
Problem so startovanim 2.0TS
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Problem so startovanim 2.0TS
menil som motor v aute 2.0Ts -> 2.0Ts. Po vymene nechce nastartovat. Zatial zo zisteni je problem v tom ze nedava iskru ani jedna inducka. Co vsetko je potrebne mat zapojene aby bola iskra, ktore cidla. Aj ked, zapojil som vsetko co ma napadlo a co som videl ze je odpojene, tak isto aj ukostrenie by malo byt vsetko nahodene. RJ netraba prehadzovat ak to boli totozne motory, ze, to by bola asi blbost. Inducky su funkcne, vysokonapatove kable tiez, ale uz z inducky nechce davat, nie len na rozdelovococh. 

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
hmm, ci sa cerpadlo zapne ak startujem neviem, ja som pustal priamo 12V do cerpadla aby natlacilo palivovu ramku, ale ci pri startovani cerpadlo ide zistim zajtra. Snimac otacok to je to cidlo, ked sa pozeram do motoroveho priestoru, tak na strane zvodou cidlo ktore sa takmer opiera o remenicu klukovky?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
sejny
Hele a co ten snímač otáček na V6?????? koukal ses po něm?????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
takze cidlo snimania bolo podla vsetkeho v poriadku, nakolko som dal z ineho motora, tak isto aj otrasove, teplotne a nic, iskru stale nedavalo. Nakonec som vymenil ECU a pozrime sa, iskra bola na svete. Takze som dokoncil v motorovom proestore co sa dalo, a siel som nahadzovat kardan. Akoze kardan som robil uz dost krat, ale takto na uplne ho*no mi to snad este neslo, cele poobedie som s tym zabil. Nakonec koli tme som nestihol nahodit vyfuk, dal som len zvody a siel vyskusat. Okrem toho ze to absolutne netahalo (zeby koli absencii vyfuku?!?) to cestou z testovacej jazdy zodchlo a neslo nastratovat. Zatial som len zistil ze prestalo ist palivove cerpadlo. A nemal som uz nervy zaoberat sa s tym viacej. Takze dalsie zistenia zajtra. Kto vie cim este prekvapi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
pal čerpadlo
jestli nejde čerpadlo tak bud je v háji nebo upadlo drátek od něj a nebo je schořelí nějaký rellé, kterého ovládá u V jetronica sem to relé měl v to místě před spolujezdcem jak kably od motoru peocházejí kastlí do řídící jednotky pod spolujezdcovýma nohama, jinak na to relátko když sem mačkal(když sundáš ten kryt) tak sem tím pouštěl pal, čerpadlo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: pal èerpadlo
Cerpadlo u TSka sa myslim pousti az PO nastartovani se mi zda :P A tady ocividne jen dojel benzin, nebo mne jednou shorela pojistka na cerpadloMilano75 píše:jestli nejde èerpadlo tak bud je v háji nebo upadlo drátek od nìj a nebo je schoøelí nìjaký rellé, kterého ovládá u V jetronica sem to relé mìl v to místì pøed spolujezdcem jak kably od motoru peocházejí kastlí do øídící jednotky pod spolujezdcovýma nohama, jinak na to relátko když sem maèkal(když sundáš ten kryt) tak sem tím pouštìl pal, èerpadlo

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
čerpadlo
na V6 se čepadlo natlakovalo po otočení klíčkem, bylo to zřetelně slyšet, typl bych že u TS to bude stejné
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: èerpadlo
Ne, TS cerpadlo bezi az po nastartovani, nebo se zapina az pri druhe poloze - pri startovani. Nektera auta maji cerpadlo primo na zapalovani prvni poloha - hned se pousti, nektera auta se pousti po otoceni klickem na urcitou dobu - at se natlakuje palivovy system, ja nevim 5s zabzuci cerpadlo a pak je ticho az pokud nenastartuje motor... Kazdopadne kdyz je palivovy system OK, tak by se tlak stracet nemnel. Mam jednu TS, kdy i po 2 tydennim stani auta prijedu na BRNK auto chyti...Milano75 píše:na V6 se èepadlo natlakovalo po otoèení klíèkem, bylo to zøetelnì slyšet, typl bych že u TS to bude stejné
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
No to nevim, RJ je asi K.O. pac s touto novou to jede... Ale nevim, kdyz to bracha testoval tak ja nebyl doma, tak ja nevim co s tim delal :P Teda rano sme dotahli domu a znova to startuje... Ja si tam ted nahodim vejfuk a popojedu s tim po okoli a zjistim co tomu vsecko je, i kdyz podle men to pojede ok. Jdu na ten vejfuk, dam echoRV147 píše:Mám jednu TS, kdy i po dvoumìsíèním stání pøijdu a brnk..Co kostry vstøikovaèù. Nedìlá to ten konektor k ØJ, popø. relátku u okna spolujezdce ?

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
takze ako uz pisal kgb, alfa dneska bez akehokolvek zasahu opat startovala, kde bola chyba, netusim. Uz je nahodeny a vyfuk, sicek tak vselijak(niesu dva stfty na zvodoch o hlavu, pac je tam dodrbany zavit, a jedny zvody su zvarane takze sa potrubie nane moc nedotiahlo). Ale jazdi to, to je hlavne.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Motor taha jak drak, ma origo 108 tisic KM, caka ho vymena sviecok, oleja, filtrov, ale citit, ze tych svojich 100 tisic "zabehovych" ma za sebou, tudiz pripraveny na sezonu a tocky po vymene oleja





75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host