... tj. zadní silentblok převodovky a hadice ke spojkovému válečku. Ikdyž teda ještě zbývá pořešit výfuk...hlavně dostat jeho díly od sebe aby šel namontovat z5 do auta 
 a něco vymyslet se svodama.
			
									
									Dále bych upozornil na to, že se záhadně dere jedna vymezovací podložka mezi uložením kola čtverky a vnitřním kroužkem centrálního ložiska hnané hřídele... v mojí byla smetená o 0.5mm cca. V dalších převodovkách to bylo imrvére to samé a horší. Povedlo se mi sehnat podložku stejných rozměrů ale větší tloušťky, otec mi ji v práci lízl na magnetce na přesnou míru... nyní je již centrální matice na volním konci hnané hřídele na fest dotažená a né navolno jak předtím(poloha pastorku zůstala zachována původní).
Každopádně Velký den D se již nezadržitelně blíží
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 2138
 - Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
 - Bydliště: Pardubicko
 - Kontaktovat uživatele:
 
Misokgb-Dík za fotky, hlavu kvůli mně určitě nesundávej, tak hodnej určitě nejsem  
 . Já až to dílo zkázy dokončím, nafotím taky. Jinak max. snížení co připouští továrna je na rozměr 134,5mm tj. u mojí aktuální hlavy -0,8mm. 
Sejny- Proto jsem Ti říkal, abys převodovku rozdělal co nejdřív než se odrbou ty zoubky na kolech. Co se týká podložek, já nic odrbanýho neměl a matice byla utažená na fest. Počkej na ten pocit po první projížďce.
			
									
									Sejny- Proto jsem Ti říkal, abys převodovku rozdělal co nejdřív než se odrbou ty zoubky na kolech. Co se týká podložek, já nic odrbanýho neměl a matice byla utažená na fest. Počkej na ten pocit po první projížďce.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
						Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 451
 - Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
 - Bydliště: Nitra SVK
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak, novy brzdovy plotny doma... Dneska som zaniesol aj tie NGK sviecky, co sa nedaju odsrobovat capicky. Objednal NGK V-LINE triedu jednu na skusku, ze ci sa bude dat odsrobovat, tak uvidime... Cakam uz aj balik z chevronu a ND od kurkyna. Potom chip, mozno z CZ, mozno zo svkadry, dam potom par foto a letim na brzdu odbrzdit kone 
  
			
									
									75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
						75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Já už mám kotouče i platničky 
  na převodovce. a zítra pokud zbyde čas a bratr bude doma tak převodovka půjde do auta... sám bych ju tam nastrojenou nedal 
   V práci do mě borci furt rejou kdy už ta alfa pojede 
  hadi jedni. Šak jim padnou držky až je svezu  
			
									
									AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Tak alfa vuž je více než méně v kupě... chybí nahodit vejfuk a kola 
   No to řazení to je mazec, po vymezení všech vůlí v mechanizmu jsem zaznamenal posun v přesnosti asi jako sednout ze stodvacítky do oktávky 
  Tedka to chodí naprosto úžasně 
  Olej jsem nakonec dal Tutela ZC75 synth
			
									
									AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdepak nejel, toto jsou jen prvotní dojmy kdy jsem při odvzdušňování brzd zkusil jak jde řadit 
 Když si vezmu jaký boj byl kardan vyrvat ven tak sborka byla úplná pohoda... všechno padlo krásně na své místo. Jo kdyby někdo chtěl tak mám na soustruhu vytočené přípravky na silentbloky... jsou udělané přesně podle dílenské příručky 
			
									
									AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997


Takto mi otec opravil prasklou přírubu na svodech

JInak taky jsem zjistil milou věc že někdo vykuchal palivový filtr a místo něj dal kus hadice... když jsem montoval čerpadlo a dával nový filtr říkal jsem si kde k sakru je... hledal jsem ho u motoru... pak mě napadlo dát do googlu Alfa 75 Twinspark Fuel filter a ejhle: http://farm2.static.flickr.com/1277/124 ... d4.jpg?v=0
No které prase toto dělalo... přerazit pracky málo
Možná by to chtělo vyčistit střiky... sice to jezdí v pohodě ale bordýlek tam bude.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- A.J.Michal
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4907
 - Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
 - Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak zrovna jsem dorazil domů z vyjížďky, převodovka řadí naprosto perfektně, auto drží krásně směr po výměně silentbloků a už neslyším takové jakoby prdění zepředu které dělala prasklá příruba u svodu. Jinak málem mi pokazilo radost palivové čerpadlo které se natvrdo seklo... ale rozebral jsem ho a vyčistil... byla v něm kouslá taková bílá šupinka... možná barva. Jediné co ještě budu muset tak pořádně odvzdušnit brzdy... už jsem je odvzdušňoval nadvakrát v garáži ale nestačilo to. Tak ještě zbývá zrepasovat přední brzdy, dát goodridge hadice a bude to naprosto super. Tobě RV147 patří zvláštní Díky za všechny cenné rady. 
			
									
									AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 451
 - Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
 - Bydliště: Nitra SVK
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ju ju, ja si prijdu pro prevodovku, donesu kola pro RV, kdyz nekdo chcete naky dily tak si reknete a prevezmete si jich u sejnyho... Jo, pak kdyz budu 10km pred tebou tak ti pisnu SMS a zohrejes motor, a ja ji skusim 
 Benzin si donesu 
DDD Ozvu se ti... Myslis, ze to mas treba auto jak z vyroby? Tesim se na moji jaxvine, tak chcu trosku prozkouset tu tvoji :P
 
  
  
			
									
									75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
						75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Jak přijde sms tak okamžitě zajíždím do garáže a odmontuju kola 
  Moja alfa je stroj určený na každodenní ježdění takže žádný prasení 
  Zítra teda už dneska si zajedu pro nádrž V-power a zkusím jestli něco poznám 
  Jinak předávačka dílů neni problém...akorát by to teda u mě nemuselo ležet půl roku, trpělivost mého otce není bezmezná 
 
Jinak pokud by někdo chtěl měnit silenty zadní nápravy tak mám vyrobené montážní přípravky přesně dle alfa servisky. Klidně půjčím třeba za flašku
 dále kdyby někdo chtěl tak umím vyrobit libovolné brzdové a spojkové trubky... když jsem dělal nové pro svoji alfu byla to zábava...původní brzdová i spojková se mi rozpadla v rukách 
			
									
									Jinak pokud by někdo chtěl měnit silenty zadní nápravy tak mám vyrobené montážní přípravky přesně dle alfa servisky. Klidně půjčím třeba za flašku
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 451
 - Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
 - Bydliště: Nitra SVK
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ja si kola namontuju to neni problemSejny píše:Jak pøijde sms tak okamžitì zajíždím do garáže a odmontuju kolaMoja alfa je stroj urèený na každodenní ježdìní takže žádný prasení
Zítra teda už dneska si zajedu pro nádrž V-power a zkusím jestli nìco poznám
Jinak pøedávaèka dílù neni problém...akorát by to teda u mì nemuselo ležet pùl roku, trpìlivost mého otce není bezmezná
![]()
Jinak pokud by nìkdo chtìl mìnit silenty zadní nápravy tak mám vyrobené montážní pøípravky pøesnì dle alfa servisky. Klidnì pùjèím tøeba za flaškudále kdyby nìkdo chtìl tak umím vyrobit libovolné brzdové a spojkové trubky... když jsem dìlal nové pro svoji alfu byla to zábava...pùvodní brzdová i spojková se mi rozpadla v rukách
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
						75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Z tvé převodovky jsem ho vyndal, šlo to docela v pohodě. Zato z mojí to byl porod 
 silentblok se sice rozsypal ale v oku na převodovce zůstal jeho venkovní plech... jsem ho uvnitř přeřízl a už to šlo. Narážení nového šlo docela pěkně... jsem si ho lehce namázl glicerinem.
			
									
									AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
						ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host
