minulej tejden alfa trochu pozlibola. Ačkoli to je V6, tak motor šel na méně než 6 válců - podle ucha i chvílema jen na 3:(. Rychlý objednání do servisu na diagnostiku. Předtím než se jelo do sevrisu jsme se o víkendu pokusily alfu rozjezdit na všech 6 válců - aby se nezkurvil kat. Takže vyndat sání zkouknout svíčky, který to pálej/nepálej. Vizáž svíček v zadní řadě válců vypovídala něco o tom, že občas jiskra jede po izolátoru a ne po elektrodě. Takže se svíčky ze zadní řady hodily do přední a hle - motor šel hned na 6 a po chvíli i zhasla kontrolka motoru.
Včera na diagnostice dali nový svíčky, proměřily cívky a napíchli řj na počítač - výpis závad:
váha vzduchu ( vedleší efekt nepálící řady válců..)
nekvalitní vozovka - špatný kontakt v konektorech
druhý výpis je celkem úsměvný

a taky trochu smutný... každopádně alfa s novejma svíčkama jede, rovnou se zpřeházely i cívky z přední řady do zadní. Pocitově má motor lepší -ostřejší reakci na plyn