tak premyslam nad dalsim "vylepsenim" 75 2.0TS.
Napadlo ma pouzit zapalovacie cievky zo 164. Kvoli odstraneniu mechanickych casti zapalovania na 75, ktore kedze su mechanicke, tak maju svoju zivotnost, vplyvaju na ne faktory ako vlhkost, zmena teploty, vibracie atd, ktore zivotnosti neprospievaju, naopak zvacsuju riziko poskodenia dielov, pripadne nespravne fungovanie v aute - mam na mysli mechanicke rozdelovace, ktore su tam rovno 2.
Chcem sa spytat, aky rozdiel je v 164 2.0TS - novy model, resp. asi aj Alfa 155 2.0TS 8V, u ktorych som na fotkach rozdelovace nevidel, len zapalovaciu cievku, ktora ma vystup na 4 indukcne kable, do samotnej "cievky" isli tusim 3 kontakty podla katalogu. Vedel by niekto ako to zapojit? Zohnal by som z vrakaca 2.0TS 8V tieto diely a jebol to na moju 75ku, nech mi zmiznu mechanicke rozdelovace. Treba tam este nejaky snimac, ktory by kontroloval polohu kluky/vacky a pod, aby vedel, kedy ma dany valec palit?
Aky je vas nazor na to vobec?
Vdaka

